Jij bent Ritmo niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Ey waarom niet gewoon a la Dortmund met alleen jeugdspelerskost je geen drol en wie weet war het ons gaat brengen.
Jij ben zeker van de elite he beetje iedereen die hier komt screenen en shitquote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent Ritmo niet.
Groot voorstander van hoe Dortmund het aanpakt. Kan alleen maar voor je werken. Mits ze het goed aanpakken.
Speelt in Madrid he, al is ie meer geblesseerd.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:28 schreef o.us het volgende:
Ben benieuwd hoe BvB het volgend jaar gaat doen in de CL.
Speelt onze ouwe Turk Sahin daar nog?
Volgens mij staat ie bij Real Madrid onder contract.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:28 schreef o.us het volgende:
Nee, die zit inmiddels bij Real Madrid op de tribune al een seizoen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:28 schreef o.us het volgende:
Dit dus! Alleen een spits die er wel 20 inschiet is wel een vereiste eigenlijk, wil je volgend jaar weer mee doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent Ritmo niet.
Groot voorstander van hoe Dortmund het aanpakt. Kan alleen maar voor je werken. Mits ze het goed aanpakken.
Nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef Das-Phantom het volgende:
Lopen dr geen goeie spitsen in de jeugd rond dan?
Ik denk dat de jeugd zo onderhand wel weer een beetje leeggevist is voor de komende 1,5 of 2 jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef Das-Phantom het volgende:
Lopen dr geen goeie spitsen in de jeugd rond dan?
twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 14-05-2012 om 10:37:58Dus: Kiev, Braga of Spartak zijn zeker (van de vijf in totaal) als Bayern wint en Kiev en Fenerbahce (van de vier) als Chelsea wint. #feiten reageer retweet
Go Bayernquote:Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef Caland het volgende:
twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 14-05-2012 om 10:37:58Dus: Kiev, Braga of Spartak zijn zeker (van de vijf in totaal) als Bayern wint en Kiev en Fenerbahce (van de vier) als Chelsea wint. #feiten reageer retweet
Inderdaad. We hadden met de jeugd een heel mooi elftal kunnen maken. Maar onderhand zijn er gewoon teveel vertrokken. Ake, Bruma, Rekik, Ebecillio. Allemaal zeer grote talenten. Ik heb gister ook weer genoten van Ake tijdens het jeugd EK. De aankomende 2 lichtingen zijn dacht ik puur minder.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd zo onderhand wel weer een beetje leeggevist is voor de komende 1,5 of 2 jaar.
Juist niet. Als Chelsea wint schuiven de hoogst geklasseerde teams door naar de vierde voorronde.quote:
De B schijnt een beetje een faal lichting te zijn, C daarentegen moet weer prima zijn. Zelf heb ik ze niet zien spelen. Feyenoord heeft ook wel de pech dat ze niet de jeugdtransfermarkt op konden de afgelopen jaren.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad. We hadden met de jeugd een heel mooi elftal kunnen maken. Maar onderhand zijn er gewoon teveel vertrokken. Ake, Bruma, Rekik, Ebecillio. Allemaal zeer grote talenten. Ik heb gister ook weer genoten van Ake tijdens het jeugd EK. De aankomende 2 lichtingen zijn dacht ik puur minder.
...quote:Op maandag 14 mei 2012 10:44 schreef Muto het volgende:
Wel zonde dat spelers als Rekik en Ake weg zijn gegaan. Hadden zeker potentie.
Braga en Spartak staan hoger geklasseerd dan Kiev en Fener?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet. Als Chelsea wint schuiven de hoogst geklasseerde teams door naar de vierde voorronde.
Hup Chelsea dus.
Het hele stuk op de site van zijn zaakwaarnemer.quote:Dirk Kuijt gaat voor het hoogst haalbare
Dirk Kuijt keert deze zomer nog niet terug bij Feyenoord. Liverpool gaat hij naar alle waarschijnlijkheid wel verlaten, maar zijn keuze zal elders liggen. 'Ik ben nog maar 31 jaar. Ik wil nog één keer voor het hoogst haalbare gaan'.
Clubs uit alle topcompetities van Europa hebben inmiddels interesse getoond in de Oranje-international. ,,Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog één keer voor het hoogst haalbare gaan. Voor een club in een grote competitie of een grote club met Europese ambities. Daar wil ik dan ook voor gaan.''
Een maand geleden dronken Dirk Kuijt en Rob Jansen van Sport-Promotion in Katwijk een kop koffie met Martin van Geel. De technisch directeur van Feyenoord tastte met de spits en zijn zaakwaarnemer de mogelijkheden af voor een terugkeer deze zomer in de Kuip. De afgelopen dagen hadden ze opnieuw contact. Kuijt meldde dat hij zijn loopbaan definitief nog een vervolg geeft in het buitenland. ,,Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven. Maar op meerdere vlakken zijn de contrasten groot. Te groot op dit moment, de club en ik zien dat allebei wel in'', zegt Kuyt over zijn beslissing.
Het gaat hard met het aantal clubs dat interesse heeft, merkt hij. ,,Ook clubs uit Engeland, Duitsland, Spanje, Portugal en Italië hebben zich gemeld. Dan praat je over alle grote voetballanden. En daar zitten ploegen bij die ook op Europees niveau meedoen. Koppel je de financiële kant daaraan, dan zou ik bij een terugkeer naar Nederland 80 procent van mijn huidige salaris bij Liverpool moeten inleveren. Als je 35 of 36 jaar bent, weet je dat je carrière er bijna op zit, maar ik ben pas 31, in de kracht van mijn leven. Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken. Als dit de contrasten zijn, vind ik dat ik het niet kan maken om alles te laten vallen en nu al terug te gaan naar Nederland. Daarbij redeneer ik ook vanuit mijn gezin. We hebben vier kinderen, voor hen komt er ook nog een tijd na mijn carrière.''
AS Roma en Hamburger SV hebben zelf naar buiten gebracht dat ze hem willen vastleggen. Maar een echelon hoger zijn er dus ook opties en heel interessante. In de afgelopen weken hebben Feyenoord en Kuijt nog wel naar constructies gekeken. Zaakwaarnemer Jansen probeerde alternatieve opties aan te dragen. ,,Daarom stoort het mij dat Rob is neergezet als degene die me weg zou houden bij Feyenoord'', zegt Kuijt. ,,Ik hoorde ook suggesties dat mijn vrouw terug te zou willen naar Nederland, maar dat Rob en ik dat zouden blokkeren. Is allemaal onzin. Rob probeerde juist mee te denken. Dankzij hem staat in mijn contract bij Liverpool een clausule dat ik voor nul euro naar Feyenoord zou kunnen.''
De afgelopen weken bracht Jansen ondermeer de optie in van een contract voor tien jaar in de Kuip (om het salaris van Kuyt over een langere periode te spreiden, red.). ,,Ik zou dan eerst een aantal jaren als speler naar Feyenoord komen om daarna bij de club als trainer te beginnen. Zeg maar de route Giovanni van Bronckhorst'' legt Kuijt uit. ,,Maar Feyenoord wilde het bij een contract voor drie jaar als speler houden. De club ziet me graag komen, maar wil geen risico's. En daar kan ik me veel bij voorstellen. In dat gesprek met Martin van Geel in Katwijk heb ik dat ook meteen gezegd: ik wil zelf geen scenario waarin Feyenoord mij met veel bombarie binnenhaalt, en dat na een tijdje blijkt dat ik financieel een blok aan het been ben. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.''
De Katwijker richt zich vol overgave op een nieuwe sportieve uitdaging. Hij voelt zich fitter dan ooit. ,,Mijn fysieke tests bij Liverpool zijn beter dan ze ooit zijn geweest. En in Oranje, waar ik wél elke wedstrijd speel, heb ik in tien kwalificatieduels voor het EK zes keer gescoord. Met zeven assists erbij hebben niet veel flankaanvallers betere statistieken. Ook bij Liverpool maakte ik vorig seizoen nog doelpunten terwijl ik in een vast speelritme zat. Na de winterstop waren het 13 goals en acht assists in de eerste vier maanden onder Kenny Dalglish. Werd ik clubtopscorer mee.''
,,Maar dit seizoen heeft de trainer drie aankopen gedaan die allemaal ook op mijn positie kunnen spelen. In een roulatiesysteem heb ik mijn draai nooit gevonden, maar die nieuwe jongens ook niet. Het zegt alles dat op Luis Suarez na niemand in onze selectie meer dan zes, zeven goals heeft gemaakt. Het liefst zou ik nu bij Liverpool blijven om volgend seizoen in mijn laatste contractjaar keihard revanche te nemen. Maar onder deze trainer heb ik niet de illusie dat ik straks wel weer elke week word opgesteld.''
De Katwijker baalt ervan dat er mogelijke valse hoop is gewekt met zijn eventuele terugkeer naar de Kuip. ,,Het klopt dat ik altijd heel open ben over Feyenoord. Maar het is ook echt mijn club. En daarom wilde ik nu in elk geval het gesprek aangaan. Maar dan achter de schermen, juist om commotie en valse hoop te voorkomen. Dat gesprek in Katwijk had absoluut binnenskamers moeten blijven. We, Rob en ik, maar ook Martin van Geel, balen er nog steeds van dat iemand dat heeft laten mislukken. Wat blijft staan is dat ik op termijn nog steeds graag mijn carrière zou willen afsluiten bij Feyenoord. Maar we zullen zien hoe het loopt.''
Juichen voor Chelsea, ik hoop dat god het mij vergeeft mocht het zover komen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet. Als Chelsea wint schuiven de hoogst geklasseerde teams door naar de vierde voorronde.
Hup Chelsea dus.
Blablabla....dit had Kuyt ook allemaal kunnen bedenken toen hij keer op keer die woorden uitsprak. Het is gewoon pure demagogie geweest. Johan Derksen had voor de verandering een keer gelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele stuk op de site van zijn zaakwaarnemer.
Dan Fenerbahce sowieso wel, ja. Kiev geen idee.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Braga en Spartak staan hoger geklasseerd dan Kiev en Fener?
Kans is erg groot dat we eerst thuis spelen, ja.quote:
Damn dat is kut.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Kans is erg groot dat we eerst thuis spelen, ja.
Waar hangt die kans vanaf?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Kans is erg groot dat we eerst thuis spelen, ja.
Geen idee, maar ik las het van de week ergens.quote:
Zal niet gebeuren als we naar Oekraïne of Turkije moeten gok ik. Paar honderd op zijn max dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Damn dat is kut.
Verwacht wel weer tienduizend mensen die de uit-wedstrijd bezoeken als we het thuis goed doen![]()
Zit sowieso geen enkele tegenstander bij waarin er duizenden afreizen. Ja hooguit Brugge, al zal je dan wel een reisverbod krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren als we naar Oekraïne of Turkije moeten gok ik. Paar honderd op zijn max dan.
Turkije zullen nog wel mensen gaan, maar Oekraïne zeker niet. Plus dat de vliegtickets enzo twee weken voor vertrek in hartje zomervakantie ook niet spotgoedkoop zullen zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren als we naar Oekraïne of Turkije moeten gok ik. Paar honderd op zijn max dan.
Bizar he. En de dingen die hij dan 'exclusief' worden door Van Geel uit eigen belang gelekt.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
Net Krabbendam op VI, weet ook helemaal niks. Die weet eigenlijk sinds Beenhakker weg is net zoveel als de gemiddelde supporter maar krijgt voor die kennis wel betaald.
Echt he. Heerlijk toch. Beetje in de zon rondlopen op Varkenoord. Hopen dat iemand iets wil zeggen. En als ze niks willen zeggen is 't ook goed, dan schrijf je je standaard stukje.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
Net Krabbendam op VI, weet ook helemaal niks. Die weet eigenlijk sinds Beenhakker weg is net zoveel als de gemiddelde supporter maar krijgt voor die kennis wel betaald.
Dan zorg ik sowieso wel dat ik binnen kom hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit sowieso geen enkele tegenstander bij waarin er duizenden afreizen. Ja hooguit Brugge, al zal je dan wel een reisverbod krijgen.
Wat had hij te melden dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
Alsof die Krabbendam dagelijks op Varkenoord is. Niet eens. Die gaat 1 keer per week langs, regelt twee interviews, schrijft een beetje en voor de rest niks.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Heerlijk toch. Beetje in de zon rondlopen op Varkenoord. Hopen dat iemand iets wil zeggen. En als ze niks willen zeggen is 't ook goed, dan schrijf je je standaard stukje.
Jammer Dirk. Over twee jaar mag je afsluiten bij Katwijk.quote:Dirk Kuijt gaat voor het hoogst betaalhaalbare
Ik vind Jaenet Mulder talloze malen irritanter en Arno Vermeulen ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Gisteren weer eens Studio Voetbal gezien, de meest irritante persoon daar aan tafel is niet Sjek (die was er gister niet), maar die hockeyende haakneus
Met de huidige standen in Denemarken(23-5 klaar) en Roemenie(19-5 klaar) is dit de stand van zaken.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Braga en Spartak staan hoger geklasseerd dan Kiev en Fener?
Wat een onzin, als hij voor Feyenoord zou komen voetballen levert hij meer in per jaar dan de shirtsponsor de club opbrengt, het is wel jammer maar totaal begrijpelijk.quote:
Een tienjarig contract zodat het salaris verspreid kon worden, een spits halen op afbetaling ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
die demagoog heeft voor de zoveelste keer weer bewezen een grote teringhypocriet te zijn lolquote:Op maandag 14 mei 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, als hij voor Feyenoord zou komen voetballen levert hij meer in per jaar dan de shirtsponsor de club opbrengt, het is wel jammer maar totaal begrijpelijk.
Inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die demagoog heeft voor de zoveelste keer weer bewezen een grote teringhypocriet te zijn lol
Gelul, genoeg voorbeelden de afgelopen jaren die gezien hun status en huidige club prima nog naar een andere grote club hadden gekund of lekker hun zakken vullen in Qatar of Rusland.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Wacht even.
Zijn er hier werkelijk waar mensen die dachten dat ome Dirk écht terug zou komen naar de Kuip?
"Clubliefde" bestaat niet als je ergens miljoenen kan pakken. Ga je zelf na. Je verkast ook niet naar een andere werkgever voor 80% minder, "omdat men daar zo blij met je is en je daar dé cultheld bent".
Wie zegt van wel is een hypocriet.
Ja ja jij bent een hypocriet.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelul, genoeg voorbeelden de afgelopen jaren die gezien hun status en huidige club prima nog naar een andere grote club hadden gekund of lekker hun zakken vullen in Qatar of Rusland.![]()
Dat het een select groepje is moge duidelijk zijn.
Noem er eens 1.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelul, genoeg voorbeelden de afgelopen jaren die gezien hun status en huidige club prima nog naar een andere grote club hadden gekund of lekker hun zakken vullen in Qatar of Rusland.![]()
Dat het een select groepje is moge duidelijk zijn.
V Bommel is 35. Dat is precies de leeftijd waarvan vriend van Geel al zei dat Kuyt daarvoor niet terug hoeft te komen.quote:
Dirk is 31 die denkt pas aan een terugkeer als ie 33 is.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
V Bommel is 35. Dat is precies de leeftijd waarvan vriend van Geel al zei dat Kuyt daarvoor niet terug hoeft te komen.
En pardon? Seedorf? Die zit toch nog lekker bij AC voor een miljoentje of 6 per jaar?
Volgens mr Yellow hoefde Kuyt er niet op te rekenen om te "kunnen komen afbouwen" in Rotterdam. Hetgeen Kuyt nu nog wel wil.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:24 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Dirk is 31 die denkt pas aan een terugkeer als ie 33 is.
Seedorf gaat weg bij Milan en Mark ook dus die kunnen als middenvelder nog wel ff mee.
Denk het ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mr Yellow hoefde Kuyt er niet op te rekenen om te "kunnen komen afbouwen" in Rotterdam. Hetgeen Kuyt nu nog wel wil.
Waar gaat Seedorf naar toe dan? Terug naar 020?
Maar Kuyt begint nu al af te takelen, Van Bommel is nu nog steeds een absolute meerwaarde voor topclubs in de Eredivisie en zou ook prima nog bij een andere grootmacht z'n zakken kunnen vullen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
V Bommel is 35. Dat is precies de leeftijd waarvan vriend van Geel al zei dat Kuyt daarvoor niet terug hoeft te komen.
Denk dat je blij moet zijn dat hij niet is gekomen.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar Kuyt begint nu al af te takelen, Van Bommel is nu nog steeds een absolute meerwaarde voor topclubs in de Eredivisie en zou ook prima nog bij een andere grootmacht z'n zakken kunnen vullen.
En om het simpeler te houden, kijk naar City en hoeveel spelers gewoonweg hebben bedankt ondanks een salarisverhoging in het vooruitzicht die veelal dubbel zo hoog lag als het huidige salaris, spelers van Juventus die ondanks degradatie doodleuk hun club trouw blijven, een Gerrard die niet wilde verkassen terwijl ie naar grotere clubs kon en meer kon verdienen en zo zijn er echt nog wel meer spelers te noemen.
Zal jij weer zeggen dat die jongens allemaal al een gigantisch salaris hadden en/of bij een topclub zaten, maar uiteindelijk is een Liverpool of Arsenal ook 'maar' een club die om de prijzen meedoen wanneer de echte top het laat afweten.![]()
En ook een Makaay, Gio, Van Bommel, Davids, Stam en Cocu konden echt nog wel meer verdienen elders hoor, dus het draait niet altijd enkel om geld al is een deel van deze namen zelfs voor de Eredivisie te licht bevonden toen ze terugkeerden.
van Bommel is al 4 jaar aan het aftakelen man. Die gast is zooooo traag. Niet normaal. Alleen de Italiaanse apotheek houd hem nog in leven.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar Kuyt begint nu al af te takelen, Van Bommel is nu nog steeds een absolute meerwaarde voor topclubs in de Eredivisie en zou ook prima nog bij een andere grootmacht z'n zakken kunnen vullen.
En om het simpeler te houden, kijk naar City en hoeveel spelers gewoonweg hebben bedankt ondanks een salarisverhoging in het vooruitzicht die veelal dubbel zo hoog lag als het huidige salaris, spelers van Juventus die ondanks degradatie doodleuk hun club trouw blijven, een Gerrard die niet wilde verkassen terwijl ie naar grotere clubs kon en meer kon verdienen en zo zijn er echt nog wel meer spelers te noemen.
Zal jij weer zeggen dat die jongens allemaal al een gigantisch salaris hadden en/of bij een topclub zaten, maar uiteindelijk is een Liverpool of Arsenal ook 'maar' een club die om de prijzen meedoen wanneer de echte top het laat afweten.![]()
En ook een Makaay, Gio, Van Bommel, Davids, Stam en Cocu konden echt nog wel meer verdienen elders hoor, dus het draait niet altijd enkel om geld al is een deel van deze namen zelfs voor de Eredivisie te licht bevonden toen ze terugkeerden.
Het is wel ff anders als je financieel binnen bent hè? Hij hoeft zich nooit meer zorgen te maken over de huur, hoor. Maar blijkbaar is het meer nooit vol genoeg en voetbalt ie liever ergens anders dan voor zijn zelfverklaarde grote liefde. Jammer.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Wacht even.
Zijn er hier werkelijk waar mensen die dachten dat ome Dirk écht terug zou komen naar de Kuip?
"Clubliefde" bestaat niet als je ergens miljoenen kan pakken. Ga je zelf na. Je verkast ook niet naar een andere werkgever voor 80% minder, "omdat men daar zo blij met je is en je daar dé cultheld bent".
Wie zegt van wel is een hypocriet.
quote:Zuiverloon wil met Drenthe terugkeren bij Feyenoord
De verdediger die tot tien duels voor de Stadionclub kwam hoopt uit terug te keren met een andere oud-Feyenoorder. Met Hércules Alicante-speler Royston Drenthe bekokstoofde hij al een toekomstige terugkeer. "Ik heb het met Royston Drenthe daar wel eens over gehad. Wij zijn allebei Rotterdammers en willen ooit samen terugkeren bij Feyenoord", aldus Zuiverloon.
quote:Oud-Feyenoorder Zuiverloon: 'Ajax is zeker een optie'
"Ik weet zelf van helemaal niets", vertelt de rechtsback van Real Mallorca tegenover nuSport. "Misschien dat mijn zaakwaarnemer meer weet, maar ik heb afgesproken met hem dat hij me pas inlicht als een club echt concreet is. Ik zou er zeker open voor staan. Het afgelopen halfjaar heb ik weinig gespeeld. Dus ik sta voor alles open."
Ik zeg dat het hartstikke goed van hem is. Hij wil onze tegenstander zo verzwakken omdat hij zelf toch niks toe te voegen heeft in de Kuip.quote:
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:24 schreef Thezeurminator het volgende:
Trouwens zo maar opeens ben ik de enige die deze held mist?
Stefan Babovic!![]()
Ur kidding right?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:34 schreef Thezeurminator het volgende:
Het was geen geweldige voetballer en zeker geen basisspeler bij Feyenoord maar prima invaller zorgt altijd voor opschudding en loopt elke meter van het veld eraf. Heeft een goed schot en redelijke techniek. Zou hem zo halen als het goedkoop kon.
We hebben meer dan genoeg opties voor RB.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:34 schreef Thezeurminator het volgende:
Het was geen geweldige voetballer en zeker geen basisspeler bij Feyenoord maar prima invaller zorgt altijd voor opschudding en loopt elke meter van het veld eraf. Heeft een goed schot en redelijke techniek. Zou hem zo halen als het goedkoop kon.
We hadden die gozer gratis en nog speelde hij niet...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:34 schreef Thezeurminator het volgende:
Achter Karim, Clasie, Vormer, Tony, Leerdam, Goossens en Mokotjo nog een middenvelder halen? Ik zeg doen!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Stefan Babovic is geen rb is een middenvelder Het is een betere voetballer dan jullie denken hij heeft 8 interlands bij Servië. En het is iemand die alitjd alles geeft in tegen stelling tot zon nonchalante speler als Goossens snap echt niet dat ze die gehaald hebben.
Dus nu betaalt zijn pa niet alleen zijn salaris, maar zit z'n broertje ook Fok! te spammen om hem naar Fey te halen?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Stefan Babovic is geen rb is een middenvelder Het is een betere voetballer dan jullie denken hij heeft 8 interlands bij Servië. En het is iemand die alitjd alles geeft in tegen stelling tot zon nonchalante speler als Goossens snap echt niet dat ze die gehaald hebben.
Verkeerd gelezen, ik dacht dat het nog over Zuiverloon ging.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Na dat doelpunt ook tegen Den Bosch ofzo, alsof hij de CL had gewonnenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
Babovic een held noemen.
Wat een lachertje was dat. Over demagogen gesproken.
Ja en tegen Grunn ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na dat doelpunt ook tegen Den Bosch ofzo, alsof hij de CL had gewonnen
Ik zat tegen Den Bosch in vak VV en kon dus helemaal niet zien wie er had gescoord, totdat ik hem zag wegrennen en in de hekken springen...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja en tegen Grunn ook.
Die tegen Den Bosch was trouwens wel prachtig, voorzet achter het standbeen van El Ahmadi en binnen gekopt door Babovic.
Moet je nagaan het contrast tussen dit jaar en verleden jaar, Kan bijna niet groterquote:Op maandag 14 mei 2012 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na dat doelpunt ook tegen Den Bosch ofzo, alsof hij de CL had gewonnen
Ik in T, kwam er dus pas thuis achter hoe geniaal die voorzet was, zag wel heel veel spelers richting Karim gaan en ik dacht nog zo bijzonder is dat toch ook weer niet om een simpele voorzet te geven.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat tegen Den Bosch in vak VV en kon dus helemaal niet zien wie er had gescoord, totdat ik hem zag wegrennen en in de hekken springen...
Eind juni/begin juli ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:59 schreef foetre het volgende:
Wanneer worden de nieuwe competitie schema's bekend?Dan kan ik kijken of het zin heeft om een seizoenskaart aan te schaffen
Ja, dus dat. In eerste instantie gingen ze niet naar Stefaaneke en die hing daar maar in de hekkenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik in T, kwam er dus pas thuis achter hoe geniaal die voorzet was, zag wel heel veel spelers richting Karim gaan en ik dacht nog zo bijzonder is dat toch ook weer niet om een simpele voorzet te geven.
Seedorf naar Ajaxquote:Op maandag 14 mei 2012 12:32 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat ken jou het schelen waar Seedorf heen gaat niet naar ons schat ik zo
Dat heeft toch altijd zin?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:59 schreef foetre het volgende:
Wanneer worden de nieuwe competitie schema's bekend?Dan kan ik kijken of het zin heeft om een seizoenskaart aan te schaffen
Ik snap prima dat Kuyt op z'n 31e Feyenoord niet wil. Maar op z'n 35e wil Feyenoord Kuijt niet meer, vraag me af of hij dat zelf door heeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij is hij nog niet geweest.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:12 schreef satecl het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ort-in-De-Kuip.dhtml
Weet iemand hoe dit verhaal is afgelopen?
De moeilijkheid zit hem erin als hij over 2 jaar terug wil. Dan is hij 33, is hij dan nog van waarde voor Feyenoord. En hoeveel van zijn heldenstatus is dan nog over?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik snap prima dat Kuyt op z'n 31e Feyenoord niet wil. Maar op z'n 35e wil Feyenoord Kuijt niet meer, vraag me af of hij dat zelf door heeft.
Huren is prima als je lijdt aan de ziekte geengeldtebestedenitis.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Ben ik trouwens de enige die fel tegen huren is? Je word er niet beter van ik bedoel wat heeft Ryo ons gebracht? Je moet spelers hebben die je weer door kan verkopen om structureel naar de top te kunnen komen. Guidetti is leuk en aardig maar is maar 1 seizoen.
Zonder Guidetti waren we nooit tweede geworden dit seizoen. Dus wat bedoel je met ''je wordt er niet beter van''? Hij heeft ons aanzienlijk meer inkomsten voor aankomend seizoen bezorgd.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Ben ik trouwens de enige die fel tegen huren is? Je word er niet beter van ik bedoel wat heeft Ryo ons gebracht? Je moet spelers hebben die je weer door kan verkopen om structureel naar de top te kunnen komen. Guidetti is leuk en aardig maar is maar 1 seizoen.
Huurlingen brachten ons de 2e plek idiootquote:Op maandag 14 mei 2012 14:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Ben er in principe wel op tegen, ja. Omdat het moet werken zoals jij zegt.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Als hij echt bij een club in een topland die Europees speelt terecht komt en daar twee miljoen per jaar meer kan verdienen, dan snap ik het ook prima. Maar als het HSV of iets soortgelijks wordt (een club in verval 'met ambities') dan zijn het maar slappe praatjes die hij houdt.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik snap prima dat Kuyt op z'n 31e Feyenoord niet wil.
Ben je er dan ook op tegen dat wij onze talenten verhuren aan Excelsior?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben er in principe wel op tegen, ja. Omdat het moet werken zoals jij zegt.
In een situatie zoals nu komt het wel goed uit. Het moet echter geen blijvend iets worden. Op eigen kracht moeten we in staat kunnen zijn om hogerop te geraken. Dat heeft tijd nodig, omdat het nu niet mogelijk is spelers aan te trekken.
Stel je huurt nu een buitenspeler dan ontwikkelt Manu/Cabral zich niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huren is prima als je lijdt aan de ziekte geengeldtebestedenitis.
Structureel word je er niet beter van je hebt uitschieters natuurlijk maar als je elk jaar probeert een spits te huren heb je 0 vastigheid..quote:Op maandag 14 mei 2012 14:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zonder Guidetti waren we nooit tweede geworden dit seizoen. Dus wat bedoel je met ''je wordt er niet beter van''? Hij heeft ons aanzienlijk meer inkomsten voor aankomend seizoen bezorgd.
Cabral ontwikkeld zich sowieso al nietquote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Stel je huurt nu een buitenspeler dan ontwikkelt Manu/Cabral zich niet.
[..]
Structureel word je er niet beter van je hebt uitschieters natuurlijk maar als je elk jaar probeert een spits te huren heb je 0 vastigheid..
Ik neem aan dat er enkel spelers gehuurd worden voor posities die daar behoefte aan hebben?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
Structureel word je er niet beter van je hebt uitschieters natuurlijk maar als je elk jaar probeert een spits te huren heb je 0 vastigheid..
Als je zelf opleidt of zelf scout, heb je kans op een transfersom. Dat heb je niet met huren.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Vanuit ons oogpunt niet, nee. Ik zit er echter niet op te wachten dat we een satellietclub van een grootmacht worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je er dan ook op tegen dat wij onze talenten verhuren aan Excelsior?
Structureel worden we er wel beter van. Doordat Guidetti en Bakkal dit seizoen bij ons speelde gaan we aankomend seizoen meer inkomsten krijgen waardoor de begroting omhoog kan.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:23 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn we al. City, Arsenal etcquote:Op maandag 14 mei 2012 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanuit ons oogpunt niet, nee. Ik zit er echter niet op te wachten dat we een satellietclub van een grootmacht worden.
Hypocriet, hè
Ja maar met deze selectie worden we maximaal 4de. En vorig jaar heeft een spits zich niet in de kuip kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Structureel worden we er wel beter van. Doordat Guidetti en Bakkal dit seizoen bij ons speelde gaan we aankomend seizoen meer inkomsten krijgen waardoor de begroting omhoog kan.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanuit ons oogpunt niet, nee. Ik zit er echter niet op te wachten dat we een satellietclub van een grootmacht worden.
Hypocriet, hè
Juist door de tweede plaats die we hebben door een huurling is het zo het weer leeft in de Kuip en bij de club en daardoor willen spelers zelf ook weer veel liever komen. Na het rampenseizoen van vorig jaar en het feit dat we slechts die kapotte knopen in de kas hadden was dit de ideale oplossing.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja maar met deze selectie worden we maximaal 4de. En vorig jaar heeft een spits zich niet in de kuip kunnen ontwikkelen.
Doordat Guidetti afgelopen seizoen zo goed heeft gespresteerd hebben wij meer geld in kas om dit seizoen een spits aan te trekken.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja maar met deze selectie worden we maximaal 4de. En vorig jaar heeft een spits zich niet in de kuip kunnen ontwikkelen.
1 speler van City en 0,5 van Arsenal. Ben je dan al satellietclub? Ik zie ons eerder als opleidingsinstituut.quote:
Vorig/Dit seizoen hadden we geen spits, pikkebaas.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:30 schreef Thezeurminator het volgende:
De enige reden dat Excelsior in de eredivisie speelt is al die huurlingen. Voor een club als excelsior is het wel goed omdat daar echt duidelijk betere spelers naar Excelsior komen bij Feyenoord was het dit seizoen misschien wel noodzakelijk maar voor volgend seizoen lijkt me dat je met Vormer,Goossens,El Ahmadi,Tonny,Clasie evt Bakkal al ruim in de middenvelders zit . Als je dan nog een spits koopt(een goede geen koekenbakker) dan hoef je wat mij part niemand te huren.
En die is betaalbaar voor ons?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:30 schreef Thezeurminator het volgende:
De enige reden dat Excelsior in de eredivisie speelt is al die huurlingen. Voor een club als excelsior is het wel goed omdat daar echt duidelijk betere spelers naar Excelsior komen bij Feyenoord was het dit seizoen misschien wel noodzakelijk maar voor volgend seizoen lijkt me dat je met Vormer,Goossens,El Ahmadi,Tonny,Clasie evt Bakkal al ruim in de middenvelders zit . Als je dan nog een spits koopt(een goede geen koekenbakker) dan hoef je wat mij part niemand te huren.
Guidetti gaat terug, Bakkal wordt gekocht of gaat ook weg: Mission accomplished.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
Op termijn moet je naar een situatie toe waar je geen enkele speler huurt. Lijkt me vrij logisch.
Guidetti is een aanwinst voor de hele eredivisie had bij ajax of twente net zo goed speelminuten gehadquote:Op maandag 14 mei 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
Op termijn moet je naar een situatie toe waar je geen enkele speler huurt. Lijkt me vrij logisch.
Ik hoor wel goede verhalen over die Zlatan.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik hoor de hele tijd dat de vrienden van Feyenoord voor een duidelijke versterking wel een keer 2-3 miljoen willen neerleggen. Nou zoek een makkelijk scorende spits uit Zweden/Denemarken en zet die in de spits neer.
Waar haal je een duidelijke versterking voor 2-3 miljoen?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik hoor de hele tijd dat de vrienden van Feyenoord voor een duidelijke versterking wel een keer 2-3 miljoen willen neerleggen. Nou zoek een makkelijk scorende spits uit Zweden/Denemarken en zet die in de spits neer.
Maar die huren geen spelers. En gelijk hebben ze. Een spits moet bij uitstek de melkkoe zijn van een club.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:33 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Guidetti is een aanwinst voor de hele eredivisie had bij ajax of twente net zo goed speelminuten gehad
Op Suarez en Dost na is er de laatste jaren geen spits voor veel geld verkocht manquote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die huren geen spelers. En gelijk hebben ze. Een spits moet bij uitstek de melkkoe zijn van een club.
Klopt, al doet men in Europa tegenwoordig ook een moord voor een fatsoenlijke linksback.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die huren geen spelers. En gelijk hebben ze. Een spits moet bij uitstek de melkkoe zijn van een club.
dzsudzsak, matavz?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Op Suarez en Dost na is er de laatste jaren geen spits voor veel geld verkocht man
Zou je in de Belgische,Zweedse,Deense competitie etc. moeten kijken daar zitten vaak de groeibriljantjes die zich snel aanpassen..quote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar haal je een duidelijke versterking voor 2-3 miljoen?
Luuk de Jong gaat weer veel geld opleveren. Van Wolfswinkel heeft ook tegen de 5 opgebracht, aardig wat voor een club als Utrecht. Zo'n Matavz krijgt Groningen gewoon 7 miljoen voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Op Suarez en Dost na is er de laatste jaren geen spits voor veel geld verkocht man
Bakkal spreekt vandaag met Van Geel.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Wanneer krijgen we trouwens wat te horen over Bakkal en El Ahmadi?
Ik denk niet dat de rest van Nederland er andere normen en waarden op na houdt...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef jakees het volgende:
Kuyt bah! Ik ben ook een Katwijker en wat Dirk Kuyt doet past niet bij de Katwijkse mentaliteit. Belofte maakt schuld. Een beetje afbouwen doe je maar ergens anders, wmb niet meer halen die gast weg ermee.
Dat is ook wel weer zo idd.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rest van Nederland er andere normen en waarden op na houdt...
Hij heeft tegen zijn eigen imago gehandeld en daarom is het nu wat opvallend. Bij elke andere speler was er schouderophalend op gereageerd.quote:
Valt ook wel tegen, tenzij de spelers zelf kiezen voor een geleidelijke weg van opleiden zijn de toppers uit die landen ook al onder contract bij PL clubsquote:Op maandag 14 mei 2012 14:37 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zou je in de Belgische,Zweedse,Deense competitie etc. moeten kijken daar zitten vaak de groeibriljantjes die zich snel aanpassen..
Er zijn oudere spelers die een teruglopende fitheid kunnen compenseren met slim lopen en handigheidjes. Volgens mij is Kuijt er daar niet een van.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De moeilijkheid zit hem erin als hij over 2 jaar terug wil. Dan is hij 33, is hij dan nog van waarde voor Feyenoord. En hoeveel van zijn heldenstatus is dan nog over?
Dus jij bent van de leeftijd (of zelfs ouder) van Dirk?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:41 schreef jakees het volgende:
PFf en dan te bedenken dat we 16 jaar terug nog samen hebben gevoetbald 1 wedstrijd en hij nu 5 miljoen per jaar verdient en ik 60000 bruto. Wat een verschil pfff. Maar ja 1 miljoen is niet voldoende natuurlijk de geldwolf.
Natuurlijk heeft Van Bommel mede door zijn leeftijd net iets langer en ik denk ook iets beter kunnen cashen bij Barcelona, Bayern en AC Milan.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie net in het PSV-topic dat Van Bommel 'maar' 1 miljoen gaat verdienen bij PSV. Hij wordt daar dus niet eens de grootverdiener, ik had dat eerlijk gezegd niet van hem gedacht. Dit is het gedrag dat ik van Kuijt had verwacht.
V.bommel is 34/35 Kuyt is 3 jaar jonger. Kuyt wil het gewoon net als V.bommel doen maar dat lukt bij Kuyt niet omdat hij veel te veel energie in een wedstrijd moet steken in tegen stelling tot V.Bommel die veel slimmer loopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie net in het PSV-topic dat Van Bommel 'maar' 1 miljoen gaat verdienen bij PSV. Hij wordt daar dus niet eens de grootverdiener, ik had dat eerlijk gezegd niet van hem gedacht. Dit is het gedrag dat ik van Kuijt had verwacht.
1,5 jaar ouder. Ik zat bij de A1-selectie en hij zat nog in de B-tjes en mocht met de A1 al meetrainen en dergelijke. Uiteindelijk viel ik af na een aantal wedstrijden hij niet zoals je wellicht wel weet. Zijn maatje was 10x beter maar ja die was fysiek niet sterk (hendrik van beelen speelt nu bij Quick Boys in het 1e en heeft in de Jupiler league gespeeld).quote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dus jij bent van de leeftijd (of zelfs ouder) van Dirk?
Inderdaad, hij moet het van conditie en fysieke kracht hebben. Ik vind hem in elk geval geen echte goalgetter, dus een beetje lui in de spits laten staan heeft ook geen zin.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Er zijn oudere spelers die een teruglopende fitheid kunnen compenseren met slim lopen en handigheidjes. Volgens mij is Kuijt er daar niet een van.
Als die niet meer hard kan draven gaat het héél snel naar beneden en wordt het zo'n treurige gevallen held.
Oh ja tuurlijk, ik was er even vanuit gegaan dat ze even oud warenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Van Bommel mede door zijn leeftijd net iets langer en ik denk ook iets beter kunnen cashen bij Barcelona, Bayern en AC Milan.
Volgens mij krijgt niemand daar meer een salaris van boven de miljoen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Zal wel via omwegen een stuk hoger liggen. Gelooft toch niet echt dat Van Bommel daar voor 1 miljoen gaat ballen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
Engelaar welquote:Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt niemand daar meer een salaris van boven de miljoen.
Misschien dat hij daarom zo emotioneel was.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt niemand daar meer een salaris van boven de miljoen.
Het is natuurlijk ook bijna bijstandsniveauquote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarom zo emotioneel was.
Hij krijgt er een stukkie grond bij, zo doen ze dat in eindhovenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel via omwegen een stuk hoger liggen. Gelooft toch niet echt dat Van Bommel daar voor 1 miljoen gaat ballen.
inderdaad ik moet daar 17 jaar voor werken. Maar ja een kortere carriere he. Bah bah.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook bijna bijstandsniveau
Ik denk dat hij de volgende keer niet zal worden toegezongen in de Kuip. En terecht de geldwolf.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
Zo zonde van Kuyt, maar als hij nu niet komt dan hoeft hij van mij over 2 jaar niet meer aan te kloppen. Voor mijn gevoel is het nu of nooit. Bij Feyenoord bouw je niet af, maar bouw je samen aan een betere toekomst.
Klopt, maar uiteindelijk is het in deze competitie wel zo dat wanneer je aan de lopende band scoort, je een ticket hebt voor een mooie transfer.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Van Nistelrooy ook zo'n geldwolf. Die had een topseizoen bij PSV kunnen hebben nu alleen maar op de bank gezeten. Pfff inhaligheid om van te kotsen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk is het in deze competitie wel zo dat wanneer je aan de lopende band scoort, je een ticket hebt voor een mooie transfer.
Verdacht veel geweldige aanvallers vanuit die clubs uit het noorden trouwens die ze voor aardig wat miljoenen weer hebben doorverkocht.
Matavz, Alves, Sulejmani, Dost, Berg, Tadic, Huntelaar, Van Nistelrooy, Robben, Suarez, Nevland en zo kun je nog wel even doorgaan geloof ik.
Ja, dat is echt belachelijk veel en dan heb je ook nog die 'rejects' die het beter zijn gaan doen in het Noorden (Narsingh, Beerens bijvoorbeeld)quote:Op maandag 14 mei 2012 14:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk is het in deze competitie wel zo dat wanneer je aan de lopende band scoort, je een ticket hebt voor een mooie transfer.
Verdacht veel geweldige aanvallers vanuit die clubs uit het noorden trouwens die ze voor aardig wat miljoenen weer hebben doorverkocht.
Matavz, Alves, Sulejmani, Dost, Berg, Tadic, Huntelaar, Van Nistelrooy, Robben, Suarez, Nevland en zo kun je nog wel even doorgaan geloof ik.
Ja, maar die kon écht veel verdienen. Pakt 6 miljoen per jaar ofzo bij Malaga.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Van Nistelrooy ook zo'n geldwolf. Die had een topseizoen bij PSV kunnen hebben nu alleen maar op de bank gezeten. Pfff inhaligheid om van te kotsen.
PSV mag in dat geval niet klagen, 67 miljoen oude guldens voor ontvangen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Van Nistelrooy ook zo'n geldwolf. Die had een topseizoen bij PSV kunnen hebben nu alleen maar op de bank gezeten. Pfff inhaligheid om van te kotsen.
Tja 51 of 56 miljoen op de bank. Op een gegeven moment moet het toch genoeg zijn. Maar die gasten hebben van die wijven die alles over de balk smijten. Dan moet je wel natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar die kon écht veel verdienen. Pakt 6 miljoen per jaar ofzo bij Malaga.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat er maar relatief weinig spelers financieel onafhankelijk blijven na enkele jaren. Veel domme financiele constructies, te weinig belasting afgedragen, veel geld naar makelaars en een uitgavepatroon van Arabische sheik...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:58 schreef jakees het volgende:
[..]
Tja 51 of 56 miljoen op de bank. Op een gegeven moment moet het toch genoeg zijn. Maar die gasten hebben van die wijven die alles over de balk smijten. Dan moet je wel natuurlijk.
Dat is/was een held.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Voor mij zijn beloftes ook nog wel wat waard. Maar voor sommige niet. Hoe meer je hebt hoe inhaliger een mens wordt.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]Die gozer kreeg 6 (!!) miljoen per jaar om in het Spaanse zonnetje te trainen en afentoe te spelen.
Ik ben bang van Bulykin.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Wie staan er eigenlijk nog meer op het lijstje voor de spits positie van van Geel?
Heeft hij dan beloofd naar PSV terug te keren, of was dat zo'n een typisch antwoord als:quote:Op maandag 14 mei 2012 15:10 schreef jakees het volgende:
[..]
Voor mij zijn beloftes ook nog wel wat waard. Maar voor sommige niet. Hoe meer je hebt hoe inhaliger een mens wordt.
Je moet voetballers ook niet al te serieus nemen. Reken bijvoorbeeld ook maar niet dat Guidetti hier ooit nog terug komt. Dat zegt hij nu puur uit emotie. Dat is hij over 12 jaar allemaal vergeten.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:10 schreef jakees het volgende:
[..]
Voor mij zijn beloftes ook nog wel wat waard. Maar voor sommige niet. Hoe meer je hebt hoe inhaliger een mens wordt.
Hij kent ze eigen kracht niet jonge!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom, zit ie bij de Russische maffia?
Och. Van Nistelrooy snap ik wel. Heeft natuurlijk als begin twintiger laten weten ooit nog een keer terug te willen komen, maar dat was het en heeft later heel duidelijk gemaakt niet meer terug te komen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:10 schreef jakees het volgende:
[..]
Liever van niet. Maar van Geel kennende... Als hij eenmaal interesse heeft getoont, houdt hij zich aan die mening. zijn contract wordt toch niet verlengd in 020?quote:
Nope. Ado wil hem geloof ik ook weer terug.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Liever van niet. Maar van Geel kennende... Als hij eenmaal interesse heeft getoont, houdt hij zich aan die mening. zijn contract wordt toch niet verlengd in 020?
ADO en nog 2 Nederlandse clubs zijn geïnteresseerd aldus zijn zaakwaarnemer.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Nope. Ado wil hem geloof ik ook weer terug.
Fernandez is een heerlijke spits om erbij te hebben (al moet hij wel zijn handjes en hoofd thuis houden). Maar er moet gewoon nog een echte afmaker bij.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind dat Fernandez het niet slecht doet eerlijk gezegd op die 11 duels schorsing na is het voor de Eredivisie een redelijke spits. Maar er moet er nog wel een komen voor de concurentie.
Bulykin's gemiddelde aantal goals per wedstrijd is helemaal niet slechtquote:Op maandag 14 mei 2012 15:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Fernandez is een heerlijke spits om erbij te hebben (al moet hij wel zijn handjes en hoofd thuis houden). Maar er moet gewoon nog een echte afmaker bij.
Dat niet. Maar een ex-neus halen die dit jaar nog 33 moet worden en minimaal 500.000 per jaar moet verdienen... Ik weet het niet...quote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bulykin's gemiddelde aantal goals per wedstrijd is helemaal niet slecht
Bulykin's gemiddelde aantal goals per minuut is fenomenaal hoogquote:Op maandag 14 mei 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bulykin's gemiddelde aantal goals per wedstrijd is helemaal niet slecht
Ex-neus vind ik hem niet. Maar, veel meer dan een pinchhitter zie ik er niet echt in.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat niet. Maar een ex-neus halen die dit jaar nog 33 moet worden en minimaal 500.000 per jaar moet verdienen... Ik weet het niet...
Heeft van Geel eigenlijk iets verkeerd gedaan, de afgelopen 1,5 jaar? Geen miskopen, andere missers?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hopen dat Geel nog met een leuke verrassing komt
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heeft van Geel eigenlijk iets verkeerd gedaan, de afgelopen 1,5 jaar? Geen miskopen, andere missers?
Toen hij aangekondigd werd in VI, was Johan bijzonder sceptisch over Martin en vooral zijn vrouw, maar inmiddels is van Geel uitgegroeid tot een Feyenoord-god! Tijd voor een standbeeld?
Ok, maar een heel seizoen voor Fernandez is een wedstrijd of 14. Wie doet de rest dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
Ik zie nog liever Fernandez heel het seizoen in de spits.
Dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef OProg het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het is ook deels een gedachte op basis van emotie. Puur resultaat/prijstechnisch gezien lijkt het geen slechte optie. Want ze veel haalbare alternatieven zijn er niet.
Ja hij heeft echt wel meer kwaliteit dan dom draven, maar er dient wel serieus op die gast ingepraat te worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef Typisch het volgende:
Ik zie nog liever Fernandez heel het seizoen in de spits.
Achahbar, Cissé desnoods die jongen van Excelsior. Hoeveel intikkertjes heeft Guidetti nou gehad? Vaak moest hij ze zelf creëren, iets wat die gekke rus niet kan denk ik zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, maar een heel seizoen voor Fernandez is een wedstrijd of 14. Wie doet de rest dan?
Te Vredequote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, maar een heel seizoen voor Fernandez is een wedstrijd of 14. Wie doet de rest dan?
Na zijn 2e schorsing deed hij best normaal.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt wel meer kwaliteit dan dom draven, maar er dient wel serieus op die gast ingepraat te worden.
Guidetti 8 penalty's en die Rus niet 1. Als je die penalty's eraf haalt heeft die Rus gewoon een beter gemiddelde dan Guidetti. Inclusief penalty's had die Rus zelfs het grootste gedeelte van het seizoen een beter gemiddelde dan Guidetti. Bij ado ook een beter gemiddelde dan guidetti.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achahbar, Cissé desnoods die jongen van Excelsior. Hoeveel intikkertjes heeft Guidetti nou gehad? Vaak moest hij ze zelf creëren, iets wat die gekke rus niet kan denk ik zo.
En met je eens hoor. Maar Fernandez kan toch ook amper zelf iets creëren?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achahbar, Cissé desnoods die jongen van Excelsior. Hoeveel intikkertjes heeft Guidetti nou gehad? Vaak moest hij ze zelf creëren, iets wat die gekke rus niet kan denk ik zo.
Leuk. Ik heb het dan ook niet over cijfers, maar over het spel van hem. Ik ben van mening dat je voorin 3 mensen moet hebben die kunnen voetballen, gezien ze geen van alle een goede voorzet kunnen geven heb je niks aan zo'n type.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti 8 penalty's en die Rus niet 1. Als je die penalty's eraf haalt heeft die Rus gewoon een beter gemiddelde dan Guidetti. Inclusief penalty's had die Rus zelfs het grootste gedeelte van het seizoen een beter gemiddelde dan Guidetti. Bij ado ook een beter gemiddelde dan guidetti.
Stel dat Geel Bulykin haalt, is dat dan okee, bij de achterban? Of zou dat een misser zijn?quote:
Rus kreeg wél een goede voorzet.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti 8 penalty's en die Rus niet 1. Als je die penalty's eraf haalt heeft die Rus gewoon een beter gemiddelde dan Guidetti. Inclusief penalty's had die Rus zelfs het grootste gedeelte van het seizoen een beter gemiddelde dan Guidetti. Bij ado ook een beter gemiddelde dan guidetti.
Rennen is in de Eredivisie tegen de meeste teams genoeg.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En met je eens hoor. Maar Fernandez kan toch ook amper zelf iets creëren?
Is wel goed bezig inderdaad, bij Ajax haalde die spelers als Urzaiz.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heeft van Geel eigenlijk iets verkeerd gedaan, de afgelopen 1,5 jaar? Geen miskopen, andere missers?
Toen hij aangekondigd werd in VI, was Johan bijzonder sceptisch over Martin en vooral zijn vrouw, maar inmiddels is van Geel uitgegroeid tot een Feyenoord-god! Tijd voor een standbeeld?
Luque toch ook?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is wel goed bezig inderdaad, bij Ajax haalde die spelers als Urzaiz.
Het zou niet stroken met het uitgestippelde beleid, maar als die Rus er 20+ inknalt in het seizoen hoor je mij echt niet klagen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Stel dat Geel Bulykin haalt, is dat dan okee, bij de achterban? Of zou dat een misser zijn?
Dat kan die Rus ook.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rennen is in de Eredivisie tegen de meeste teams genoeg.
Dat kan hij juist níet. Koppen en schieten, dat kan hij.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan die Rus ook.
Ik snap het echt niet hoor, we spelen volgend seizoen misschien wel 15 wedstrijden meer dan dit seizoen en dan willen jullie liever met 1 spits minder starten
Nee, dat is het niet. Dmitri is gewoon niet mijn eerste keus als versterking (die er sowieso moet komen), maar zeer zeker bruikbaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan die Rus ook.
Ik snap het echt niet hoor, we spelen volgend seizoen misschien wel 15 wedstrijden meer dan dit seizoen en dan willen jullie liever met 1 spits minder starten
Ook niet mijn eerste, maar we zijn ondertussen al bij de 3e of 4e keus aanbeland.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dmitri is gewoon niet mijn eerste keus als versterking (die er sowieso moet komen), maar zeer zeker bruikbaar.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou niet stroken met het uitgestippelde beleid, maar als die Rus er 20+ inknalt in het seizoen hoor je mij echt niet klagen hoor.
Je zult in elke linie wel één twee extra spelers nodig hebben. En fans klagen niet zolang er resultaat gehaald wordt.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan die Rus ook.
1e Guidettiquote:Op maandag 14 mei 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook niet mijn eerste, maar we zijn ondertussen al bij de 3e of 4e keus aanbeland.
En typisch zei liever geen spits dan buly. Dat lijkt me zeer dom eerlijk gezegd..
Castaignos staat uiteraard nog ver boven Buly in het spitsenlijstje.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie Castaignos anders best graag terugkeren, maar dan is het wel heel erg belangrijk dat we een 10 hebben die een spits kan bedienen. Vilhena kan het maar zal nog langzaam gebracht worden.
Toen Wijnaldum op 10 stond en Luc in de spits had hij ook constant loopacties maar Wijnaldum had het overzicht er niet voor, 0 assists in een heel seizoen.
Junker.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1e Guidetti
2e Kuijt
3e Rus?
4e Castaignos?
Wie zijn er nog (haalbaar en betaalbaar)?
Ik hoorde dat Drenthe misschiel zélf Feyenoord gaat bellen om zijn diensten aan te bieden. Royston samen met Luc zou zéker een versterking zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie Castaignos anders best graag terugkeren, maar dan is het wel heel erg belangrijk dat we een 10 hebben die een spits kan bedienen. Vilhena kan het maar zal nog langzaam gebracht worden.
Toen Wijnaldum op 10 stond en Luc in de spits had hij ook constant loopacties maar Wijnaldum had het overzicht er niet voor, 0 assists in een heel seizoen.
Je bent wel van de open deuren vandaag.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Je zult in elke linie wel één twee extra spelers nodig hebben. En fans klagen niet zolang er resultaat gehaald wordt.
Komend seizoen zijn er twee wegen mogelijk: omhoog of omlaag. Dat betekent dat Feyenoord komend seizoen kampioen wordt, of 8e. Dit seizoen herhalen en of kampioen worden zou ongelooflijk knap zijn!![]()
Swerts vertrekt las ik, maar hoe zit het met El Ahmadi en Bakkal? Is het zeker dat Guidetti niet terugkeert?
Wij hebben niet het netwerk wat Van Geel heeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1e Guidetti
2e Kuijt
3e Rus?
4e Castaignos?
Wie zijn er nog (haalbaar en betaalbaar)?
Die heeft verlengd dacht ik te hebben gehoord, net als die Bony van Vitesse.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe zat het nou met Malki? Toch ook aflopend contract?
Open deur, heerlijk toch? Al die dichte deuren doen pijn aan mijn voorhoofd.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent wel van de open deuren vandaag.
Bakkal heeft vandaag een gesprek, El Ahmadi heeft een hoopvol gesprek achter de rug.
Guidetti keert zeker terug, naar City.
Bony ja, dat is er wel één, onbetaalbaar denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heeft verlengd dacht ik te hebben gehoord, net als die Bony van Vitesse.
Pipo is weg bij AC...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij hebben niet het netwerk wat Van Geel heeft.
Dus hier zie je eigenlijk alleen maar wat standaardnamen voorbij komen die de meeste amper hebben gezien, hoogstens wat in een samenvatting ofzo.
Moest 25 miljoen kostenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bony ja, dat is er wel één, onbetaalbaar denk ik
Ik geloof alleen nooit dat hij 23 is.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moest 25 miljoen kosten![]()
Wel een geniale spits ja.
Ze hebben hem voor 5 gekocht, ik snap nog steeds niet dat die gast heeft bijgetekend. Die kon goud verdienen met een transfervrije status.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zolang hij scoort, fine by me. En speculeren is leuk, alleen begint het nu wel erg vroeg...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef OProg het volgende:
Ik gok dat het er net als vorig jaar op neer gaat komen dat we hier nog maanden met namen komen die mogelijk zouden zijn en dat er dan ineens uit het niets een spits uit de hoed van Van Geel komt die we allemaal niet of amper kennen.
Dat roepen ze bij iedere Afrikaan, maar BMi en Rekik zijn ook al beesten op jonge leeftijd en daar hoor je niemand over.quote:
Als je in de loop van het pistool van Jordania kijkt is de keuze snel gemaakt hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben hem voor 5 gekocht, ik snap nog steeds niet dat die gast heeft bijgetekend. Die kon goud verdienen met een transfervrije status.
Dat krijgen ze er nooit voor, met 10 miljoen mogen ze zich al in de handjes knijpen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat die in Nederland geboren zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat roepen ze bij iedere Afrikaan, maar BMi en Rekik zijn ook al beesten op jonge leeftijd en daar hoor je niemand over.
Hij zit ook op de tribune als zo'n mafia figuur.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je in de loop van het pistool van Jordania kijkt is de keuze snel gemaakt hoor.![]()
Schijnt dat er wat gerommel was, en dat ze hem toen gewoon salarisverhoging hebben gegeven en er toen maar snel een jaar aan vast geplakt zodat het een contractverlenging leek, maar het ging er dus gewoon om om Bony tevreden te houden.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben hem voor 5 gekocht, ik snap nog steeds niet dat die gast heeft bijgetekend. Die kon goud verdienen met een transfervrije status.
Is al 31, maar past qua instelling en karakter prima bij de club.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Junker lijkt me geen verkeerde spits eerlijk gezegd.
Van Geel heeft paar maanden terug al duidelijk laten weten geen interesse in hem te hebben dus die verwacht ik echt niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Thezeurminator het volgende:
loopjongen vanquote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij zit ook op de tribune als zo'n mafia figuur.
Joh ?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Omdat die in Nederland geboren zijn![]()
Mij wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Totaal onbruikbaar in het systeem wat Feijenoord speelt. Rendeert alleen goed in een systeem met 2 spitsenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef Thezeurminator het volgende:
En Malki? Die moet haalbaar zijn met Geel's connecties.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totaal onbruikbaar in het systeem wat Feijenoord speelt. Rendeert alleen goed in een systeem met 2 spitsen
Heb jij toevallig een miljoentje of 6 liggen?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En Malki? Die moet haalbaar zijn met Geel's connecties.
Tuurlijk, maar iig volledig buiten bereik van Feyenoord.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat krijgen ze er nooit voor, met 10 miljoen mogen ze zich al in de handjes knijpen.
Nu Kuyt niet komt zou hij eigenlijk zijn vervanger moeten betalenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een miljoentje of 6 liggen?
BMI is helemaal niet in Nederland geboren. Voor de rest geloof ik zeker wel dat Bony 23 is. Ik ben zelf ook 23 en ken genoeg 'beren' van mijn leeftijd.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:11 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Omdat die in Nederland geboren zijn![]()
Gewoon transfersom van Bony laten betalen door hem en Rob Jansenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu Kuyt niet komt zou hij eigenlijk zijn vervanger moeten betalen
Gasten ik noemde Bony als voorbeeld van een speler die niet haalbaar was..quote:Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon transfersom van Bony laten betalen door hem en Rob Jansen
Ik bedoel het ook niet serieusquote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gasten ik noemde Bony als voorbeeld van een speler die niet haalbaar was..
Dan moet jij even een keer de dokter vragen om je na te kijken. Malki is echt vele malen beter, zonder enige twijfelquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Malki in je team ben je wel gevrijwaard van terroristische aanslagen.
I know, maar straks komt er weer een wise-ass uit een ander topic lopen trollen dat wij serieus Bony overwegen als mogelijkheid.quote:
Kuyt zal dan wel zeggen: 'Ik zou dat inderdaad moeten doen. Dat ben ik aan mijn stand verplicht. Want Feyenoord is en blijft mijn club, voor altijd. Ik zou er echt al mijn geld in willen gooien, zodat dat prachtige Feyenoord Bony kan betalen. Dan zie ik ze een grote kans maken op het winnen van de landstitel. En dat gun ik heel Feyenoord. En vooral het Legioen, want die blijft de club altijd trouw.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu Kuyt niet komt zou hij eigenlijk zijn vervanger moeten betalen
Wie noemt hem een goede spits ?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja Malki een goede spits noemen 5 jaar in België gespeeld 20 goals. Hij haalt nooit meer boven de 12 goals in de eredivisie hij heeft gewoon een uitschiter naar boven.
Gelukkig zijn de statistieken van Fernandez inderdaad veel beterquote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja Malki een goede spits noemen 5 jaar in België gespeeld 20 goals. Hij haalt nooit meer boven de 12 goals in de eredivisie hij heeft gewoon een uitschiter naar boven.
Heb je hem weleens zien spelen toevallig? Hoe rustig hij is in de afronding, hij kan uitstekend koppen, is fysiek sterk etc. etc.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:23 schreef Thezeurminator het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind Malki een uitstekende (eredivisie)spits
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind Malki een uitstekende spits
Ik denk dat hij nog meer scoort als hij dicht tegen de 16 van de tegenstander speelt. Kan hij nog meer gebruik maken van zijn ijzersterke fysiek en zijn kopkracht.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Leuk voor een Roda met hun 4-4-2 waar ze voornamelijk mee counteren maar bij Feyenoord is het totaal anders.
Ik denk ook dat hij een seizoen zoals die zotte belg van NEC vorig seizoen heeft doorgemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef Thezeurminator het volgende:
ik vind malki een spits die traag is technisch beperkt maar heel goed is in de afronding. Toevallig valt alles dit seizoen goed voor hem.
Fernandez kan hard lopen maar is zeer beperkt in de afronding en die kies jij lieverquote:Op maandag 14 mei 2012 16:28 schreef Thezeurminator het volgende:
ik vind malki een spits die traag is technisch beperkt maar heel goed is in de afronding. Toevallig valt alles dit seizoen goed voor hem.
Een stuk of 15 ploegen spelen in de Kuip om vooral niet te verliezen en laten de bal aan Feyenoord, en dan heb je in mijn ogen niet gek veel aan een Malki.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog meer scoort als hij dicht tegen de 16 van de tegenstander speelt. Kan hij nog meer gebruik maken van zijn ijzersterke fysiek en zijn kopkracht.
ik vind Malki een veel beter speler dan die Vleminckxquote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij een seizoen zoals die zotte belg van NEC vorig seizoen heeft doorgemaakt.
Heb je helemaal niks aan Fernandez, typische counterspits.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een stuk of 15 ploegen spelen in de Kuip om vooral niet te verliezen en laten de bal aan Feyenoord, en dan heb je in mijn ogen niet gek veel aan een Malki.
Kun je beter Malki hebben inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks aan Fernandez, typische counterspits.
Dat wel, maar ik denk dat zijn prestatie van dit seizoen een positieve uitschieter is geweest en geen basis voor zijn toekomstige prestaties. Ik baseer dit enkel op de cijfertjes uit het verleden, ik heb de beste man niet veel zien spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ik vind Malki een veel beter speler dan die Vleminckx
Liever Castaignos.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Björn Vleminckx. Was ik ook net aan het bekijken. Heeft er dit seizoen in Belgie 6 inliggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij een seizoen zoals die zotte belg van NEC vorig seizoen heeft doorgemaakt.
Gelukkig hebben we dit seizoen elke wedstrijd gedomineerd en 70% balbezit gehad, kunnen we Fernandez wel weg doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je met een matige 10 er al 15 inschiet in je eerste seizoen dan moet het met een goede 10 toch helemaal goed komen ?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat blijft ook een gok, en dan nog eens een gok met iemand die liever niet komt.
Wie weet, ik acht de kans dat Luc komt sowieso op minder dan 20%quote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je met een matige 10 er al 15 inschiet in je eerste seizoen dan moet het met een goede 10 toch helemaal goed komen ?
Hoe kom je erbij dat hij niet zou willen ?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie weet, ik acht de kans dat Luc komt sowieso op minder dan 20%
- hij wil niet
- zal een huurconstructie zijn
- samenwerking met City/Arsenal is nauwer dan met Inter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |