Ik zal de OP even aanpassen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef Pulver het volgende:
YEAH!!!!!!
Dit vraagt om een feestbiertje!!
En een leuk liedje![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer zingt diequote:Op zondag 13 mei 2012 19:17 schreef DJMO het volgende:
goed, ik was dus op zoek naar een nummer van patrick kicken ...
Ik ben een echte man is een liedje van hem. Maar ik hoop niet dat DJMO die bedoelt.quote:
Graag gedaan.quote:
Wat moet je nou met visitekaartjes?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:38 schreef DJMO het volgende:
ontwerp eerst maar een visitekaartje voor DJMO.nl![]()
LIEF ZIJN!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:38 schreef DJMO het volgende:
ontwerp eerst maar een visitekaartje voor DJMO.nl![]()
Aan het watten?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Pulver het volgende:
Nu moet ik alleen DJMO weer aan het traviannen krijgen, dan is mijn leven compleet
gewoon eeen simpel logo net als dat van all about the kids .. voor onder mailtjes enzoquote:
Ojee, ik voel een nieuwe dual aankomenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heh heel lang tribal wars gespeeld en een ander vergelijkbaar spel waar ik nu niet op de naam van kan komen.. En ik ben pas rustig als ik het weet dus ik ga even graven...
Alstuquote:Op zondag 13 mei 2012 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon eeen simpel logo net als dat van all about the kids .. voor onder mailtjes enzo
Kan je er nog iets bijdoen met zwaailichten en sirenes enzo?quote:
dit is een onwijs mooi ava schatquote:
KingsAge! Jaaaa ik wist het nog welquote:
hij is perfect voor het forum en op twitterquote:Op zondag 13 mei 2012 19:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan je er nog iets bijdoen met zwaailichten en sirenes enzo?
Dat het nog nadrukkelijker de aandacht vraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |