viespeuk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ze zijn buitenlands. Om één of andere manier vind ik dit niet verassend. Hoe fout het ook klinkt, ik wil de filmpje zien.
O de strijkijzery?quote:
You have got to be kidding mequote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ze zijn buitenlands. Om één of andere manier vind ik dit niet verassend. Hoe fout het ook klinkt, ik wil de filmpje zien.
Als ze minderjarig is en als t echt is welquote:
Ze wil zich inleven in dat meisje natuurlijk terwijl ze haar eigen geslacht beroert, wat denk jij.quote:
Je meot je bek houwe over Soetje of we kome je in elkaar timmerenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat schijnt vooral vol met neonazi volk te zitten dus hek erom en het lost zichzelf wel op
Er is geen enkel geslachtsdeel of bloot stukje lichaam te zien. Je kunt niet eens bewijzen of ze het doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ze minderjarig is en als t echt is wel
idd misschien waren ze wel aan het dansen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is geen enkel geslachtsdeel of bloot stukje lichaam te zien. Je kunt niet eens bewijzen of ze het doen.
Zolang je maar meteen mn tuinkastje in elkaar timmert.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je meot je bek houwe over Soetje of we kome je in elkaar timmeren
Ik zien een toekomst vol met uitkeringen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er met die köters gaat gebeuren.
quote:
Luieriken post dan meteen een linkje, of ben ik nu de luierik?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:03 schreef Dimens het volgende:
In bepaalde delen van Zoetermeer moet je echt niet willen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |