Niet alleen in Israel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, Kees? Vrijwel geen enkel land stelt vragen omtrent de 'oorspronkelijke bewoners', waarom maakt het zoveel uit in Israel?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]_!
Je bent zelf een terrorist met je ongefundeerde posts.
Dus de Palestijnen zijn niet echt? Ze zijn een uitermate realistische luchtspiegeling?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bewoners zijn de Joden. De Palestijnen zijn een verzonnen volk door de Arabische wereld om het land van de Joden te stelen. Ze gebruiken terrorisme om het leven van de oorspronkelijke bevolking (de Joden) ondraaglijk te maken. De Palestijnen hebben keuze uit een stuk of 30 Woestijnstaten. Ze gaan daar maar heen, het is toch allemaal familie van elkaar.
Laat het gaan deze user spoort niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:40 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dus de Palestijnen zijn niet echt? Ze zijn een uitermate realistische luchtspiegeling?
Overigens is het conform jouw redenatie ook heel redelijk om jou Nederland uit te flikkeren. Je gaat maar naar Polen, Litouwen of iets in die trant. Nederland, Estland, Wit-Rusland, het is toch allemaal één pot nat.
In Nederland mag je niet ilegaal bouwen . in Israel mag je niet ilegaal bouwen ,, nu het Isael is is het erg als Nederland het doe is het ok.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:06 schreef gunk77 het volgende:
Dat is al jaren aan de gang.
Kan me herinneren dat ze jaren geleden een Palestijnse havenstad, die voor een heel groot deel door Nederland gefinancieerd was, helemaal platgebombardeerd hadden. En NL of Europa blijft het maar oké vinden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:16 schreef C_S het volgende:
[..]
In Nederland mag je niet ilegaal bouwen . in Israel mag je niet ilegaal bouwen ,, nu het Isael is is het erg als Nederland het doe is het ok.
In Israel krijgen de gevangenen studie's goed eeten etc etc in thailand en vele anderen landen krijgen ze shit , dat is ok, maar omdat het Israel is zijn zelfs de studies niet goed genoeg .
quote van een turkse journalist
in Israel lijken de gevangenissen vergeleken turkij'e op hotels .
ik bedoel het is Israel en dan is het bij voorbaad niet goed.
by the way die grote haven stad waar jij over spreekt is er nooit geweest dat geld zit in arafath zijn vrouw haar zak . en die bommetjes die op een schuur vielen wat een havenstad had moeten zijn was een rede voor .
any way ik was C_N en kom weer eens kijken wel leuk hoe ver jullie zijn gekomen in die tussen tijd .![]()
Waarom is het illegaal om op je eigen land te bouwen, hoe raar is het dat je buurman zegt dat het illegaal is en het dan maar sloopt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:16 schreef C_S het volgende:
[..]
In Nederland mag je niet ilegaal bouwen . in Israel mag je niet ilegaal bouwen ,, nu het Isael is is het erg als Nederland het doe is het ok.
In Israel krijgen de gevangenen studie's goed eeten etc etc in thailand en vele anderen landen krijgen ze shit , dat is ok, maar omdat het Israel is zijn zelfs de studies niet goed genoeg .
by the way die grote haven stad waar jij over spreekt is er nooit geweest dat geld zit in arafath zijn vrouw haar zak . en die bommetjes die op een schuur vielen wat een havenstad had moeten zijn was een rede voor .
any way ik was C_N en kom weer eens kijken wel leuk hoe ver jullie zijn gekomen in die tussen tijd .![]()
Welkom terug.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:16 schreef C_S het volgende:
[..]
zolang je geen bouw vergunning heb .... Ja .quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom is het illegaal om op je eigen land te bouwen, hoe raar is het dat je buurman zegt dat het illegaal is en het dan maar sloopt?
Dus als ik geld krijg van de buurtvereniging om een schuurtje in mijn tuin te bouwen dan mag mijn buurman beslissen dat dat illegaal is en mijn tuin inkomen om dat schuurtje te slopen?
Zoals gebruikelijk slaat je verhaal weer eens niet op de post waar je op lijkt te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:16 schreef C_S het volgende:
[..]
Smoesjes, zoals gebruikelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef C_S het volgende:
[..]
zolang je geen bouw vergunning heb .... Ja .
denk je dat ik zomaar een huis kan planten wat de eu of een vriend aan mij geef ???
als dat in Nederland kan zeg het mij even![]()
zoals gebruikelijk verdraai je weer .quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Smoesjes, zoals gebruikelijk.
En nu omdraaien: kolonistenhuizen zonder vergunning? Worden die ook gesloopt? Waar dan?
Ik denk niet dat personen als Kees overtuigd kunnen worden door voorbeelden of fotomateriaal...quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:06 schreef C_S het volgende:
[..]
zoals gebruikelijk verdraai je weer .
ja de huizen van de kolonisten in de Shomron worden ook gesloopt weet je dit nu nog niet dan ben je voor mij erg eenzijdig of je hou het nieuws niet erg goed bij .Ik hou het op allebij .
voorbeeld Migron dat is nu als een militaire zone verklaard om dat ze steets kwamen om the bouwen wat het leger gesloopt heeft .dat is een voorbeeld . wil je er meer hebben dat kan en zelfs met foto materiaal .
zelfs met eigen oogen zien kan dat nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ik denk niet dat personen als Kees overtuigd kunnen worden door voorbeelden of fotomateriaal...
Van al die voorbeelden staan de joden dan nog het meest in hun recht gezien het onrecht dat hen ten deel viel vlak voor de stichting van de staat. Maar daarnaast hebben in de moderniteit altijd joden in dat gebied gewoond, dus ook al waren het niet de oorspronkelijke bewoners, het waren ook weer niet totale vreemdelingen zoals Europeanen die begonnen met koloniseren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Goede vraag. Echt!
Mijn eerste reactie is: Omdat de joden zelf claimen dat ze de oorspronkelijke bewoners zijn.
In de VSvA en in Australië en Nieuw-Zeeland en zelfs in Liberia is wel duidelijk dat de nieuwe bewoners de oorspronkelijke bewoners verdreven hebben. Dat wordt wel ontkend en genegeerd in het dagelijks leven en de onderwezen geschiedenis op school. Maar uiteindelijk is het niet te ontkennen dat in die landen (oh ja: en in Zuid-Afrika) gewoon door geweld en overmacht de oorspronkelijke bevolking verdreven is. (oh ja: heel Amerika, niet alleen de VSvA).
Maar Israel claimt dat het terecht de lokale bevolking verjaagd heeft en onderdrukt. En het claimt bovendien dat het een voorpost is van de westerse, democratische beschaving. (Wat je met bovenstaande voorbeelden nog moet beamen ook!!)
De hypocrisie van de zionisten maakt het verschil.
Nou inderdaad! Kutzoeloes! Geef het land terug aan de oorspronkelijke Boerbevolking.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:27 schreef Kees22 het volgende:
Maar uiteindelijk is het niet te ontkennen dat in die landen (oh ja: en in Zuid-Afrika) gewoon door geweld en overmacht de oorspronkelijke bevolking verdreven is.
Ik begrijp niet wat het onrecht dat hen in Europa ten deel viel te maken heeft met het recht op bezetten van land in het Midden-Oosten. Bovendien waren de eerste golven al veel eerder, zelfs nog voor de Eerste Wereldoorlog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef waht het volgende:
[..]
Van al die voorbeelden staan de joden dan nog het meest in hun recht gezien het onrecht dat hen ten deel viel vlak voor de stichting van de staat. Maar daarnaast hebben in de moderniteit altijd joden in dat gebied gewoond, dus ook al waren het niet de oorspronkelijke bewoners, het waren ook weer niet totale vreemdelingen zoals Europeanen die begonnen met koloniseren.
Nee, niet zonder meer nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ik denk niet dat personen als Kees overtuigd kunnen worden door voorbeelden of fotomateriaal...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |