ik vind die 2e wel tof, die cirkeldiagram. Maar volgens mij is de regel dat des te creatiever je werkveld, des te creatiever je CV moet zijn ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hij haalt het niet qua creativiteit met deze cv"s:
http://www.hongkiat.com/b(...)me-curriculum-vitae/
Maar ik ben dan ook geen grafisch ontwerper, dat scheelt al.
Mjaah, als je 45 kg kwijtraakt dan praten we denk ik over zwaar overgewicht wat ook je functioneren beperkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dacht ik ook voordat ik 45 kilo afviel.. Ik zou al blij geweest zijn met 15.
Kwestie van stug vol houden en so what dat het jaren duurt? Je hebt daarna toch nog veel meer jaren te gaan waarin je er profijt van hebt?
Tnx!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij heeft de wauw factor al!
Inhoudelijjk ga ik straks even kijkenheb hem naar de printer gezonden.. moet tenslotte werkzaam lijken.
Tuurlijk! Een creatieve baan krijg je niet met een standaard CV.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die 2e wel tof, die cirkeldiagram. Maar volgens mij is de regel dat des te creatiever je werkveld, des te creatiever je CV moet zijn ofzo
Heb je dat laten doen?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx!![]()
Die foto op de achtergrond is ook wel tof gedaan.
Ben er zelf erg blij mee.Geeft een goed gevoel.
[..]
Tuurlijk! Een creatieve baan krijg je niet met een standaard CV.
Die van mij is niet zo eng hoor, volgens mijn Chinese collega ziet het er nu wel uit als een menukaart.
Nouja, het is iig niet standaard en het past nog steeds op 2 A4'tjes.
Ik heb connecties.quote:
Mwah, valt tegen, mijn functioneren was daarvoor al beperkt en is daarna ook beperkt gebleven zo niet nog beperkter geworden. Oorzaak gevolg van overgewicht en beperkt functioneren lag bij mij net andersom. (dikker geworden door beperkt functioneren)quote:Op maandag 14 mei 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die 2e wel tof, die cirkeldiagram. Maar volgens mij is de regel dat des te creatiever je werkveld, des te creatiever je CV moet zijn ofzo
[..]
Mjaah, als je 45 kg kwijtraakt dan praten we denk ik over zwaar overgewicht wat ook je functioneren beperkt.
Ik kan alles, mijn gezondheid is goed en mijn lijf zit me ook niet in de weg. Soms vind ik het alleen stom dat het afvallen zo lastig gaat. Ik eet gezond, ik sport me 3 slagen in de rondte etc.
Ik zou qua hoeveelheid minder kunnen eten, ik ben de geheime zus van Uniek of iig halfzus
Maar dan krijg ik honger, het koud en wil ik mensen pijn doen
Gezien het feit dat ik meteen riep "oh, die zou ik uitnodigen" wil ik jouw connectie graag kennenquote:
ik weet nog dat ik vorig jaar mijn CV ging updaten, toen moest ik toch ook wel ff zoeken wat tegenwoordig gangbaar is etc. Time fliesquote:Op maandag 14 mei 2012 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx!![]()
Die foto op de achtergrond is ook wel tof gedaan.
Ben er zelf erg blij mee.Geeft een goed gevoel.
[..]
Tuurlijk! Een creatieve baan krijg je niet met een standaard CV.
Die van mij is niet zo eng hoor, volgens mijn Chinese collega ziet het er nu wel uit als een menukaart.
Nouja, het is iig niet standaard en het past nog steeds op 2 A4'tjes.
Thanks!quote:Op maandag 14 mei 2012 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik het migratieverzoek maar indienen?
Overigens vind ik jou mooi Aurumje hebt een mooie verdeling van je spekjes
Tuurlijk! Maar dan wil ik ook jouw wonderlijke brief/cv zien.quote:
"quote:Op maandag 14 mei 2012 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik vorig jaar mijn CV ging updaten, toen moest ik toch ook wel ff zoeken wat tegenwoordig gangbaar is etc. Time flies
[..]
Thanks!![]()
Ik heb de mazzel dat ik én heupen én bewbs heb én ik heb geleerd om me goed te kleden
Lol, dat is goedquote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar dan wil ik ook jouw wonderlijke brief/cv zien.
Want dat was toch een groot geheim ooit?
Beetje in beweging blijven is het beste wat je kunt doen. Morgen/overmorgen is het weer weg.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:45 schreef the85mc het volgende:
Heeft iemand nog tips tegen spierpijn? Ik kan niet eens meer normaal soepel lopen.. Ik heb gister avond nog wat kwark naar binnen gegooid en veel gedronken. Lijkt nog niet echt veel te hebben geholpen..
Blijven bewegen idd. En wat rekken en strekken af en toe.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:45 schreef the85mc het volgende:
Heeft iemand nog tips tegen spierpijn? Ik kan niet eens meer normaal soepel lopen.. Ik heb gister avond nog wat kwark naar binnen gegooid en veel gedronken. Lijkt nog niet echt veel te hebben geholpen..
Dramaandag.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
licht belasten, voldoende eiwit eten en tukkies doen helpt
Ik heb geen zin vandaag * nieuw record qua WOG zet*
Heb het toch frisjes!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dramaandag.![]()
En het is ook nog eens heel mooi weer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: wortels, appel, mueslireepje
D: broccoli, kipfilet, gebakken aardappels
S: xco les, half uurtje benen
T: kwark, nootjes, whey proteine shake
Oja enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Siral op 14-05-2012 13:08:02 ]
Die L is weinig, verder vind ik het geen belachelijk lijstje voor een keer in het weekend.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:56 schreef Siral het volgende:
Oja zo ziet een kutlijstje eruit bij mij, zoiets komt eigenlijk nooit voor though..
O: yoghurt met muesli, appel
B: hele dag rondlopen op de landmacht-dag
L: mueslireepje, banaan, pakje capri sonne![]()
![]()
D: halve 4 tot 8 personen pizza margarita![]()
die heeft de kcals wel flink opgebeukt, kon een paard op, nee duh.
T: schaaltje verse mango
Opzich qua kcal viel het nog wel mee die lunch. Maar het is gewoon niks, geen vulling, je eet/drinkt het zo weg. En ik had ook wel honger maar er stonden alleen maar frietkramen, en ik had als nood dus wel een banaan en mueslireep bijquote:Op maandag 14 mei 2012 12:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die L is weinig, verder vind ik het geen belachelijk lijstje voor een keer in het weekend.
Ja ik snap aan de ene kant ook niet hoe 4 tot 8 personen ervan moeten eten? Want we hebben hem met zn twee-en gedeeld... hahahah. Maar da's meer zo'n "snack" pizza denk ik, lol. Dat je allemaal stukjes kunt pakken voor de lekker, en niet als echt avondeten.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Een 4 tot 8-personen pizzaDie bezorgen ze op een dieplader?
Hij was 50 cm omtrek volgens mijquote:
Ja sorry, bedoel ik. zucht haha. Geen idee ook, ik hoorde vanalles wat.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Diameter hoop ik, anders was het wel een kleine pizza.
50cm lijkt me niet bizar groot voor een pizza.voor meerdere personen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel ik. zucht haha. Geen idee ook, ik hoorde vanalles wat.
Maar 50 cm diameter kan toch ook niet geakk!
Maar die junior is gewoon een standaard pizza volgens mij, en dan staat er ook "tot 2 pers", ik denk dat ik met die mega pizza gewoon 1 grote slice meer heb gehad dan '1 hele' pizza zegmaar. Want meer kan ik ook echt no way op.
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Diameter hoop ik, anders was het wel een kleine pizza.
Wat word steeds minder?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:33 schreef Ml-etje het volgende:
Het wordt wel steeds minder Siral
Maar goed mijn weekendlijstjes zijn niet altijd veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |