quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dit topic staat echt niet permanent open in een tabje hier hoor....
De adds lijken allemaal een beetje oud inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Welke hoesje past om een Hyundai A7HD? Heb er toch eentje besteld
Gaat alles trouwens wel goed met http://cninstock.com/ ?? Er staat nog een kerst advertentie op de website...
You're welcome.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt toch nog wat binnen hier (PostNL maar bellen over late levering van de zender?).
Eerste indruk is positief. Erg netjes verpakt, zien er prima uit. Geluid is ook nét wat beter dan m'n Kanen km-928 (linkerdopje die af en toe werkt werkt nu enigszins met vergelijken). Vooral de lage tonen zijn wat beter vertegenwoordigd. Goede koop geweest!![]()
Handig zo'n laptop met 2 line-out uitgangen, makkelijk vergelijken
thnx for the infoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef shiznuts het volgende:
Bekend met Ahappydeal ja. Wel aardig. Is alleen niet een free shipping shop, hè, dus daarmee oppassen.Als je de standard shipping optie neemt ben je net zoveel kwijt als voor deze van Aliexpress, waar 'ie ook (dit soort apparaten eerder in het algemeen) te vinden is: http://www.aliexpress.com(...)Box-wholesalers.html . Heb je meteen wat meer plaatjes en info.
Of het wat is, is niet zo makkelijk te zeggen, is niet al te lang uit zo te zien en zullen nog niet zoveel ervaringen mee zijn. Voornamelijk welke processor het daadwerkelijk is, is bepalend of het een goeie deal is. Is het de nieuwe Amlogic Cortex-A9 dualcore of is het andere meuk? Wel Android 4.0 en wifi aan boord. Laatst werd er geloof ik een goedkoper iets genoemd waarmee veel (hack)mogelijkheden waren?
Wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:11 schreef Syphixx het volgende:
iemand zin om wat online te spelen ? ben level 14 demon hunter, skype of ts geen enkel probleem
d8 dat jij al over level 9000 zatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben een level 126 chinashopper, met 91 verscheepte orders en 4 in progress.
Binnenkort krijg ik m'n gouden vlaggenstokhouder voor de Chinese vlag die je krijgt in level 50.
Chinashopper zelf is al een levelsegment hè.quote:
Als je aan bronvermelding doet mag dat gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef fissure het volgende:
ben na ongeveer een jaartje mijn blog over chinese gadgets weer is gestart. helaas wel helemaal opnieuw beginnen maar nu ook elektronica uit china weer interessant wordt had ik wel weer zin om erover te schrijven/reviewen. nu vroeg ik mij of ik reviews van andere mensen hier naar het engels mag vertalen en gebruiken voor mijn blog.
het is net 2 dagen begonnen, een simpele op blogspot maar misschien dat het wel kan lukken om er iets leuks van te maken. als jullie het liever niet willen hou ik het gewoon bij spullen die ik zelf heb gekocht.
Natuurlijk zet ik er een bronvermelding bij, maar als diegenen die ook reviewen het niet willen dan doe ik het niet . Ik weet trouwens niet of ik naar de blog mag linken maar er is momenteel toch weinig te lezen. Als het wel mag wil ik best de link geven. Tips zijn dan altijd welkom natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Chinashopper zelf is al een levelsegment hè.
Je moet je opwerken van droplul - orderhorder - besteldel- postduif en afhaalchinees.
Elk van die titels draag je voor 250 levels.
En ik kreeg al mee dat Diablo III uit is. Ik ben echter niet zo van de fantasy gameshizzle.![]()
[..]
Als je aan bronvermelding doet mag dat gewoon.
Maar het is netjes als je er ook nog expliciet toestemming voor hebt.
Lijkt me redelijke onzin. Op die site zitten namelijk allemaal individuele particuliere aanbieders van producten die hun producten niet ineens met 70% korting de deur uit gaan doen omdat die site twee jaar bestaat. Misschien dat ze bij de originele prijs ff 70% erbij op doen zodat er weer 70% af kan. Dat lijkt me de meest logische verklaring .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |