quote:
ja, niet nodig om die hier te posten, ik waarschuw maar alvastquote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Nuchterheid het volgende:
Filmpje is weg inderdaad. Was er hier nou iemand die een backup had gemaakt?
wordt nog leuk als anon erop zitquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik heb m nog in een scherm open staat. Een manier om m op te nemen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, niet nodig om die hier te posten, ik waarschuw maar alvast
het is wel genoeg zo, dat meisje is al genoeg beschimpt.
Gewoon een Youtube -> avi converter googlen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Camtasia of hypercamquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Werkt niet meer als het niet meer online staat.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon een Youtube -> avi converter googlen.
Nee, lijkt me niet. Je ziet geen edele delen en je ziet niet of dit vrijwillig is of neit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Maar er is verder toch niets strafbaar aan dat filmpje?
Waarom opnemen, de gezichten zijn al bekend. Of zit jij hierop te geilen?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan niet, filmpje is niet meer aanwezig op de YT serverquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kan niet als hij offline is,quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Stomme vraagmaar naar welke instantie heb je het gestuurd? Lokale politie...of een soort cybermeldpunt?
Nee hoor, ik maak mezelf alles behalve belachelijk. Ik heb al eerder aangegeven dat als dit echt is dat het meisje aangifte moet doen en de politie vervolgens zijn werk gaat doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef tuinworm het volgende:
[..]
Als dit filmpje waar is maak je jezelf toch volledig belachelijk. You know that hoop ik?
Die ken ik... Met zo'n vader heb je geen vijanden nodig.quote:
Dan ken je /b/ indirect ookquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die ken ik... Met zo'n vader heb je geen vijanden nodig.
de politie via twitter.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Stomme vraagmaar naar welke instantie heb je het gestuurd? Lokale politie...of een soort cybermeldpunt?
Leuk man dat je dit ziet als een negatief eigenschap. Het was een compliment, net als je tegen iemand zegt je hebt de benen van een voetballer.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Stoer man, een meisje dat ofwel slachtoffer of anders behoorlijk verloren is afzeiken op uiterlijke eigenschappen waarop zij zelf geheel geen invloed heeft.![]()
Vanmiddagquote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef behemoth449 het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/399712031 hij is inderdaad vanmiddag in b gepost
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de politie via twitter.
nu via direct message, ze zijn me gaan volgen. dat communiceert wat makkelijker.
Ah dan is het iets van de 4chan boysquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan ken je /b/ indirect ook
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de politie via twitter.
nu via direct message, ze zijn me gaan volgen. dat communiceert wat makkelijker.
Dat is Amerikaanse tijdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef behemoth449 het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/399712031 hij is inderdaad vanmiddag in b gepost
Dat is best wel coolquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de politie via twitter.
Hij is verwijderd.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat dit filmpje nog op yt staat
Staat het dus niet..quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De buurtagent van hier werkt ook met Twitter. Werkt erg goed, gistermiddag iets gemeld (op zondag ja!) en binnen 2 uur reactie en actie door de buurtagent.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de politie via twitter.
Dat moet nog maar blijken.. Er is voor beide theoriën genoeg te zeggen, namelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
10 min geleden nog wel..
Achja het was toch geen echte verkrachting
Hij is later ook opgepakt wegens mishandeling geloof ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die ken ik... Met zo'n vader heb je geen vijanden nodig.
Niet dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het zou je kind maar zijn.quote:
http://www.rickey.org/jes(...)leonhard-dead-at-53/quote:
Als het Delft niet is, is het Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of een andere stad wel. Elke stad heeft zo zijn rotte appels.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Fruitsalade het volgende:
Het gebeurt ook allemaal wel weer in godverdomme Delft he.
oh en je behandelt andere jongens zo wel?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Verkrachting of niet... Er scheelt sowieso iets met de normen en waarden van de kereltjes in deze video. Of ze het nou echt doen of nadoen. Zo behandel je een meisje niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |