Snap dat nooit zo goed...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, gaat ook nog lang niet gebeuren, alles prima voor elkaar thuis.
Niks nieuws onder de zon voor een Twentenaar?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat moet ik nou van dat filmpje zeggen?
Heb trouwens wel mijn geluid uit? Of mis ik dan iets heel ergs? Hebben die lui een mes ofzo o.i.d.?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon voor een Twentenaar?
Beetje in de hoek van Hangover, Gran Torino, Kick Ass. Wel een comedy die niet te statisch is iig.quote:
Ja dat scheelt toch in de opwinding.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb trouwens wel mijn geluid uit? Of mis ik dan iets heel ergs? Hebben die lui een mes ofzo o.i.d.?
Date night of die andere spion film met die gast van the officie.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje in de hoek van Hangover, Gran Torino, Kick Ass. Wel een comedy die niet te statisch is iig.
Allemaal niet gezien, kijk ook niet gek veel films.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje in de hoek van Hangover, Gran Torino, Kick Ass. Wel een comedy die niet te statisch is iig.
Nederlanders?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja dat scheelt toch in de opwinding.
Doe het niet Capitano...hij is niet grappig.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. goedik vond Brides maids grappig
wel beetje chickflick verhaal.
Na 20 minuten is het een pracht film.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bride maids was totaal niet grappig oid. Heb 'm na 20min weggeklikt.
Superbad was echt leuk, maar role models viel wel mee.quote:
Same here, alleen die Ier van de IT crowd was wel grappig...quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bride maids was totaal niet grappig oid. Heb 'm na 20min weggeklikt.
Vond hem echt leuk al dat grappen ertussen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True al is dat meer actie dan komedie, maar zit zeker humor in
Ja helemaal.quote:
een van de beste films die ik de laatste tijd gezien heb. Ga naar Imax, het is het waard.quote:
Er is niet echt iets te spoilen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet teveel over The Avengers praten.. Spoiler please.
Ik ga 'm zaterdag pas kijken.
quote:
Okayquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
een van de beste films die ik de laatste tijd gezien heb. Ga naar Imax, het is het waard.
Jack Black.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef The_Groove het volgende:
Laatst Year One gekeken met Jack Black en Michael Cera. Viel helaas een beetje tegen maar wel een paar keer gelachen...
Anders gewoon Arrested Development downloaden
Briljant.
Michael Ceraquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef The_Groove het volgende:
Laatst Year One gekeken met Jack Black en Michael Cera. Viel helaas een beetje tegen maar wel een paar keer gelachen...
Anders gewoon Arrested Development downloaden
Briljant.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef Cara het volgende:
Laatst Scott Pilgrim vs. The World gezien, beetje een geek film, maar vond m erg leuk
Nog niet gezien, misschien volgende week kijken als ik tijd heb.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef Cara het volgende:
Laatst Scott Pilgrim vs. The World gezien, beetje een geek film, maar vond m erg leuk![]()
Alleen bij Avatar was het goed gedaan. Bij alle andere had het echt geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Maar The Avengers vond ik 3d weinig toevoegen ..
probeer eens Adventureland en Nick and Norah's infinite playlistquote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Michael Cerawat een baasje is die man toch
zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Cara het volgende:
[..]
probeer eens Adventureland en Nick and Norah's infinite playlist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |