ik vind die 2e wel tof, die cirkeldiagram. Maar volgens mij is de regel dat des te creatiever je werkveld, des te creatiever je CV moet zijn ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hij haalt het niet qua creativiteit met deze cv"s:
http://www.hongkiat.com/b(...)me-curriculum-vitae/
Maar ik ben dan ook geen grafisch ontwerper, dat scheelt al.
Mjaah, als je 45 kg kwijtraakt dan praten we denk ik over zwaar overgewicht wat ook je functioneren beperkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dacht ik ook voordat ik 45 kilo afviel.. Ik zou al blij geweest zijn met 15.
Kwestie van stug vol houden en so what dat het jaren duurt? Je hebt daarna toch nog veel meer jaren te gaan waarin je er profijt van hebt?
Tnx!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij heeft de wauw factor al!
Inhoudelijjk ga ik straks even kijkenheb hem naar de printer gezonden.. moet tenslotte werkzaam lijken.
Tuurlijk! Een creatieve baan krijg je niet met een standaard CV.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die 2e wel tof, die cirkeldiagram. Maar volgens mij is de regel dat des te creatiever je werkveld, des te creatiever je CV moet zijn ofzo
Heb je dat laten doen?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx!![]()
Die foto op de achtergrond is ook wel tof gedaan.
Ben er zelf erg blij mee.Geeft een goed gevoel.
[..]
Tuurlijk! Een creatieve baan krijg je niet met een standaard CV.
Die van mij is niet zo eng hoor, volgens mijn Chinese collega ziet het er nu wel uit als een menukaart.
Nouja, het is iig niet standaard en het past nog steeds op 2 A4'tjes.
Ik heb connecties.quote:
Mwah, valt tegen, mijn functioneren was daarvoor al beperkt en is daarna ook beperkt gebleven zo niet nog beperkter geworden. Oorzaak gevolg van overgewicht en beperkt functioneren lag bij mij net andersom. (dikker geworden door beperkt functioneren)quote:Op maandag 14 mei 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die 2e wel tof, die cirkeldiagram. Maar volgens mij is de regel dat des te creatiever je werkveld, des te creatiever je CV moet zijn ofzo
[..]
Mjaah, als je 45 kg kwijtraakt dan praten we denk ik over zwaar overgewicht wat ook je functioneren beperkt.
Ik kan alles, mijn gezondheid is goed en mijn lijf zit me ook niet in de weg. Soms vind ik het alleen stom dat het afvallen zo lastig gaat. Ik eet gezond, ik sport me 3 slagen in de rondte etc.
Ik zou qua hoeveelheid minder kunnen eten, ik ben de geheime zus van Uniek of iig halfzus
Maar dan krijg ik honger, het koud en wil ik mensen pijn doen
Gezien het feit dat ik meteen riep "oh, die zou ik uitnodigen" wil ik jouw connectie graag kennenquote:
ik weet nog dat ik vorig jaar mijn CV ging updaten, toen moest ik toch ook wel ff zoeken wat tegenwoordig gangbaar is etc. Time fliesquote:Op maandag 14 mei 2012 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx!![]()
Die foto op de achtergrond is ook wel tof gedaan.
Ben er zelf erg blij mee.Geeft een goed gevoel.
[..]
Tuurlijk! Een creatieve baan krijg je niet met een standaard CV.
Die van mij is niet zo eng hoor, volgens mijn Chinese collega ziet het er nu wel uit als een menukaart.
Nouja, het is iig niet standaard en het past nog steeds op 2 A4'tjes.
Thanks!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik het migratieverzoek maar indienen?
Overigens vind ik jou mooi Aurumje hebt een mooie verdeling van je spekjes
Tuurlijk! Maar dan wil ik ook jouw wonderlijke brief/cv zien.quote:
"quote:Op maandag 14 mei 2012 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik vorig jaar mijn CV ging updaten, toen moest ik toch ook wel ff zoeken wat tegenwoordig gangbaar is etc. Time flies
[..]
Thanks!![]()
Ik heb de mazzel dat ik én heupen én bewbs heb én ik heb geleerd om me goed te kleden
Lol, dat is goedquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar dan wil ik ook jouw wonderlijke brief/cv zien.
Want dat was toch een groot geheim ooit?
Beetje in beweging blijven is het beste wat je kunt doen. Morgen/overmorgen is het weer weg.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:45 schreef the85mc het volgende:
Heeft iemand nog tips tegen spierpijn? Ik kan niet eens meer normaal soepel lopen.. Ik heb gister avond nog wat kwark naar binnen gegooid en veel gedronken. Lijkt nog niet echt veel te hebben geholpen..
Blijven bewegen idd. En wat rekken en strekken af en toe.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:45 schreef the85mc het volgende:
Heeft iemand nog tips tegen spierpijn? Ik kan niet eens meer normaal soepel lopen.. Ik heb gister avond nog wat kwark naar binnen gegooid en veel gedronken. Lijkt nog niet echt veel te hebben geholpen..
Dramaandag.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
licht belasten, voldoende eiwit eten en tukkies doen helpt
Ik heb geen zin vandaag * nieuw record qua WOG zet*
Heb het toch frisjes!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dramaandag.![]()
En het is ook nog eens heel mooi weer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: wortels, appel, mueslireepje
D: broccoli, kipfilet, gebakken aardappels
S: xco les, half uurtje benen
T: kwark, nootjes, whey proteine shake
Oja enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Siral op 14-05-2012 13:08:02 ]
Die L is weinig, verder vind ik het geen belachelijk lijstje voor een keer in het weekend.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:56 schreef Siral het volgende:
Oja zo ziet een kutlijstje eruit bij mij, zoiets komt eigenlijk nooit voor though..
O: yoghurt met muesli, appel
B: hele dag rondlopen op de landmacht-dag
L: mueslireepje, banaan, pakje capri sonne![]()
![]()
D: halve 4 tot 8 personen pizza margarita![]()
die heeft de kcals wel flink opgebeukt, kon een paard op, nee duh.
T: schaaltje verse mango
Opzich qua kcal viel het nog wel mee die lunch. Maar het is gewoon niks, geen vulling, je eet/drinkt het zo weg. En ik had ook wel honger maar er stonden alleen maar frietkramen, en ik had als nood dus wel een banaan en mueslireep bijquote:Op maandag 14 mei 2012 12:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die L is weinig, verder vind ik het geen belachelijk lijstje voor een keer in het weekend.
Ja ik snap aan de ene kant ook niet hoe 4 tot 8 personen ervan moeten eten? Want we hebben hem met zn twee-en gedeeld... hahahah. Maar da's meer zo'n "snack" pizza denk ik, lol. Dat je allemaal stukjes kunt pakken voor de lekker, en niet als echt avondeten.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Een 4 tot 8-personen pizzaDie bezorgen ze op een dieplader?
Hij was 50 cm omtrek volgens mijquote:
Ja sorry, bedoel ik. zucht haha. Geen idee ook, ik hoorde vanalles wat.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Diameter hoop ik, anders was het wel een kleine pizza.
50cm lijkt me niet bizar groot voor een pizza.voor meerdere personen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel ik. zucht haha. Geen idee ook, ik hoorde vanalles wat.
Maar 50 cm diameter kan toch ook niet geakk!
Maar die junior is gewoon een standaard pizza volgens mij, en dan staat er ook "tot 2 pers", ik denk dat ik met die mega pizza gewoon 1 grote slice meer heb gehad dan '1 hele' pizza zegmaar. Want meer kan ik ook echt no way op.
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Diameter hoop ik, anders was het wel een kleine pizza.
Wat word steeds minder?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:33 schreef Ml-etje het volgende:
Het wordt wel steeds minder Siral
Maar goed mijn weekendlijstjes zijn niet altijd veel beter.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:49 schreef Siral het volgende:
Oja enOh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Know that while you sleep
Everything has changed
Nicequote:Op maandag 14 mei 2012 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
Rustig vanaf het werk! En ik lunch al weken met soep, broodje kaas, broodje vlees, beker karnemelk en appel. Dagelijks verzorgde lunch is dan weer een goeie.
Dat klinkt goed Puff! Merk je al verschil?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
Rustig vanaf het werk! En ik lunch al weken met soep, broodje kaas, broodje vlees, beker karnemelk en appel. Dagelijks verzorgde lunch is dan weer een goeie.
Ze hebben daar geen snoeppot?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
Ssri weer nemen check, een beetje wennen check, dit langer dan een half jaar doen neequote:Op maandag 14 mei 2012 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Puff! Merk je al verschil?
Voornaam = jij.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ok, vraag:
Afgelopen donderdag ben ik uit eten geweest met een NLse prof. Was een etentje voor het werk, maar we waren maar met 3 man. Nu wil ik hem een email sturen waarin ik hem om een gunst vraag. Ik denk dat het okay is dat ik hem bij z'n voornaam aanspreek, maar moet ik u of jij zeggen?
Valt het echt zo tegen, dat je het max een ahlf jaar wil doen?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ssri weer nemen check, een beetje wennen check, dit langer dan een half jaar doen nee
Snoeppot, is er ja. Maar ik kan eruit blijven.
We kregen vandaag wel een chocoblokje voor chocomel vanwege dag van de zorg.
PM?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef kwakz0r het volgende:
ja, als het toch over CV's gaat, als iemand nog een CV wil laten vertalen![]()
(mijn website is bijna klaar, bedrijfje is bijna opgericht. wil nog langs de KvK voor advies enzo, of langs de belasting... denk dat ik na de zomer pas echt "live" ga, maar ik neem nu ook al opdrachten aan hoor...)
Nou, er belde een psychiater waar ik gesolliciteerd had, of ik kon beginnen. Dat zou wel vroeg zijn, maar in september ofzo, graag!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Valt het echt zo tegen, dat je het max een ahlf jaar wil doen?dat je uit de pot blijft!
Stuur maar door.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:
wil er iemand naar een emailtje in het nederlands voor mij kijken? Ik kan geen nederlands meer!
Fijn!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:43 schreef creepycookie het volgende:
Ik denk dat ik Kwak d'r diensten wel eens nodig ga hebben!![]()
Mag ik even heel blij zijn? Ik voel me zo schuldig als ik hier wil jubelen over de weegschaal![]()
Ik ben al een paar dagen (dus officieel) 3 kilo en 3 cm lichter en slanker dan ong 5-6 weken terug, toen ik weer begon met 'normaal' doen. Tevens heb ik vandaag een broek aangepast in 1 maat kleiner, die als gegoten zat (maar ik wilde geen geld uitgeven
). Dus ja, ik ben blij. Het ziet er nu al een stuk beter uit en ik kan het dus wel.
Wowquote:Op maandag 14 mei 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
'Beginer' ? Etc. overigens
Stiekem vind je het gewoon leuk dat looney people je zuster noemenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou, er belde een psychiater waar ik gesolliciteerd had, of ik kon beginnen. Dat zou wel vroeg zijn, maar in september ofzo, graag!
Wil toch geen cardioloog worden
Edit: freewheelen is best gebruikelijk voor artsen-niet-in-opleiding.
Had liever taart gehadquote:
Dat struikelpunt gelukkig overwonnen, kan nu zeggen, suikerquote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Had liever taart gehadhet zijn niet eens lekkere snoepjes... chemisch.. maar suiker
Meestal kan ik t ook wel. Vandaag geen ruggegraatquote:Op maandag 14 mei 2012 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat struikelpunt gelukkig overwonnen, kan nu zeggen, suiker![]()
![]()
Goed bezig, Creeps!
Junkiequote:Op maandag 14 mei 2012 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Over suiker gesproken. Een collega goot net gewoon een zakje suiker naar binnen.!
Arts assistent psychiatrie, ik hou wel van (een beetje) gekke patientenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Stiekem vind je het gewoon leuk dat looney people je zuster noemenwat voor functie solliciteer je dan voor?
Trouwens niks mis met jobhoppen tot ongeveer je 30e, als je daarna om het jaar wisselt dan ga je vragen krijgen
Envoor Cookie!
We jubelen hier toch allemaal als het goed gaat? Misschien zelfs wel bemoedigend ook soms voor andere mensenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:43 schreef creepycookie het volgende:
Ik denk dat ik Kwak d'r diensten wel eens nodig ga hebben!![]()
Mag ik even heel blij zijn? Ik voel me zo schuldig als ik hier wil jubelen over de weegschaal![]()
Ik ben al een paar dagen (dus officieel) 3 kilo en 3 cm lichter en slanker dan ong 5-6 weken terug, toen ik weer begon met 'normaal' doen. Tevens heb ik vandaag een broek aangepast in 1 maat kleiner, die als gegoten zat (maar ik wilde geen geld uitgeven
). Dus ja, ik ben blij. Het ziet er nu al een stuk beter uit en ik kan het dus wel.
Als daar je hart ligt, doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Arts assistent psychiatrie, ik hou wel van (een beetje) gekke patientenen voor mn 30e wil ik wel een opleiding hoor
Hangt er wel een beetje vanaf wat voor werk je doet hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Trouwens niks mis met jobhoppen tot ongeveer je 30e, als je daarna om het jaar wisselt dan ga je vragen krijgen
Ik heb nog niks gehad van HPKWquote:Op maandag 14 mei 2012 15:08 schreef Laureline het volgende:
Hee Vik en HPKW, doe mij ook eens een PM van die geniale brief en vormgegeven cv? Ben wel benieuwd! Geen vrees voor plagiaat, ik hoef van m'n leven niet te solliciteren, zo werkt het niet in mijn vakgebied.
SPOILER: om te stemmen voor Tim's fondsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Die stel ik ook als iemand niet 30 is hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 14:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Stiekem vind je het gewoon leuk dat looney people je zuster noemenwat voor functie solliciteer je dan voor?
Envoor Cookie!
Volgens mijn collega ziet ie eruit als het afhaalmenu van een chinees, weet je dan al meer?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:08 schreef Laureline het volgende:
Hee Vik en HPKW, doe mij ook eens een PM van die geniale brief en vormgegeven cv? Ben wel benieuwd! Geen vrees voor plagiaat, ik hoef van m'n leven niet te solliciteren, zo werkt het niet in mijn vakgebied.
Ik wacht natuurlijk eerst op jouw brief en CV.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehad van HPKW. En kan die brief niet vinden in m'n mailbox. Even thuis kijken, daar staat 'ie vast nog wel ergens
.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Trek!
Zou een 8-personen-pizza op kunnen gok ik
ik heb net een volkorenboterham met gerookte makreel, en een kapje met heel klein beetje nutella op!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Trek!
Zou een 8-personen-pizza op kunnen gok ik
Ik krijg helemaal geen uitkering, die's gek.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Ja hallo! Daarvoor betalen we je uitkering niet![]()
ik heb dit jaar nog geen kleding gekocht...
gemeentebelasting weet ik niet, volgens mij is die aanslag per wooneenheid en dan gebaseerd op aantal bewoners die dat zelf moeten verdelen...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:52 schreef Chicolate het volgende:
Oeh ik wil de CV van HPKW ook zien! Al is het alleen al omdat ik komende week een CV moet inleveren en hij minstens zo chaotisch als ikzelf is. Wel een prima weerspiegeling van mijn persoonlijkheid. Er staat nog net geen verdwaalde sok op.
Lastig gedoe met belastingen. Willen gemeentebelastingen terugvragen, maar weten niet of we een gezamelijk huishouden zijn of niet. En of dat gevolgen heeft voor de inkomstenbelasting, want die doen we gewoon apart van elkaar zonder toeslagpartner enzo. Pffff.
Lekker bezig Cookie!
Maar wij doen niet altijd onze eigen boodschappen en de inboedelverzekering is gezamelijk. Ontbijt/lunch/avondeten verdelen we de kosten van. Alleen dingen die je onderweg op station haalt en drinken in de kroeg etc gaan van eigen kosten.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gemeentebelasting weet ik niet, volgens mij is die aanslag per wooneenheid en dan gebaseerd op aantal bewoners die dat zelf moeten verdelen...
andere belastingshizzle:
voor de inkomstenbelasting ben je alleen fiscaal partner als je een samenlevingscontract/geregistreerd partnerschap/minderjarig kind hebt samen of getrouwd bent
voor de toeslagen ben je toeslagpartner als je gezamenlijk een duurzame huisouding voert, maar dat geldt geloof ik niet voor huisgenoten van elkaar in een studentenhuis - je betaalt elk je eigen huur, en doet zelf boodschappen, hebt niet samen verzekeringen etc. (kun je makkelijk uitzoeken op de site van toeslagen). http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toeslagpartner/
nope, niet buiten de 0,6fte/15 u die ik nu heb + een half jaar 1 klas extra zwangerschapsverlof.... maar ik mocht de afgelopen week klasvoorkeuren doorgeven en de sectievoorzitter is ermee naar de directeur geweest. Daarna komt er een voorstel klassenverdeling...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, lekker bezig, met je bedrijfje! Weet je al iets over je uren voor komend jaar?
Ik ben ook wel benieuwd naar de menukaart van Henk!
de belastingdienst gaat er vanuit dat je als studenten niet een gezamenlijke huizhouding deelt. als dat in je voordeel is bij de berekening zou ik geen slapende honden wakker maken. als uit de proefberekening blijkt da t voordelig is om toeslagpartners te zijn kun je dat alsnog doen. maar dat heeft wel gevolgen voor latere jaren, als één van jullie ineens meer gaat verdienen bijvoorbeeld...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar wij doen niet altijd onze eigen boodschappen en de inboedelverzekering is gezamelijk. Ontbijt/lunch/avondeten verdelen we de kosten van. Alleen dingen die je onderweg op station haalt en drinken in de kroeg etc gaan van eigen kosten.
Ja helaas zijn er maar 2 opties op het formulier. Gezamelijk huishouden of alleenwonend. Geen van beide is dus waar. Vaag verhaal. En dan kan je maar max 1 huisgenoot hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de belastingdienst gaat er vanuit dat je als studenten niet een gezamenlijke huizhouding deelt. als dat in je voordeel is bij de berekening zou ik geen slapende honden wakker maken. als uit de proefberekening blijkt da t voordelig is om toeslagpartners te zijn kun je dat alsnog doen. maar dat heeft wel gevolgen voor latere jaren, als één van jullie ineens meer gaat verdienen bijvoorbeeld...
Gelukkig werk je niet in 'mijn sector'quote:Op maandag 14 mei 2012 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die stel ik ook als iemand niet 30 is hoor
Duhquote:Op maandag 14 mei 2012 15:36 schreef Mini. het volgende:
Goed bezig Cookie!
[..]
Hangt er wel een beetje vanaf wat voor werk je doet hoor.
Vragen is het probleem niet, volgens mij wordt het tot je 30e meer geaccepteerd. Denk ik. Klopt dat?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die stel ik ook als iemand niet 30 is hoor
Nou, moet bekennen dat ik altijd wel wil weten waarom iemand steeds jobhopte.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Vragen is het probleem niet, volgens mij wordt het tot je 30e meer geaccepteerd. Denk ik. Klopt dat?
Ben niet zo sector gebondenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het was zoo rustig, dat we besloten een voorschot te nemen op de zon, een uurtje eerder naar huis is lekker hoor
[..]
Gelukkig werk je niet in 'mijn sector'
Bel ze even, het verschilt echt enorm per gemeente.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar wij doen niet altijd onze eigen boodschappen en de inboedelverzekering is gezamelijk. Ontbijt/lunch/avondeten verdelen we de kosten van. Alleen dingen die je onderweg op station haalt en drinken in de kroeg etc gaan van eigen kosten.
Ja. Aangezien 'zelfstandig met huisgenoten' niet bestaat moeten we nu als gezamelijk huishouden. Beetje vervelend.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bel ze even, het verschilt echt enorm per gemeente.
Gaat om de gemeentelijke aanslagen toch?
Geeft de gemeente dat aan?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Aangezien 'zelfstandig met huisgenoten' niet bestaat moeten we nu als gezamelijk huishouden. Beetje vervelend.
Jammer, vooral als je zelf wel graag meer zou willen werken! Lijkt het je niet lekker om een jaartje drie dagen per week te werken, met je bedrijfje ernaast?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope, niet buiten de 0,6fte/15 u die ik nu heb + een half jaar 1 klas extra zwangerschapsverlof.... maar ik mocht de afgelopen week klasvoorkeuren doorgeven en de sectievoorzitter is ermee naar de directeur geweest. Daarna komt er een voorstel klassenverdeling...
Ze zei echter vorige week al dat er geen zicht is op uitbreiding. Een collega die er al langer werkt wil graag naar fulltime, bijvoorbeeld...
Je hebt gelijk, dat was het toch!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef Novem het volgende:
Yorkshire pudding is geen toetje, hoort naast het avondeten, net als aardappelen enzo
Als het erg naar ei smaakte weet ik het niet
Hmm, je voert toch helemaal geen gezamelijke huishouding of belastingaangifte?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Aangezien 'zelfstandig met huisgenoten' niet bestaat moeten we nu als gezamelijk huishouden. Beetje vervelend.
Nouja, je zei het zo stellig.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Duh
Moet ik bij alles een disclaimer gaan zetten dat het niet voor iedereen geldt.
Papa en mama betalen wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Is het eigenlijk normaal tegenwoordig dat iemand van nog geen 16 een telefoonabo van 36 euro per maand heeft zonder dat hij een baantje heeft?.
Level 1, maar die vind ik intensiever dan 2 voor bepaalde groepen. Heb een tijdje onregelmatig gedaan, dus heb 't nu maar in m'n studieschema opgenomen. Vandaag beschouw ik als eerste dag level 1 voor deze maandquote:
Ahh okequote:Op maandag 14 mei 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Level 1, maar die vind ik intensiever dan 2 voor bepaalde groepen. Heb een tijdje onregelmatig gedaan, dus heb 't nu maar in m'n studieschema opgenomen. Vandaag beschouw ik als eerste dag level 1 voor deze maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja hebben we gedaan. Ze spreken elkaar tegenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Zou de Belastingdienst even bellen, chico! Ik weet niet wat voor gevolgen het allemaal kan hebben als jullie als gezamenlijk huishouden worden aangemerkt (huurtoeslag en zorgtoeslag worden op basis van totaalinkomen berekend = je krijgt het waarschijnlijk niet meer, je verliest je recht op een bijstandsuitkering en de rest moet in je inkomen voorzien als het zo ver komt etc).
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, waar ik echt heel blij mee ben:Mooi hoor, iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is precies het ideequote:Op maandag 14 mei 2012 17:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jammer, vooral als je zelf wel graag meer zou willen werken! Lijkt het je niet lekker om een jaartje drie dagen per week te werken, met je bedrijfje ernaast?
Het meest voordelige ook voor de toekomst kiezen dusquote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja hebben we gedaan. Ze spreken elkaar tegen(ik heb gebeld en mijn huisgenootje ook, naar hetzelfde nummer. Zij kreeg te horen 'gezamenlijk huishouden' en ik kreeg te horen 'alleen gegevens van rekeninghouder').
OT: ik ga vanavond vet lekker koken (chinese koolstamppot) maar het is een Sonja Bakker recept. Nouja boeiend, er zitten geen gekke light producten in (ik gebruik gewoon volvette kaas) en het is lekker.
Genieten van je tijd daarquote:Op maandag 14 mei 2012 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, probeer me er ook niet al te druk over te maken. Het is even niet anders.
Mooi op tijdquote:Op maandag 14 mei 2012 19:28 schreef Sjaapje het volgende:
Zo ik heb juist mijn middagmaal binnen, het was maar een 'beetje' hectisch. En nu heb ik een dipje en zin in een dutje...
Dattequote:
Das echt iets van daar bij jou héquote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte
Doodgaan kan altijd nog!
Dan maakt het toch niet meer uit waar wat vetjes zitten... Belangrijk is dat je een schone onderbroek aan hebt
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte
Doodgaan kan altijd nog!
Dan maakt het toch niet meer uit waar wat vetjes zitten... Belangrijk is dat je een schone onderbroek aan hebt
*mooi wandtegeltje*quote:Op maandag 14 mei 2012 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte
Doodgaan kan altijd nog!
Tijdzone ziekenhuisquote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mooi op tijdOf zit je in een andere tijdzone..
Ik heb net avondeten op en dat vond ik al laat. Nu even mn stadsfiets fixen en dan een rondje MTBen..
Netjes!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
7,28km met precíes 10km per uurNieuw rondje geprobeerd en het was een fijn rondje. Niet teveel stijgen en dalen, fijne oversteekplaatsen, lekker recht toe, recht aan.
Wel in de volle zon, wat minder was. Merkte dat ik in de weinige schaduwstukken een stuk fijner liep ook. Maargoed, al met al zéér tevreden. Zo de broccoli snijden en langzaam even koken, in de tussentijd douchen en dan eten!
Op 30 april had ik 7.6 gedaan als uitschieter, maar toen had ik even weer wat minder lange stukken gelopen vanwege een eigenwijze spier. Maar wel een van de betere stapjes omhoog weer ja!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Netjes!Dit was weer een stap omhoog qua afstand, of niet?
Je upje + heel slank naast je bord.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
In m'n up in een best wel fancy restaurant.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op 30 april had ik 7.6 gedaan als uitschieter, maar toen had ik even weer wat minder lange stukken gelopen vanwege een eigenwijze spier. Maar wel een van de betere stapjes omhoog weer ja!
Voel me beetje opgelaten. Maar tis wel een zakenhotel ook, dus ach.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:10 schreef Goodbye het volgende:
In een fancy restaurant kijken ze daar vast niet van op! Ik vind het altijd wel stoer als ik mensen alleen uit eten zie gaan!
Welnee zie je zo vaak!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voel me beetje opgelaten. Maar tis wel een zakenhotel ook, dus ach.
Ik las Ikea.. en vreemdgaan, en zag zo'n modelkamer voor me met Xm en.. nou ja, laat maarquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt lekker idd!
Idea ook, niet vreemdgaan hé
Ehh ja imagine, bedanktquote:Op maandag 14 mei 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las Ikea.. en vreemdgaan, en zag zo'n modelkamer voor me met Xm en.. nou ja, laat maar!
Duidelijk..quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou nee. Mn voorgerecht zag er heel wat appetijtelijker uit dan die mannen.
Is dat een voor- of nadeel?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit idd 'samen' met oa drie allenige heren.
Wel good for youquote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope! En ook geen chips. Tis echt behoorlijk posh.
Is je BreEzaH een beetje up to date of had je een tolk nodig?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik ben klaar met het bellen van minderjarige jongetjes![]()
/vacature
Op dit tijdstip? Die zitten zich nu vast op te geilen van de sexy avondstem aan de telefoonquote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik ben klaar met het bellen van minderjarige jongetjes![]()
/vacature
Ik vind dat echt heerlijke momenten....quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voel me beetje opgelaten. Maar tis wel een zakenhotel ook, dus ach.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Is je BreEzaH een beetje up to date of had je een tolk nodig?
Gniffel, 1 van de heren verdenk ik daar rustig van ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Die zitten zich nu vast op te geilen van de sexy avondstem aan de telefoon
Moet er nog erg aan wennen. Mss doe ik straks gek en drink ik nog wat aan de bar. Alleen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijke momenten....
Ik had gister ook zo iets....mensen om mij heen keken verbaast naar mijn "uppyness" in de sauna![]()
Dat honing op de boobies klinkt bekend. Doen delinquenten ook vaak. Ik ging dan net doen alsof ik pluisjes van mijn schouder haalde...."ohw sorry, ja je zat zo te kijken, ik dacht er zit een pluisje op mijn schouder"quote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Gniffel, 1 van de heren verdenk ik daar rustig van ja.
Het grappige is dat ik net honing aan een bepaald lichaamsdeel lijk te hebben.
Dat gaat hopelijk wel over als ze aan me gewend zijn/niets meer van me nodig hebben.
Slijmen heeft bij mij erg weinig effect tenzij je het erg leuk brengt en daar hebben er maar een paar kaas van gegeten van de 100+ medewerkers.
OE! dan ben je echt the sexy ladyquote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet er nog erg aan wennen. Mss doe ik straks gek en drink ik nog wat aan de bar. Alleen.
Wat dacht je van een open trap?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat honing op de boobies klinkt bekend. Doen delinquenten ook vaak. Ik ging dan net doen alsof ik pluisjes van mijn schouder haalde...."ohw sorry, ja je zat zo te kijken, ik dacht er zit een pluisje op mijn schouder"Kereltjes schrokken zich wezeloos, gelijk weer bij de les
Ik zou echt super hard gaan lachen als je ook met sexy lady wordt aangesprokenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind t doodeng. Maar soms moet je eens wat proberen hè..
Een collega van me heeft zoiets zooo stom aangepakt ooit.. het hele team had in de gaten dat hij naar (delen van) een vrouwelijke collega keek en deed vervolgens een imitatie van de betreffende collega. Dat werd uiteindelijke "opgelost" middels een stevig gesprek + aantekening in z'n dossierquote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat honing op de boobies klinkt bekend. Doen delinquenten ook vaak. Ik ging dan net doen alsof ik pluisjes van mijn schouder haalde...."ohw sorry, ja je zat zo te kijken, ik dacht er zit een pluisje op mijn schouder"Kereltjes schrokken zich wezeloos, gelijk weer bij de les
Dan niet teveel op je telefoon kijken, dan komen ze nietquote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt NOOIT aangesproken, dus dat zal nu heus ook niet gebeuren. Maar ik zal een live verslag bijhouden heur
Minder broodjes, meer groente, meer eiwitten.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef xliefs. het volgende:
O= stokbroodje + kruidenboter
T= banaan
L= 2 bruine broodjes
T= 2 crackers
A= 3 eitjes, 3 bruine broodjes, 400 gram sperziebonen en magere spekreekjes ca 100 gram
Kleine 2000 kcal, dit met een uurtje fietsen á 20 km per uur, vind ik netjes.
Tips?
AUWquote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Een collega van me heeft zoiets zooo stom aangepakt ooit.. het hele team had in de gaten dat hij naar (delen van) een vrouwelijke collega keek en deed vervolgens een imitatie van de betreffende collega. Dat werd uiteindelijke "opgelost" middels een stevig gesprek + aantekening in z'n dossier
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hey sexyyy ladyyy, I like your flooow![]()
Your body's bangin'![]()
Out of controooohooool![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hey sexyyy ladyyy, I like your flooow![]()
Your body's bangin'![]()
Out of controooohooool![]()
Aiquote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Een collega van me heeft zoiets zooo stom aangepakt ooit.. het hele team had in de gaten dat hij naar (delen van) een vrouwelijke collega keek en deed vervolgens een imitatie van de betreffende collega. Dat werd uiteindelijke "opgelost" middels een stevig gesprek + aantekening in z'n dossier
"I'm sow sowwy"...kijkend naar de boobiesquote:Op maandag 14 mei 2012 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ai
Bij deze jongetjes maak ik er een opmerking over, dat is vaak wel voldoende.
En anders leg ik ze uit dat ik het als beledigend ervaar, ze mogen me best aankijken en zo knap ben ik nou ook weer niet.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
ja of sorry zeggen en pogen een arm om je schouders te slaan
![]()
Uhuh
Wut.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Uhuh
Oi..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Uhuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wast overigensanders dan wordt het een werkbeschrijving
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ow het opdrukken kan ik wel missen hoor, wat is dat stomquote:Op maandag 14 mei 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Level 2 is ook wel heel leuk moet ik zeggen, maar ik voel meer bij dingen als opdruken en de schuine squat met dumbell lift en zulks.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
niet de meest snuggere...
Stappenplan "Hoe maak ik vrienden".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wast overigensanders dan wordt het een werkbeschrijving
Stap 1. Niet zo, faalhaas
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dankje! minder brood is inderdaad wel de bedoeling,quote:Minder broodjes, meer groente, meer eiwitten.
Had niet gezien dat er 400g stond. Meer variatie mag wel
Je eet niet zozeer om je kcals binnen te krijgen, maar voor je voedingsstoffen. Eiwitten voor je spieren, gezonde vetten/vetzuren voor je hormoonhuishouding en je hersenen, vezels, vitamines, mineralen. Zo hou je je lichaam draaiende.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Dankje! minder brood is inderdaad wel de bedoeling,
?Echt? Alleen naar de sauna is toch heel normaal? Maar wel fijn, sauna.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijke momenten....
Ik had gister ook zo iets....mensen om mij heen keken verbaast naar mijn "uppyness" in de sauna![]()
Klopt! Iets waar ik nog best veel moeite mee heb, maar wil de komende tijd echt veel meer groente gaan eten, en dan vooral 'meer' als tussendoortje, of bijvoorbeeld bij mijn lunch. Me lichaam gezond en draaiende houden is toch wel prioriteit, vandaar dat ik hier veel lees, en ook veel leer!quote:Je eet niet zozeer om je kcals binnen te krijgen, maar voor je voedingsstoffen. Eiwitten voor je spieren, gezonde vetten/vetzuren voor je hormoonhuishouding en je hersenen, vezels, vitamines, mineralen. Zo hou je je lichaam draaiende.
Ja, lijkt mij ook. Maar je ziet in zo'n complex toch meer stelletjes en vrienden rondlopen. Het valt dan wel op als je alleen bent.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
?Echt? Alleen naar de sauna is toch heel normaal?
Een wit wijntjequote:
quote:
De sauna waar ik heen ga komen vooral bejaarden. Misschien dat het daaraan ligt.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook. Maar je ziet in zo'n complex toch meer stelletjes en vrienden rondlopen. Het valt dan wel op als je alleen bent.
Lach hem in ieder geval altijd toequote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stappenplan "Hoe maak ik vrienden".
Stap 1. Niet zo, faalhaas
Ja dat zou kunnen. Bij Elysium heb je ook nog wat te bekijken en kan je ook best leuke mensen ontmoeten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De sauna waar ik heen ga komen vooral bejaarden. Misschien dat het daaraan ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest lachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest lachen!
Awww! Cuteness!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is van die aparte foto's toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Bij Elysium heb je ook nog wat te bekijken en kan je ook best leuke mensen ontmoeten.
Freud is terug uit Parijs en heeft een 'souvenirtje' meegenomen. Een super mooi fotoboek van Helmut Newton![]()
Fijn dat Freud weer "heel" terug is
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Voor mij is een sauna toch niet de plek om mensen te ontmoeten. Besides, ga toch alleen op maandagquote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef An24 het volgende:
Ja dat zou kunnen. Bij Elysium heb je ook nog wat te bekijken en kan je ook best leuke mensen ontmoeten.
Ja klopt. Veel erotisch spul, maar ook daar zit vaak een interessante twist in. Hij maakt ook geweldige portretten.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awww! Cuteness!
[..]
Hij is van die aparte foto's toch?
Fijn dat Freud weer "heel" terug is
Ik vermijd de maandag. Vrouwen staren veel meer dan mannenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor mij is een sauna toch niet de plek om mensen te ontmoeten. Besides, ga toch alleen op maandag
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:43 schreef loveli het volgende:
Hairy Bikers kookboeken? Klinkt als een must-have!
Deze heb ik:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)rs/1001004005588734/
Nee inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word echt NOOIT aangesproken, dus dat zal nu heus ook niet gebeuren. Maar ik zal een live verslag bijhouden heur
Niet waar, weet je die dronken dwerg nog?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vooralsnog gebeurt er nada. Ja, m'n glas wijn is bijna leeg.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
* loveli vermoedt dat XM meer kans loopt betast te worden
Stickertje voor Mo:quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Waar is Brocco_li als je haar nodig hebt. Zo trots op mijn megalading broccoli
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet waar, weet je die dronken dwerg nog?
En die ene kerel die had gestudeerd in Delft?quote:
Dat ben jijquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
En die ene kerel die had gestudeerd in Delft?
Nee, die niet gesjeesde.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat ben jijMaar jij bent gelukkig geen dwerg
Oh een van de weinige keren dat ik werd aangesproken in een kroeg was het door een bloedirritante knalbezopen kerel van ongeveer 1.50m.quote:
Delft / Rijswijk details schmetails.quote:
SIZE DOES'NT MATTER!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh een van de weinige keren dat ik werd aangesproken in een kroeg was het door een bloedirritante knalbezopen kerel van ongeveer 1.50m.
Ook in Delft? Klinkt als iemand die ik kenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh een van de weinige keren dat ik werd aangesproken in een kroeg was het door een bloedirritante knalbezopen kerel van ongeveer 1.50m.
Alsof ie zelf z'n naam nog wist...quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook in Delft? Klinkt als iemand die ik ken ;') Heette hij toevallig Michiel?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien was de vriend van loveli die iemand die loveli kent 'op excursie'?
Man, wat was die vent irritant!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ie van voren niet meer wist dat ie van achteren bestond.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach XMert, ik heb een geniale aantrekkingskracht voor daklozen en oude mannen, soms dakloze oude mannen![]()
Achja, laatst zei er wel een dat ik een 'schattig gezicht' had en er mooi uit zag die dag, dat hoor ik persoonlijk liever dan "HEE SCHATJEHHH" oids
ze zijn iig niet klein.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er komen nu twee vrij omvangrijke kerels in de buurt zitten, dus ik vermoed aandacht zometeen.
In de breedte niet nee.quote:
Afhaken op het moment dat het interessant begint te worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de breedte niet nee.
Ik ga naar boven! Dus: geen aanspraak, behalve van de barjuf die vroeg wat ik wilde drinken.
Ja, zo kan ik ook aanspraak voorkomen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de breedte niet nee.
Ik ga naar boven! Dus: geen aanspraak, behalve van de barjuf die vroeg wat ik wilde drinken.
?quote:
Nu wordt mijn sensatiezoekerij niet bevredigtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de breedte niet nee.
Leuke barjuf?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dus: geen aanspraak, behalve van de barjuf die vroeg wat ik wilde drinken.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
Duuf en XM, jullie zijn een stuk leuker dan Ticootje en Joene.
^^quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
Wie?!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |