Dat het dom en triest is staat toch als een paal (haha woordspeling) boven water?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Aandacht vragen door een verkrachting van een minderjarig meisje in scene te zetten en misschien een serieuze verdenking van verkrachting aan je broek te krijgen?
inderdaad, verkracht worden of doen alsof en met je bek op straat belanden terwijl je broek op je enkels hangt is keileuk!@@#$#@4%quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk waar niet voorstellen dat je mod op Fok! wil zijn. Toch zijn er velen die dat wel leuk vinden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef leeell het volgende:
mijn vriendin was ook 15 toen ik haar afragde, leeftijd is onbelangrijk, t gaat om de context
de pagina is verdwenen iddquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef CrushedTinBox het volgende:
Heeft ie nou z'n twitter verwijderd?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan het me eerlijkwaar niet voorstellen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
omdat de gemiddelde politieman niks durft te doen tegen buitenlanders.
In de wijk bij mij, is ook een kamp. Iedereen uit de wijk wist gewoon dat hun dingen fout hadden gedaan(zoals rotzooi schoppen enzo) er was zelfs videobewijs. Het enige wat de politie deed was een waarschuwing.
laffe honden..
Vind jou ook wel vies. Al reacties her zijn racistisch omdat een buitenlander iets flikt. Jij bent zo'n gast met een laag IQ die denkt de wereld te beteren door alle buitenlanders over één hoop te gooien. Niet wetende dat het probleem alleen maar verergerd op die manier. Kanker mongool.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
-weg-
Probeer het nog eens, maar dan wat minder racistisch.
Wat is een faggedtwitter:KomtGoedOuwe twitterde op maandag 14-05-2012 om 22:12:10@XalphoxTalk hahaha ga kijken je ziet nix man fagged #getalife plz reageer retweet
bezemquote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is een faggedtwitter:KomtGoedOuwe twitterde op maandag 14-05-2012 om 22:12:10@XalphoxTalk hahaha ga kijken je ziet nix man fagged #getalife plz reageer retweet
stoer iel, jij kan door voor de hero!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef leeell het volgende:
mijn vriendin was ook 15 toen ik haar afragde, leeftijd is onbelangrijk, t gaat om de context
Stel gewoon even voor dat het je zus of dochter zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik kots wel van die mensen die gelijk beginnen te gillen over k#nker Marokkanen etc. Wat een onzin. Bewijs eerst maar eens dat het echt is.
Waarschijnlijk een gevalletje van de consequenties niet overzien. Ik heb ook wel eens filmpjes gemaakt met mijn dronken hoofd waarvan ik later het schaamrood op de kaken kreeg. Al moet ik er wel bijzeggen dat die filmpjes zich beperkten tot wat dronkemans gepraat.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
inderdaad, verkracht worden of doen alsof en met je bek op straat belanden terwijl je broek op je enkels hangt is keileuk!@@#$#@4%
Wat klopt er niet?quote:
Nee, dat is een teken dat de aandacht hem teveel is geworden.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
dat is toch een teken dat het echt waar is? en dat hij nu pas de gevolgen door lijkt te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |