abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2012 @ 10:17:06 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111524676
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 mei 2012 @ 10:19:42 #2
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_111524747
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_111524806
Ey waarom niet gewoon a la Dortmund met alleen jeugdspelers :7 kost je geen drol en wie weet war het ons gaat brengen.
  maandag 14 mei 2012 @ 10:27:44 #4
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_111524916
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Ey waarom niet gewoon a la Dortmund met alleen jeugdspelers :7 kost je geen drol en wie weet war het ons gaat brengen.
Jij bent Ritmo niet. :o

Groot voorstander van hoe Dortmund het aanpakt. Kan alleen maar voor je werken. Mits ze het goed aanpakken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 14 mei 2012 @ 10:28:43 #5
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_111524943
Ben benieuwd hoe BvB het volgend jaar gaat doen in de CL.
Speelt onze ouwe Turk Sahin daar nog?
Feyenoord Rotterdam
pi_111524973
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Groot voorstander van hoe Dortmund het aanpakt. Kan alleen maar voor je werken. Mits ze het goed aanpakken.
Jij ben zeker van de elite he beetje iedereen die hier komt screenen en shit
pi_111524977
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:28 schreef o.us het volgende:
Speelt in Madrid he, al is ie meer geblesseerd.
  maandag 14 mei 2012 @ 10:30:02 #8
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_111524980
quote:
Volgens mij staat ie bij Real Madrid onder contract.
pi_111525035
quote:
Nee, die zit inmiddels bij Real Madrid op de tribune al een seizoen.
pi_111525041
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit dus! Alleen een spits die er wel 20 inschiet is wel een vereiste eigenlijk, wil je volgend jaar weer mee doen.
pi_111525071
Lopen dr geen goeie spitsen in de jeugd rond dan?
  maandag 14 mei 2012 @ 10:33:42 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111525087
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef Das-Phantom het volgende:
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111525131
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef Das-Phantom het volgende:
Ik denk dat de jeugd zo onderhand wel weer een beetje leeggevist is voor de komende 1,5 of 2 jaar.
  maandag 14 mei 2012 @ 10:40:46 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111525302
FRL1908nl twitterde op maandag 14-05-2012 om 10:37:58 Dus: Kiev, Braga of Spartak zijn zeker (van de vijf in totaal) als Bayern wint en Kiev en Fenerbahce (van de vier) als Chelsea wint. #feiten reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 mei 2012 @ 10:40:54 #15
357045 Grifte
Feijenoord
pi_111525305
Kuyt ;( :W
  maandag 14 mei 2012 @ 10:41:39 #16
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_111525332
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:40 schreef Caland het volgende:
FRL1908nl twitterde op maandag 14-05-2012 om 10:37:58 Dus: Kiev, Braga of Spartak zijn zeker (van de vijf in totaal) als Bayern wint en Kiev en Fenerbahce (van de vier) als Chelsea wint. #feiten reageer retweet
Go Bayern *O*
Feyenoord Rotterdam
  maandag 14 mei 2012 @ 10:42:18 #17
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_111525343
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik denk dat de jeugd zo onderhand wel weer een beetje leeggevist is voor de komende 1,5 of 2 jaar.
Inderdaad. We hadden met de jeugd een heel mooi elftal kunnen maken. Maar onderhand zijn er gewoon teveel vertrokken. Ake, Bruma, Rekik, Ebecillio. Allemaal zeer grote talenten. Ik heb gister ook weer genoten van Ake tijdens het jeugd EK. De aankomende 2 lichtingen zijn dacht ik puur minder.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 14 mei 2012 @ 10:42:28 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111525348
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:41 schreef o.us het volgende:

[..]

Go Bayern *O*
Juist niet. Als Chelsea wint schuiven de hoogst geklasseerde teams door naar de vierde voorronde.

Hup Chelsea dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 mei 2012 @ 10:43:30 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111525378
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Inderdaad. We hadden met de jeugd een heel mooi elftal kunnen maken. Maar onderhand zijn er gewoon teveel vertrokken. Ake, Bruma, Rekik, Ebecillio. Allemaal zeer grote talenten. Ik heb gister ook weer genoten van Ake tijdens het jeugd EK. De aankomende 2 lichtingen zijn dacht ik puur minder.
De B schijnt een beetje een faal lichting te zijn, C daarentegen moet weer prima zijn. Zelf heb ik ze niet zien spelen. Feyenoord heeft ook wel de pech dat ze niet de jeugdtransfermarkt op konden de afgelopen jaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111525402
Wel zonde dat spelers als Rekik en Ake weg zijn gegaan. Hadden zeker potentie.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_111525443
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:44 schreef Muto het volgende:
Wel zonde dat spelers als Rekik en Ake weg zijn gegaan. Hadden zeker potentie.
...
  maandag 14 mei 2012 @ 10:48:11 #22
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_111525508
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Juist niet. Als Chelsea wint schuiven de hoogst geklasseerde teams door naar de vierde voorronde.

Hup Chelsea dus.
Braga en Spartak staan hoger geklasseerd dan Kiev en Fener?
Feyenoord Rotterdam
  maandag 14 mei 2012 @ 10:48:32 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111525522
quote:
Dirk Kuijt gaat voor het hoogst haalbare

Dirk Kuijt keert deze zomer nog niet terug bij Feyenoord. Liverpool gaat hij naar alle waarschijnlijkheid wel verlaten, maar zijn keuze zal elders liggen. 'Ik ben nog maar 31 jaar. Ik wil nog één keer voor het hoogst haalbare gaan'.

Clubs uit alle topcompetities van Europa hebben inmiddels interesse getoond in de Oranje-international. ,,Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog één keer voor het hoogst haalbare gaan. Voor een club in een grote competitie of een grote club met Europese ambities. Daar wil ik dan ook voor gaan.''

Een maand geleden dronken Dirk Kuijt en Rob Jansen van Sport-Promotion in Katwijk een kop koffie met Martin van Geel. De technisch directeur van Feyenoord tastte met de spits en zijn zaakwaarnemer de mogelijkheden af voor een terugkeer deze zomer in de Kuip. De afgelopen dagen hadden ze opnieuw contact. Kuijt meldde dat hij zijn loopbaan definitief nog een vervolg geeft in het buitenland. ,,Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven. Maar op meerdere vlakken zijn de contrasten groot. Te groot op dit moment, de club en ik zien dat allebei wel in'', zegt Kuyt over zijn beslissing.

Het gaat hard met het aantal clubs dat interesse heeft, merkt hij. ,,Ook clubs uit Engeland, Duitsland, Spanje, Portugal en Italië hebben zich gemeld. Dan praat je over alle grote voetballanden. En daar zitten ploegen bij die ook op Europees niveau meedoen. Koppel je de financiële kant daaraan, dan zou ik bij een terugkeer naar Nederland 80 procent van mijn huidige salaris bij Liverpool moeten inleveren. Als je 35 of 36 jaar bent, weet je dat je carrière er bijna op zit, maar ik ben pas 31, in de kracht van mijn leven. Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken. Als dit de contrasten zijn, vind ik dat ik het niet kan maken om alles te laten vallen en nu al terug te gaan naar Nederland. Daarbij redeneer ik ook vanuit mijn gezin. We hebben vier kinderen, voor hen komt er ook nog een tijd na mijn carrière.''

AS Roma en Hamburger SV hebben zelf naar buiten gebracht dat ze hem willen vastleggen. Maar een echelon hoger zijn er dus ook opties en heel interessante. In de afgelopen weken hebben Feyenoord en Kuijt nog wel naar constructies gekeken. Zaakwaarnemer Jansen probeerde alternatieve opties aan te dragen. ,,Daarom stoort het mij dat Rob is neergezet als degene die me weg zou houden bij Feyenoord'', zegt Kuijt. ,,Ik hoorde ook suggesties dat mijn vrouw terug te zou willen naar Nederland, maar dat Rob en ik dat zouden blokkeren. Is allemaal onzin. Rob probeerde juist mee te denken. Dankzij hem staat in mijn contract bij Liverpool een clausule dat ik voor nul euro naar Feyenoord zou kunnen.''

De afgelopen weken bracht Jansen ondermeer de optie in van een contract voor tien jaar in de Kuip (om het salaris van Kuyt over een langere periode te spreiden, red.). ,,Ik zou dan eerst een aantal jaren als speler naar Feyenoord komen om daarna bij de club als trainer te beginnen. Zeg maar de route Giovanni van Bronckhorst'' legt Kuijt uit. ,,Maar Feyenoord wilde het bij een contract voor drie jaar als speler houden. De club ziet me graag komen, maar wil geen risico's. En daar kan ik me veel bij voorstellen. In dat gesprek met Martin van Geel in Katwijk heb ik dat ook meteen gezegd: ik wil zelf geen scenario waarin Feyenoord mij met veel bombarie binnenhaalt, en dat na een tijdje blijkt dat ik financieel een blok aan het been ben. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.''

De Katwijker richt zich vol overgave op een nieuwe sportieve uitdaging. Hij voelt zich fitter dan ooit. ,,Mijn fysieke tests bij Liverpool zijn beter dan ze ooit zijn geweest. En in Oranje, waar ik wél elke wedstrijd speel, heb ik in tien kwalificatieduels voor het EK zes keer gescoord. Met zeven assists erbij hebben niet veel flankaanvallers betere statistieken. Ook bij Liverpool maakte ik vorig seizoen nog doelpunten terwijl ik in een vast speelritme zat. Na de winterstop waren het 13 goals en acht assists in de eerste vier maanden onder Kenny Dalglish. Werd ik clubtopscorer mee.''

,,Maar dit seizoen heeft de trainer drie aankopen gedaan die allemaal ook op mijn positie kunnen spelen. In een roulatiesysteem heb ik mijn draai nooit gevonden, maar die nieuwe jongens ook niet. Het zegt alles dat op Luis Suarez na niemand in onze selectie meer dan zes, zeven goals heeft gemaakt. Het liefst zou ik nu bij Liverpool blijven om volgend seizoen in mijn laatste contractjaar keihard revanche te nemen. Maar onder deze trainer heb ik niet de illusie dat ik straks wel weer elke week word opgesteld.''

De Katwijker baalt ervan dat er mogelijke valse hoop is gewekt met zijn eventuele terugkeer naar de Kuip. ,,Het klopt dat ik altijd heel open ben over Feyenoord. Maar het is ook echt mijn club. En daarom wilde ik nu in elk geval het gesprek aangaan. Maar dan achter de schermen, juist om commotie en valse hoop te voorkomen. Dat gesprek in Katwijk had absoluut binnenskamers moeten blijven. We, Rob en ik, maar ook Martin van Geel, balen er nog steeds van dat iemand dat heeft laten mislukken. Wat blijft staan is dat ik op termijn nog steeds graag mijn carrière zou willen afsluiten bij Feyenoord. Maar we zullen zien hoe het loopt.''
Het hele stuk op de site van zijn zaakwaarnemer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111525625
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Hup Chelsea dus.
Juichen voor Chelsea, ik hoop dat god het mij vergeeft mocht het zover komen. :{
pi_111525648
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Het hele stuk op de site van zijn zaakwaarnemer.
Blablabla....dit had Kuyt ook allemaal kunnen bedenken toen hij keer op keer die woorden uitsprak. Het is gewoon pure demagogie geweest. Johan Derksen had voor de verandering een keer gelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2012 10:55:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')