In dat geval is het geen enkel probleem om een geloofwaardige wiskundige te vinden die je kunt vermelden als bron. Er is geen enkele reden om daarbij Gerard te vermelden.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:25 schreef hlmllp het volgende:
Het lijkt wel alsof ik voor een kleuterklas sta.
Stel je voor.
Gerard is iemand die veel alcohol drinkt en op straat woont. Nu zegt Gerard dat de som van 1+1 2 is. Dan ben je toch achterlijk als je die uitkomst gaat ontkennen, aangezien het van Gerard komt??
Ik voel met je mee, maar dan neemt niet weg dat de bron discutabel is.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:25 schreef hlmllp het volgende:
Het lijkt wel alsof ik voor een kleuterklas sta.
In dit geval hebben we het niet over een Gerard die alcohol gebruikt of/en op straat leeft, maar een Gerard die alcohol krijgt om die claim te maken en niet alleen dat, naast die ene "ware" claim dat 1+1=2, doet hij ook nog een groot aantal zeer discutabele en aantoonbaar onware uitspraken over algebra en allerlei andere vormen van wiskunde.quote:Stel je voor.
Gerard is iemand die veel alcohol drinkt en op straat woont. Nu zegt Gerard dat de som van 1+1 2 is. Dan ben je toch achterlijk als je die uitkomst gaat ontkennen, aangezien het van Gerard komt??
Jij ziet complotten in complotten en logisch nadenken ben je niet bepaald bekend meequote:Op maandag 14 mei 2012 15:33 schreef SpecialK het volgende:
Maar nu kom je er achter dat Gerard eigenlijk heeft geroepen dat 1 + 1 + 1 = 2 en hij heeft daarvoor 2 wiskundigen geïnterviewd en die lijken het met hem eens te zijn door slimme cut / edit technieken toegepast in Gerards bezopen docu.
Daarnaast krijgt Gerard het geld om mensen wijs te maken dat 1 + 1 + 1 = 2 van "World Domination Through Bad Mathematics Incorporated".
Jullie zijn als klap op de vuurpijl degenen die Gerard (Scientology) er bij gehaald hebben!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
In dat geval is het geen enkel probleem om een geloofwaardige wiskundige te vinden die je kunt vermelden als bron. Er is geen enkele reden om daarbij Gerard te vermelden.
Dus ik zou zeggen: kom eens met een bron die niet wordt gefinancieerd door Scientology. Succes he.
Ehh... nee, jij vermeldt in je OP een door Scientology gefinancierde documentaire. Dat is waar je geloofwaardigheid ophoudt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Jullie zijn als klap op de vuurpijl degenen die Gerard (Scientology) er bij gehaald hebben!
Tuurlijk, want iedereen die het niet met jou eens is hebben geen goed stel hersenen en kunnen niet (zelfstandig) nadenken. Gaat heus wel goed komen zo...ooit.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef hlmllp het volgende:
Ik geef het voor gezien. Ik ben de hoop in jullie verloren. (afgezien van een paar mensen in dit topic met een goed stel hersenen)
Zie dit topic als demissionair, de discussie is gevallen.
Stop er maar mee SpecialK. TS heeft een gigantische plaat voor zijn hoofd.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:33 schreef SpecialK het volgende:
Maar nu kom je er achter dat Gerard eigenlijk heeft geroepen dat 1 + 1 + 1 = 2 en hij heeft daarvoor 2 wiskundigen geïnterviewd en die lijken het met hem eens te zijn door slimme cut / edit technieken toegepast in Gerards bezopen docu.
Daarnaast krijgt Gerard het geld om mensen wijs te maken dat 1 + 1 + 1 = 2 van "World Domination Through Bad Mathematics Incorporated".
Zou de reden voor het (openbaar) experimenteren, en het verbieden van, niet iets te maken kunnen hebben met het ontwikkelen van de Pineal Gland..? het derde oog..?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
in de jaren 60 is er in de VS onderzoek geweest naar psychotherapie icm. psychedelische drugs. Toen deze verboden werden zijn ook die experimenten gestopt.
Dat heb ik altijd jammer gevonden, omdat er goede resultaten geboekt leken te worden.
Na 215 posts? Ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zodra ik thuis ben, zoek ik het op..
Wat TS betreft: jij wilde een discussie over het wel of niet deugen van de farmaceutische industrie ipv over scientology? Ze kunnen ons tot het eerste beperken, als je wilt..
ik dacht dat de discussie voor jou al demissionair was omdat je kleuterklasje niet luisterde?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Na 215 posts? Ik heb de hoop al opgegeven.
Ja ik weet niet wat ik daar probeerde maar het gaat inderdaad vrij weinig teweeg brengen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Stop er maar mee SpecialK. TS heeft een gigantische plaat voor zijn hoofd.
Deze docu is geproduceerd door de CCHR wat weer gefinancierd wordt door de Scientology kerk.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:39 schreef hlmllp het volgende:
Ik geef een terugblik op de stroeve samenwerking met de gevestigde orde aanbidders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |