Dat wel natuurlijk. En belangrijker: dat gras op z'n kin is weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:12 schreef vosss het volgende:
Ik vind het wel een vette helm van Alonso hoor
Er zit een klein blauw kruisje linksonder die moet je klikkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef vosss het volgende:
Godverdomme ik krijg die kloterelame niet weg bij die stream
Telkens wil iie flvplayer downloaden maar zelfs als ik dat gedaan heb kan ik niet kijken wtf is dit voor een gare shit man.
BERNIE DOE DAAR EENS WAT AAAN GRIJZEN HOMO DAT JE BENT IK WIL TRAININGEN IN FULLHD KUNNEN STREAMEREN STOMME ZAK!
Is dat toevallig op tv ergens? MotorsTV of eurosport ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Burnie88 het volgende:
Wordt lachen straks met de GP2 kwalificatie in de regen
Aanpassingen lijken niet veel te helpen:quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Iets specifieker: Er was een speciale besturing opgezet voor Monaco, alleen is Kimi daar niet tevreden over, dus hebben ze de hele sessie besteed aan het veranderen van de besturing.
[..]
quote:Replays show that Raikkonen is suffering from understeer, with the front end just not wanting to turn into the corners...
Als ie zondag maar gewoon weer óf met een chagrijnige bek op P2 of P3 staat óf staat te glunderen als een malle op P1 op het podium.quote:Aanpassingen lijken niet veel te helpen:
Er zijn nog veel meer dan 7 races te gaan hequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef Funzel het volgende:
Ik vroeg me trouwens af he..
Van der Garde zou toch ook een stuk of 8 vrije trainingen doen dit jaar. Welke zijn dat dan? Want hij heeft er tot dusverre pas 1 gereden.
Hij rijdt pas na het Europese seizoen weer i.v.m. GP2.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef Funzel het volgende:
Van der Garde zou toch ook een stuk of 8 vrije trainingen doen dit jaar. Welke zijn dat dan? Want hij heeft er tot dusverre pas 1 gereden.
http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.htmlquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat toevallig op tv ergens? MotorsTV of eurosport ofzo?
Volgens mij vooral de races die niet tegelijk zijn met de GP2. Dus alle niet Europese Grand Prix. Daarvan zijn er nog 8, waarvan 7 aan het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef Funzel het volgende:
Die had ik al aanstaan. Er staat HD bij. Sommige mensen weten niet wat HD is geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:37 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html
QFTquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ie zondag maar gewoon weer óf met een chagrijnige bek op P2 of P3 staat óf staat te glunderen als een malle op P1 op het podium.
Ah oke. Klinkt logisch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij vooral de races die niet tegelijk zijn met de GP2. Dus alle niet Europese Grand Prix. Daarvan zijn er nog 8, waarvan 7 aan het eind van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |