Hij is 3 maanden ouder dan Alonsoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zat goede andere coureurs die ze kunnen aantrekken. Voor Massa word het nl tijd om met pensioen te gaan
Prima, maar dat verwaande en sjaggie gedrag van hem hangt mij flink de strot uit. Hou niet van zulke gastenquote:
Belangrijk om in de buurt van Sauber te komen en afstand van FI te nemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Hoe belangrijk is een 2de plaats voor Williams?
Hülkenberg heeft de sterkere motor. Erg belangrijk op het rechte stuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef LWD-Godius het volgende:
Webber die al zo'n 15+ ronden Hulkenberg niet voorbij kan komen is ook wel redelijk belachelijk.
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Ik stem voor een Kamikaze actie van Maldo als Alonso hem voorbij wil
Hoezo? Ik zie zowel Alonso als Maldonado de race wel uitrijden op dit setje, kijkend naar de rondetijden.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Ik stem voor een Kamikaze actie van Maldo als Alonso hem voorbij wil
Ja maar als ik me het goed herinner dan is hij (webber) op barcelona altijd supersnel, een van zijn favo banen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hülkenberg heeft de sterkere motor. Erg belangrijk op het rechte stuk.
Gunstig contract voor Shellquote:Op zondag 13 mei 2012 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een Chavez-actie gaat gebeuren.. Ettelijke miljoenen naar de bankrekening van Alonso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |