topscorer aller tijden van de eredivisie als middenvelder, niet gekquote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
308 goals. En wij maar denken dat Toivonen een goeie is!
En de Champions League.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Volgend seizoe winnen we de schaal, de europa league beker en de KNVB beker
Wat een Ajax uitspraak.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Volgend seizoe winnen we de schaal, de europa league beker en de KNVB beker
quote:
BPL heeft al een verzoek ingediend om PSV mee te laten doen. Lekker in het weekend naar Manchester, Londen..quote:Op maandag 14 mei 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En over 2 jaar het WK
PSV is dan zo goed dat ze gewoon mogen meedoen.
Waar noem ik je een Ajacied? Je uitspraak is over the top, des Ajax. Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mij een ajacied noemen![]()
Ga maar lekker je seizoenskaart opzeggen, als je die hebt
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Kevin Strootman @Kevin_strootman
Mijn nieuwe rugnummer word binnenkort bekend. Gesproken en is normaal om iemand met zo'n status bij #PSV zijn oude rugnummer te geven..
Aardig van de Stroot!
Volgensmij kan hij niet zo tegen ''020''quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar noem ik je een Ajacied? Je uitspraak is over the top, des Ajax. Dat bedoelde ik.
En die laatste uitspraak over een seizoenskaart begrijp ik eerlijk gezegd niet zo.
Mja ik kan toch wel een lollige opmerking maken man, relax.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar noem ik je een Ajacied? Je uitspraak is over the top, des Ajax. Dat bedoelde ik.
En die laatste uitspraak over een seizoenskaart begrijp ik eerlijk gezegd niet zo.
Blijkbaar wel he.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef tech4u het volgende:
Zou Mark al zin hebben om tegen de Tel-Aviv's en Dinamo Bucuresti's van deze wereld te spelen?
Ik heb wel sinds lang geleden dat we eindelijk eens een keer ver gaan komen in de EL!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef tech4u het volgende:
Zou Mark al zin hebben om tegen de Tel-Aviv's en Dinamo Bucuresti's van deze wereld te spelen?
Dacht ik vorig jaar ook. Maar uiteraard nu meer iddquote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb wel sinds lang geleden dat we eindelijk eens een keer ver gaan komen in de EL!
Mits iedereen fit blijft natuurlijk
Zou de stroot nr 8 krijgen als engelaar wiebert?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Kevin Strootman @Kevin_strootman
Mijn nieuwe rugnummer word binnenkort bekend. Gesproken en is normaal om iemand met zo'n status bij #PSV zijn oude rugnummer te geven..
Aardig van de Stroot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |