Nee kletsen niet, maar wel dat ik het verborgen hield en verwijderd had.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien gewoon niet meer zo dom doen en met andere jongens flirten?
Na een tijdje zal hij jou vast wel weer vertrouwen.
Tevens is het echt niet oke dat hij losse handen heeft, ik zal er maar voor oppassen.
En af en toe kletsen met iemand die je kent van internet is toch niks mis mee? Zo lang het niet te ver gaat.
eeuhm.. kleine correctie:quote:We houden nog ontzettend van elkaar en we missen elkaar....
quote:We Ik hou den nog ontzettend van elkaar mijn ex en we ik mis sen elkaar hem....
Ahh oke.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee kletsen niet, maar wel dat ik het verborgen hield en verwijderd had.
Ik heb nu contact met hem via sms en facebook, maar is het niet beter om hem even een tijdje niet te smsen? Misschien word hij dan minder kwaad.
Maar dat is het nou juist, dat wil ik niet. Ik wil met hem verder, op een goede manier. Ik ga dit nooit meer flikken bij hem. Ik heb dit keer echt ervan geleerd, en ik heb er heel veel spijt van.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke.
Of je blijft lekker single en ga weer internet daten.
Het wordt niks als je telkens weer zo iets flikt.
TS: "Derp, ik en mijn gleufje zijn voor jou voor altijd en eeuwig"quote:Op zondag 13 mei 2012 14:49 schreef doxtase het volgende:
Hoe kan zijn vertrouwen ooit nog terugkomen
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik heb contact met jongens gehad, maar nooit zo'n contact, sowieso heb ik nooit iemand in het echt gezien.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:51 schreef Hanako het volgende:
Lekker een beetje de hoer uithangen en dan met hangende pootjes hem terug willen
Dan nog kom op zeg je had toch de intentie of niet dan..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:53 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik heb contact met jongens gehad, maar nooit zo'n contact, sowieso heb ik nooit iemand in het echt gezien.
Dat is je leermoment, meer is er eigenlijk niet over te zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee kletsen niet, maar wel dat ik het verborgen hield en verwijderd had.
Ik heb nu contact met hem via sms en facebook, maar is het niet beter om hem even een tijdje niet te smsen? Misschien word hij dan minder kwaad.
Nee dat is nooit mijn intentie geweest. Daar geef ik niks om zo ben ik echt niet. Ik wilde praten met iemand that's it.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dan nog kom op zeg je had toch de intentie of niet dan..
Ik ben 19 en hij is bijna 21quote:Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef bellabeauti het volgende:
hoe oud zijn jullie 2 als ik vragen mag?
Nouja, eerste keer had je ook spijt, maar toen had je ook niks geleerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, dat wil ik niet. Ik wil met hem verder, op een goede manier. Ik ga dit nooit meer flikken bij hem. Ik heb dit keer echt ervan geleerd, en ik heb er heel veel spijt van.
Ja maar toen was het anders, toen was het ook intiemer contact en was ik pas net samen met mijn vriend.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, eerste keer had je ook spijt, maar toen had je ook niks geleerd.
Misschien moeten jullie gewoon wat rusitger aan doen
Ik heb nooit contact met mijn ex gehad......quote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, contact hebben met je ex is écht het érgste wat je kunt doen. Ze zouden er de doodstraf op moeten zetten.
Nouja anders.. Zelfde: je hebt in beide gevallen gelogen en hem pijn gedaanquote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja maar toen was het anders, toen was het ook intiemer contact en was ik pas net samen met mijn vriend.
Nu was het echt alleen kletsen, meer niet.
Ja ik geef hem de tijd nu om erover na te denken, en hopelijk wilt hij me een kans geven.
Reken er maar niet op. Zelf als hij je vergeeft zal hij je nooit meer vertrouwen en dat gaat erg ongemakkelijk aanvoelen. Dit is gedoemd te mislukken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja maar toen was het anders, toen was het ook intiemer contact en was ik pas net samen met mijn vriend.
Nu was het echt alleen kletsen, meer niet.
Ja ik geef hem de tijd nu om erover na te denken, en hopelijk wilt hij me een kans geven.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb nooit contact met mijn ex gehad......
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef Marret het volgende:
want er is niks erger dan erachter komen dat je vriendin nog contact met haar ex heeft....
Weet even niet meer of ik het erbij had verteld, maar ik heb een breuk met mijn familie, dus dat is geen optie. Daarbij woonde ik een half uur reizen weg van mijn vrienden, en had ik geen baan en dus geen geld. Kon ze bijna nooit zien. En ze hadden het bovendien allemaal druk met school, werk etc.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja anders.. Zelfde: je hebt in beide gevallen gelogen en hem pijn gedaan
Tevens ben je pas 19, mannen zat
En je bent gewoon niet klaar voor een relatie als je aandacht nodig hebt van andere mannen, want 'kletsen' kan je ook doen met jouw vrienden en familie
Ik heb toen tegen hem gezegd dat die R mijn ex was, maar dat was niet zo, ik kende R van de dating site.quote:
ervaring?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, contact hebben met je ex is écht het érgste wat je kunt doen. Ze zouden er de doodstraf op moeten zetten.
Hij heeft me na de eerste keer langzaam vergeven en hij vertelde me laatst dat hij me weer vertrouwde, nee niet 100%, maar hij vertrouwde me weer steeds meer. Dus het kan wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:06 schreef doxtase het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Zelf als hij je vergeeft zal hij je nooit meer vertrouwen en dat gaat erg ongemakkelijk aanvoelen. Dit is gedoemd te mislukken.
Hij heeft je trouwens ook geslagen. Beter blijf ook jij gewoon weg. Genoeg andere jongen op die datingsites.
Waarom heb je geen contact meer met jouw familie dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:07 schreef Marret het volgende:
[..]
Weet even niet meer of ik het erbij had verteld, maar ik heb een breuk met mijn familie, dus dat is geen optie. Daarbij woonde ik een half uur reizen weg van mijn vrienden, en had ik geen baan en dus geen geld. Kon ze bijna nooit zien. En ze hadden het bovendien allemaal druk met school, werk etc.
Nee, ik vertel mijn verhaal in de hoop dat ik goede tips krijg.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Waaghals het volgende:
Je zit nu alweer aandacht te zoeken bij anderen dan je vriend.
Sluit dit topic en ga met hem praten.
Ja dat klopt, maar mijn vrienden hebben ook maar weinig tijd. En ik werd dus eenzaam doordat ik de hele dag niks deed, geen werk of school.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom heb je geen contact meer met jouw familie dan?
En oke, dat kan een reden zijn, maar er bestaat ook nog iets zoals cammen, whatsappen, msn'en etc met jouw vrienden.
Die mensen van internet zie je toch ook niet irl?![]()
En misschien een goed idee om te gaan werken dan?
Hij heeft de tip al gegeven.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:10 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee, ik vertel mijn verhaal in de hoop dat ik goede tips krijg.
Ik ben vrijdagavond met hem gaan praten, hij is nog te kwaad nu al houd hij nog wel van me en mist hij me ook.
Op dit moment moet ik hem even met rust laten en de tijd gunnen.
Met mijn ouders/vrienden kan ik hier niet goed over praten, dus daarom start ik een topic. Niet om aandacht te krijgen, maar om hulp te krijgen.
quote:..maar die klap had ik verdiend, het was echt geen mishandeling. Dat vergeef ik hem sowieso. Ik wil met hem verder.
Nee hij heeft me verteld dat hij eigenlijk niet wil dat ik hem met rust laat. Maar wanneer ik praat over onze relatie wil hij er niks van horen of hij reageert met een sad face of iets dergelijks. Hij is in de war nu. En ik doe niet zielig, ik wil gewoon alles er aan doen om hem te laten inzien dat ik wel echt van hem houd en hier heel veel spijt van heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hij heeft de tip al gegeven.
Met rust laten en tijd gunnen.
Verder moet je maar afwachten ipv zielig doen.
Nou, moest je maar niet zo lui zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:12 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar mijn vrienden hebben ook maar weinig tijd. En ik werd dus eenzaam doordat ik de hele dag niks deed, geen werk of school.
Ja nu heb ik een baan waar ik morgen begin. Dus hopelijk zorgt dat voor wat afleiding, zodat ik er zelf ook nog goed over kan nadenken wat ik gedaan heb.
Post van het jaar dit. Helemaal gelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Waaghals het volgende:
Je zit nu alweer aandacht te zoeken bij anderen dan je vriend.
Sluit dit topic en ga met hem praten.
Ja ik heb gelogen. Maar ik ben nooit vreemdgegaan. En ik wil echt 100% voor hem gaan. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ik doe domme dingen. Maar liefde zou sterker moeten zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent gewoon een vervelende leugenares en ik zou je ook niet meer willen als partner en de moeite niet eens meer nemen om te proberen te geloven dat je 'het echt niet meer gaat doen'. Huiselijk geweld is niet goed te praten, maar jij bent op psychologisch vlak geen haar beter.
Bah.
Ik was elke dag op zoek naar werk, kon gewoon niets vinden. Dus met luiheid heeft het niks te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, moest je maar niet zo lui zijn.
En nog meer vrienden zoeken, en een hobby.
In liefde zou je ook niet moeten liegen. Fijn hè, als de ANDER altijd alles moet bevestigen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja ik heb gelogen. Maar ik ben nooit vreemdgegaan. En ik wil echt 100% voor hem gaan. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ik doe domme dingen. Maar liefde zou sterker moeten zijn.
Boehoee arme jijquote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja ik heb gelogen. Maar ik ben nooit vreemdgegaan. En ik wil echt 100% voor hem gaan. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ik doe domme dingen. Maar liefde zou sterker moeten zijn.
Dat weet ik heel goed. Ik wil ook echt niet liegen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In liefde zou je ook niet moeten liegen. Fijn hè, als de ANDER altijd alles moet bevestigen?
Beetje laat mee hè?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Marret het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed. Ik wil ook echt niet liegen.
Nee klopt, maar ik heb in de gesprekken nooit geflirt of iets.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boehoee arme jij
Vreemdgaan = niet alleen lichamelijk schat.
GVD LIEG NIET TEGEN MIJquote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik heb in de gesprekken nooit geflirt of iets.
Geen reden om zo te reageren op mij. Ik ben ook maar een mens. Iedereen maakt fouten. En ja ik maak hele grote fouten, 2 keer dezelfde. Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n slecht mens ben.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe groot is de eikenhouten deur voor je hoofd?
Bedoel je hiermee dat de liefde van je vriend voor jou zo sterk zou moeten zijn dat hij je weer zou moeten vertrouwen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja met R toen wel, toen was ik net samen met Q.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GVD LIEG NIET TEGEN MIJ
Lees eens jouw eigen OP, dan zie je dat jouw gesprekken met R intiem was
Een mens is zijn daden.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Geen reden om zo te reageren op mij. Ik ben ook maar een mens. Iedereen maakt fouten. En ja ik maak hele grote fouten, 2 keer dezelfde. Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n slecht mens ben.
Wel dat je een dom mens bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Geen reden om zo te reageren op mij. Ik ben ook maar een mens. Iedereen maakt fouten. En ja ik maak hele grote fouten, 2 keer dezelfde. Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n slecht mens ben.
Nee, ik vraag hem niet om me meteen weer te vertrouwen. Ik zou willen dat hij ertoe bereid was om het een kans te geven, om er samen aan te werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat de liefde van je vriend voor jou zo sterk zou moeten zijn dat hij je weer zou moeten vertrouwen?
Dat kan je niet van je vriend verwachten, je hebt nu 2 keer zijn vertrouwen beschaamd ook al ben je niet vreemd gegaan, je had wel stiekem contact met andere jongens.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee, ik vraag hem niet om me meteen weer te vertrouwen. Ik zou willen dat hij ertoe bereid was om het een kans te geven, om er samen aan te werken.
Waarom zei je daarnet dan dat je NIET flirtte?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja met R toen wel, toen was ik net samen met Q.
Fouten hebben consequenties. In dit geval dat je vriend je niet/nooit meer vertrouwt.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het contact echt verkeerd. Toen heeft hij me vergeven, en kon hij me weer vertrouwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je niet van je vriend verwachten, je hebt nu 2 keer zijn vertrouwen beschaamd ook al ben je niet vreemd gegaan, je had wel stiekem contact met andere jongens.
Nee natuurlijk niet. Het is ook niet zo dat ik heftig zat te flirten.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zei je daarnet dan dat je NIET flirtte?
Ga je nou serieus hier ook liegen?!?!
En al had je net met hem, dus? Mag je dan opeens mentaal vreemd gaan?
Je bent geen slecht mens, maar je bent ook geen mens waarin iemand vertrouwen kan hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb eerder de fout gemaakt, daarna kon hij me wel langzaamaan weer vertrouwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fouten hebben consequenties. In dit geval dat je vriend je niet/nooit meer vertrouwt.
En de 2e keer was dan misschien wel niet intiem, maar wel stiekem en als je behoefte hebt aan contact met mensen kan je je bijvoorbeeld ook aanmelden op een forum i.p.v. op een datingsite.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het contact echt verkeerd. Toen heeft hij me vergeven, en kon hij me weer vertrouwen.
Waarom wil jij niet begrijpen dat het niet alleen om het contact gaat maar ook om het stiekeme gedoe eromheen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het contact echt verkeerd. Toen heeft hij me vergeven, en kon hij me weer vertrouwen.
Dus dacht je "ooooh, dat grapje kan ik nog een keer doen!" ?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb eerder de fout gemaakt, daarna kon hij me wel langzaamaan weer vertrouwen.
Ja dat begrijp ik, maar ik wil er aan werken om het contact met andere jongens zoeken achterwege te laten. Dat wil ik zelf helemaal niet eens dat contact!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je bent geen slecht mens, maar je bent ook geen mens waarin iemand vertrouwen kan hebben.
Je bezweert dat je 110 procent voor je vriend gaat, en dat zal best als hij in de buurt is/. Zodra hij weg is word jij eenzaam en zoek je aandacht van andere mannen. Dat is niet goed. Dat is een rare kronkel. En ik begrijp je vriend heel goed dat hij jou gewoonweg niet meer vertrouwt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus dacht je "ooooh, dat grapje kan ik nog een keer doen!" ?
Nee doordat ik teveel van hem hou, denk ik niet meer logisch na over dingen. Maak ik alleen maar fouten.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus door de liefde van Q ga je met andere mannen kletsen?
Wauw
Dus wel, je loog daarnet, alle is gequotedquote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het is ook niet zo dat ik heftig zat te flirten.
Dus verwacht je dat hij je de tweede keer ook wel zal vergeven?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb eerder de fout gemaakt, daarna kon hij me wel langzaamaan weer vertrouwen.
Ja ik weet dat de datingsite het ergst is wat ik had kunnen doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de 2e keer was dan misschien wel niet intiem, maar wel stiekem en als je behoefte hebt aan contact met mensen kan je je bijvoorbeeld ook aanmelden op een forum i.p.v. op een datingsite.
Wat een ontzettend slecht smoesje.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee doordat ik teveel van hem hou, denk ik niet meer logisch na over dingen. Maak ik alleen maar fouten.
Ik weet heel goed dat daar het probleem ook zit. Dat ik alles verborgen heb en verwijderd, nu kan hij nooit weten wat er gezegd is tussen mij en die jongens. Dat begrijp ik heel goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom wil jij niet begrijpen dat het niet alleen om het contact gaat maar ook om het stiekeme gedoe eromheen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee doordat ik teveel van hem hou, denk ik niet meer logisch na over dingen. Maak ik alleen maar fouten.
Nee dit heb ik nooit zo gewild.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus dacht je "ooooh, dat grapje kan ik nog een keer doen!" ?
Dus eigenlijk is het zijn eigen schuldquote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Wat is definitie van vreemdgaan? Iemand vertrouwen beschamen misschien? Jij hebt (intiem!) contact met je ex. Dat is vreemdgaan als je het mij vraagt. Zoiets doe je niet als je een relatie hebt. Dat zegt dat je er open voorstaat. Of in ieder geval op dat moment open voor stond. Je hebt het gestopt, maar het had nooit zo ver mogen komen. Als je niet lekker in je vel zit dan moet je daaraan gaan werken en wie weet dat je daarna ooit zijn vertrouwen weer terugwint.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik zou ook moeite hebben om me in te houden hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jij gaat vreemd en hij slaat jou. Goede relatie.
Ja dat heb ik toen inderdaad gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]Dit.
Heb je na de 1e keer niet plechtig beloofd dat het NOOOOOOOIT meer zal gebeuren?
Och, nog zo 1quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef prosverige het volgende:
Is dat nieuw ofzo, dat je als je in relatie zit, niet met andere mannen/vrouwen mag praten?
Nee, dat verwacht ik niet. Dat hoop ik. Want onze liefde is niet over, het vertrouwen is gewoon weg.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus verwacht je dat hij je de tweede keer ook wel zal vergeven?
Stiekem en via een datingsite?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef prosverige het volgende:
Is dat nieuw ofzo, dat je als je in relatie zit, niet met andere mannen/vrouwen mag praten?
Nou nee zo zit het niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan kan hij dus beter niet van jou houden, word je lekker slim!
Wel als je het verborgen houd en de berichten verwijderd...quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef prosverige het volgende:
Dat, + TS ging op een DATINGSITE op zoek naar gezelschap omdat ze zich eenzaam voelde omdat ze te lui was om in haar schrijnende werkeloze situatie niet de gelegenheid kon vinden om een hobby of vrijwilligersbaan te vinden om te zorgen dat ze wat om handen had. Dus dan is de datingsite DE plek om gezellig zonder bijbedoelingen contact met mannen te zoeken, niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Och, nog zo 1Natuurlijk mag dat, mits zonder stiekem gedoe...
Uhmm nou ik zit zelf in relatie en laat vrij veel toe.quote:
Ik denk dat je het niet eens moet hopen, door zijn wantrouwen zullen jullie het voorlopig niet leuk hebben samen, als jullie het ooit nog leuk krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet. Dat hoop ik. Want onze liefde is niet over, het vertrouwen is gewoon weg.
Dan moet je 't niet doen. Kom erachter waarom je eenzaam bent zonder je vriend en dan in de verleiding komt om contact te onderhouden met andere mannen op datingsites. Dingen bij de bron aanpakken. Want dit stiekeme gedoe kan nog veel meer voor je verpesten in de toekomst.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar ik wil er aan werken om het contact met andere jongens zoeken achterwege te laten. Dat wil ik zelf helemaal niet eens dat contact!
Ja op dat moment ben ik emotioneel vreemdgegaan. Maar ik heb er een punt achter gezet omdat ik met Q verder wilde. Ik weet ook niet waarom ik het nu weer gedaan heb, Het is echt niet zo dat ik niet genoeg van Q hou.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat is definitie van vreemdgaan? Iemand vertrouwen beschamen misschien? Jij hebt (intiem!) contact met je ex. Dat is vreemdgaan als je het mij vraagt. Zoiets doe je niet als je een relatie hebt. Dat zegt dat je er open voorstaat. Of in ieder geval op dat moment open voor stond. Je hebt het gestopt, maar het had nooit zo ver mogen komen. Als je niet lekker in je vel zit dan moet je daaraan gaan werken en wie weet dat je daarna ooit zijn vertrouwen weer terugwint.
Nou ja, ik vind het heel dubbel. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar ik denk dat zodra je begint aan het in bepaalde situaties goedkeuren (lees: niet veroordelen), je een soort grijze zone instapt die makkelijk misbruikt kan worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ook moeite hebben om me in te houden hoor.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet. Dat hoop ik. Want onze liefde is niet over, het vertrouwen is gewoon weg.
Je mag best met andere mannen praten joh, of heb je zo'n vriend die je opeist en je net als de gestapo 24/7 in de gaten houdt?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja op dat moment ben ik emotioneel vreemdgegaan. Maar ik heb er een punt achter gezet omdat ik met Q verder wilde. Ik weet ook niet waarom ik het nu weer gedaan heb, Het is echt niet zo dat ik niet genoeg van Q hou.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ga aan mezelf werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan moet je 't niet doen. Kom erachter waarom je eenzaam bent zonder je vriend en dan in de verleiding komt om contact te onderhouden met andere mannen op datingsites. Dingen bij de bron aanpakken. Want dit stiekeme gedoe kan nog veel meer voor je verpesten in de toekomst.
Of je bent achterlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja op dat moment ben ik emotioneel vreemdgegaan. Maar ik heb er een punt achter gezet omdat ik met Q verder wilde. Ik weet ook niet waarom ik het nu weer gedaan heb, Het is echt niet zo dat ik niet genoeg van Q hou.
Wat ben jij grof zeg!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of je bent achterlijk.
Of je houdt niet zoveel van Q zoals je denkt.
Welke van de 2 ts?
Volgensmij heeft het met haar IQ te maken domme domme TSquote:Op zondag 13 mei 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of je bent achterlijk.
Welke van de 2 ts?
Nee zo is hij niet. Hij is misschien wel jaloers, maar dat is normaal toch? Het gaat erom dat ik het verborgen voor hem hield.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:29 schreef prosverige het volgende:
[..]
Je mag best met andere mannen praten joh, of heb je zo'n vriend die je opeist en je net als de gestapo 24/7 in de gaten houdt?
Dan ben ik achterlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of je bent achterlijk.
Welke van de 2 ts?
Ik denk beide.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, snel, zoek iemand op een datingsite die je met je problemen kan helpen!
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou jezelf moeten schamen zo te spotten met iemand.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef Marret het volgende:
[..]
Je zou jezelf moeten schamen zo te spotten met iemand.
JIJ moet je schamen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef Marret het volgende:
[..]
Jij bent degene die aan het spotten is met mensen, namelijk met je vriend.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef Marret het volgende:
[..]
Dingen die ik moet:quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef Marret het volgende:
[..]
TS ik zou dit niet pikken!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Jouw eten laat je in je buik?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dingen die ik moet:
ademen
eten
drinken
poepen*
plassen
*Vrouwen poepen niet
Na de eerste keer is het beter dan daarvoor geworden, dus ik denk dat dat nu ook kan. Al word het wel moeilijkquote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef gogosweden het volgende:
Reacties niet gelezen, maar ik denk dat je gewoon je verlies moet nemen en met iemand anders verder moet gaan, want dit gaat dus nooit meer zoals vroeger worden
Goeie goedmaakseks hebben met jouw vriendquote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef Marret het volgende:
Ik wil gewoon weten wat ik het beste kan doen nu. Serieus.
De eerst volgende trein nemen, samen met Ronald Koemanquote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef Marret het volgende:
Ik zei, serieus.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goeie goedmaakseks hebben met jouw vriend
Goeie insteekquote:Op zondag 13 mei 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goeie goedmaakseks hebben met jouw vriend
tsja, 1x zou ik nog wel kunnen overzien, maar als ze het daarna nog een keer flikt kan ze van mij de deur uit en nooit meer terugkomen, hoeveel ik ook van haar houd, want wie zegt, dat nu ze het 2x gedaan heeft ze het niet nog een 3e, en 4e en 12e keer gaat doen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:40 schreef Marret het volgende:
[..]
Na de eerste keer is het beter dan daarvoor geworden, dus ik denk dat dat nu ook kan. Al word het wel moeilijk
Ja ik begrijp het ook van hem....quote:Op zondag 13 mei 2012 15:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja, 1x zou ik nog wel kunnen overzien, maar als ze het daarna nog een keer flikt kan ze van mij de deur uit en nooit meer terugkomen, hoeveel ik ook van haar houd, want wie zegt, dat nu ze het 2x gedaan heeft ze het niet nog een 3e, en 4e en 12e keer gaat doen?
Serieus? Ophouden je als een slet te gedragen en eens een goed gesprek hebben met je vriend over die klap. Ja, zo simpel is het.quote:
Ik heb hem vrijdagavond gesproken heel de avond.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Serieus? Ophouden je als een slet te gedragen en eens een goed gesprek hebben met je vriend over die klap. Ja, zo simpel is het.
Alsof seks alles goedmaakt? Dat meen je toch niet serieus hè.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Nog serieuzer: laat hem gaan en iemand zoeken die hij verdient.
daarom, je hebt het verneukt, en goed ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb hem vrijdagavond gesproken heel de avond.
En, waarover en hoe ging het?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja en wat is er toen zoal gezegd dat je het relevant vindt dit als reactie op mijn post te moeten vermelden?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef Marret het volgende:
[..]
Stap 1: accepteren dat je je vriend hebt bedrogen en dat hij je terecht een schop onder je hol verkoopt en niet van hem verwachten dat hij weer met hangende pootjes terug komt, good for him.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef Marret het volgende:
Nee, ik zei alleen dat goedmaakseks erbij hoort als het weer goed is.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef Marret het volgende:
[..]
Alsof seks alles goedmaakt? Dat meen je toch niet serieus hè.
Ja ik laat hem nu ook met rust en geef hem de tijd.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daarom, je hebt het verneukt, en goed ook.
Je verlies nemen, hem de tijd geven, misschien komt hij nog terug, maar ik zou er niet op rekenen.
niet verwachten dat hij je nog terug wil hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja ik laat hem nu ook met rust en geef hem de tijd.
Over wat ik gedaan heb en hoe we ons nu voelen. Zoals ik in mijn bericht had gezegd, hij was nog heel kwaad en had verdriet. Maar ik ben blijven slapen en toen we wakker werden zei hij dat hij me echt mist en hij knuffelde me en zoende me. Maar daarna was hij weer kwaad.quote:
dit... is ts zo onzeker als ze alleen is dat ze steeds bevestiging\aandacht van anderen nodig heeft?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:33 schreef Natalie het volgende:
Heb je een idee wat de achterliggende oorzaak kan zijn?
Hij houd van me en hij mist me dat heeft mij me gister verteld. Dus ik blijf de hoop wel houden. Want aan de ene kant wilt hij het wel, maar hij kan me gewoon niet vertrouwen en dat is te moeilijk voor hem.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet verwachten dat hij je nog terug wil hoor.
Oh dat.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Marret het volgende:
[..]
Over wat ik gedaan heb en hoe we ons nu voelen. Zoals ik in mijn bericht had gezegd, hij was nog heel kwaad en had verdriet. Maar ik ben blijven slapen en toen we wakker werden zei hij dat hij me echt mist en hij knuffelde me en zoende me. Maar daarna was hij weer kwaad.
hij kan nog wel van je houden, maar dat betekend niet dat hij je vertrouwd en nog terug wil, of wel dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef Marret het volgende:
[..]
Hij houd van me en hij mist me dat heeft mij me gister verteld. Dus ik blijf de hoop wel houden. Want aan de ene kant wilt hij het wel, maar hij kan me gewoon niet vertrouwen en dat is te moeilijk voor hem.
Nee, ik heb nooit goed contact met mijn familie gehad. Toen ik met Q een relatie begon was ik er bijna nooit en daar konden ze niet tegen. Ik ben ook gestopt met mijn school, dat verhoogde de irritatie nog meer. En daarbovenop dachten ze dat ik zwanger was. Daarna wilden ze dat ik Q niet meer zag, nou toen ben ik gegaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
motorbloempje
Oh en ts, waarom heb je geen contact meer met jouw familie? Heb je ook tegen hun gelogen?
Even tussendoor, je maakt echt veel dt/d/t foutenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij kan nog wel van je houden, maar dat betekend niet dat hij je vertrouwd en nog terug wil, of wel dan?
Nee maar ergens wilt hij nog wel bij me zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij kan nog wel van je houden, maar dat betekend niet dat hij je vertrouwd en nog terug wil, of wel dan?
fuckbuddy's dan, maar meer zal het wss niet meer worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee maar ergens wilt hij nog wel bij me zijn.
ja weet ik, echt te erg somsquote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Even tussendoor, je maakt echt veel dt/d/t fouten
Nee zo is hij absoluut nietquote:Op zondag 13 mei 2012 15:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
fuckbuddy's dan, maar meer zal het wss niet meer worden.
Niet zo gek als jouw familie jou nooit zagquote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit goed contact met mijn familie gehad. Toen ik met Q een relatie begon was ik er bijna nooit en daar konden ze niet tegen. Ik ben ook gestopt met mijn school, dat verhoogde de irritatie nog meer. En daarbovenop dachten ze dat ik zwanger was. Daarna wilden ze dat ik Q niet meer zag, nou toen ben ik gegaan.
Ja dat is dan ook een behoorlijk zwak punt van me. Tuurlijk wil ik hem niet kwijt, ik hou van hem. Dus ja, ik ga hem laten rusten, ja ik ga hem tijd geven, en ja ik blijf hopen dat het ooit goed komt tussen ons!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent redelijk egoïstisch TS, alles lijkt om jou te draaien. Hij heeft het er moeilijk mee, maar oh, aardige jij, jij geeft hem de tijd! Wat ben je toch GOED en LIEF en LIEFDEVOL TS! Dat je hem dat gunt! Omdat hij het er zo moeilijk mee heeft!! Wat sociaal en meegaand! Dat je hem de ruimte GEEFT en tegelijkertijd blijft hopen dat hij zo stom is om het weer met je te proberen zodat JIJ weer lekker gelukkig kunt zijn...
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent redelijk egoïstisch TS, alles lijkt om jou te draaien. Hij heeft het er moeilijk mee, maar oh, aardige jij, jij geeft hem de tijd! Wat ben je toch GOED en LIEF en LIEFDEVOL TS! Dat je hem dat gunt! Omdat hij het er zo moeilijk mee heeft!! Wat sociaal en meegaand! Dat je hem de ruimte GEEFT en tegelijkertijd blijft hopen dat hij zo stom is om het weer met je te proberen zodat JIJ weer lekker gelukkig kunt zijn...
eensch met deze modquote:Op zondag 13 mei 2012 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
dan je verlies nemen en oprottenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit... is ts zo onzeker als ze alleen is dat ze steeds bevestiging\aandacht van anderen nodig heeft?
Ik heb nooit zo'n echte band met mijn familie gehad! En die opleiding was niks voor mij, haalde ook slechte punten omdat ik het niet leuk vond.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo gek als jouw familie jou nooit zag
Wie is nou weer zo dom om haar familie in de steek laten omdat ze een nieuwe vriendje heeft die je vervolgens toch weer bedrogen hebt
En waarom ben je gestopt met jouw opleiding?
Ts, lees even terug, dan lees je alleen: ik dit dat ik dit dat.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook een behoorlijk zwak punt van me. Tuurlijk wil ik hem niet kwijt, ik hou van hem. Dus ja, ik ga hem laten rusten, ja ik ga hem tijd geven, en ja ik blijf hopen dat het ooit goed komt tussen ons!
je hersenen zijn nog niet volgroeid op je 19e, rationele beslissingen kun je pas na 21/23 nemen ( de meningen zijn verdeeld over het jaarquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ts, lees even terug, dan lees je alleen: ik dit dat ik dit dat.
Maar hoe vaak praat je van zijn kant en van ons? Bijna nooit egoïst, smoesjes en leugens verzin je nu weer
...quote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook een behoorlijk zwak punt van me. Tuurlijk wil ik hem niet kwijt, ik hou van hem. Dus ja, ik ga hem laten rusten, ja ik ga hem tijd geven, en ja ik blijf hopen dat het ooit goed komt tussen ons!
Haha, maar ik denk dat dat zelfs een kind van 12 dit begrijptquote:Op zondag 13 mei 2012 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hersenen zijn nog niet volgroeid op je 19e, rationele beslissingen kun je pas na 21/23 nemen ( de meningen zijn verdeeld over het jaar)
Ach arme meid toch.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n echte band met mijn familie gehad! En die opleiding was niks voor mij, haalde ook slechte punten omdat ik het niet leuk vond.
houden van en vertrouwen zijn 2 dingen die los van mekaar staan,quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef Marret het volgende:
Als hij me echt niet meer zou terugwillen dan zou hij me niet vertellen dat hij van me houd en dat hij me mist.
En dan had hij niet geantwoord met ''nee dat wil ik eigenlijk niet'' op mijn vraag ''wil je dat ik je met rust laat''
Dat. Ik hoop dat hij een echte vent is en zich niet in laat palmen door een pruillip.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij kan nog wel van je houden, maar dat betekent niet dat hij je vertrouwt en nog terug wil, of wel dan?
Oké als je dat denkt, waarom post je nog zo'n zeik OP dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef Marret het volgende:
Als hij me echt niet meer zou terugwillen dan zou hij me niet vertellen dat hij van me houd en dat hij me mist.
En dan had hij niet geantwoord met ''nee dat wil ik eigenlijk niet'' op mijn vraag ''wil je dat ik je met rust laat''
Nee. Je kunt van iemand houden en iemand missen, maar verstandelijk weten dat diegene niet goed voor je is.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef Marret het volgende:
Ja ik weet het.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké als je dat denkt, waarom post je nog zo'n zeik OP dan?
Wij kunnen jou als persoon toch niet veranderen, jij bent de enige die beslist of je vreemd gaat of niet.
En het ligt nu puur aan jouw vriend of hij je terug neemt.
dit balletje gooide ik ook al op, maar twerd door ts ontwekenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:01 schreef Natalie het volgende:
Zou het kunnen dat je niet weet wat je moet met je tijd? Hij lijkt je hele wereld te zijn. Zonder hem valt er een gat. En die probeer jij op te vullen door met andere mannen aan te pappen. Alsof hun aandacht jouw iets van eigenwaarde geeft ofzo.
Is toch zo?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
You go girl!
Je bent wel weer lekker op dreef he?
mij nog een keer voor dame uitmaken en ik ram zo hard op het toetsenbord dat je monitor stuk gaatquote:Op zondag 13 mei 2012 16:07 schreef LavenderTown het volgende:
Dames, wat maken jullie er weer een drama van! Okee, het een en ander is in de soep gelopen. So what? Morgen weer een dag. Reset, doe eens lief voor andere mensen en dan zie je wel wat er van komt. Zo niet dan niet. Boeiend. Je hebt nog een heel leven om nieuwe mensen te ontmoeten en naar school te gaan. Maar in het licht van je monitor zie je daar niks van.
ja, ik ben het volledig met je eens hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch zo?
Ik ben benieuwd of Ts' vriend haar terug neemt
Je voelt je wel aangesproken.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mij nog een keer voor dame uitmaken en ik ram zo hard op het toetsenbord dat je monitor stuk gaat
jamaar, tsj houdt van hem en liefde overwint alles, hoe vaak je elkaar ook bedonderdquote:Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef Re het volgende:
dus jij flirt stiekem met andere jongens en hij slaat je daarom het huis uit, letterlijk... nee dat wordt een gezonde relatie
Eindelijk een eerlijk reactie.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef Marret het volgende:
Ja ik weet ook niet wat ik er nog over moet zeggen zelf. Ik heb alles al verteld. En ik begrijp jullie reactie, hoe hard soms ook, jullie hebben wel gelijk. Ik heb een hele grote fout gemaakt, 2 keer zelfs. En ik heb zijn vertrouwen geschonden en zijn kansen niet gerespecteerd. Ik verdien hem inderdaad gewoon niet. Hij is te goed voor mij. Maar toch kan ik hem niet laten gaan, en ik weet hoe egoistisch dat is van me. Ik zit er nu nog te erg mee, misschien kan ik het over een tijdje wel.
Ja het doet heel erg pijn. Maar ik heb het zelf zo ernaar gemaakt, dus ik zal ermee moeten leven. Het enige dat ik nu kan doen is aan mezelf werken, praten met een deskundige misschien wel, en me storten op werk en studie. Als hij dan nog contact met me opneemt, dan ga ik het heel rustig met hem opbouwen en dan ga ik er elke dag hard aan werken om nooit meer zoiets te doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eindelijk een eerlijk reactie.
Het doet ook even pijn, maar het komt heus wel goed.
En ALS hij jou nog een kans grijpen, zal ik niet meer zo dom zijn
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:28 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja het doet heel erg pijn. Maar ik heb het zelf zo ernaar gemaakt, dus ik zal ermee moeten leven. Het enige dat ik nu kan doen is aan mezelf werken, praten met een deskundige misschien wel, en me storten op werk en studie. Als hij dan nog contact met me opneemt, dan ga ik het heel rustig met hem opbouwen en dan ga ik er elke dag hard aan werken om nooit meer zoiets te doen.
Goedzo TS!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:28 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja het doet heel erg pijn. Maar ik heb het zelf zo ernaar gemaakt, dus ik zal ermee moeten leven. Het enige dat ik nu kan doen is aan mezelf werken, praten met een deskundige misschien wel, en me storten op werk en studie. Als hij dan nog contact met me opneemt, dan ga ik het heel rustig met hem opbouwen en dan ga ik er elke dag hard aan werken om nooit meer zoiets te doen.
T duurde ff en er kwamen wat harde reacties aan het bod, maar zo zie je maar weer dat het goed uitgepakt heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 16:34 schreef Marret het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben mijn ogen geopend!
Als je zoiets hebt gedaan en daar veel spijt van hebt is het dan slim je nu op andere dingen te gaan storten zodat je daardoor afgeleid wordt van jezelf? Is dit niet juist het moment om te stoppen te doen met dat wat je kent en tot nu toe gewend bent en jezelf onder de loep te nemen?quote:
Veeg me op, je wil dat contact niet eens, maar je schrijft je wel in voor een dating site.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar ik wil er aan werken om het contact met andere jongens zoeken achterwege te laten. Dat wil ik zelf helemaal niet eens dat contact!
Nee, ik ga me op mezelf storten. Ik ga aan mezelf werken. Maar daarnaast is het ook belangrijk vind ik om een baan te hebben. Als ik niks zou doen de hele dag zoals toen, dan kan ik mezelf ook niet verbeteren. Dan word het alleen maar weer erger denk ik. Dus ik ga nu zoveel mogelijk uren werken en aan mezelf werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:44 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je zoiets hebt gedaan en daar veel spijt van hebt is het dan slim je nu op andere dingen te gaan storten zodat je daardoor afgeleid wordt van jezelf? Is dit niet juist het moment om te stoppen te doen met dat wat je kent en tot nu toe gewend bent en jezelf onder de loep te nemen?
Het klinkt alsof je heel hard wil vluchten voor het volledig voelen wat je gedaan hebt, alsof je bang bent dat deel van jezelf te ervaren en zolang je dat ben blijft de kans op herhaling aanwezig.
Je kan niet stabiel door het leven gaan zolang je niet een beetje stabiel in jezelf zit
Ja dat zie ik nu in, meteen weer in de relatie storten is niet goed voor ons beide. Ik laat hem nu rusten. En ik ga aan mezelf werken, zodat ik dit nooit meer zal doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Veeg me op, je wil dat contact niet eens, maar je schrijft je wel in voor een dating site.
Het klinkt alsof jullie beide behoorlijke issues hebben. Daar kun je beter eerst aan werken voordat jullie weer een relatie proberen op te bouwen
Goed planquote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef Marret het volgende:
Nee, ik ga me op mezelf storten. Ik ga aan mezelf werken. Maar daarnaast is het ook belangrijk vind ik om een baan te hebben. Als ik niks zou doen de hele dag zoals toen, dan kan ik mezelf ook niet verbeteren. Dan word het alleen maar weer erger denk ik. Dus ik ga nu zoveel mogelijk uren werken en aan mezelf werken.
Ja maar schijnbaar werkten die reacties wel! Eerst dacht ik, waar slaan die reacties op. Maar nu zie ik in dat het eigenlijk helemaal terecht is dat jullie die dingen tegen me zeggen.... Ik heb echt iets verschrikkelijks gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
T duurde ff en er kwamen wat harde reacties aan het bod, maar zo zie je maar weer dat het goed uitgepakt heeft
Op dit moment geloof ik niet dat er iets positiefs is aan wat er gebeurd is, maar ik kan er wel beter uitkomen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef Canillas het volgende:
[..]
Goed planZie het als een leermoment en je kan er beter uitkomen, je kan er op die manier zelfs iets positiefs van dit alles maken.
Hopelijk zie je ook in dat Q ook zeker niet goed bezig is geweest. Hij heeft nóóit het recht gehad je ook maar met een vinger pijn te doen, laat staan te slaan en de trap af te sleuren. Als hij je misschien nog terug zou willen moet je dat nooit doen zonder dat hij oprecht zijn excuses heeft gegeven en toegeeft dat hij ook fout was. Want hij kan dan wel zo kwaad zijn op jou, maar dat rechtvaardigt zijn gedrag zeker niet. Moet je nagaan hoe hij had kunnen reageren als hij er achter kwam dat je vreemd was gegaan ofzo, deze reactie kwam al over iets wat nog best onschuldig is vergeleken met zoiets. Dus niet vergeten! Anders kun je in nog meer ellende terecht komen! Succesquote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef Marret het volgende:
Ja ik weet ook niet wat ik er nog over moet zeggen zelf. Ik heb alles al verteld. En ik begrijp jullie reactie, hoe hard soms ook, jullie hebben wel gelijk. Ik heb een hele grote fout gemaakt, 2 keer zelfs. En ik heb zijn vertrouwen geschonden en zijn kansen niet gerespecteerd. Ik verdien hem inderdaad gewoon niet. Hij is te goed voor mij. Maar toch kan ik hem niet laten gaan, en ik weet hoe egoistisch dat is van me. Ik zit er nu nog te erg mee, misschien kan ik het over een tijdje wel.
Natuurlijk is geweld nooit goed, maar zo onschuldig was dit ook weer niet. Tenminste, voor hem niet. Als hij gewoon alle berichten had kunnen lezen op mijn telefoon en facebook, dan was er niks aan de hand geweest. Tuurlijk hij zou het evengoed niet fijn vinden dat ik met jongens praat die ik alleen van internet ken. Maar dan was het niet zo geweest als nu. Nu heb ik alles verwijderd en verborgen gehouden. Dat is gewoon niet te rechtvaardigen. Dus zijn reactie is nog te begrijpen. Al is het zeker niet prettig. Maar bedankt.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:13 schreef Maxellera het volgende:
[..]
Hopelijk zie je ook in dat Q ook zeker niet goed bezig is geweest. Hij heeft nóóit het recht gehad je ook maar met een vinger pijn te doen, laat staan te slaan en de trap af te sleuren. Als hij je misschien nog terug zou willen moet je dat nooit doen zonder dat hij oprecht zijn excuses heeft gegeven en toegeeft dat hij ook fout was. Want hij kan dan wel zo kwaad zijn op jou, maar dat rechtvaardigt zijn gedrag zeker niet. Moet je nagaan hoe hij had kunnen reageren als hij er achter kwam dat je vreemd was gegaan ofzo, deze reactie kwam al over iets wat nog best onschuldig is vergeleken met zoiets. Dus niet vergeten! Anders kun je in nog meer ellende terecht komen! Succes
Mee eens!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef simmu het volgende:
dames en heren, een kerel die zn geweldsimpulsen niet beheerst gaat echt niet zomaar leren dat wel te doen. laten we ff eerlijk zijn, wat ts deed kan je wellicht (discussie mogelijk) emotioneel vreemdgaan noemen, maar wat haar vriend deed is gewoon ordinair en crimineel mishandeling.
en ts, zolang jij zulke reacties wel begrijpt blijf je voer voor zulke figuren.
Misschien was het een kleine bitchslap en doet TS overdreven. Sowiezo is TS niet te vertrouwen, wie zegt dat ze nu ook te vertrouwen is?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef simmu het volgende:
dames en heren, een kerel die zn geweldsimpulsen niet beheerst gaat echt niet zomaar leren dat wel te doen. laten we ff eerlijk zijn, wat ts deed kan je wellicht (discussie mogelijk) emotioneel vreemdgaan noemen, maar wat haar vriend deed is gewoon ordinair en crimineel mishandeling.
Wat kan jij overdrijven zeg...miss was het een kleine tik op de wang. Het betref hier geen complete mishandeling, anders had TS dat wel vermeld hier.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef simmu het volgende:
oooh, dus zolang de ontvanger niet richting ziekenhuis hoeft telt het nietquote:Op zondag 13 mei 2012 19:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat kan jij overdrijven zeg...miss was het een kleine tik op de wang. Het betref hier geen complete mishandeling, anders had TS dat wel vermeld hier.
Voor de duidelijkheid, ik keur huiselijk geweld af![]()
In plaats van van het ergste uit te gaan en iemand te oordelen die je niet kent, is het beter om zo'n eenzijdig verhaal met een korreltje zout te nemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
oooh, dus zolang de ontvanger niet richting ziekenhuis hoeft telt het nietnou gelukkig, dat zal een boel schelen. misschien moest ze snel maar wat kinders nemen dan. zo af en toe een bitchslap geeft niks tenslotte
/sarcastisch
Echt he om te kotsen die reacties is dit topic, stelletje moraalriddersquote:Op zondag 13 mei 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
ts is naief en dom geweest door haar acties. angel-joy en moblo zijn achterlijk door hun overdreven reacties. en een poll nota bene. fuck me.
Je komt best wel gefrustreerd overquote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt he om te kotsen die reacties is dit topic, stelletje moraalridders
En iedereen buitelt over elkaar heen om ts maar zo hard mogelijk af te zeiken tering he
Dat wist je eerder toch ook al? Je hele tekst staat vol met "voor hem gaan" etc. Je komt op mij over als iemand die nog niet klaar is voor een echte relatie, de consequenties van haar eigen acties niet overziet en zich veel te snel laat vervallen in aandachttrekkerig gedrag om lulredenen als "ik voelde me eenzaam".quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef Marret het volgende:
Hallo iedereen,
... Ik weet 100% zeker dat ik met hem mijn leven wil delen. ...
Ik?quote:
Maar het is ook wel dom om 2x te doen, en als het teveel is voor TS, slotje er op...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik?
Vind het een tikkeltje overdreven om ts helemaal af te zeiken, iedereen maakt weleens wat fouten en zeker op die leeftijd. Maar goed ze moeten het zelf weten.
of je gaat gewoon uit van de opquote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In plaats van van het ergste uit te gaan en iemand te oordelen die je niet kent, is het beter om zo'n eenzijdig verhaal met een korreltje zout te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Je bent wel vreemdgegaan door via een datingsite af te spreken.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:53 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik heb contact met jongens gehad, maar nooit zo'n contact, sowieso heb ik nooit iemand in het echt gezien.
Ach jee, da's toch zonde van je toetsenbord, hoor. Zou 't niet doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mij nog een keer voor dame uitmaken en ik ram zo hard op het toetsenbord dat je monitor stuk gaat
Te confronterend waarschijnlijk. Maar volgens mij heeft ze intussen het licht gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
dit balletje gooide ik ook al op, maar twerd door ts ontweken
Nou nou, generaliseren is ook een vak apart.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt he om te kotsen die reacties is dit topic, stelletje moraalridders
En iedereen buitelt over elkaar heen om ts maar zo hard mogelijk af te zeiken tering he
QFT. Als ik haar was zou ik doorlopen en niet meer achteromkijken. Wat een drama maakt ze er van zeg. Totaal onnodig.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik?
Vind het een tikkeltje overdreven om ts helemaal af te zeiken, iedereen maakt weleens wat fouten en zeker op die leeftijd. Maar goed ze moeten het zelf weten.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen ik bedoel niet iedereen, maar de hatelijke reacties voeren wel de boventoonquote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ach jee, da's toch zonde van je toetsenbord, hoor. Zou 't niet doen.
[..]
Te confronterend waarschijnlijk. Maar volgens mij heeft ze intussen het licht gezien
[..]
Nou nou, generaliseren is ook een vak apart.
Er zitten ook mensen bij de die TS echt willen helpen, hoor. Al lees je daar overheen, kennelijk.
En daarvoor meld je je aan op een datingsite?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee dat is nooit mijn intentie geweest. Daar geef ik niks om zo ben ik echt niet. Ik wilde praten met iemand that's it.
Aanmelden op een forum is voor losersquote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef Trashcanman het volgende:
Met het risico dat ik op een troll reageer...
[..]
En daarvoor meld je je aan op een datingsite?
? Op een fucking datingsite?quote:die me wel zou respecteren en die echt van mij zou houden en iemand waar ik ook echt van zou houden.
Dat laatste is wellicht wel waar, maar er zijn ook mensen die het arme kind willen helpen. Zover we dat kunnenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen ik bedoel niet iedereen, maar de hatelijke reacties voeren wel de boventoon
Geloof je het zelf? Je moet info van je 'vriend' verborgen houden omdat er anders een kans bestaat dat ie je gaat slaan. Vreemdgaan met 481 mannen, tegelijk, geeft nog niet het recht om iemand te slaan. Wat als je later niet zijn schoenen poetst? Wordt het dan een vlakke hand een elleboog of jee knietje?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:28 schreef Marret het volgende:
[..]
Natuurlijk is geweld nooit goed, maar zo onschuldig was dit ook weer niet. Tenminste, voor hem niet. Als hij gewoon alle berichten had kunnen lezen op mijn telefoon en facebook, dan was er niks aan de hand geweest. Tuurlijk hij zou het evengoed niet fijn vinden dat ik met jongens praat die ik alleen van internet ken. Maar dan was het niet zo geweest als nu. Nu heb ik alles verwijderd en verborgen gehouden. Dat is gewoon niet te rechtvaardigen. Dus zijn reactie is nog te begrijpen. Al is het zeker niet prettig. Maar bedankt.
het sarkasme niet herkennenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ach jee, da's toch zonde van je toetsenbord, hoor. Zou 't niet doen.
Helemaal mee eens. Ik ben erg benieuwd waar die hysterische reacties van moblo nou precies vandaan komen, vermakelijk over-the-top voor de plezierlurker, de frustratie spat er vanaf. Maar waarom? Guttegut, jong meisje valt voor de aandacht van mannen, zo ken ik er nog een stuk of zes miljoen, vanwaar de hysterie erover??quote:Op zondag 13 mei 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
ts is naief en dom geweest door haar acties. angel-joy en moblo zijn achterlijk door hun overdreven reacties. en een poll nota bene. fuck me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |