abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111912257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef waht het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit, Kees? Vrijwel geen enkel land stelt vragen omtrent de 'oorspronkelijke bewoners', waarom maakt het zoveel uit in Israel?
Niet alleen in Israel.
Ik las iets over een bezoek van de Dalai Lama aan de universiteit van Leiden en de reacties van Chinese studenten tijdens een openbaar college. De Chinezen werd de mond gesnoerd, maar hun argumenten waren perfect gelijkend op de argumenten van zionisten. De bezetting en overrompeling van Tibet werd op dezelfde manier verdedigd.

Nog een geval: Kosovo
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_111912312
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:58 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

:') _!

Je bent zelf een terrorist met je ongefundeerde posts. :D
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_111912360
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:22 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De oorspronkelijke bewoners zijn de Joden. De Palestijnen zijn een verzonnen volk door de Arabische wereld om het land van de Joden te stelen. Ze gebruiken terrorisme om het leven van de oorspronkelijke bevolking (de Joden) ondraaglijk te maken. De Palestijnen hebben keuze uit een stuk of 30 Woestijnstaten. Ze gaan daar maar heen, het is toch allemaal familie van elkaar.
Dus de Palestijnen zijn niet echt? Ze zijn een uitermate realistische luchtspiegeling?

Overigens is het conform jouw redenatie ook heel redelijk om jou Nederland uit te flikkeren. Je gaat maar naar Polen, Litouwen of iets in die trant. Nederland, Estland, Wit-Rusland, het is toch allemaal één pot nat.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_111912394
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Dus de Palestijnen zijn niet echt? Ze zijn een uitermate realistische luchtspiegeling?

Overigens is het conform jouw redenatie ook heel redelijk om jou Nederland uit te flikkeren. Je gaat maar naar Polen, Litouwen of iets in die trant. Nederland, Estland, Wit-Rusland, het is toch allemaal één pot nat.
Laat het gaan deze user spoort niet.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_111913224
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 09:06 schreef gunk77 het volgende:
Dat is al jaren aan de gang.
Kan me herinneren dat ze jaren geleden een Palestijnse havenstad, die voor een heel groot deel door Nederland gefinancieerd was, helemaal platgebombardeerd hadden. En NL of Europa blijft het maar oké vinden.
In Nederland mag je niet ilegaal bouwen . in Israel mag je niet ilegaal bouwen ,, nu het Isael is is het erg als Nederland het doe is het ok.

In Israel krijgen de gevangenen studie's goed eeten etc etc in thailand en vele anderen landen krijgen ze shit , dat is ok, maar omdat het Israel is zijn zelfs de studies niet goed genoeg .

quote van een turkse journalist
in Israel lijken de gevangenissen vergeleken turkij'e op hotels .

ik bedoel het is Israel en dan is het bij voorbaad niet goed.

by the way die grote haven stad waar jij over spreekt is er nooit geweest dat geld zit in arafath zijn vrouw haar zak . en die bommetjes die op een schuur vielen wat een havenstad had moeten zijn was een rede voor .

any way ik was C_N en kom weer eens kijken wel leuk hoe ver jullie zijn gekomen in die tussen tijd . ;)
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:56:45 #46
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_111916005
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:16 schreef C_S het volgende:

[..]

In Nederland mag je niet ilegaal bouwen . in Israel mag je niet ilegaal bouwen ,, nu het Isael is is het erg als Nederland het doe is het ok.

In Israel krijgen de gevangenen studie's goed eeten etc etc in thailand en vele anderen landen krijgen ze shit , dat is ok, maar omdat het Israel is zijn zelfs de studies niet goed genoeg .

by the way die grote haven stad waar jij over spreekt is er nooit geweest dat geld zit in arafath zijn vrouw haar zak . en die bommetjes die op een schuur vielen wat een havenstad had moeten zijn was een rede voor .

any way ik was C_N en kom weer eens kijken wel leuk hoe ver jullie zijn gekomen in die tussen tijd . ;)
:W
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:04:42 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111916226
Nou dan sturen we toch gewoon weer 500 miljoen die kant op :)
The truth was in here.
pi_111918043
quote:

[..]

Waarom is het illegaal om op je eigen land te bouwen, hoe raar is het dat je buurman zegt dat het illegaal is en het dan maar sloopt?

Dus als ik geld krijg van de buurtvereniging om een schuurtje in mijn tuin te bouwen dan mag mijn buurman beslissen dat dat illegaal is en mijn tuin inkomen om dat schuurtje te slopen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111918204
quote:

[..]

Welkom terug.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:41:55 #50
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111922224
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom is het illegaal om op je eigen land te bouwen, hoe raar is het dat je buurman zegt dat het illegaal is en het dan maar sloopt?

Dus als ik geld krijg van de buurtvereniging om een schuurtje in mijn tuin te bouwen dan mag mijn buurman beslissen dat dat illegaal is en mijn tuin inkomen om dat schuurtje te slopen?
zolang je geen bouw vergunning heb .... Ja .

denk je dat ik zomaar een huis kan planten wat de eu of een vriend aan mij geef ???
als dat in Nederland kan zeg het mij even ;)
pi_111956269
quote:

[..]

Zoals gebruikelijk slaat je verhaal weer eens niet op de post waar je op lijkt te reageren.

En bij de weg: als die havenstad er nooit geweest is, waarom waren er dan bulldozers nodig om haar weg te schuiven?

En de vooruitgang is nihil.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_111956316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef C_S het volgende:

[..]

zolang je geen bouw vergunning heb .... Ja .

denk je dat ik zomaar een huis kan planten wat de eu of een vriend aan mij geef ???
als dat in Nederland kan zeg het mij even ;)
Smoesjes, zoals gebruikelijk.

En nu omdraaien: kolonistenhuizen zonder vergunning? Worden die ook gesloopt? Waar dan?
pi_111958392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 00:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Smoesjes, zoals gebruikelijk.

En nu omdraaien: kolonistenhuizen zonder vergunning? Worden die ook gesloopt? Waar dan?
zoals gebruikelijk verdraai je weer .
ja de huizen van de kolonisten in de Shomron worden ook gesloopt weet je dit nu nog niet dan ben je voor mij erg eenzijdig of je hou het nieuws niet erg goed bij .

Ik hou het op allebij .

voorbeeld Migron dat is nu als een militaire zone verklaard om dat ze steets kwamen om the bouwen wat het leger gesloopt heeft .dat is een voorbeeld . wil je er meer hebben dat kan en zelfs met eigen foto materiaal .wat zelfs de telegraaf niet doe omdat het anders een belachelijk stukje word . wand wat is weg gehaald. heet in de europese maat staven niet eens een huis .
er zijn wat eurotjes geschoven aan beduines die een tent kamp hebben opgezet ,
dat is een van de rede dat de telegraaf er geen fotos bij plaatst.
maar wel de bek open trek wat weer vrij voorspelbaar is .maar het zo doe dat het niet echt nagekeken kan woorden .

[ Bericht 7% gewijzigd door C_S op 24-05-2012 08:15:27 ]
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:13:56 #55
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_111958478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:06 schreef C_S het volgende:

[..]

zoals gebruikelijk verdraai je weer .
ja de huizen van de kolonisten in de Shomron worden ook gesloopt weet je dit nu nog niet dan ben je voor mij erg eenzijdig of je hou het nieuws niet erg goed bij .Ik hou het op allebij .
voorbeeld Migron dat is nu als een militaire zone verklaard om dat ze steets kwamen om the bouwen wat het leger gesloopt heeft .dat is een voorbeeld . wil je er meer hebben dat kan en zelfs met foto materiaal .
Ik denk niet dat personen als Kees overtuigd kunnen worden door voorbeelden of fotomateriaal...
pi_111958509
quote:
9s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Ik denk niet dat personen als Kees overtuigd kunnen worden door voorbeelden of fotomateriaal...
zelfs met eigen oogen zien kan dat nog niet
pi_111961143
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 01:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Goede vraag. Echt!
Mijn eerste reactie is: Omdat de joden zelf claimen dat ze de oorspronkelijke bewoners zijn.
In de VSvA en in Australië en Nieuw-Zeeland en zelfs in Liberia is wel duidelijk dat de nieuwe bewoners de oorspronkelijke bewoners verdreven hebben. Dat wordt wel ontkend en genegeerd in het dagelijks leven en de onderwezen geschiedenis op school. Maar uiteindelijk is het niet te ontkennen dat in die landen (oh ja: en in Zuid-Afrika) gewoon door geweld en overmacht de oorspronkelijke bevolking verdreven is. (oh ja: heel Amerika, niet alleen de VSvA).
Maar Israel claimt dat het terecht de lokale bevolking verjaagd heeft en onderdrukt. En het claimt bovendien dat het een voorpost is van de westerse, democratische beschaving. (Wat je met bovenstaande voorbeelden nog moet beamen ook!!)

De hypocrisie van de zionisten maakt het verschil.
Van al die voorbeelden staan de joden dan nog het meest in hun recht gezien het onrecht dat hen ten deel viel vlak voor de stichting van de staat. Maar daarnaast hebben in de moderniteit altijd joden in dat gebied gewoond, dus ook al waren het niet de oorspronkelijke bewoners, het waren ook weer niet totale vreemdelingen zoals Europeanen die begonnen met koloniseren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:59:04 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_111962356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 01:27 schreef Kees22 het volgende:
Maar uiteindelijk is het niet te ontkennen dat in die landen (oh ja: en in Zuid-Afrika) gewoon door geweld en overmacht de oorspronkelijke bevolking verdreven is.
Nou inderdaad! Kutzoeloes! Geef het land terug aan de oorspronkelijke Boerbevolking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_111964926
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef waht het volgende:

[..]

Van al die voorbeelden staan de joden dan nog het meest in hun recht gezien het onrecht dat hen ten deel viel vlak voor de stichting van de staat. Maar daarnaast hebben in de moderniteit altijd joden in dat gebied gewoond, dus ook al waren het niet de oorspronkelijke bewoners, het waren ook weer niet totale vreemdelingen zoals Europeanen die begonnen met koloniseren.
Ik begrijp niet wat het onrecht dat hen in Europa ten deel viel te maken heeft met het recht op bezetten van land in het Midden-Oosten. Bovendien waren de eerste golven al veel eerder, zelfs nog voor de Eerste Wereldoorlog.
Met de joden die er altijd al woonden waren er ook geen problemen. Voor mij was het verhaal over de rellen in Hebron verhelderend: de Arabieren waren op zoek naar een clubje joden dat uit Europa was gekomen en zich erg opdringerig opstelde. De joden die daar al generaties woonden werden betrekkelijk met rust gelaten en zelfs geholpen door hun buren.

Dus ik vind je argumenten zwak ter verdediging van de staat Israel.
pi_111965027
quote:
9s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Nee, niet zonder meer nee.
Nooit van retoucheren gehoord? Of van fotoshop? Of van beelduitsnede?

En dan praat ik nog maar niet eens over nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')