Wat een lelijke vent ook. Dikke neger terug sturen naar Afrika, gewoon voor de lol, natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt een triest figuur...Heeft hij al een nieuw toegankelijk twitteraccount?
Lekker vanaf mn thuisadres mirrorenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Nuchterheid het volgende:
Filmpje is weg inderdaad. Was er hier nou iemand die een backup had gemaakt?
Als dit filmpje waar is maak je jezelf toch volledig belachelijk. You know that hoop ik?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nog niet gezien dat er al wat bans zijn uitgedeeld in dit topic?
Sorry, alleen edits geen bans zo te zien.
quote:
ja, niet nodig om die hier te posten, ik waarschuw maar alvastquote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Nuchterheid het volgende:
Filmpje is weg inderdaad. Was er hier nou iemand die een backup had gemaakt?
wordt nog leuk als anon erop zitquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik heb m nog in een scherm open staat. Een manier om m op te nemen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, niet nodig om die hier te posten, ik waarschuw maar alvast
het is wel genoeg zo, dat meisje is al genoeg beschimpt.
Gewoon een Youtube -> avi converter googlen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Camtasia of hypercamquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Werkt niet meer als het niet meer online staat.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon een Youtube -> avi converter googlen.
Nee, lijkt me niet. Je ziet geen edele delen en je ziet niet of dit vrijwillig is of neit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Maar er is verder toch niets strafbaar aan dat filmpje?
Waarom opnemen, de gezichten zijn al bekend. Of zit jij hierop te geilen?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan niet, filmpje is niet meer aanwezig op de YT serverquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kan niet als hij offline is,quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Stomme vraagmaar naar welke instantie heb je het gestuurd? Lokale politie...of een soort cybermeldpunt?
Nee hoor, ik maak mezelf alles behalve belachelijk. Ik heb al eerder aangegeven dat als dit echt is dat het meisje aangifte moet doen en de politie vervolgens zijn werk gaat doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef tuinworm het volgende:
[..]
Als dit filmpje waar is maak je jezelf toch volledig belachelijk. You know that hoop ik?
Die ken ik... Met zo'n vader heb je geen vijanden nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |