Cool! Hoor het wel. Ik kom met 4 vrienden.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zie het, ga het even met mijn vaste partner in (whisky)crime overleggen
Kan je vakantie behoorlijk verpesten die tax freequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Cynix ® het volgende:
Net terug van een weekje Tenerife en eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld over de Whisky-prijzen. Op Schiphol ging het nog, al zag ik nauwelijks écht leuke aanbiedingen. Flesje Auchentoshan gekocht en dat was het. Op de airports van Tenerife en Gran Canaria was de whisky "taxfree" nog duurder dan in Nederland mét tax. Over oplichterij gesproken.
Gelukkig op Tenerife zelf nog een flesje Ardbeg kunnen scoren. De gewone winkels zijn goedkoper dan op de vliegvelden.
De vakantie zelf was overigens super!
Hehe, ik zie je!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef Karstman het volgende:
[..]
Kan je vakantie behoorlijk verpesten die tax free
Oh en JeMoeder, tot donderdag
Maar heeft niemand deze soldaat gemaakt?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand al zo'n flesje soldaat gemaakt ?![]()
[ afbeelding ]
![]()
De fles zier er wel leuk uit maar het blijft een pauperige blend natuurlijk.
http://pursuitist.com/epi(...)nsive-scotch-whisky/
Review gevonden op connosr:quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar heeft niemand deze soldaat gemaakt?
Ik lees graag een review
Nog niet geproefd, maar toch alvast een review: Overpriced, kan alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Maar heeft niemand deze soldaat gemaakt?
Ik geloof er geen snars van dat hij de fles heeft opengemaakt misschien wel het sample flesje wat erbij geleverd wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Review gevonden op connosr:
http://www.connosr.com/re(...)salute-to-greatness/
Dont shoot the messenger...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van dat hij de fles heeft opengemaakt misschien wel het sample flesje wat erbij geleverd wordt.
Maar ok een score van 90% dan kan ik beter een laffie halen die rate ik op 95
Vanochtend een fles Tobermory opgehaald, gister geen geld bij me. Ik vond de Ben Riach 12yo eigenlijk beter dan de Stronachie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:36 schreef Karstman het volgende:
Stronachie was nog wel aardig toch, geen hoogvlieger maar best te drinken. Alhoewel we daarvoor verwend waren door de Tobermory (die al een paar weken bij mij in de kast staat).
Nope achtertste rij meteen rechts van het gangpad. Mijn tong tintelt nog steeds van dat SM spelletje trouwens
Yup, een andere vaak geziene toevoeging is PX, dat staat voor Pedro Ximénez (een erg zoete sherry variëteit). Finishes zijn er in veel soorten en maten, dat kan dus sherry zijn, maar ook bijvoorbeeld Bordeaux, Port, Rum en wat ze verder ook kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef JeMoeder het volgende:
Dat houdt in dat de whisky gefinished is in een ex-oloroso vat, dat is vaak 1 of 2 jaar. Oloroso is een sherry variëteit, vaak worden ex-sherry of ex-bourbon vaten gebruikt voor een finish. Verwacht dus een lichte sherry smaak aan deze whisky.
de mijne is al bijna weer op, maar idd een erg lekker whisky die caol ila 12yoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, er zijn gelukkig ook nog mensen die genieten van een flesje ónder de 100 ¤.
* Cynix ® bijvoorbeeld van een Caol Ila 12 yo.
Puik spul inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de mijne is al bijna weer op, maar idd een erg lekker whisky die caol ila 12yo
dat is idd een goed drinkbare bourbon!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:50 schreef escalatie het volgende:
Ik ben geen groot whiskey drinker en al helemaal geen kenner. Maar ik ben dol op de Woodford Reserve. Wat een lekker spul is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |