Dat zou een lange TT wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speeldgoed, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers onder andere ook nog hè.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef RobertNL het volgende:
#201 Waar we praten over .....
[..]
Dat zou een lange TT worden!
En de Eieren!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef W00fer het volgende:
Vergeet vooral de vele vragen over de voetbalshirtjes niet Shiz.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:25 schreef RobertNL het volgende:
Op aanvraag
[..]
Jij bent er ook altijd als de Brandweer bij!
Thanks voor je review robert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Throwiesquote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja... we hebben oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speeldgoed, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers onder andere ook nog hè.
Je moet eens weten wat voor PM's ik ontvangquote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
Geen hands-on ervaringen (pun intended) daarmee mensen?
Moet je gewoon monkey een PM-etje sturen denk ik.
Laat even weten hoe het ging, die van mij is ook dood lijkt welquote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor PM's ik ontvang
Vandaag een Sandisk Fuze accu ontvangen, morgen solderen![]()
woohh 104$ inclusief shipping is zekers goedkoopquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Throwies
Edit: RobertNL heeft me nu in twijfel gebracht. Bij altijd kopen. (http://www.ever buying.com/product147541.html?SSAID=465956_ ) is eentje te koop, maar ze vragen daat om memory, is dat nou extra op SD? of?
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:25 schreef RobertNL het volgende:
Op aanvraag
[..]
Jij bent er ook altijd als de Brandweer bij!
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vragen
- accuduur?
- wifi?
- market?
- beeldkwaliteit?
- voor-/nadelen?
Bagger, maar dat is Miss omdat ik het pakje bijbehorende (misschien wel radioactieve) pakje glijmiddel niet durfde te gebruiken. Gelijk in de vuilnisbak gepleurd ernaquote:Op maandag 14 mei 2012 17:49 schreef W00fer het volgende:
* W00fer mist nog steeds de review van die Tenga Eggs![]()
5.1 wordt lastig... goedkoop dan. De wat serieuzere dingen kun je beter op Aliexpress/DHGate opzoeken denk ik, maar zijn natuurlijk merkloos, misschien prut en best prijzig. De Chinese markt is voornamelijk 'general purpose' gericht. Ga je specifiekere en geavanceerdere dingen zoeken wil dat niet zo makkelijk. Tegen die prijzen, kun je niet gewoon een Creative/Logitech/Sennheiser of een Turtle Beach Ear Force ofzo kopen, dat is een échte beleving voor je geld, al kost het wat.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:36 schreef Skiet het volgende:
Iemand weleens een headset gekocht in China? Ik bedoel dan echt een met MIC en op de PS3 aan te sluiten. Bij voorkeur natuurlijk 5.1. Wil hem als backup voor mijn huidige hebben.
Ik dacht, ik zal ff traffic voor je PMbox genereren.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor PM's ik ontvang![]()
quote:Vandaag een Sandisk Fuze accu ontvangen, morgen solderen![]()
Ja, heb een Turtle Beach PX21. Maar die begint wat kuren te vertonen. Vandaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
5.1 wordt lastig... goedkoop dan. De wat serieuzere dingen kun je beter op Aliexpress/DHGate opzoeken denk ik, maar zijn natuurlijk merkloos, misschien prut en best prijzig. De Chinese markt is voornamelijk 'general purpose' gericht. Ga je specifiekere en geavanceerdere dingen zoeken wil dat niet zo makkelijk. Tegen die prijzen, kun je niet gewoon een Creative/Logitech/Sennheiser of een Turtle Beach Ear Force ofzo kopen, dat is een échte beleving voor je geld, al kost het wat.
[..]
Ik dacht, ik zal ff traffic voor je PMbox genereren.You're welcome.
[..]Dee ie ut nie meer dahn. Hier wel, beide, de refurbished Fuze en Clip+.
Zal weer emailenquote:
Dit topic staat echt niet permanent open in een tabje hier hoor....quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Skippy_ball het volgende:
PANDAFORYOU5
Werkt wel
Edit: Snelle reactie trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |