quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij het een week volhoudt om nergens "mfn is niet mijn type" of iets met zo'n strekking te typen, verander ik mijn icoontje een week lang in het wapen van Katwijk.
Waarom Mick O'Connells?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Volgende Meeting
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
Waarom niet? Leuke pubquote:
nooit geweest verder als het kroegje op station ben ik niet gekomen.quote:
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.quote:
Weet jij een betere plaats?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.
Iedereen kent het, makkelijk te vinden. En gelukkig hebben we benenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is wel ok, maar niet bijzonder. En het lijkt wel of iedereen daar afspreekt om de een of andere reden.
Stairway ookquote:
Niet echt mijn ding, maar ok. Havana is trouwens niet echt een goed idee, want om 19u kan je er geloof ik alleen eten.quote:
Niks mis met Stairway, maar vanwege dit standaard gehaat inderdaad gekozen om daar niet naartoe te gaanquote:
Perfect toch? Verzamelen bij Mick O'Connells en dan tegen de tijd dat Havana los komt daar naartoequote:Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar ok. Havana is trouwens niet echt een goed idee, want om 19u kan je er geloof ik alleen eten.
Geen flauw idee.quote:
Lijkt mij perfect inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Perfect toch? Verzamelen bij Mick O'Connells en dan tegen de tijd dat Havana los komt daar naartoe
WTF jij gebruikt comic sans?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Deze zou ik beter hebben gevonden:
[ afbeelding ]
Collegekaart?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt mij perfect inderdaad
Als de anderen dat ook willen en je die avond geen collegekaart moet hebben is het een goed plan!
Even opgezocht, alleen op donderdag heb je een collegekaart nodigquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Collegekaart?Ze kunnen godverdomme mij binnen krijgen en dan zouden ze een collegekaart eisen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil best kroegje doen in Utrecht hoor. Maar heloef moet ook komen
En moet dat een collegekaart zijn van het huidige jaar?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Even opgezocht, alleen op donderdag heb je een collegekaart nodig
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil best kroegje doen in Utrecht hoor. Maar heloef moet ook komen
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.quote:
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.
Geen 30 euro?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik beloof niks want ik heb waarschijnlijk toch geen geld tegen die tijd, zoals altijd.
Bovendien, hoe vaak zie je mij en Myra nou.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.
rondje van ome kree dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik zag Myra vorige week nog.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bovendien, hoe vaak zie je mij en Myra nou.
Jij was er nietquote:
Ik was naar Amsterdam met Faye, en daarna naar Hoofddorp voor de Primark. En we werkte samen op bevrijdingspop, dus daar zag ik hem ook nog.quote:
Oh ja stufi is dan net binnengerold. dan kom ik waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan houd je nu vast geld apart. Daarbij heb je dan pas net je stufi gekregen, dus dat heb je nog wel.
Zo erg is het soms ja.quote:
Uitgeven, daar zit het probleem.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, wat doe je toch met je geld mang?
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Misschien wil Samzz je cougar zijn die avond, heloef.
En twee keer schrok je je dood toen je me zag.quote:
Gewoon wat geld apart zetten. Spaarrekening alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja stufi is dan net binnengerold. dan kom ik waarschijnlijk wel.
Met nadruk op waarschijnlijk.
[..]
Zo erg is het soms ja.
[..]
Uitgeven, daar zit het probleem.
[..]
Als je stil achter me gaat staan is het echt eng hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
En twee schrok je je dood toen je me zag.
Oooh wat leukquote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was naar Amsterdam met Faye, en daarna naar Hoofddorp voor de Primark. En we werkte samen op bevrijdingspop, dus daar zag ik hem ook nog.
Pics van kapot gezicht.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
zo. nuchter. gezicht kapot en een gebroken single hier nog in huis. de tering, wat een nacht...
Heb je een gebroken single in huis? Goed geregeldquote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
zo. nuchter. gezicht kapot en een gebroken single hier nog in huis. de tering, wat een nacht...
Ik deed het Watertornado stijl. Die staat ook altijd opeens achter me.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je stil achter me gaat staan is het echt eng hoor.En daarna had ik je helemaal niet verwacht.
Der neus is gebroken, misschien handig om te vertellen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je een gebroken single in huis? Goed geregeld
Nee hoor, ik loop meestal al 5 minuten achter je.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed het Watertornado stijl. Die staat ook altijd opeens achter me.
Daar stond ik een keer voor, en toen keek die nog steeds om me heen. En ik ben niet bepaald klein of iets.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed het Watertornado stijl. Die staat ook altijd opeens achter me.
Niet mijn stijl van chicks hosselen, maar respect!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Der neus is gebroken, misschien handig om te vertellen.
de laatste pic was ons met zijn vieren lachend in Andres, de vetste tent van Bogota (5 verdiepingen craziness).quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van kapot gezicht.
Pics van gebroken single.
Niet door hem.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet mijn stijl van chicks hosselen, maar respect!
Doen alsof je neus bloedt natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben benieuwd wat er morgen op t werk gaat gebeuren...
Jij bent zijn baas, maar flikker je 'm er uit of heb je nog iemand boven je die er wat over te zeggen heeft?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
de laatste pic was ons met zijn vieren lachend in Andres, de vetste tent van Bogota (5 verdiepingen craziness).
gebroken single is een schoonheid.
de beelden van vannacht spoken door mijn hoofd. de politie erbij for god sake...
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doen alsof je neus bloedt natuurlijk.![]()
![]()
Dus, wat is er precies gebeurd?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
de laatste pic was ons met zijn vieren lachend in Andres, de vetste tent van Bogota (5 verdiepingen craziness).
gebroken single is een schoonheid.
de beelden van vannacht spoken door mijn hoofd. de politie erbij for god sake...
ik ben niet zijn directe baas maar train hem om klanten te supporten.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent zijn baas, maar flikker je 'm er uit of heb je nog iemand boven je die er wat over te zeggen heeft?
Wat is je strategie dan? Hem slecht klanten laten supporten? Dat lijkt me kwalijk voor de kwaliteit van het bedrijf.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben niet zijn directe baas maar train hem om klanten te supporten.
gast probeert spaanse te zoenenquote:
nee juist niet. hij heeft al een incident met een nieuwe klant staan. nu begrijp ik beter wat er gebeurd is (ik was toen weer es in het buitenland)quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is je strategie dan? Hem slecht klanten laten supporten? Dat lijkt me kwalijk voor de kwaliteit van het bedrijf.
Je bedoelt nu dat het het beste voor het bedrijf is als dat heethoofd zo snel mogelijk gemoved is?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee juist niet. hij heeft al een incident met een nieuwe klant staan. nu begrijp ik beter wat er gebeurd is (ik was toen weer es in het buitenland)
Avontuurtjequote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast probeert spaanse te zoenen
vriendin van gast wordt gek en wil weg
gast en vriendin in slaapkamer
ik dansen met spaanse
vriendin komt uit slaapkamer en zoent me (op zn frans)
gast wordt gek, slaat haar een bloedneus en valt mij aan
security komt, bevrijdt mij uit houdgreep en politie komt
ik ga weg met spaanse en vriendin die nog net een tas met kleding mee kon grissen
ze hadden net samen een huis gekocht...
Dubbel genaaid zit beterquote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast probeert spaanse te zoenen
vriendin van gast wordt gek en wil weg
gast en vriendin in slaapkamer
ik dansen met spaanse
vriendin komt uit slaapkamer en zoent me (op zn frans)
gast wordt gek, slaat haar een bloedneus en valt mij aan
security komt, bevrijdt mij uit houdgreep en politie komt
ik ga weg met spaanse en vriendin die nog net een tas met kleding mee kon grissen
ze hadden net samen een huis gekocht...
bingo.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt nu dat het het beste voor het bedrijf is als dat heethoofd zo snel mogelijk gemoved is?
En er is een baan vrij begrijp ik?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
bingo.
ik maak hem zo kapot.
zn ex (nu) is ook collega. zo loopt dat hier door elkaar heen...
eh ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Avontuurtje
Maar je zoende dus wel terug
Hoeveel tijd denk je nodig te hebben voor Operation Cleansweep?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
bingo.
ik maak hem zo kapot.
Gezellige boel daar.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
bingo.
ik maak hem zo kapot.
jep. kan je spaans en onze software?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En er is een baan vrij begrijp ik?
ik kan hem echt niet zien op kantoor. ga met zijn baas praten morgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel tijd denk je nodig te hebben voor Operation Cleansweep?
Dat doe ik altijd, ik kan me echt ergeren aan mensen die al hun privé whineverhalen vertellen op werk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
En daarom lieve beeldschermkindertjes moet je werk en prive gescheiden houden.
Dat valt te lerenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jep. kan je spaans en onze software?
Mwah, al eens een cursusje gehad. Maar je kan een aap gauw kunstjes lerenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jep. kan je spaans en onze software?
Vast drakensoftware gemaakt door ingenieurs, vandaar dat er een hele supportafdeling voor nodig is.quote:
olie-exploratiequote:Op zondag 13 mei 2012 16:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, al eens een cursusje gehad. Maar je kan een aap gauw kunstjes lerenWelke software?
Hmm. Nee. Maar ik kan goed koffie zettenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
olie-exploratie
dat leer je niet in een maandje...
Achja, is immers ook zwart hè.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Maar ik kan goed koffie zetten![]()
Als het echt zo ingewikkeld is, dan gaat het ook niet zo gemakkelijk zijn om hem er uit te knikkerenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
olie-exploratie
dat leer je niet in een maandje...
My point exactlyquote:
mooi. maar daar hebben we chicks voor...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Maar ik kan goed koffie zetten![]()
En waar nog meer voor?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi. maar daar hebben we chicks voor...
Bummerquote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi. maar daar hebben we chicks voor...
ik ga mijn best doenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Als het echt zo ingewikkeld is, dan gaat het ook niet zo gemakkelijk zijn om hem er uit te knikkeren
Wat voor opleiding gaat er in de regel eigenlijk aan vooraf?quote:
sorry, maar daar concureer je niet mee...quote:
geologiequote:Op zondag 13 mei 2012 16:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat voor opleiding gaat er in de regel eigenlijk aan vooraf?
Ik wil wel chef koffie wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
sorry, maar daar concureer je niet mee...
Had me best wel een leuke opleiding geleken. Net zoals waterbouw, autotechniek, voedingsmiddelentechnologie en communicatietechniek.quote:
gast; het is Colombia...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel chef koffie wordenik heb er verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
in de olie is voor 100 jaar werk...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had me best wel een leuke opleiding geleken. Net zoals waterbouw, autotechniek, voedingsmiddelentechnologie en communicatietechniek.
Ik vind teveel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |