abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111534628
Het lijkt wel alsof ik voor een kleuterklas sta.

Stel je voor.
Gerard is iemand die veel alcohol drinkt en op straat woont. Nu zegt Gerard dat de som van 1+1 2 is. Dan ben je toch achterlijk als je die uitkomst gaat ontkennen, aangezien het van Gerard komt??
  maandag 14 mei 2012 @ 15:33:39 #202
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_111534917
Maar nu kom je er achter dat Gerard eigenlijk heeft geroepen dat 1 + 1 + 1 = 2 en hij heeft daarvoor 2 wiskundigen geïnterviewd en die lijken het met hem eens te zijn door slimme cut / edit technieken toegepast in Gerards bezopen docu.

Daarnaast krijgt Gerard het geld om mensen wijs te maken dat 1 + 1 + 1 = 2 van "World Domination Through Bad Mathematics Incorporated".
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 14 mei 2012 @ 15:34:17 #203
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_111534939
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:25 schreef hlmllp het volgende:

Stel je voor.
Gerard is iemand die veel alcohol drinkt en op straat woont. Nu zegt Gerard dat de som van 1+1 2 is. Dan ben je toch achterlijk als je die uitkomst gaat ontkennen, aangezien het van Gerard komt??
In dat geval is het geen enkel probleem om een geloofwaardige wiskundige te vinden die je kunt vermelden als bron. Er is geen enkele reden om daarbij Gerard te vermelden.

Dus ik zou zeggen: kom eens met een bron die niet wordt gefinancieerd door Scientology. Succes he.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 14 mei 2012 @ 15:48:28 #204
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_111535454
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:25 schreef hlmllp het volgende:
Ik voel met je mee, maar dan neemt niet weg dat de bron discutabel is.

quote:
Stel je voor.
In dit geval hebben we het niet over een Gerard die alcohol gebruikt of/en op straat leeft, maar een Gerard die alcohol krijgt om die claim te maken en niet alleen dat, naast die ene "ware" claim dat 1+1=2, doet hij ook nog een groot aantal zeer discutabele en aantoonbaar onware uitspraken over algebra en allerlei andere vormen van wiskunde.

Hoe "waar" de ene claim dan ook is van Gerard, ik vertrouw hem niet en zeker niet zijn onderliggende redenen voor die claim. Ik zou dan persoonlijk op zoek gaan naar andere deskundigen op dat gebied om na te gaan of alles wat Gerard zegt (inclusief de 1+1=2 claim) wel klopt.

Wat ik al helemaal niet zou doen is Gerard gebruiken als "betrouwbare" bron in een discussie, omdat hij namelijk helemaal niet betrouwbaar is en de discussie dus al snel over zijn "belangen" gaat ipv de issue die ik wil bespreken.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_111535460
Een dergelijke video is propaganda als de scientology erbij betrokken is. Daar hoef je de video niet voor te bekijken als je een beetje verstand gezond hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door johnjohnny op 14-05-2012 15:49:56 (Ontbrak woord) ]
pi_111536473
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:33 schreef SpecialK het volgende:
Maar nu kom je er achter dat Gerard eigenlijk heeft geroepen dat 1 + 1 + 1 = 2 en hij heeft daarvoor 2 wiskundigen geïnterviewd en die lijken het met hem eens te zijn door slimme cut / edit technieken toegepast in Gerards bezopen docu.

Daarnaast krijgt Gerard het geld om mensen wijs te maken dat 1 + 1 + 1 = 2 van "World Domination Through Bad Mathematics Incorporated".

Jij ziet complotten in complotten en logisch nadenken ben je niet bepaald bekend mee

vind je het gek dat dit topic in TRU beland is met die posters die de weg kwijt zijn

Maar ik had verwacht dat er meer wel denkenden op fok zaten, anders had ik dit topic helemaal niet gestart
pi_111536518
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

In dat geval is het geen enkel probleem om een geloofwaardige wiskundige te vinden die je kunt vermelden als bron. Er is geen enkele reden om daarbij Gerard te vermelden.

Dus ik zou zeggen: kom eens met een bron die niet wordt gefinancieerd door Scientology. Succes he.
Jullie zijn als klap op de vuurpijl degenen die Gerard (Scientology) er bij gehaald hebben! 8)7
  maandag 14 mei 2012 @ 16:18:03 #208
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_111536618
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef hlmllp het volgende:

[..]

Jullie zijn als klap op de vuurpijl degenen die Gerard (Scientology) er bij gehaald hebben! 8)7
Ehh... nee, jij vermeldt in je OP een door Scientology gefinancierde documentaire. Dat is waar je geloofwaardigheid ophoudt.
pi_111536769
Ik geef het voor gezien. Ik ben de hoop in jullie verloren. (afgezien van een paar mensen in dit topic met een goed stel hersenen)
Zie dit topic als demissionair, de discussie is gevallen.
  maandag 14 mei 2012 @ 16:21:58 #210
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_111536806
Algemene tip: trek je bronnen na voor je ze post. :P Dat scheelt een hoop gezeik.
pi_111537187
hlmllp weet heel goed wat zijn bronnen zijn en dat TS vind dat wij niet over een gezond stel hersenen beschikken beschouw ik in dit geval als compliment.
  maandag 14 mei 2012 @ 16:42:06 #212
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_111537720
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef hlmllp het volgende:
Ik geef het voor gezien. Ik ben de hoop in jullie verloren. (afgezien van een paar mensen in dit topic met een goed stel hersenen)
Zie dit topic als demissionair, de discussie is gevallen.
Tuurlijk, want iedereen die het niet met jou eens is hebben geen goed stel hersenen en kunnen niet (zelfstandig) nadenken. Gaat heus wel goed komen zo...ooit. :D
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_111538399
in de jaren 60 is er in de VS onderzoek geweest naar psychotherapie icm. psychedelische drugs. Toen deze verboden werden zijn ook die experimenten gestopt.
Dat heb ik altijd jammer gevonden, omdat er goede resultaten geboekt leken te worden.
pi_111539032
Hoe werkte dat dan ? Met de ervaringen erbij als versterking voor het geleerde. Heb je daar meer info over, daar ben ik wel benieuwd naar.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_111539370
zodra ik thuis ben, zoek ik het op..

Wat TS betreft: jij wilde een discussie over het wel of niet deugen van de farmaceutische industrie ipv over scientology? Ze kunnen ons tot het eerste beperken, als je wilt..
pi_111539542
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:33 schreef SpecialK het volgende:

Stop er maar mee SpecialK. TS heeft een gigantische plaat voor zijn hoofd.
pi_111540087
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
in de jaren 60 is er in de VS onderzoek geweest naar psychotherapie icm. psychedelische drugs. Toen deze verboden werden zijn ook die experimenten gestopt.
Dat heb ik altijd jammer gevonden, omdat er goede resultaten geboekt leken te worden.
Zou de reden voor het (openbaar) experimenteren, en het verbieden van, niet iets te maken kunnen hebben met het ontwikkelen van de Pineal Gland..? het derde oog..?
(tenminste..voor ons gewone stervelingen..)
Zie bv..http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=28&t=3758
pi_111540315
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zodra ik thuis ben, zoek ik het op..

Wat TS betreft: jij wilde een discussie over het wel of niet deugen van de farmaceutische industrie ipv over scientology? Ze kunnen ons tot het eerste beperken, als je wilt..
Na 215 posts? Ik heb de hoop al opgegeven.
  maandag 14 mei 2012 @ 18:26:03 #219
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111541995
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef hlmllp het volgende:

[..]

Na 215 posts? Ik heb de hoop al opgegeven.
ik dacht dat de discussie voor jou al demissionair was omdat je kleuterklasje niet luisterde?

ciao amigo :W
pi_111542584
Ik geef een terugblik op de stroeve samenwerking met de gevestigde orde aanbidders :W
  maandag 14 mei 2012 @ 18:40:04 #221
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_111542609
Mmmmm establishment _O_ :9~
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 14 mei 2012 @ 18:42:28 #222
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_111542711
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Stop er maar mee SpecialK. TS heeft een gigantische plaat voor zijn hoofd.
Ja ik weet niet wat ik daar probeerde maar het gaat inderdaad vrij weinig teweeg brengen.
pi_111542902
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:39 schreef hlmllp het volgende:
Ik geef een terugblik op de stroeve samenwerking met de gevestigde orde aanbidders :W
Deze docu is geproduceerd door de CCHR wat weer gefinancierd wordt door de Scientology kerk.
Scientology bied cursussen aan voor bedragen waar de medische industrie enkel van kan dromen.
Die cursussen zijn gebaseerd op het werk van een 3derangs sci fi schrijver en oplichter(die ook geclaimd heeft voor de CIA te werken).

waarom zouden we dit meer vertrouwen dan een gevestigde orde, hun methodes zijn iig beter controleerbaar en samenhangender dan het alternatief van deze clowns
pi_111545050

^O^
pi_111546266
quote:
het doet in ieder geval meer dan dit ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')