vroem voor lewisquote:
Ik zie het ook nietquote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Daar gebeurt toch geen fuck? Die mclaren erachter rijdt even snel?!?
dat dacht ik ook iddquote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Leek mij ookquote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef Cheiron het volgende:
ws persoonlijk snelste sector?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef Cheiron het volgende:
iddquote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kon in ieder geval wel zien dat Vettel z'n DRS open was. Kon het niet zien bij Button.
Ik denk dat ie zn banden aan t vernaggelen is.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef franklop het volgende:
benieuwd of Maldonado niet teveel bezine aan het slurpen is..
reclamequote:Op zondag 13 mei 2012 14:49 schreef Cheiron het volgende:
Wat een irritante schijtreclame van die prius
Ik denk het ook, Alonso is er veel zuiniger mee.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:50 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn banden aan t vernaggelen is.
melbourne was opzich ook een briljante race..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:50 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn banden aan t vernaggelen is.
Eens in de zoveel races heeft Maldonado n briljante race, zoals vorig jaar Monaco.
Hopelijk deze race weer, ik gun het ze van harte
Neen. Hij komt de hele race al geen centimeter dichterbij.quote:
Ik merk dat ik wel iets aandachtiger kijk naar de pitstops van McLarenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:57 schreef ElmarO het volgende:
Die pitstop voor Lewis lijkt zowaar goed te gaan.
Je zit gewoon te wachten op het moment dat er iets misgaat.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel iets aandachtiger kijk naar de pitstops van McLaren
door met deze banden tot het einde toch. Geloof ik niets van. Hij was nu al aan het zeuren over de bandenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:57 schreef franklop het volgende:
neem aan dat Ham straks nog een keer moet, want 30 rondes lijkt hem te veel
ze gaan het doen. Die banden overleven dat gooi en smijtwerk van Hammie nooitquote:Op zondag 13 mei 2012 14:57 schreef franklop het volgende:
neem aan dat Ham straks nog een keer moet, want 30 rondes lijkt hem te veel
Ik zou het als ik Hamilton was het mooi niet doen. Helemaal niet prutsers daar.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton die een halve race op dezelfde banden moet rijden?
"Ja Pirelli, leuk dat jullie zeggen dat je niet langer dan x ronden met die banden kan, maar heb je dat team van mij gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou het als ik Hamilton was het mooi niet doen. Helemaal niet prutsers daar.
Ik vind t prima, hoef ik minder lang bij mn schoonmoeder op bezoek :-pquote:Op zondag 13 mei 2012 15:01 schreef nils7 het volgende:
lange race.. een uur verder en net 5 rondes over de helft.
Misschien vinden ze pitstops nog een groter risico....quote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ze gaan het doen. Die banden overleven dat gooi en smijtwerk van Hammie nooit
Doe maar neusquote:
Wel slim natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Rainesz het volgende:
Volgens BBC zijn ze verschillende vleugelstanden aan het testen.
Race opgeven, Data verzamelen.
Vleugel zit achterop. neusvleugel zit voorop... sorry hoor, maar als iemand vleugel zegt denk ik aan de achterkant.... of noem jij verkeerslichten ook altijd stoplichten?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Probleem zit 'm vast niet in de neus.
Of zeg jij ook "wielenwissel"?
Jahoor, alleen zn benen zijn verlamd ;-)quote:Op zondag 13 mei 2012 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
A smile on Frank Williams' face? Zou Frank dat nog kunnen, lachen?
En hij zit vast achter Raikkonen, Alonso zit er echt vlak achter.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Maldonado moet trouwens wel een hele lange stint doen..
Nice, nu niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hij zit vast achter Raikkonen, Alonso zit er echt vlak achter.
Ik vind het fijn dat Ferrari redelijk vooraan rijd alleen die Alonso, die moeten ze weggooien en nooit meer terug laten komen in de F1quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Al dat gepraat over Hamilton, Maldonado en Lotus maar iedereen lijkt te vergeten hoe bagger die Ferrari was in het begin van het jaar. En kijk nu eens.
En dan rijden ze weer op plek 10/15quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat Ferrari redelijk vooraan rijd alleen die Alonso, die moeten ze weggooien en nooit meer terug laten komen in de F1
Zat goede andere coureurs die ze kunnen aantrekken. Voor Massa word het nl tijd om met pensioen te gaanquote:
Beste coureur van het veldquote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat Ferrari redelijk vooraan rijd alleen die Alonso, die moeten ze weggooien en nooit meer terug laten komen in de F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |