Nee kletsen niet, maar wel dat ik het verborgen hield en verwijderd had.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien gewoon niet meer zo dom doen en met andere jongens flirten?
Na een tijdje zal hij jou vast wel weer vertrouwen.
Tevens is het echt niet oke dat hij losse handen heeft, ik zal er maar voor oppassen.
En af en toe kletsen met iemand die je kent van internet is toch niks mis mee? Zo lang het niet te ver gaat.
eeuhm.. kleine correctie:quote:We houden nog ontzettend van elkaar en we missen elkaar....
quote:We Ik hou den nog ontzettend van elkaar mijn ex en we ik mis sen elkaar hem....
Ahh oke.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee kletsen niet, maar wel dat ik het verborgen hield en verwijderd had.
Ik heb nu contact met hem via sms en facebook, maar is het niet beter om hem even een tijdje niet te smsen? Misschien word hij dan minder kwaad.
Maar dat is het nou juist, dat wil ik niet. Ik wil met hem verder, op een goede manier. Ik ga dit nooit meer flikken bij hem. Ik heb dit keer echt ervan geleerd, en ik heb er heel veel spijt van.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke.
Of je blijft lekker single en ga weer internet daten.
Het wordt niks als je telkens weer zo iets flikt.
TS: "Derp, ik en mijn gleufje zijn voor jou voor altijd en eeuwig"quote:Op zondag 13 mei 2012 14:49 schreef doxtase het volgende:
Hoe kan zijn vertrouwen ooit nog terugkomen
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik heb contact met jongens gehad, maar nooit zo'n contact, sowieso heb ik nooit iemand in het echt gezien.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:51 schreef Hanako het volgende:
Lekker een beetje de hoer uithangen en dan met hangende pootjes hem terug willen
Dan nog kom op zeg je had toch de intentie of niet dan..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:53 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemdgegaan. Ik heb contact met jongens gehad, maar nooit zo'n contact, sowieso heb ik nooit iemand in het echt gezien.
Dat is je leermoment, meer is er eigenlijk niet over te zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:44 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee kletsen niet, maar wel dat ik het verborgen hield en verwijderd had.
Ik heb nu contact met hem via sms en facebook, maar is het niet beter om hem even een tijdje niet te smsen? Misschien word hij dan minder kwaad.
Nee dat is nooit mijn intentie geweest. Daar geef ik niks om zo ben ik echt niet. Ik wilde praten met iemand that's it.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dan nog kom op zeg je had toch de intentie of niet dan..
Ik ben 19 en hij is bijna 21quote:Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef bellabeauti het volgende:
hoe oud zijn jullie 2 als ik vragen mag?
Nouja, eerste keer had je ook spijt, maar toen had je ook niks geleerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, dat wil ik niet. Ik wil met hem verder, op een goede manier. Ik ga dit nooit meer flikken bij hem. Ik heb dit keer echt ervan geleerd, en ik heb er heel veel spijt van.
Ja maar toen was het anders, toen was het ook intiemer contact en was ik pas net samen met mijn vriend.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, eerste keer had je ook spijt, maar toen had je ook niks geleerd.
Misschien moeten jullie gewoon wat rusitger aan doen
Ik heb nooit contact met mijn ex gehad......quote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, contact hebben met je ex is écht het érgste wat je kunt doen. Ze zouden er de doodstraf op moeten zetten.
Nouja anders.. Zelfde: je hebt in beide gevallen gelogen en hem pijn gedaanquote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja maar toen was het anders, toen was het ook intiemer contact en was ik pas net samen met mijn vriend.
Nu was het echt alleen kletsen, meer niet.
Ja ik geef hem de tijd nu om erover na te denken, en hopelijk wilt hij me een kans geven.
Reken er maar niet op. Zelf als hij je vergeeft zal hij je nooit meer vertrouwen en dat gaat erg ongemakkelijk aanvoelen. Dit is gedoemd te mislukken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:02 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja maar toen was het anders, toen was het ook intiemer contact en was ik pas net samen met mijn vriend.
Nu was het echt alleen kletsen, meer niet.
Ja ik geef hem de tijd nu om erover na te denken, en hopelijk wilt hij me een kans geven.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb nooit contact met mijn ex gehad......
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:35 schreef Marret het volgende:
want er is niks erger dan erachter komen dat je vriendin nog contact met haar ex heeft....
Weet even niet meer of ik het erbij had verteld, maar ik heb een breuk met mijn familie, dus dat is geen optie. Daarbij woonde ik een half uur reizen weg van mijn vrienden, en had ik geen baan en dus geen geld. Kon ze bijna nooit zien. En ze hadden het bovendien allemaal druk met school, werk etc.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja anders.. Zelfde: je hebt in beide gevallen gelogen en hem pijn gedaan
Tevens ben je pas 19, mannen zat
En je bent gewoon niet klaar voor een relatie als je aandacht nodig hebt van andere mannen, want 'kletsen' kan je ook doen met jouw vrienden en familie
Ik heb toen tegen hem gezegd dat die R mijn ex was, maar dat was niet zo, ik kende R van de dating site.quote:
ervaring?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, contact hebben met je ex is écht het érgste wat je kunt doen. Ze zouden er de doodstraf op moeten zetten.
Hij heeft me na de eerste keer langzaam vergeven en hij vertelde me laatst dat hij me weer vertrouwde, nee niet 100%, maar hij vertrouwde me weer steeds meer. Dus het kan wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:06 schreef doxtase het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Zelf als hij je vergeeft zal hij je nooit meer vertrouwen en dat gaat erg ongemakkelijk aanvoelen. Dit is gedoemd te mislukken.
Hij heeft je trouwens ook geslagen. Beter blijf ook jij gewoon weg. Genoeg andere jongen op die datingsites.
Waarom heb je geen contact meer met jouw familie dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:07 schreef Marret het volgende:
[..]
Weet even niet meer of ik het erbij had verteld, maar ik heb een breuk met mijn familie, dus dat is geen optie. Daarbij woonde ik een half uur reizen weg van mijn vrienden, en had ik geen baan en dus geen geld. Kon ze bijna nooit zien. En ze hadden het bovendien allemaal druk met school, werk etc.
Nee, ik vertel mijn verhaal in de hoop dat ik goede tips krijg.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Waaghals het volgende:
Je zit nu alweer aandacht te zoeken bij anderen dan je vriend.
Sluit dit topic en ga met hem praten.
Ja dat klopt, maar mijn vrienden hebben ook maar weinig tijd. En ik werd dus eenzaam doordat ik de hele dag niks deed, geen werk of school.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom heb je geen contact meer met jouw familie dan?
En oke, dat kan een reden zijn, maar er bestaat ook nog iets zoals cammen, whatsappen, msn'en etc met jouw vrienden.
Die mensen van internet zie je toch ook niet irl?![]()
En misschien een goed idee om te gaan werken dan?
Hij heeft de tip al gegeven.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:10 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee, ik vertel mijn verhaal in de hoop dat ik goede tips krijg.
Ik ben vrijdagavond met hem gaan praten, hij is nog te kwaad nu al houd hij nog wel van me en mist hij me ook.
Op dit moment moet ik hem even met rust laten en de tijd gunnen.
Met mijn ouders/vrienden kan ik hier niet goed over praten, dus daarom start ik een topic. Niet om aandacht te krijgen, maar om hulp te krijgen.
quote:..maar die klap had ik verdiend, het was echt geen mishandeling. Dat vergeef ik hem sowieso. Ik wil met hem verder.
Nee hij heeft me verteld dat hij eigenlijk niet wil dat ik hem met rust laat. Maar wanneer ik praat over onze relatie wil hij er niks van horen of hij reageert met een sad face of iets dergelijks. Hij is in de war nu. En ik doe niet zielig, ik wil gewoon alles er aan doen om hem te laten inzien dat ik wel echt van hem houd en hier heel veel spijt van heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hij heeft de tip al gegeven.
Met rust laten en tijd gunnen.
Verder moet je maar afwachten ipv zielig doen.
Nou, moest je maar niet zo lui zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:12 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar mijn vrienden hebben ook maar weinig tijd. En ik werd dus eenzaam doordat ik de hele dag niks deed, geen werk of school.
Ja nu heb ik een baan waar ik morgen begin. Dus hopelijk zorgt dat voor wat afleiding, zodat ik er zelf ook nog goed over kan nadenken wat ik gedaan heb.
Post van het jaar dit. Helemaal gelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Waaghals het volgende:
Je zit nu alweer aandacht te zoeken bij anderen dan je vriend.
Sluit dit topic en ga met hem praten.
Ja ik heb gelogen. Maar ik ben nooit vreemdgegaan. En ik wil echt 100% voor hem gaan. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ik doe domme dingen. Maar liefde zou sterker moeten zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent gewoon een vervelende leugenares en ik zou je ook niet meer willen als partner en de moeite niet eens meer nemen om te proberen te geloven dat je 'het echt niet meer gaat doen'. Huiselijk geweld is niet goed te praten, maar jij bent op psychologisch vlak geen haar beter.
Bah.
Ik was elke dag op zoek naar werk, kon gewoon niets vinden. Dus met luiheid heeft het niks te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, moest je maar niet zo lui zijn.
En nog meer vrienden zoeken, en een hobby.
In liefde zou je ook niet moeten liegen. Fijn hè, als de ANDER altijd alles moet bevestigen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja ik heb gelogen. Maar ik ben nooit vreemdgegaan. En ik wil echt 100% voor hem gaan. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ik doe domme dingen. Maar liefde zou sterker moeten zijn.
Boehoee arme jijquote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja ik heb gelogen. Maar ik ben nooit vreemdgegaan. En ik wil echt 100% voor hem gaan. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ik doe domme dingen. Maar liefde zou sterker moeten zijn.
Dat weet ik heel goed. Ik wil ook echt niet liegen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In liefde zou je ook niet moeten liegen. Fijn hè, als de ANDER altijd alles moet bevestigen?
Beetje laat mee hè?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Marret het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed. Ik wil ook echt niet liegen.
Nee klopt, maar ik heb in de gesprekken nooit geflirt of iets.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boehoee arme jij
Vreemdgaan = niet alleen lichamelijk schat.
GVD LIEG NIET TEGEN MIJquote:Op zondag 13 mei 2012 15:16 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik heb in de gesprekken nooit geflirt of iets.
Geen reden om zo te reageren op mij. Ik ben ook maar een mens. Iedereen maakt fouten. En ja ik maak hele grote fouten, 2 keer dezelfde. Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n slecht mens ben.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe groot is de eikenhouten deur voor je hoofd?
Bedoel je hiermee dat de liefde van je vriend voor jou zo sterk zou moeten zijn dat hij je weer zou moeten vertrouwen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja met R toen wel, toen was ik net samen met Q.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GVD LIEG NIET TEGEN MIJ
Lees eens jouw eigen OP, dan zie je dat jouw gesprekken met R intiem was
Een mens is zijn daden.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Geen reden om zo te reageren op mij. Ik ben ook maar een mens. Iedereen maakt fouten. En ja ik maak hele grote fouten, 2 keer dezelfde. Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n slecht mens ben.
Wel dat je een dom mens bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Geen reden om zo te reageren op mij. Ik ben ook maar een mens. Iedereen maakt fouten. En ja ik maak hele grote fouten, 2 keer dezelfde. Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n slecht mens ben.
Nee, ik vraag hem niet om me meteen weer te vertrouwen. Ik zou willen dat hij ertoe bereid was om het een kans te geven, om er samen aan te werken.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat de liefde van je vriend voor jou zo sterk zou moeten zijn dat hij je weer zou moeten vertrouwen?
Dat kan je niet van je vriend verwachten, je hebt nu 2 keer zijn vertrouwen beschaamd ook al ben je niet vreemd gegaan, je had wel stiekem contact met andere jongens.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee, ik vraag hem niet om me meteen weer te vertrouwen. Ik zou willen dat hij ertoe bereid was om het een kans te geven, om er samen aan te werken.
Waarom zei je daarnet dan dat je NIET flirtte?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Ja met R toen wel, toen was ik net samen met Q.
Fouten hebben consequenties. In dit geval dat je vriend je niet/nooit meer vertrouwt.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het contact echt verkeerd. Toen heeft hij me vergeven, en kon hij me weer vertrouwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je niet van je vriend verwachten, je hebt nu 2 keer zijn vertrouwen beschaamd ook al ben je niet vreemd gegaan, je had wel stiekem contact met andere jongens.
Nee natuurlijk niet. Het is ook niet zo dat ik heftig zat te flirten.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zei je daarnet dan dat je NIET flirtte?
Ga je nou serieus hier ook liegen?!?!
En al had je net met hem, dus? Mag je dan opeens mentaal vreemd gaan?
Je bent geen slecht mens, maar je bent ook geen mens waarin iemand vertrouwen kan hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb eerder de fout gemaakt, daarna kon hij me wel langzaamaan weer vertrouwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fouten hebben consequenties. In dit geval dat je vriend je niet/nooit meer vertrouwt.
En de 2e keer was dan misschien wel niet intiem, maar wel stiekem en als je behoefte hebt aan contact met mensen kan je je bijvoorbeeld ook aanmelden op een forum i.p.v. op een datingsite.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het contact echt verkeerd. Toen heeft hij me vergeven, en kon hij me weer vertrouwen.
Waarom wil jij niet begrijpen dat het niet alleen om het contact gaat maar ook om het stiekeme gedoe eromheen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Marret het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het contact echt verkeerd. Toen heeft hij me vergeven, en kon hij me weer vertrouwen.
Dus dacht je "ooooh, dat grapje kan ik nog een keer doen!" ?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb eerder de fout gemaakt, daarna kon hij me wel langzaamaan weer vertrouwen.
Ja dat begrijp ik, maar ik wil er aan werken om het contact met andere jongens zoeken achterwege te laten. Dat wil ik zelf helemaal niet eens dat contact!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je bent geen slecht mens, maar je bent ook geen mens waarin iemand vertrouwen kan hebben.
Je bezweert dat je 110 procent voor je vriend gaat, en dat zal best als hij in de buurt is/. Zodra hij weg is word jij eenzaam en zoek je aandacht van andere mannen. Dat is niet goed. Dat is een rare kronkel. En ik begrijp je vriend heel goed dat hij jou gewoonweg niet meer vertrouwt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus dacht je "ooooh, dat grapje kan ik nog een keer doen!" ?
Nee doordat ik teveel van hem hou, denk ik niet meer logisch na over dingen. Maak ik alleen maar fouten.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus door de liefde van Q ga je met andere mannen kletsen?
Wauw
Dus wel, je loog daarnet, alle is gequotedquote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het is ook niet zo dat ik heftig zat te flirten.
Dus verwacht je dat hij je de tweede keer ook wel zal vergeven?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik heb eerder de fout gemaakt, daarna kon hij me wel langzaamaan weer vertrouwen.
Ja ik weet dat de datingsite het ergst is wat ik had kunnen doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de 2e keer was dan misschien wel niet intiem, maar wel stiekem en als je behoefte hebt aan contact met mensen kan je je bijvoorbeeld ook aanmelden op een forum i.p.v. op een datingsite.
Wat een ontzettend slecht smoesje.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee doordat ik teveel van hem hou, denk ik niet meer logisch na over dingen. Maak ik alleen maar fouten.
Ik weet heel goed dat daar het probleem ook zit. Dat ik alles verborgen heb en verwijderd, nu kan hij nooit weten wat er gezegd is tussen mij en die jongens. Dat begrijp ik heel goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom wil jij niet begrijpen dat het niet alleen om het contact gaat maar ook om het stiekeme gedoe eromheen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Nee doordat ik teveel van hem hou, denk ik niet meer logisch na over dingen. Maak ik alleen maar fouten.
Nee dit heb ik nooit zo gewild.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus dacht je "ooooh, dat grapje kan ik nog een keer doen!" ?
Dus eigenlijk is het zijn eigen schuldquote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Wat is definitie van vreemdgaan? Iemand vertrouwen beschamen misschien? Jij hebt (intiem!) contact met je ex. Dat is vreemdgaan als je het mij vraagt. Zoiets doe je niet als je een relatie hebt. Dat zegt dat je er open voorstaat. Of in ieder geval op dat moment open voor stond. Je hebt het gestopt, maar het had nooit zo ver mogen komen. Als je niet lekker in je vel zit dan moet je daaraan gaan werken en wie weet dat je daarna ooit zijn vertrouwen weer terugwint.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:15 schreef Marret het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Marret het volgende:
[..]
Ik zou ook moeite hebben om me in te houden hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jij gaat vreemd en hij slaat jou. Goede relatie.
Ja dat heb ik toen inderdaad gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]Dit.
Heb je na de 1e keer niet plechtig beloofd dat het NOOOOOOOIT meer zal gebeuren?
Och, nog zo 1quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef prosverige het volgende:
Is dat nieuw ofzo, dat je als je in relatie zit, niet met andere mannen/vrouwen mag praten?
Nee, dat verwacht ik niet. Dat hoop ik. Want onze liefde is niet over, het vertrouwen is gewoon weg.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus verwacht je dat hij je de tweede keer ook wel zal vergeven?
Stiekem en via een datingsite?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef prosverige het volgende:
Is dat nieuw ofzo, dat je als je in relatie zit, niet met andere mannen/vrouwen mag praten?
Nou nee zo zit het niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan kan hij dus beter niet van jou houden, word je lekker slim!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |