Véél te moeilijke vraag, want dat is zéér afhankelijk van de stemmingquote:Wat is je favoriete nummer, Gypsy Biker?
ik vind dat wel een prachtig nummer, jawel. Mag ie dringend eens gaan spelen deze tour...quote:Oh ik had nu het antwoord Devils Arcade verwacht
Pff, voorprogramma is voor amateurs.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef MervinMinky het volgende:
Weet iemand of er een voorprogramma is in Keulen zondag of bij elk ander Bruce concert gedurende deze Tour? En is iemand al ooit in stadion van Keulen geweest, is het daar makkelijk parkeren want ga zondag rijden met natuurlijk zijn Greatest Hits knallend in de auto
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef DevilsArcade het volgende:
[..]
Véél te moeilijke vraag, want dat is zéér afhankelijk van de stemming![]()
Ik houd van classic Bruce (BTR, Darkness,...), akoestische Bruce (Nebraska, GOTJ, D&D), en vond de Seeger Sessions geweldig. Ik houd ook van jazz/experiment Bruce (vroege bootlegs, eerste 2 albums,...)
Ik heb het live wel gehad met een aantal nummers (bv de deze tour alwéér opduikende combo Rising/Lonesome Day - alhoewel ik dat op zich wel goede nrs vind, Bobby Jean, ...)
Ik vind dat Bruce dringend het Tunnel of Love album moet herontdekken, en spelen.
Ik vind dat iedereen de Live in Barcelona DVD in huis moet hebben
En een '78 bootleg. En de Christic Benefit bootleg, alleen al om die ijskoude rillingen bij Real World. En een GOTJ bootleg, voor degenen die alleen BITUSA Bruce kennen, en daar een prachtige ingetogen verhalenverteller zullen ontdekken.
En ....
Ik vind nog zoveel meer...
Youtube zendt het concert van Bruce Springsteen live uit als hij op Rock in Rio speelt op 3 juni. Tijd moet je even zelf checken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Wordt het hele optreden van maandag uitgezonden op TV?
Ja ben daar al eens geweest voor een American Football wedstrijd. Toen was er echt ruim parkeergelegenheid rondom het stadion. Die Duitsers pakken dat normaal wel altijd goed aan als er een stadion gebouwd wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef MervinMinky het volgende:
En is iemand al ooit in stadion van Keulen geweest, is het daar makkelijk parkeren want ga zondag rijden met natuurlijk zijn Greatest Hits knallend in de auto
WAAAT! Sherry Darling! Gaaf! Maandag maar een bordje makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef fruityloop het volgende:
De setlist van vanavond.
Hopelijk speelt hij zondag de nummers uit de soundcheck van vandaag, Trapped zou geweldig zijn.
ben er denk ik wel lekker vroeg. lekker van het weer genieten en een daar een beetje rondlopen en naar de andere concerten luisteren. ben sowieso heel de dag vrijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:10 schreef Razer het volgende:
Wow wat een concert gisteren in Frankfurt, 3 uur en 22 minuten vol overgave weer! Bruce volledig refreshed na zijn weekje break, hij was heel erg loose. Geen seconde pauze en gewoon hele tijd doorgeknaltEn eindelijk eens na mijn 16de concert Born in the USA live gehoord
@Ranja_Ranja
Hoe laat ga jij maandag richting Pinkpop?
Ga je 's morgens nog voor de poort wachten of dat niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ben er denk ik wel lekker vroeg. lekker van het weer genieten en een daar een beetje rondlopen en naar de andere concerten luisteren. ben sowieso heel de dag vrij
Mag ik hier niet kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu op http://cultura24.nl/ The Making Of Born To RunVoor de liefhebbers
nee dat niet, hoe laat gaat die poort open?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:15 schreef Razer het volgende:
[..]
Ga je 's morgens nog voor de poort wachten of dat niet?
Het wordt morgen mooi weer hier, maandag tijdens pinkpop volgens mij ook, dan zal hij het inderdaad wel spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoop eigenlijk niet op sunny day![]()
maar bruce zal sunny day wel weer spelen zoals gewoonlijk
Als ik het goed heb om 10:00 of 11:00u.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nee dat niet, hoe laat gaat die poort open?
Hier dadelijk ook richting Keulen! Round 2!! Heb er zin in, hopelijk net zo een feestje als vrijdag!quote:Op zondag 27 mei 2012 09:23 schreef fruityloop het volgende:
En het is morgen, dus Boss time!!!!!!! Nog een uurtje, en dan stappen we in de auto richting Keulen. Gisteravond 23.00 lagen er al ~150 fans voor de deur, dus dat wordt een leuk feestje vanavond!
17:00 pas toch? Of gaat dat over het stadion zelf?quote:
Dat ging over de deuren van Pinkpop op maandagquote:Op zondag 27 mei 2012 10:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
17:00 pas toch? Of gaat dat over het stadion zelf?
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:06 schreef Razer het volgende:
[..]
Dat ging over de deuren van Pinkpop op maandag
Pinkpop programma begint gewoon al om 12, dus daar zijn de poorten al langer open.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef tntster het volgende:
Hebben jullie veldkaarten diegene die zo vroeg gaan ? Anders zi ik het nut niet zo om vroeg te gaan..en welke poorten bedoelen jullie van pinkpop om vijf uur open?
Niet alleen je voetbal kennis is waardeloos zo te zien, maar ook nog je muziek smaak.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:22 schreef inZanity het volgende:
Staat deze prutser nou alweer op Pinkpop?waren de goede artiesten op ofzo? Ach ja, Pinkpop he..
Kan me dus echt niet voorstellen dat je vrijwillig naar die troep zou gaan luisteren.. Ja misschien als je van zelfmasochisme houdt ofzo..
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 27-05-2012 om 13:33:08Veel vragen in 1x beantwoord: Zowel Springsteen als LinkinPark beslissen na het optreden of en zo ja wat we mogen uitzenden #wijblijvenhopen reageer retweet
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 27-05-2012 om 19:19:52Maar het lijkt er op dat we wel wat - niet alles - van Springsteen en ook - dat is opvallend - van Linkin Park mogen uitzenden. reageer retweet
Concert begon pas iets voor 10 voor 8, zoveel heb je dus niet gemist.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:17 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ook terug van mijn allereerste Bruce concert en was écht magisch, zoveel energie en leven in het stadion en iedereen deed mee, heb wel de eerste half uur gemist, kwam pas 8 uur het stadion, weet iemand hoelaat hij precies begon en welke nummers als eerste deed, ik heb sowieso We Take Care of Our Own gemist maar mijn favorieten niet![]()
Hopelijk blijft het voor mij niet de enige Bruce concert maar we zullen zien, morgen eerst Pinkpop op TV bekijken
Mwoa, ik weet niet, dat vond ik wel wat meevallen. Je merkt wel dat de "boosheid" van Bruce wat aan het afnemen is, maar dat zei hij laatst ook al in een interview. Meestal is het eerste deel van de tour wat zwaarder op de inhoud van de achterliggende CD ingesteld, en wordt het daarna wat "losser". Maar een Born in the USA past helaas prima in deze tijd, om maar eens wat te noemen. En dat volgde mooi op Land of Hope and Dreams..quote:Op maandag 28 mei 2012 09:03 schreef Norrage het volgende:
Leuk mensen
Maar wat een matige setlist inderdaadallemaal van die relatief nikszeggende nummers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |