abonnement Unibet Coolblue
pi_112007579
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef RunningDiamond het volgende:
Weet iemand hoe het zit met je telefoon (met camera) meebrengen in het stadion? Op de tickets voor Keulen staat dat je geen foto, audio en video apparatuur mag meenemen... En toch staat YouTube vol met filmpjes uit het publiek van concerten...
Wat ik altijd doe, is een kleinere camera meenemen, en voor het fouilleren hang ik die via de strap aan mijn riem, en zo mid-voor in mijn broek, waar ze niet (mogen) fouilleren.. ;) Loopt even een paar meter lastig, maar werkt altijd.. _O-
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_112007611
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ben je wel laat, volgens tweets links en rechts, lagen de eerste mensen met veldkaarten gistermiddag al in de rij voor de pit-bandjes.. :o
Daarom heb ik nooit veldkaarten, dat is voor de werkende mens gewoon niet te doen :P
Kan niet avond van te voren voor een poort gaan liggen.
pi_112007696
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef Razer het volgende:
Vandaag round 1 van 3x Boss Time!
Breakfast - Shower - 4 hour drive - Frankfurt Boss Time!
Jaloers! Veel plezier! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:32:00 #54
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_112009078
Mensen denken jullie er aan dat je voor Keulen en Frankfurt een milieuticket moet hebben!

quote:
Info over de milieusticker:

Vignet afhalen in DuitslandDuits milieuvignet
Criteria die bepalend waren voor de beste keuze:

Kostprijs
Procedure
Snelheid van afhandeling
Ook voor derden?
Bereikbaarheid

We gingen voor jou ‘shoppen’ in Keulen.

AU (Abgas-Untersuchung) erkende garages
TÜV en de Dekra (vergelijkbaar met onze technische controle)
Een gemachtigd benzinestation

De geadviseerde kostprijs van het vignet ligt bij ¤ 6 maar bij garages wordt iets meer gevraagd (handling). Het volstaat meestal om jouw inschrijvingsbewijs(of een kopie ervan) voor te leggen. Je kan soms zelfs die van jouw buren of familieleden meenemen. Op de linkse helft staat bij U7 de CO2-uitstoot en de milieuklasse.
De procedure loopt het vlotst in het tankstation Markant (aan McDonalds), Rolshover Straße 420, 51105 Köln waar men ook tijdens het weekend, 24 uur op 24, terecht kan om een vignet aan te kopen. In de garages en bij de TÜV en Dekra moet je een sleutelcode kunnen voorleggen die voorkomt op een Duits inschrijvingsbewijs, maar niet op een Belgisch vermeld staat. Verder willen ze ook de auto zien. Soms staat men er zelfs op dat zij zelf het vignet aanbrengen. Het tankstation ligt vlak naast de A559 invalsweg naar het centrum van Keulen. Komende uit Nederland volg je al een tijdje de A4 naar Aachen en nadien Köln. Nadat je over de brug over de Rhein bent gereden kom je eerst aan de uitrit Köln-Poll en nadien aan het Kreuz Gremberg. Volg hier de A559 richting van het centrum van Köln. Op de A559 is er een uitrit naar Humboldt-Gremberg. Het tankstation ligt juist aan de uitrit.
Je bent meestal snel geholpen: op een vijf- à tiental minuten. Maar bij het tankstation stonden we al na twee minuten terug buiten, mét plakette.
Als je voor je buur of vrienden een vignet wil meenemen, is er slechts 1 mogelijkheid … het tankstation. Elders moeten ze de wagen zien. Wil je naar een garage, zoek dan best een garage van het merk van je wagen.
Het bezochte tankstation ligt vlak naast een invalsweg naar het centrum, de TUV, Dekra en garages liggen verspreid over de ganse stad.
En hier kun je ze onder andere krijgen:
Tankstations in Keulen die de stickers verkopen:

Feinstaubplakette auch am Wochenende

Mundorf Tank W. Meyers
Rolshover Straße 420, 51105 Köln
Telefonnummer: 0221 / 8301240
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Täglich 24 Stunden

SB-Tankstelle Z. Hariklar
Schmittgasse 44, 51143 Köln
Telefonnummer: 02203 / 982111
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Samstag: 8 bis 20 Uhr
Sonntag: 10 bis 17 Uhr
Montag bis Freitag: 7 bis 21 Uhr

SB-Tankstelle Keimes
Dellbrücker Hauptstraße 9-11, 51069 Köln
Telefonnummer: 0221 / 684754
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Samstag und Sonntag: 7 bis 22 Uhr
Montag bis Freitag: 6 bis 23 Uhr

Boete kost +- 40 euro.
Zo'n sticker een eurootje of 15.

Je kunt hem ook hier bestellen:
http://www.dekra-claims-and-expertise.nl/Particulier/316.html
pi_112009145
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:32 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Mensen denken jullie er aan dat je voor Keulen en Frankfurt een milieuticket moet hebben!

[..]

En hier kun je ze onder andere krijgen:
Tankstations in Keulen die de stickers verkopen:

Feinstaubplakette auch am Wochenende

Mundorf Tank W. Meyers
Rolshover Straße 420, 51105 Köln
Telefonnummer: 0221 / 8301240
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Täglich 24 Stunden

SB-Tankstelle Z. Hariklar
Schmittgasse 44, 51143 Köln
Telefonnummer: 02203 / 982111
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Samstag: 8 bis 20 Uhr
Sonntag: 10 bis 17 Uhr
Montag bis Freitag: 7 bis 21 Uhr

SB-Tankstelle Keimes
Dellbrücker Hauptstraße 9-11, 51069 Köln
Telefonnummer: 0221 / 684754
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Samstag und Sonntag: 7 bis 22 Uhr
Montag bis Freitag: 6 bis 23 Uhr

Boete kost +- 40 euro.
Zo'n sticker een eurootje of 15.

Je kunt hem ook hier bestellen:
http://www.dekra-claims-and-expertise.nl/Particulier/316.html
Parkeer eigenlijk altijd aan de rand van de stad, nooit problemen mee gehad :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:56:47 #56
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_112009864
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:34 schreef Razer het volgende:

[..]

Parkeer eigenlijk altijd aan de rand van de stad, nooit problemen mee gehad :)
Waar parkeer je dan? En hoe reis je dan verder (bus etc.?)
pi_112010308
even wat praktisch voor pinkpop: is het toegestaan om zelf eten/drinken mee te nemen naar binnen? ik weet niet meer hoe dat de vorige keer werkte in 2009.
pi_112010428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
even wat praktisch voor pinkpop: is het toegestaan om zelf eten/drinken mee te nemen naar binnen? ik weet niet meer hoe dat de vorige keer werkte in 2009.
quote:
ETEN EN DRINKEN
Het is niet toegestaan eten of drinken mee te nemen het festivalterrein op. Op het festivalterrein is voldoende en gevarieerd eten en drinken verkrijgbaar.

Het catering aanbod op Pinkpop is heel divers, van een Pinkpop frietje tot een tosti geitenkaas / peer en van een broodje shoarma tot Thaise bamischotel.
Er is een gevarieerd en uitgebreid aanbod van vegetarisch, biologisch en fairtrade voedsel verkrijgbaar op het festivalterrein.

Al jaren wordt er wijn geschonken op Pinkpop (bij het draaimolentje van Cantina Mobile), maar nieuw dit jaar is de wijnbar op de Kalm aan laan waar biologische wijn verkrijgbaar is.
Er wordt gratis drinkwater uitgedeeld door WML (Watermaatschappij Limburg) op drie plekken op het festivalterrein.

Aan personen onder de 16 jaar worden geen alcoholische dranken verstrekt. Vindt het barpersoneel dat je jonger lijkt dan 16 jaar en je kunt het tegendeel bewijzen met een legitimatiebewijs, dan kun je een 16+ bandje afhalen bij de infobalie op het festivalterrein.
Feyenoord Rotterdam
pi_112010751
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Fuszy het volgende:

[..]

[..]

thanks, dat wordt de hele buik vol eten en dan hopen in de pit te komen
pi_112010914
Een pit bij bruce? :D serieus?

Ik heb hem nog nooit live gezien en dat gaat komende maandag dus voor het eerst gebeuren, maar een pit had ik niet verwacht.
Feyenoord Rotterdam
pi_112012768
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:32 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Mensen denken jullie er aan dat je voor Keulen en Frankfurt een milieuticket moet hebben!

[..]

En hier kun je ze onder andere krijgen:
Tankstations in Keulen die de stickers verkopen:

Feinstaubplakette auch am Wochenende

Mundorf Tank W. Meyers
Rolshover Straße 420, 51105 Köln
Telefonnummer: 0221 / 8301240
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Täglich 24 Stunden

SB-Tankstelle Z. Hariklar
Schmittgasse 44, 51143 Köln
Telefonnummer: 02203 / 982111
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Samstag: 8 bis 20 Uhr
Sonntag: 10 bis 17 Uhr
Montag bis Freitag: 7 bis 21 Uhr

SB-Tankstelle Keimes
Dellbrücker Hauptstraße 9-11, 51069 Köln
Telefonnummer: 0221 / 684754
Ausgabe von Feinstaubplaketten:
Samstag und Sonntag: 7 bis 22 Uhr
Montag bis Freitag: 6 bis 23 Uhr

Boete kost +- 40 euro.
Zo'n sticker een eurootje of 15.

Je kunt hem ook hier bestellen:
http://www.dekra-claims-and-expertise.nl/Particulier/316.html
Dat is alleen voor het centrum van Keulen, niet om het stadion heen toch?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_112015065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Waar parkeer je dan? En hoe reis je dan verder (bus etc.?)
Meestal gewoon met OV, op de websites van stadions is meestal goede informatie te vinden waar te parkeren en hoe verder :)
pi_112015113
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

thanks, dat wordt de hele buik vol eten en dan hopen in de pit te komen
Hoe laat wil jij ongeveer voor de ingang van Pinkpop aanwezig zijn?
Vorige keer was ik er rond 09:30u, toen ging Pinkpop terrein later open omdat het eerste dag was, toen was eerste rij geen probleem. Heb toen wat sultana's mee naar binnen genomen daar deden ze niet moeilijk over in elk geval.
pi_112015174
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is alleen voor het centrum van Keulen, niet om het stadion heen toch?
Volgens mij wel, de Umweltzone in Keulen is vrij groot, zie http://www.stadt-koeln.de/3/umwelt/umweltzone/. Müngersdorf zit er iig nog in.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_112016821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:16 schreef Felagund het volgende:

[..]

Volgens mij wel, de Umweltzone in Keulen is vrij groot, zie http://www.stadt-koeln.de/3/umwelt/umweltzone/. Müngersdorf zit er iig nog in.
Ik zag het bij nadere inspectie ook, en dat is ook nét een maandje geleden gedaan ook. De rotzakken. }:| Maar goed, dat lost onze chauffeur wel op.

Leuker nieuws komt van twitterende Bruce kennis van me..
quote:
souncheck in Frankfurt today: Trapped, Racing, E Street shuffle, Downbound Train
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_112018186
Zou er bij het stadion zelf voldoende parkeerruimte zijn ?
Iemand misschien al eerder geweest die weet wat de kosten daarvan zijn of hoe het daar werkt?
Ben van plan ergens smiddags aan te rijden zodat we ruim op tijd zijn en daar nog ergens wat kunnen eten.Ben echter nog nooit bij dat stadion in de buurt geweest.
Ligt het erg afgelegen of vlakbij centrum?
pi_112018714
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef tntster het volgende:
Zou er bij het stadion zelf voldoende parkeerruimte zijn ?
Iemand misschien al eerder geweest die weet wat de kosten daarvan zijn of hoe het daar werkt?
Ben van plan ergens smiddags aan te rijden zodat we ruim op tijd zijn en daar nog ergens wat kunnen eten.Ben echter nog nooit bij dat stadion in de buurt geweest.
Ligt het erg afgelegen of vlakbij centrum?
Laat dat maar aan die Duitsers over, er is vast in de buurt genoeg parkeerruimte, zeker als je wat op tijd bent. Op hun site wordt gesproken over 8000 plekken. De vorige keren in Duitsland, in Dusseldorf tijdens de D&D tour, en in Keulen in de Köln Arena met de Magic tour was het prima voor elkaar.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_112018961
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Laat dat maar aan die Duitsers over, er is vast in de buurt genoeg parkeerruimte, zeker als je wat op tijd bent. De vorige keren in Duitsland, in Dusseldorf tijdens de D&D tour, en in Keulen in de Köln Arena met de Magic tour was het prima voor elkaar.
Hier in Bonn is de parkeergelegenheid Scheisse, Keulen binnenstad volgens mij ook. Gelukkig ligt het wat buiten het centrum, daar zal het wel beter geregeld zijn. En natuurlijk is het een voetbalstadion, dus ze moeten wel wat geregeld hebben.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_112018988
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hier in Bonn is de parkeergelegenheid Scheisse, Keulen binnenstad volgens mij ook. Gelukkig ligt het wat buiten het centrum, daar zal het wel beter geregeld zijn. En natuurlijk is het een voetbalstadion, dus ze moeten wel wat geregeld hebben.
Had mijn post al ff ge-edit, er liggen 8000 parkeerplaatsen omheen. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_112018998
En dat stadion ligt dus binnen de zone waar je zo'n sticker moet hebben?

Geen moment over nagedacht, nog. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112019111
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat stadion ligt dus binnen de zone waar je zo'n sticker moet hebben?

Geen moment over nagedacht, nog. :').
Ik ook niet, maar wij hebben gelukkig een chauffeur die even verderop gaat liggen tukken in een hotel als wij staan te springen, dus die rijdt er even snel in en uit als het goed is. En anders tellen we die boete gewoon bij de rest v/d kosten op, er is nu toch niet meer aan te komen, aangezien je je kenteken gegevens moet opsturen, en per post een vignet voor die ene auto krijgt. Dat duurt minimaal 5 werkdagen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_112019677
Heel veel plezier vanavond mensen ^O^
Ben een tikje jaloers maar maandag is het (onder andere) mijn beurt ^O^

Had Bruce liever tijdens een eigen concert gezien en niet bij een festival.
Desondanks: Bruce _O_
pi_112020602
*O*

Ben benieuwd of hij de 'nieuwe' prove it speelt! Superveel plezier gewenst! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:16:34 #74
67174 Dos37
Come on Twente
pi_112030426
Wordt het hele optreden van maandag uitgezonden op TV?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:05:35 #75
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_112032576
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Wordt het hele optreden van maandag uitgezonden op TV?
Reken daar maar niet op. In 2009 werden alleen Badlands, Working On A Dream en Born To Run uitgezonden. Ik denk dit jaar ook zo'n aantal maar helemaal live denk ik niet, al zou het wel heel tof zijn!

Net even mee mogen luisteren naar Wrecking Ball via de telefoon live vanuit Frankfurt ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')