abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 mei 2012 @ 11:11:00 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_111526176
Er belanden ieder jaar duizenden mensen, een groot deel daarvan jonge kinderen op de spoedeisende hulp door huishoud chemicaliën. Dat hebben de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) en VeiligheidNL (voorheen Consument en Veiligheid) maandag bekendgemaakt. We maken ons over het algemeen liever in schuimbekkende paniek over terrorisme of Kinderlokkers, maar het is maar weer eens duidelijk dat thuis zijn gewoon veel gevaarlijker is. Huishoudchemie, onvoldoende luchten, wankele keukentrappen of alcoholgebruik zijn veel en veel gevaarlijker dan zaken waar we ons volgens de politiek of media zo bang voor moeten maken.
Recent bleek uit onderzoek dat Turkse Nederlanders minder Crimineel zijn dan autochtone Nederlanders, weer zo een nuchter feitje.
De zaken waar we ons het meest over opwinden zijn over het algemeen het minst gevaarlijk. Wespen of Pinda’s zijn gevaarlijker dan haaien om maar wat te noemen.
Kortom, zullen we eens ophouden gillend in paniek achter de laatste hype aan te lopen en weer eens nuchter aan de slag te gaan, de krant op te zeggen en weer eens zelf na te denken? Lijkt mij de beste insteek voor de verkiezingen straks.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 14 mei 2012 @ 11:20:02 #2
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_111526463
Ach, hoe gelijk je ook hebt mensen willen alleen bevestiging zien voor dat wat ze willen geloven.

Boos zijn op buitenlanders is gewoon makkelijker dan boos zijn op jezelf omdat je de schoonmaakmiddel vergeten bent op te ruimen.

En angst verkoopt, gelukkige mensen kopen minden dan mensen die boos, verdrietig of ongelukkig zijn.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  maandag 14 mei 2012 @ 11:38:28 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111527024
Ik heb dr niets aan toe te voegen Piet
pi_111529037
Ja maar die schoonmaakmiddelen hebben geen hoofddoekje en praten geen takkie-takkie-taal.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_111529198
Aanvullend zou nog gezegd kunnen worden dat men eens verstandig met het internet om moet gaan. Er is voor iemand geen betere methode om gericht "bewijs" te vinden door "experts" voor datgene dat hij/zij wil aantonen (en daarbij vele sites/artikelem/berichten links laten liggen die iets anders aantonen).

[ Bericht 10% gewijzigd door attila_de_hun op 14-05-2012 13:07:50 ]
pi_111529610
*O* Piet for president
  maandag 14 mei 2012 @ 13:15:18 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_111530023
Al Quida? :?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 mei 2012 @ 13:16:19 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_111530049
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Er belanden ieder jaar duizenden mensen, een groot deel daarvan jonge kinderen op de spoedeisende hulp door huishoud chemicaliën. Dat hebben de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) en VeiligheidNL (voorheen Consument en Veiligheid) maandag bekendgemaakt. We maken ons over het algemeen liever in schuimbekkende paniek over terrorisme of Kinderlokkers, maar het is maar weer eens duidelijk dat thuis zijn gewoon veel gevaarlijker is. Huishoudchemie, onvoldoende luchten, wankele keukentrappen of alcoholgebruik zijn veel en veel gevaarlijker dan zaken waar we ons volgens de politiek of media zo bang voor moeten maken.
Recent bleek uit onderzoek dat Turkse Nederlanders minder Crimineel zijn dan autochtone Nederlanders, weer zo een nuchter feitje.
De zaken waar we ons het meest over opwinden zijn over het algemeen het minst gevaarlijk. Wespen of Pinda’s zijn gevaarlijker dan haaien om maar wat te noemen.
Kortom, zullen we eens ophouden gillend in paniek achter de laatste hype aan te lopen en weer eens nuchter aan de slag te gaan, de krant op te zeggen en weer eens zelf na te denken? Lijkt mij de beste insteek voor de verkiezingen straks.
100% mee eens. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:18:41 #9
111528 Viajero
Who dares wins
pi_111530110
Gelukkig is de regering heel verstandig bezig de enorme gevaren van coffeeshops te laten verdwijnen, en zal er niet snel meer iemand een waxinelichthouder naar de koningin gooien.

Wat kan er belangrijker en effectiever voor onze veiligheid zijn dan dat?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_111531087
We leven in een mediacratie en we hebben te maken met politici die steeds achter de laatste hypes aan hobbelen. Het liefst roepen politici datgene wat "het volk" graag wil horen en wat zetels oplevert.

Ik zie dit voorlopig niet veranderen. We zijn zó welvarend en verwend dat jezelf ergens in verdiepen niet meer nodig is.
pi_111531814
In de zin van de reactie op (de dreiging van) terrorisme is het heel wat schadelijker te noemen. “One man willing to throw away his life is enough to terrorize a thousand.” Zei een Chinees een paar eeuwen voor Christus.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_111532142
Al Qaida is dan ook een hersenspinsel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_111532299
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
Al Qaida is dan ook een hersenspinsel.
Irrelevant, de lieden die zichzelf willen opblazen zijn zo echt als het maar zijn kan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_111532410
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:18 schreef waht het volgende:

[..]

Irrelevant, de lieden die zichzelf willen opblazen zijn zo echt als het maar zijn kan.
Nôh. Er worden voornamelijk retards en mentaal gehandicapten gebruikt als zelfmoordterrorist. Door degenen die belang hebben bij het in stand houden van de War on Terra.
pi_111532548
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nôh. Er worden voornamelijk retards en mentaal gehandicapten gebruikt als zelfmoordterrorist. Door degenen die belang hebben bij het in stand houden van de War on Terra.
Ja prima, maar ze zijn er. De meesten blazen zich dicht bij huis op.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 14 mei 2012 @ 14:31:25 #16
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_111532706
Mooi stukje.
pi_111535400
Er is een verschil tussen gevaar en potentieel gevaar.

Verder wel eens met de nuancerende toon van de OP.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111537652
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nôh. Er worden voornamelijk retards en mentaal gehandicapten gebruikt als zelfmoordterrorist. Door degenen die belang hebben bij het in stand houden van de War on Terra.
Kunnen we BNW niet aanbieden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 mei 2012 @ 17:43:25 #19
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111540369
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Er belanden ieder jaar duizenden mensen, een groot deel daarvan jonge kinderen op de spoedeisende hulp door huishoud chemicaliën. Dat hebben de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) en VeiligheidNL (voorheen Consument en Veiligheid) maandag bekendgemaakt. We maken ons over het algemeen liever in schuimbekkende paniek over terrorisme of Kinderlokkers, maar het is maar weer eens duidelijk dat thuis zijn gewoon veel gevaarlijker is. Huishoudchemie, onvoldoende luchten, wankele keukentrappen of alcoholgebruik zijn veel en veel gevaarlijker dan zaken waar we ons volgens de politiek of media zo bang voor moeten maken.
Recent bleek uit onderzoek dat Turkse Nederlanders minder Crimineel zijn dan autochtone Nederlanders, weer zo een nuchter feitje.
De zaken waar we ons het meest over opwinden zijn over het algemeen het minst gevaarlijk. Wespen of Pinda’s zijn gevaarlijker dan haaien om maar wat te noemen.
Kortom, zullen we eens ophouden gillend in paniek achter de laatste hype aan te lopen en weer eens nuchter aan de slag te gaan, de krant op te zeggen en weer eens zelf na te denken? Lijkt mij de beste insteek voor de verkiezingen straks.
Nee en nog eens nee, 'k heb geen problemen met mijn NRCnext.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_111543418
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Recent bleek uit onderzoek dat Turkse Nederlanders minder Crimineel zijn dan autochtone Nederlanders, weer zo een nuchter feitje.
Bron? :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')