quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij het een week volhoudt om nergens "mfn is niet mijn type" of iets met zo'n strekking te typen, verander ik mijn icoontje een week lang in het wapen van Katwijk.
Waarom Mick O'Connells?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Waarom niet? Leuke pubquote:
nooit geweest verder als het kroegje op station ben ik niet gekomen.quote:
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.quote:
Weet jij een betere plaats?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.
Iedereen kent het, makkelijk te vinden. En gelukkig hebben we benenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.
Stairway ookquote:
Niet echt mijn ding, maar ok. Havana is trouwens niet echt een goed idee, want om 19u kan je er geloof ik alleen eten.quote:
Niks mis met Stairway, maar vanwege dit standaard gehaat inderdaad gekozen om daar niet naartoe te gaanquote:
Perfect toch? Verzamelen bij Mick O'Connells en dan tegen de tijd dat Havana los komt daar naartoequote:Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar ok. Havana is trouwens niet echt een goed idee, want om 19u kan je er geloof ik alleen eten.
Geen flauw idee.quote:
Lijkt mij perfect inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Perfect toch? Verzamelen bij Mick O'Connells en dan tegen de tijd dat Havana los komt daar naartoe
WTF jij gebruikt comic sans?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Deze zou ik beter hebben gevonden:
[ afbeelding ]
Collegekaart?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt mij perfect inderdaad
Als de anderen dat ook willen en je die avond geen collegekaart moet hebben is het een goed plan!
Even opgezocht, alleen op donderdag heb je een collegekaart nodigquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Collegekaart?Ze kunnen godverdomme mij binnen krijgen en dan zouden ze een collegekaart eisen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil best kroegje doen in Utrecht hoor. Maar heloef moet ook komen
En moet dat een collegekaart zijn van het huidige jaar?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Even opgezocht, alleen op donderdag heb je een collegekaart nodig
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil best kroegje doen in Utrecht hoor. Maar heloef moet ook komen
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.quote:
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.
Geen 30 euro?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.
Bovendien, hoe vaak zie je mij en Myra nou.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.
rondje van ome kree dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik zag Myra vorige week nog.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bovendien, hoe vaak zie je mij en Myra nou.
Jij was er nietquote:
Ik was naar Amsterdam met Faye, en daarna naar Hoofddorp voor de Primark. En we werkte samen op bevrijdingspop, dus daar zag ik hem ook nog.quote:
Oh ja stufi is dan net binnengerold. dan kom ik waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.
Zo erg is het soms ja.quote:
Uitgeven, daar zit het probleem.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, wat doe je toch met je geld mang?
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Misschien wil Samzz je cougar zijn die avond, heloef.
En twee keer schrok je je dood toen je me zag.quote:
Gewoon wat geld apart zetten. Spaarrekening alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja stufi is dan net binnengerold. dan kom ik waarschijnlijk wel.
Met nadruk op waarschijnlijk.
[..]
Zo erg is het soms ja.
[..]
Uitgeven, daar zit het probleem.
[..]
Als je stil achter me gaat staan is het echt eng hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
En twee schrok je je dood toen je me zag.
Oooh wat leukquote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was naar Amsterdam met Faye, en daarna naar Hoofddorp voor de Primark. En we werkte samen op bevrijdingspop, dus daar zag ik hem ook nog.
Pics van kapot gezicht.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
zo. nuchter. gezicht kapot en een gebroken single hier nog in huis. de tering, wat een nacht...
Heb je een gebroken single in huis? Goed geregeldquote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
zo. nuchter. gezicht kapot en een gebroken single hier nog in huis. de tering, wat een nacht...
Ik deed het Watertornado stijl. Die staat ook altijd opeens achter me.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je stil achter me gaat staan is het echt eng hoor.En daarna had ik je helemaal niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |