abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111605338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja een paar keer mij is het god weet ik hoe vaak overkomen, op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee en dat punt heb ik ruimschoots bereikt durex zal aan mij geen cent meer verdienen ik verdom het... dan ruk ik wel
Je geeft zelf de beste oplossing al. Bij gebrek aan een ruggengraat lekker blijven rukken _O-
pi_111606482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:57 schreef blek het volgende:

[..]

Je geeft zelf de beste oplossing al. Bij gebrek aan een ruggengraat lekker blijven rukken _O-
ik vind echt wel weer een vriendin hoor en dan ga ik dit probleem tacklen voor de 2e date en als ze condooms voor lange termijn wil kan ze meteen opkrassen geen hand vol maar een land vol veel succes met je rubber paradijs :)

;en ja ben bereid me te steriliseren voor dat doel dus kom niet aan met egoistisch of whatever

[ Bericht 5% gewijzigd door GewoneMan op 15-05-2012 23:45:10 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_111607049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Maar die klachten zitten ook tussen de oren! Tussen de oren betekent niet 'is onzin', hè? Maar als jij 'm echt niet omhoog kan krijgen met een condoom, is dat een psychisch probleem, niet fysiek. Wel een probleem dus. De beste (of eigenlijk enige) manier om daarmee om te gaan is, helaas voor jou, toch om veel te oefenen en eraan te wennen. Tsja, je hebt gewoon pech dat er nog geen pil voor mannen bestaat.
nog een dokter die vanaf dr stoel ziet wat het probleem is ^O^ het zit tussen mn oren daarom heb ik het ook alleen en enkel en alleen met een condoom zonder condoom nooit een probleem :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_111609475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nog een dokter die vanaf dr stoel ziet wat het probleem is ^O^ het zit tussen mn oren daarom heb ik het ook alleen en enkel en alleen met een condoom zonder condoom nooit een probleem :{
Dat die condoom het probleem levert is ook iets wat tussen de oren zit. Of gebruik jij speciale condooms die juist ervoor zorgen dat je slap wordt?

Ik snap best dat het niet fijn is en op lange termijn zou ik ook wat anders willen. Maar een condoom is en blijft de makkelijkste vorm van anti-conceptie (vrouwen condoom een optie??). Elke andere vorm komt aan op hormonen of één of andere invasie behandelingen die veel bijwerkingen of klachten kunnen veroorzaken. Ik zou zeggen; get over it of zoek een vrouw die al aan de pil oid is.
pi_111610100
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat die condoom het probleem levert is ook iets wat tussen de oren zit. Of gebruik jij speciale condooms die juist ervoor zorgen dat je slap wordt?

Ik snap best dat het niet fijn is en op lange termijn zou ik ook wat anders willen. Maar een condoom is en blijft de makkelijkste vorm van anti-conceptie (vrouwen condoom een optie??). Elke andere vorm komt aan op hormonen of één of andere invasie behandelingen die veel bijwerkingen of klachten kunnen veroorzaken. Ik zou zeggen; get over it of zoek een vrouw die al aan de pil oid is.
even gezocht op vrouwen condoom en een topic gevonden nou wil er wel een paar euro aan besteden maar vermoed dat ik wel weet hoe het gaat bevallen :{
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:53:36 #156
37769 erodome
Zweefteef
pi_111616479
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Dat bewijst vooral dat het tussen de oren zit, waarmee niet bedoeld wordt dat het niet serieus is.
Je lichaam werkt prima, het is het condoom, de faalangst die daaromheen is ontstaan die van jou een uitzondering maakt voor wie het condoom niet werkt.
Het tussen de oren is nogmaals niet bedoeld als get over it gewoneman, het is een serieus probleem voor jou, vergelijkbaar met vaginisme bij een vrouw, ook dat zit eigenlijk altijd tussen de oren, maar dat betekend niet dat iemand door even anders te denken binnen een avondje een oplossing heeft.

Daar heb je echt een wereld te winnen voor jezelf, daar kan je echt wat mee doen.
Kan me best voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in leren daarmee om te gaan, maar het alternatief is best lastig. Naarmate de tijd verstrijkt zal het als het goed is steeds moeilijker worden om vrouwen te vinden die zo eventjes zonder condoom willen, dan zit je al aan een soa test en of iemand dat gelijk wil doen voor iemand die ze net ontmoet heeft is een 2de.
Dan moet je er nog op vertrouwen dat er zeker 3 maanden tussen het laatste contact en de test zit.

Dan heb ik het niet eens over de lange termijn, de kans dat je iemand treft die prima samengaat met hormonen is ook nogsteeds best groot. Gewoon over de korte termijn dus, het zou het eerste contact vele malen makkelijker maken als niet bij date nummer 3 de vraag van perse zonder condoom ineens op tafel komt, wat de gang naar seks ineens een stuk minder spontaan maakt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:54:52 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_111616534
Oh gewoneman, ik lees alleen dat je durex varianten hebt geprobeerd, is dat zo, of heb je ook andere soorten, bv latexvrij geprobeerd en verschillende maten van verschillende merken?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111620166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef erodome het volgende:
Oh gewoneman, ik lees alleen dat je durex varianten hebt geprobeerd, is dat zo, of heb je ook andere soorten, bv latexvrij geprobeerd en verschillende maten van verschillende merken?
ik heb 1x merk glyder gehad en daar reageerde mijn komkommer hetzelfde op
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:02:38 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_111621167
Glyder is natuurlijk verder gewoon hetzelfde, vrijwel gelijk aan durex, zelfde matriaal e.d.

Je hebt alleen last van verslapping en geen gevoel he, niet van andere reactie's, bv jeuk, een schrijnend gevoel, roodheid of zelfs zwelling?
pi_111621248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:02 schreef erodome het volgende:
Glyder is natuurlijk verder gewoon hetzelfde, vrijwel gelijk aan durex, zelfde matriaal e.d.

Je hebt alleen last van verslapping en geen gevoel he, niet van andere reactie's, bv jeuk, een schrijnend gevoel, roodheid of zelfs zwelling?
het is het gebrek aan zwelling :{ weinig tot geen gevoel is meer feature van het condoom :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:07:21 #161
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_111621347
Ik zou veel liever ook de pil niet slikken ;(
Slechte troep. Maarja.
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:08:23 #162
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_111621392
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik vind echt wel weer een vriendin hoor en dan ga ik dit probleem tacklen voor de 2e date en als ze condooms voor lange termijn wil kan ze meteen opkrassen geen hand vol maar een land vol veel succes met je rubber paradijs :)

;en ja ben bereid me te steriliseren voor dat doel dus kom niet aan met egoistisch of whatever
Als je bereid bent om je te steriliseren dan is er eigenlijk geen probleem toch?
Heaven is a place on earth with you
pi_111621818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Als je bereid bent om je te steriliseren dan is er eigenlijk geen probleem toch?
nou ja voor lange termijn wel... tevens bestaat er een kans dat een arts me niet wil sterriliseren omdat ik geen kids heb. maar goed zover is het nog niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door GewoneMan op 16-05-2012 16:54:05 ]
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:51:19 #164
37769 erodome
Zweefteef
pi_111630218
Ik bedenk me ineens iets, heb alleen geen idee van de betrouwbaarheid. Zaaddodende pasta.
Dat zou een oplossing kunnen zijn, zit je nogsteeds met dat begin tot er een soa test is, maar dat is overkomelijk.
pi_111630454
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:51 schreef erodome het volgende:
Ik bedenk me ineens iets, heb alleen geen idee van de betrouwbaarheid. Zaaddodende pasta.
Dat zou een oplossing kunnen zijn, zit je nogsteeds met dat begin tot er een soa test is, maar dat is overkomelijk.
is dat alleen voldoende betrouwbaar? want als ik het goed begrijp doe je met een pessarium hetzelfde die moet je immers ook met zaaddodende pasta insmeren maar dat is toch minder betrouwbaar en een heel gedoe :{ dus dan lijkt mij alleen die pasta nog minder betrouwbaar :{
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:23:09 #166
37769 erodome
Zweefteef
pi_111631583
quote:
Weinig of niet betrouwbare methoden

Het pessarium is een kapje van rubber. Voor het vrijen doet u er eerst zaaddodende pasta op. Dan brengt u het kapje in de vagina en plaatst u het over de baarmoedermond. Het pessarium mag u pas acht uur na het vrijen verwijderen. Dan weet u zeker dat de zaadcellen dood zijn. Het pessarium is niet zo betrouwbaar. De kans op zwangerschap is 6 tot 26% per jaar. Het pessarium moet worden aangemeten en elk jaar worden gecontroleerd.

Zaaddodende middelen op zich geven onvoldoende bescherming tegen zwangerschap. Daarom worden ze alleen in combinatie met een condoom of pessarium gebruikt.

Periodieke onthouding betekent dat u niet mag vrijen op de dagen dat de vrouw vruchtbaar is. Deze dagen worden berekend aan de hand van temperatuurmetingen van de vrouw of volgens de data van de menstruatie. Maar de eisprong is niet altijd regelmatig en kan dus niet met zekerheid worden voorspeld. Periodieke onthouding is daarom niet altijd betrouwbaar.

Het terugtrekken van de penis vlak voor het klaarkomen is geen betrouwbare methode om zwangerschap te voorkomen. Er komt namelijk vóór het klaarkomen vaak al wat zaad vrij.
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenbrief/PBU3a.htm

Sorry, dat is een dood spoor dus....
pi_111631694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef erodome het volgende:

[..]

http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenbrief/PBU3a.htm

Sorry, dat is een dood spoor dus....
ach je denkt mee en dat waardeer ik echt wel. maar conclussie is wel dat er vraag is naar een beter alternatief want ik ben verre van de enige die problemen heeft met condoom en de vrouwen die aan hormonen willen (en ik neem ze dat niet kwalijk constateer het enkel) worden zeldzaam :{
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:37:30 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_111632208
De mannenpil is onderweg heb ik begrepen, maar zover ik weet duurt het nog een paar jaar voordat die echt op de markt komt.
pi_111632807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

... en de vrouwen die aan hormonen willen (en ik neem ze dat niet kwalijk constateer het enkel) worden zeldzaam
Ze zijn er echt nog wel, don't worry! Er zijn ook steeds meer middelen die kleinere doseringen hormonen afgeven...
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:00:32 #170
37769 erodome
Zweefteef
pi_111633116
Het is gewoon best moeilijk om op de vruchtbaarheid in te grijpen. Condoom is een vrij simpel princiepe, vang zaadcelletjes op. Maar vrijwel alle andere manieren gebeuren in het lichaam en grijpen in op een zeer complex systeem die verder gaat dan alleen die vruchtbaarheid.

Ik weet niet hoe de mannenpil werkt, ik meen me te herrinerren dat het ervoor zorgt dat er geen zaadcellen zijn, maar hoe, dat weet ik niet.
Misschien hebben ze een minder ingrijpende manier gevonden, net als bij bv het spiraal waar plaatselijk hormonen worden afgezet, waardoor de hormoonsamenstelling iets anders kan en de hoeveelheid drastisch omlaag. Het heeft daardoor minder invloed op de rest van het lichaam(en de "geest", want hormonen en emotie's hangen samen).
pi_111633128
Wat dat onderwerp betreft is het erg interessant wat Elsimar Coutinho hierover te zeggen heeft. Dat is een vooraanstaande wetenschapper die een belangrijke rol speelde bij het ontwikkelen van de pil voor vrouwen en later ook voor mannen. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Elsimar_M._Coutinho#Career .

Deze man claimt dat mainstream feministische organisaties het proces hebben geprobeerd te blokkeren, onder het mom "We take the pill. When we want to get pregnant, we stop taking it."
Zie het betreffende stuk op 6:00 - 7:30.
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:04:45 #172
37769 erodome
Zweefteef
pi_111633228
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Polarcat het volgende:
Wat dat onderwerp betreft is het erg interessant wat Elsimar Coutinho hierover te zeggen heeft. Dat is een vooraanstaande wetenschapper die een rol speelde bij het ontwikkelen van de pil voor vrouwen en later ook voor mannen. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Elsimar_M._Coutinho#Career .

Deze man claimt dat mainstream feministische organisaties het proces hebben geprobeerd te blokkeren, onder het mom "We take the pill. When we want to get pregnant, we stop taking it."
Zie het betreffende stuk op 6:00 - 7:30.
Dat hebben ze misschien wel geroepen, maar ik zie niet zo snel waarom dat dan invloed gehad zou moeten hebben. Het is niet dat de feministische lobby erg machtig is ofzo, machtig genoeg om een medicijn waar veel mensen om te springen zitten kunnen blokken.

Vergeet niet dat er ook veel vrouwen zijn voor wie dit een uitkomst zou zijn, stel je moet bv medicijnen slikken waardoor hormonen niet kunnen zoals iemand in deze topic zei. Dan zou het reuze handig zijn als de man wel iets kan doen aan de vruchtbaarheid.
Er zijn best veel problemen met anticonseptiemiddelen, het is alleen maar fijn als er meer keuze is zodat je kan kijken wat het beste werkt voor jullie.

Het is wel zo dat ik er niet op vertrouw als vrouw zijnde, dat ik dat alleen maar zal doen in een vaste relatie. Nogsteeds wil ik geen soa en nogsteeds vertrouw ik niemand op zijn blauwe ogen dat het werkelijk goed zit zomaar. Ik zit niet op de keuze abortus of niet te wachten namelijk.
pi_111633417
Betty Friedan (de vrouw van de uitspraken in 't filmpje) was absoluut een invloedrijke lobbyist, het staat op Wikipedia en ik heb het er niet eens zojuist zelf opgezet. http://en.wikipedia.org/wiki/Betty_Friedan . Maar even zonder gekheid, die vrouw werd niet voor niets uitgenodigd op de World Population Conference. Ze heeft met succes campagne gevoerd voor het aannemen van het Equal Rights Amendment op de Amerikaanse grondwet en kon gewoon zo even 50 000 mensen op de been krijgen voor een femimars door NYC.

Maar inderdaad, een mannenpil zou inderdaad een uitkomst zijn voor veel vrouwen. Mijn vriendin en ik zouden dit graag proberen.
pi_111634082
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Polarcat het volgende:
Betty Friedan (de vrouw van de uitspraken in 't filmpje) was absoluut een invloedrijke lobbyist, het staat op Wikipedia en ik heb het er niet eens zojuist zelf opgezet. http://en.wikipedia.org/wiki/Betty_Friedan . Maar even zonder gekheid, die vrouw werd niet voor niets uitgenodigd op de World Population Conference. Ze heeft met succes campagne gevoerd voor het aannemen van het Equal Rights Amendment op de Amerikaanse grondwet en kon gewoon zo even 50 000 mensen op de been krijgen voor een femimars door NYC.

Maar inderdaad, een mannenpil zou inderdaad een uitkomst zijn voor veel vrouwen. Mijn vriendin en ik zouden dit graag proberen.
wat gebruiken jullie nu?
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:34:21 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_111634199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

even gezocht op vrouwen condoom en een topic gevonden nou wil er wel een paar euro aan besteden maar vermoed dat ik wel weet hoe het gaat bevallen :{
Misschien moet jij eens wat minder pessimistisch worden, voor ieder idee heb je wel weer iets te verzinnen waardoor het toch niks is.
Nu vraag ik me een ding af, wat zou jouw ideale oplossing zijn?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')