quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij het een week volhoudt om nergens "mfn is niet mijn type" of iets met zo'n strekking te typen, verander ik mijn icoontje een week lang in het wapen van Katwijk.
Waarom Mick O'Connells?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Waarom niet? Leuke pubquote:
nooit geweest verder als het kroegje op station ben ik niet gekomen.quote:
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.quote:
Weet jij een betere plaats?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.
Iedereen kent het, makkelijk te vinden. En gelukkig hebben we benenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.
Stairway ookquote:
Niet echt mijn ding, maar ok. Havana is trouwens niet echt een goed idee, want om 19u kan je er geloof ik alleen eten.quote:
Niks mis met Stairway, maar vanwege dit standaard gehaat inderdaad gekozen om daar niet naartoe te gaanquote:
Perfect toch? Verzamelen bij Mick O'Connells en dan tegen de tijd dat Havana los komt daar naartoequote:Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar ok. Havana is trouwens niet echt een goed idee, want om 19u kan je er geloof ik alleen eten.
Geen flauw idee.quote:
Lijkt mij perfect inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Perfect toch? Verzamelen bij Mick O'Connells en dan tegen de tijd dat Havana los komt daar naartoe
WTF jij gebruikt comic sans?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Deze zou ik beter hebben gevonden:
[ afbeelding ]
Collegekaart?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt mij perfect inderdaad
Als de anderen dat ook willen en je die avond geen collegekaart moet hebben is het een goed plan!
Even opgezocht, alleen op donderdag heb je een collegekaart nodigquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Collegekaart?Ze kunnen godverdomme mij binnen krijgen en dan zouden ze een collegekaart eisen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil best kroegje doen in Utrecht hoor. Maar heloef moet ook komen
En moet dat een collegekaart zijn van het huidige jaar?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Even opgezocht, alleen op donderdag heb je een collegekaart nodig
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil best kroegje doen in Utrecht hoor. Maar heloef moet ook komen
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.quote:
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.
Geen 30 euro?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.
Bovendien, hoe vaak zie je mij en Myra nou.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.
rondje van ome kree dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik zag Myra vorige week nog.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bovendien, hoe vaak zie je mij en Myra nou.
Jij was er nietquote:
Ik was naar Amsterdam met Faye, en daarna naar Hoofddorp voor de Primark. En we werkte samen op bevrijdingspop, dus daar zag ik hem ook nog.quote:
Oh ja stufi is dan net binnengerold. dan kom ik waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.
Zo erg is het soms ja.quote:
Uitgeven, daar zit het probleem.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, wat doe je toch met je geld mang?
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Misschien wil Samzz je cougar zijn die avond, heloef.
En twee keer schrok je je dood toen je me zag.quote:
Gewoon wat geld apart zetten. Spaarrekening alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja stufi is dan net binnengerold. dan kom ik waarschijnlijk wel.
Met nadruk op waarschijnlijk.
[..]
Zo erg is het soms ja.
[..]
Uitgeven, daar zit het probleem.
[..]
Als je stil achter me gaat staan is het echt eng hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
En twee schrok je je dood toen je me zag.
Oooh wat leukquote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was naar Amsterdam met Faye, en daarna naar Hoofddorp voor de Primark. En we werkte samen op bevrijdingspop, dus daar zag ik hem ook nog.
Pics van kapot gezicht.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
zo. nuchter. gezicht kapot en een gebroken single hier nog in huis. de tering, wat een nacht...
Heb je een gebroken single in huis? Goed geregeldquote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
zo. nuchter. gezicht kapot en een gebroken single hier nog in huis. de tering, wat een nacht...
Ik deed het Watertornado stijl. Die staat ook altijd opeens achter me.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je stil achter me gaat staan is het echt eng hoor.En daarna had ik je helemaal niet verwacht.
Der neus is gebroken, misschien handig om te vertellen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je een gebroken single in huis? Goed geregeld
Nee hoor, ik loop meestal al 5 minuten achter je.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed het Watertornado stijl. Die staat ook altijd opeens achter me.
Daar stond ik een keer voor, en toen keek die nog steeds om me heen. En ik ben niet bepaald klein of iets.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed het Watertornado stijl. Die staat ook altijd opeens achter me.
Niet mijn stijl van chicks hosselen, maar respect!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Der neus is gebroken, misschien handig om te vertellen.
de laatste pic was ons met zijn vieren lachend in Andres, de vetste tent van Bogota (5 verdiepingen craziness).quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van kapot gezicht.
Pics van gebroken single.
Niet door hem.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet mijn stijl van chicks hosselen, maar respect!
Doen alsof je neus bloedt natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er morgen op t werk gaat gebeuren...
Jij bent zijn baas, maar flikker je 'm er uit of heb je nog iemand boven je die er wat over te zeggen heeft?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
de laatste pic was ons met zijn vieren lachend in Andres, de vetste tent van Bogota (5 verdiepingen craziness).
gebroken single is een schoonheid.
de beelden van vannacht spoken door mijn hoofd. de politie erbij for god sake...
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doen alsof je neus bloedt natuurlijk.![]()
![]()
Dus, wat is er precies gebeurd?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
de laatste pic was ons met zijn vieren lachend in Andres, de vetste tent van Bogota (5 verdiepingen craziness).
gebroken single is een schoonheid.
de beelden van vannacht spoken door mijn hoofd. de politie erbij for god sake...
ik ben niet zijn directe baas maar train hem om klanten te supporten.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent zijn baas, maar flikker je 'm er uit of heb je nog iemand boven je die er wat over te zeggen heeft?
Wat is je strategie dan? Hem slecht klanten laten supporten? Dat lijkt me kwalijk voor de kwaliteit van het bedrijf.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben niet zijn directe baas maar train hem om klanten te supporten.
gast probeert spaanse te zoenenquote:
nee juist niet. hij heeft al een incident met een nieuwe klant staan. nu begrijp ik beter wat er gebeurd is (ik was toen weer es in het buitenland)quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is je strategie dan? Hem slecht klanten laten supporten? Dat lijkt me kwalijk voor de kwaliteit van het bedrijf.
Je bedoelt nu dat het het beste voor het bedrijf is als dat heethoofd zo snel mogelijk gemoved is?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee juist niet. hij heeft al een incident met een nieuwe klant staan. nu begrijp ik beter wat er gebeurd is (ik was toen weer es in het buitenland)
Avontuurtjequote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast probeert spaanse te zoenen
vriendin van gast wordt gek en wil weg
gast en vriendin in slaapkamer
ik dansen met spaanse
vriendin komt uit slaapkamer en zoent me (op zn frans)
gast wordt gek, slaat haar een bloedneus en valt mij aan
security komt, bevrijdt mij uit houdgreep en politie komt
ik ga weg met spaanse en vriendin die nog net een tas met kleding mee kon grissen
ze hadden net samen een huis gekocht...
Dubbel genaaid zit beterquote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast probeert spaanse te zoenen
vriendin van gast wordt gek en wil weg
gast en vriendin in slaapkamer
ik dansen met spaanse
vriendin komt uit slaapkamer en zoent me (op zn frans)
gast wordt gek, slaat haar een bloedneus en valt mij aan
security komt, bevrijdt mij uit houdgreep en politie komt
ik ga weg met spaanse en vriendin die nog net een tas met kleding mee kon grissen
ze hadden net samen een huis gekocht...
bingo.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt nu dat het het beste voor het bedrijf is als dat heethoofd zo snel mogelijk gemoved is?
En er is een baan vrij begrijp ik?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
bingo.
ik maak hem zo kapot.
zn ex (nu) is ook collega. zo loopt dat hier door elkaar heen...
eh ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Avontuurtje
Maar je zoende dus wel terug
Hoeveel tijd denk je nodig te hebben voor Operation Cleansweep?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
bingo.
ik maak hem zo kapot.
Gezellige boel daar.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
bingo.
ik maak hem zo kapot.
jep. kan je spaans en onze software?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En er is een baan vrij begrijp ik?
ik kan hem echt niet zien op kantoor. ga met zijn baas praten morgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel tijd denk je nodig te hebben voor Operation Cleansweep?
Dat doe ik altijd, ik kan me echt ergeren aan mensen die al hun privé whineverhalen vertellen op werk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
En daarom lieve beeldschermkindertjes moet je werk en prive gescheiden houden.
Dat valt te lerenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jep. kan je spaans en onze software?
Mwah, al eens een cursusje gehad. Maar je kan een aap gauw kunstjes lerenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jep. kan je spaans en onze software?
Vast drakensoftware gemaakt door ingenieurs, vandaar dat er een hele supportafdeling voor nodig is.quote:
olie-exploratiequote:Op zondag 13 mei 2012 16:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, al eens een cursusje gehad. Maar je kan een aap gauw kunstjes lerenWelke software?
Hmm. Nee. Maar ik kan goed koffie zettenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
olie-exploratie
dat leer je niet in een maandje...
Achja, is immers ook zwart hè.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Maar ik kan goed koffie zetten![]()
Als het echt zo ingewikkeld is, dan gaat het ook niet zo gemakkelijk zijn om hem er uit te knikkerenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
olie-exploratie
dat leer je niet in een maandje...
My point exactlyquote:
mooi. maar daar hebben we chicks voor...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Maar ik kan goed koffie zetten![]()
En waar nog meer voor?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi. maar daar hebben we chicks voor...
Bummerquote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi. maar daar hebben we chicks voor...
ik ga mijn best doenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Als het echt zo ingewikkeld is, dan gaat het ook niet zo gemakkelijk zijn om hem er uit te knikkeren
Wat voor opleiding gaat er in de regel eigenlijk aan vooraf?quote:
sorry, maar daar concureer je niet mee...quote:
geologiequote:Op zondag 13 mei 2012 16:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat voor opleiding gaat er in de regel eigenlijk aan vooraf?
Ik wil wel chef koffie wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
sorry, maar daar concureer je niet mee...
Had me best wel een leuke opleiding geleken. Net zoals waterbouw, autotechniek, voedingsmiddelentechnologie en communicatietechniek.quote:
gast; het is Colombia...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel chef koffie wordenik heb er verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
in de olie is voor 100 jaar werk...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had me best wel een leuke opleiding geleken. Net zoals waterbouw, autotechniek, voedingsmiddelentechnologie en communicatietechniek.
Ik vind teveel leuk!
Geef mij maar een frikandel, mijn baan is voedseltesterquote:Op zondag 13 mei 2012 16:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Geef mij dan toch het staal maar, geologie was nooit zo mijn ding
Lijkt me een verschrikkelijke baan.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef mij maar een frikandel, mijn baan is voedseltester
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast; het is Colombia...Die dames laat ik met rust hoor ik heb geen zin in jaloerse StierenvechtersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik hoef nooit meer boodschappen te doenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me een verschrikkelijke baan.
Kwam er niet heel veel koffie uit Colombia? Of zit ik nu te ijlen?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die dames laat ik met rust hoor ik heb geen zin in jaloerse Stierenvechters
Ja, daaromquote:Op zondag 13 mei 2012 17:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kwam er niet heel veel koffie uit Colombia? Of zit ik nu te ijlen?
Ik denk voornamelijk uit de arabicahoek vanwege het hoge zeeniveau van colombia.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kwam er niet heel veel koffie uit Colombia? Of zit ik nu te ijlen?
Kloptquote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk uit de arabicahoek vanwege het hoge zeeniveau van colombia.
Ik val op zuidelijke typetjesquote:Op zondag 13 mei 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa dan zou ik mijn hosselskills even uitproberen
Geloof ik nooit zo in...quote:Op zondag 13 mei 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val op zuidelijke typetjes
De rest maakt geen kans
Rotterdam Zuid is niet zuiderlijk genoeg zeker?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De rest maakt geen kans
En een kaas?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel omdat het zo is, altijd al spanjaarden, Portugezen gehad
Ow en een keer een pindaatje
Nopequote:Op zondag 13 mei 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid is niet zuiderlijk genoeg zeker?
bloedneuzen geen bezwaar?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De rest maakt geen kans
Met zuidelijk bedoel ik; Spaans, Portugees. Zuid Amerikaans
Ja ik hou van dat temperamentquote:Op zondag 13 mei 2012 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
bloedneuzen geen bezwaar?
we hebben dezelfde smaak...
Van die 'rodriquez' typesquote:Op zondag 13 mei 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De rest maakt geen kans
Met zuidelijk bedoel ik; Spaans, Portugees. Zuid Amerikaans
dat valt nog wel mee hoor. in mijn ervaring vegen midden- en zuid-amerikanen dingen snel onder het tapijt zodat ze het er niet over hoeven te hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hou van dat temperamentheerlijk
Temperament is hier ook te vinden hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hou van dat temperamentheerlijk
Exact, van die smerige gladjakkers.quote:
Geloof niet in dat soort voorkeuren... kijken of dat ook nog geldt wanneer je Ian Somerhalder aantreft in je bed.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel omdat het zo is, altijd al spanjaarden, Portugezen gehad
Ow en een keer een pindaatje
Erger dan Jersey Shorequote:Op zondag 13 mei 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Temperament is hier ook te vinden hoor.
[..]
Exact, van die smerige gladjakkers.
"je moet je eerst aanmelden"quote:Op zondag 13 mei 2012 17:22 schreef El_Matador het volgende:
http://m.facebook.com/per(...)942&__user=540994146
hier was alles nog goed. het schatje rechts kapotslaan, hoe ziek ben je dan??
Voor een nachtje is dat niet erg nee.... Maar een relatie? Neeeehhhquote:Op zondag 13 mei 2012 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof niet in dat soort voorkeuren... kijken of dat ook nog geldt wanneer je Ian Somerhalder aantreft in je bed.
Ik heb wel zin in een milkshakequote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon trek in een hamburger van de Mac
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook. Maar als ik zo'n burger opheb heb ik altijd het gevoel dat ik niks heb gegetenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou d'r niet overslaan, britt
ik wel. sterker nog, ik zou er geld bij geven zodat ik niet eens de moeite hoef te nemen haar af te wijzen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk soms dat je Myr ben door je avatar en dan raak ik in de warquote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik zo'n burger opheb heb ik altijd het gevoel dat ik niks heb gegeten
denk aan je lijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Daarom moet je er ook gewoon 5 nemen ofzo
Tuurlijkkk.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor een nachtje is dat niet erg nee.... Maar een relatie? Neeeehhh
2 hamburgers en 1 McKroket.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
En NOOOIT boeren.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Maar dan heb je wel het respect van de hele groep.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
2 hamburgers en 1 McKroket.
En dan ervoor zorgen dat je dat sneller ophebt dan 6 kipnuggets. Dan voel je je dik, vies en vet.
Wie weet wijst je jou wel eerder afquote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wel. sterker nog, ik zou er geld bij geven zodat ik niet eens de moeite hoef te nemen haar af te wijzen.
Sorryquote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk soms dat je Myr ben door je avatar en dan raak ik in de war![]()
En voor dat geld kun je net zo goed een kapsalon + kip halen ofzoquote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
nee tijn. nog voor ze haar mond open doet en weer iets doms uitbraakt met die irritante stem, ben ik al weg.quote:
Daar zitten meer calorieën inquote:Op zondag 13 mei 2012 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En voor dat geld kun je net zo goed een kapsalon + kip halen ofzo
Ik hou niet van baconquote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die mcdonald hamburgers zijn zooo klein, enige burger die telt is de big tasty met bacon, bazenburger!
Quarterpoundersquote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die mcdonald hamburgers zijn zooo klein, enige burger die telt is de big tasty met bacon, bazenburger!
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is waar. Wie wil haar nu doen?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
nee tijn. nog voor ze haar mond open doet en weer iets doms uitbraakt met die irritante stem, ben ik al weg.
Meer dan in de big tastyquote:
Ook wel goed, maar het geld niet waard, zelfs toen ze 2 euro warenquote:
Helemaal mee eens. Die bacon is epicquote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gag-bal is een mogelijkheid.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
nee tijn. nog voor ze haar mond open doet en weer iets doms uitbraakt met die irritante stem, ben ik al weg.
Why?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een kusje willen geven hoor
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die bacon is epic![]()
Maar kan nog steeds niet op tegen een Double Whopper met extra bacon
Big King XXLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en beleefdquote:
Ze wilde je.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
en beleefd
kwam in botsing met d'r toen ik dat plaatje aan ging vragen voor snarf
meteen sorry enzo..
Toch gewoon op haar oog gehoekt hoop ik?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
en beleefd
kwam in botsing met d'r toen ik dat plaatje aan ging vragen voor snarf
meteen sorry enzo..
En een mac-D zak over haar hoofd.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die bacon is epic![]()
Maar kan nog steeds niet op tegen een Double Whopper met extra bacon
Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Hongerquote:
En dan een zak over haar hoofdquote:
Ik was de enige die haar recht aan kon kijken (ze is net zo'n uk als ik)quote:
Dat magquote:
Ze zeggen toch altijd 'allez d'r op?'quote:Op zondag 13 mei 2012 17:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Honger![]()
![]()
Ik snap alleen niet dat ze er altijd van die waardeloze sla op gooien, dat is volgens mij alleen om het idee te geven dat het gezond isen het verpest de kaas
Weet je dat ze me dat bij een kapsalon nog nooit gevraagd hebben? ;o Dat doen ze alleen als ik een broodje of zo'n rol bestel, maar daarin vind ik het beter.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd 'allez d'r op?'
Ik vind de sla best eseentieel, maakt het wat frisser
Ik neem altijd alles met alles, ik vind het juist irritant dat ze het vragen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je dat ze me dat bij een kapsalon nog nooit gevraagd hebben? ;o Dat doen ze alleen als ik een broodje of zo'n rol bestel, maar daarin vind ik het beter.
probeer de mac tasty dan maarquote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik zo'n burger opheb heb ik altijd het gevoel dat ik niks heb gegeten
Huh? Ik niet snapquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef system_overload het volgende:
ik had een dip wel iets gedaan maar ik ben te laf daarvoor zelfdestructief gedrag past meer ij mij
maar soms voelt het gewoon zo
Ga danquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef kree het volgende:
Kut het gister te laat maken en dan nu in slaap vallen
Moet naar mn mammie toe
ben je sarcastisch?quote:
jaaah kut in slaap vallen en nu ben ik laat smsje ermaar uit danquote:
Faalquote:Op zondag 13 mei 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
jaaah kut in slaap vallen en nu ben ik laat smsje ermaar uit dan
Ik weet het, heb geneens zin meer nu.quote:
w / e brah fucking lekker met extra bacon en kaasquote:
mammiequote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef kree het volgende:
Kut het gister te laat maken en dan nu in slaap vallen
Moet naar mn mammie toe
en EXTRA KAASquote:Op zondag 13 mei 2012 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik bestelde een keer de Big tasty, kreeg ik hem zonder bacon. Je moet dus MET BACON zeggen
Hoe is het ineens weghalen van de burger een marketingtruc, hem dan reintroduceren.. tja matige marketing wmbquote:Op zondag 13 mei 2012 18:04 schreef system_overload het volgende:
[..]
en EXTRA KAAS
ze hadden het uit het assortiment gehaald pff
gelukkig bleek het een marketingtruc te zijn
Als je voor de kip gaat moet je direct naar de KFCquote:Op zondag 13 mei 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
mac is alleen goed voor nuggets, mcchicken, shakes en mcflurry..
maar die doet niet aan shakes, en pepsi...quote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je voor de kip gaat moet je direct naar de KFC
QFTquote:Op zondag 13 mei 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
mac is alleen goed voor nuggets, mcchicken, shakes en mcflurry..
goeie juist eerst eruithalen zodat iedereen de big tasty mist dan de net niet vervanger the 1955's classic introduceren waar de bigtasty lovers op afkomen dan weer introduceren waardoor het stormlooptquote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe is het ineens weghalen van de burger een marketingtruc, hem dan reintroduceren.. tja matige marketing wmb
de FEBOquote:Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je voor de kip gaat moet je direct naar de KFC
de 1955 kon echt niet tippen aan de big tasty. Ben na die burger niet meer geweest tot de reintroductiequote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef system_overload het volgende:
[..]
goeie juist eerst eruithalen zodat iedereen de big tasty mist dan de net niet vervanger the 1955's classic introduceren waar de bigtasty lovers op afkomen dan weer introduceren waardoor het stormloopt
de Big tasty &1955's lovers
Klinkt als een tijdje niets verkopen, om daarna je verliezen bijna goed te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef system_overload het volgende:
[..]
goeie juist eerst eruithalen zodat iedereen de big tasty mist dan de net niet vervanger the 1955's classic introduceren waar de bigtasty lovers op afkomen dan weer introduceren waardoor het stormloopt
de Big tasty &1955's lovers
dat bedoel ik dus de 1955's is de net niet burger waardoor de big tasty nog populairder wordquote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de 1955 kon echt niet tippen aan de big tasty. Ben na die burger niet meer geweest tot de reintroductie
1 ze boden een vervanger aanquote:Op zondag 13 mei 2012 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt als een tijdje niets verkopen, om daarna je verliezen bijna goed te maken.
whopper danquote:Op zondag 13 mei 2012 18:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus de 1955's is de net niet burger waardoor de big tasty nog populairder word
Hoe bedoel je wel iets gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef system_overload het volgende:
ik had een dip wel iets gedaan maar ik ben te laf daarvoor zelfdestructief gedrag past meer ij mij
maar soms voelt het gewoon zo
bibtex?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef benzin het volgende:
Waarom kan Microsoft Word 2007 geen Bibtex referenties importeren?
Ze dacht dat ze er zelf aan zou gaan? Dom kuuk'nquote:
Jullie twee in het bejaardenhuis.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Die quote in de op.
Was kree weer bezig met zijn obsessie?
nee denk het niet maar ben wel technisch maar ken het niet verder..quote:Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Geen Bible Text denk ik kree, dus ik denk dat je er niet veel van af zult weten.
Dit is een deal met twi haaha oei lekker icoontje volgende week twi.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Die quote in de op.
Was kree weer bezig met zijn obsessie?
Whehequote:Op zondag 13 mei 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, doet me klein beetje denken aan deze: [bron]
[ afbeelding ]
Dat roze ding is zo niet mijn kleur.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jullie twee in het bejaardenhuis.
[ afbeelding ]
Hou je dan helemaal je mond dicht met je mfn ditdat? Zou mooi zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Dit is een deal met twi haaha oei lekker icoontje volgende week twi.
Ik blijf lief hahaha
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:18 schreef system_overload het volgende:
[..]
1 ze boden een vervanger aan
2 als de big tasty terugkomt wil je er alleen maar meer van aangezien je het product"' gemist '' hebt
als jij het zo goed weet verklaar dan maar waarom het uit het assortiment is gehaald een vervanger is aangeboden en dat er met veel bombarie de big tasty weer in het assortiment is geplaatst
Tegen die tijd wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat roze ding is zo niet mijn kleur.
nee haha zou je willen, maar de deal was dat ik niet mocht zeggen dat jij mijn type niet benquote:Op zondag 13 mei 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hou je dan helemaal je mond dicht met je mfn ditdat? Zou mooi zijn.
Faal!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee haha zou je willen, maar de deal was dat ik niet mocht zeggen dat jij mijn type niet ben
Dus wat dat aan gaat heb je een week rust.
En dan komt twi met z'n katwijkse vlag icoontje
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee haha zou je willen, maar de deal was dat ik niet mocht zeggen dat jij mijn type niet ben
Ja dat las is, maar ik hoopte dat je me helemaal met rust zou laten met je gestalk.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet blij zijn, mfn. Je woont volgens mij in het gebied van accenten die DigitalGirl goedkeurt.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij zal vast veel ervaring hebben met de voorkeuren van bejaarde dames, maar nee hoor.
Ja klopt.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet blij zijn, mfn. Je woont volgens mij in het gebied van accenten die DigitalGirl goedkeurt.
daar is meer voor nodig als een icoontje veranderen mfn.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat las is, maar ik hoopte dat je me helemaal met rust zou laten met je gestalk.
My thoughts exactlyquote:
Faal goeie bandquote:
Wat was jouw kant van de deal, een week lang geen vragen stellen?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
daar is meer voor nodig als een icoontje veranderen mfn.
Maar ik zal lief proberen te zijn tegen je.
Maar we keuren mfn sowieso allemaal wel goed toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet blij zijn, mfn. Je woont volgens mij in het gebied van accenten die DigitalGirl goedkeurt.
Heb niet zoveel met stoere biker vrouwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef twi het volgende:
[..]
Die was er niet behalve dat ik niet moest zeggen dat je mijn type niet ben.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat was jouw kant van de deal, een week lang geen vragen stellen?
dat je het niet kan of wil verklaren zegt al genoegquote:
Nu heb je het al twee keer gezegd idioot.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Die was er niet behalve dat ik niet moest zeggen dat je mijn type niet ben.
Nou hou ik me aan nog steeds.
ly mfn
Nu al drie keer op rijquote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
niet waar zei ik dat je mijn type niet bent?
Nou doe je het weer, dude srlyquote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
ly mfn
Ja, al drie keer nu.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
quotes twi en letterlijk?quote:
Ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
quotes twi en letterlijk?
Jij gaat mooi met die katwijkse vlag zwaaien volgende week
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
Het is elke keer dat je het deed al gequote.
Nummer 4.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja
Waar zei ik dat je mijn type niet was?
Icoontjes tellen niet.
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
ach het is wel leuk
Ik kan er nog om lachen, jullie niet?
Ja de eerste keer, na x keer wordt het irritant.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
ach het is wel leuk
NEE.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
ach het is wel leuk
Andersom geldt het natuurlijk ook net zoveel...quote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
NEE.
Gast echt, laat 'r met rust zeg
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:40 schreef kree het volgende:
ok ok dan stop ik wel maar ik heb nog niet verloren
Mwah. Hij lokt het wel steeds uit, zij gaat hier niet zitten baggeren zo van kom maar kreetje, hap maar weer lekker...quote:Op zondag 13 mei 2012 18:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Andersom geldt het natuurlijk ook net zoveel...
Geloof je het zelf... twee mensen die elkaar vervelen en ze vinden het beide nog leuk ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Hij lokt het wel steeds uit, zij gaat hier niet zitten baggeren zo van kom maar kreetje, hap maar weer lekker...
oeh ja welquote:Op zondag 13 mei 2012 18:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Hij lokt het wel steeds uit, zij gaat hier niet zitten baggeren zo van kom maar kreetje, hap maar weer lekker...
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
waar zei ik letterlijk dat mfn mn type niet is?
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja
Waar zei ik dat je mijn type niet was?
Icoontjes tellen niet.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
ly mfn
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dit was de afspraak kree:quote:Op zondag 13 mei 2012 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
waar zei ik letterlijk dat mfn mn type niet is?
en hier heb je je niet aan gehoudenquote:Als jij het een week volhoudt om nergens "mfn is niet mijn type" of iets met zo'n strekking te typen, verander ik mijn icoontje een week lang in het wapen van Katwijk.
-_-quote:Op zondag 13 mei 2012 18:44 schreef kree het volgende:
godver faal
Ok nou twi hou je eigen icoontje maar.
Maar nu mag ik wel zeggen dat mfn een lekker ding is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |