Waarschijnlijk een gevalletje van de consequenties niet overzien. Ik heb ook wel eens filmpjes gemaakt met mijn dronken hoofd waarvan ik later het schaamrood op de kaken kreeg. Al moet ik er wel bijzeggen dat die filmpjes zich beperkten tot wat dronkemans gepraat.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
inderdaad, verkracht worden of doen alsof en met je bek op straat belanden terwijl je broek op je enkels hangt is keileuk!@@#$#@4%
Wat klopt er niet?quote:
Nee, dat is een teken dat de aandacht hem teveel is geworden.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
dat is toch een teken dat het echt waar is? en dat hij nu pas de gevolgen door lijkt te hebben?
zie twittergesprek tussen scaffa en xalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
dat is toch een teken dat het echt waar is? en dat hij nu pas de gevolgen door lijkt te hebben?
Waarom zou iemand het filmpje opslaan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef tuinworm het volgende:
Hij voelt waarschijnlijk nattigheid. Iemand het filmpje al opgeslagen? Voor je het weet heeft YouTube het verwijderd.
Nee, maar in andere landen pakken ze dit beter aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Richt een politieke partij op of ga zelf bij de politie.
En laf???
Geef eens 1 goede reden waarom iemand een filmpje van een minderjarig meisje die verkracht wordt op zijn pc zou zetten?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef tuinworm het volgende:
Hij voelt waarschijnlijk nattigheid. Iemand het filmpje al opgeslagen? Voor je het weet heeft YouTube het verwijderd.
Dan kunnen we het alsnog bekijken wanneer het weg is.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zou iemand het filmpje opslaan?
Ah gut, stoer mannetje hoor, beetje schelden met kanker.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vind jou ook wel vies. Al reacties her zijn racistisch omdat een buitenlander iets flikt. Jij bent zo'n gast met een laag IQ die denkt de wereld te beteren door alle buitenlanders over één hoop te gooien. Niet wetende dat het probleem alleen maar verergerd op die manier. Kanker mongool.
In geval van echt: die heren zouden waarschijnlijk een serieus probleem hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Stel gewoon even voor dat het je zus of dochter zou zijn.
bewijsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zou iemand het filmpje opslaan?
Ik voel mij niet geroepen om dat te doen. Waarom wil je het opslaan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef tuinworm het volgende:
OMFG, jij bent echt 14 en wereldvreemd he?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, maar in andere landen pakken ze dit beter aan.
En ja dat is behoorlijk laf? tegen Nederlanders die protesteren zonder wapens etc komen ze wel aan met knuppels...
Wat, heb je dat tegen mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vind jou ook wel vies. Al reacties her zijn racistisch omdat een buitenlander iets flikt. Jij bent zo'n gast met een laag IQ die denkt de wereld te beteren door alle buitenlanders over één hoop te gooien. Niet wetende dat het probleem alleen maar verergerd op die manier. Kanker mongool.
"Protestanten krijgen klappen"quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Richt een politieke partij op of ga zelf bij de politie.
En laf???
Iets in mijn brein zegt me dat de politie die beelden indien nodig zo kan opvragen bij Youtube.quote:
15 en nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
OMFG, jij bent echt 14 en wereldvreemd he?
geen flauw ideequote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Iets in mijn brein zegt me dat de politie die beelden indien nodig zo kan opvragen bij Youtube.
hoop ik ookquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel. Laten we hopen dat er iets mee gedaan wordt dan.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Protestanten krijgen klappen"was het maar zo'n feest
Het is echt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In geval van echt: die heren zouden waarschijnlijk een serieus probleem hebben.
In geval van nep: mijn zus of dochter zou waarschijnlijk een serieus probleem hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |