Je geeft zelf de beste oplossing al. Bij gebrek aan een ruggengraat lekker blijven rukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja een paar keer mij is het god weet ik hoe vaak overkomen, op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee en dat punt heb ik ruimschoots bereikt durex zal aan mij geen cent meer verdienen ik verdom het... dan ruk ik wel
ik vind echt wel weer een vriendin hoor en dan ga ik dit probleem tacklen voor de 2e date en als ze condooms voor lange termijn wil kan ze meteen opkrassen geen hand vol maar een land vol veel succes met je rubber paradijsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:57 schreef blek het volgende:
[..]
Je geeft zelf de beste oplossing al. Bij gebrek aan een ruggengraat lekker blijven rukken
nog een dokter die vanaf dr stoel ziet wat het probleem isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:31 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Maar die klachten zitten ook tussen de oren! Tussen de oren betekent niet 'is onzin', hè? Maar als jij 'm echt niet omhoog kan krijgen met een condoom, is dat een psychisch probleem, niet fysiek. Wel een probleem dus. De beste (of eigenlijk enige) manier om daarmee om te gaan is, helaas voor jou, toch om veel te oefenen en eraan te wennen. Tsja, je hebt gewoon pech dat er nog geen pil voor mannen bestaat.
Dat die condoom het probleem levert is ook iets wat tussen de oren zit. Of gebruik jij speciale condooms die juist ervoor zorgen dat je slap wordt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nog een dokter die vanaf dr stoel ziet wat het probleem ishet zit tussen mn oren daarom heb ik het ook alleen en enkel en alleen met een condoom zonder condoom nooit een probleem
even gezocht op vrouwen condoom en een topic gevonden nou wil er wel een paar euro aan besteden maar vermoed dat ik wel weet hoe het gaat bevallenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat die condoom het probleem levert is ook iets wat tussen de oren zit. Of gebruik jij speciale condooms die juist ervoor zorgen dat je slap wordt?
Ik snap best dat het niet fijn is en op lange termijn zou ik ook wat anders willen. Maar een condoom is en blijft de makkelijkste vorm van anti-conceptie (vrouwen condoom een optie??). Elke andere vorm komt aan op hormonen of één of andere invasie behandelingen die veel bijwerkingen of klachten kunnen veroorzaken. Ik zou zeggen; get over it of zoek een vrouw die al aan de pil oid is.
Dat bewijst vooral dat het tussen de oren zit, waarmee niet bedoeld wordt dat het niet serieus is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nog een dokter die vanaf dr stoel ziet wat het probleem ishet zit tussen mn oren daarom heb ik het ook alleen en enkel en alleen met een condoom zonder condoom nooit een probleem
ik heb 1x merk glyder gehad en daar reageerde mijn komkommer hetzelfde opquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef erodome het volgende:
Oh gewoneman, ik lees alleen dat je durex varianten hebt geprobeerd, is dat zo, of heb je ook andere soorten, bv latexvrij geprobeerd en verschillende maten van verschillende merken?
het is het gebrek aan zwellingquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:02 schreef erodome het volgende:
Glyder is natuurlijk verder gewoon hetzelfde, vrijwel gelijk aan durex, zelfde matriaal e.d.
Je hebt alleen last van verslapping en geen gevoel he, niet van andere reactie's, bv jeuk, een schrijnend gevoel, roodheid of zelfs zwelling?
Als je bereid bent om je te steriliseren dan is er eigenlijk geen probleem toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik vind echt wel weer een vriendin hoor en dan ga ik dit probleem tacklen voor de 2e date en als ze condooms voor lange termijn wil kan ze meteen opkrassen geen hand vol maar een land vol veel succes met je rubber paradijs
;en ja ben bereid me te steriliseren voor dat doel dus kom niet aan met egoistisch of whatever
nou ja voor lange termijn wel... tevens bestaat er een kans dat een arts me niet wil sterriliseren omdat ik geen kids heb. maar goed zover is het nog niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je bereid bent om je te steriliseren dan is er eigenlijk geen probleem toch?
is dat alleen voldoende betrouwbaar? want als ik het goed begrijp doe je met een pessarium hetzelfde die moet je immers ook met zaaddodende pasta insmeren maar dat is toch minder betrouwbaar en een heel gedoequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:51 schreef erodome het volgende:
Ik bedenk me ineens iets, heb alleen geen idee van de betrouwbaarheid. Zaaddodende pasta.
Dat zou een oplossing kunnen zijn, zit je nogsteeds met dat begin tot er een soa test is, maar dat is overkomelijk.
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenbrief/PBU3a.htmquote:Weinig of niet betrouwbare methoden
Het pessarium is een kapje van rubber. Voor het vrijen doet u er eerst zaaddodende pasta op. Dan brengt u het kapje in de vagina en plaatst u het over de baarmoedermond. Het pessarium mag u pas acht uur na het vrijen verwijderen. Dan weet u zeker dat de zaadcellen dood zijn. Het pessarium is niet zo betrouwbaar. De kans op zwangerschap is 6 tot 26% per jaar. Het pessarium moet worden aangemeten en elk jaar worden gecontroleerd.
Zaaddodende middelen op zich geven onvoldoende bescherming tegen zwangerschap. Daarom worden ze alleen in combinatie met een condoom of pessarium gebruikt.
Periodieke onthouding betekent dat u niet mag vrijen op de dagen dat de vrouw vruchtbaar is. Deze dagen worden berekend aan de hand van temperatuurmetingen van de vrouw of volgens de data van de menstruatie. Maar de eisprong is niet altijd regelmatig en kan dus niet met zekerheid worden voorspeld. Periodieke onthouding is daarom niet altijd betrouwbaar.
Het terugtrekken van de penis vlak voor het klaarkomen is geen betrouwbare methode om zwangerschap te voorkomen. Er komt namelijk vóór het klaarkomen vaak al wat zaad vrij.
ach je denkt mee en dat waardeer ik echt wel. maar conclussie is wel dat er vraag is naar een beter alternatief want ik ben verre van de enige die problemen heeft met condoom en de vrouwen die aan hormonen willen (en ik neem ze dat niet kwalijk constateer het enkel) worden zeldzaamquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef erodome het volgende:
[..]
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenbrief/PBU3a.htm
Sorry, dat is een dood spoor dus....
Ze zijn er echt nog wel, don't worry! Er zijn ook steeds meer middelen die kleinere doseringen hormonen afgeven...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
... en de vrouwen die aan hormonen willen (en ik neem ze dat niet kwalijk constateer het enkel) worden zeldzaam
Dat hebben ze misschien wel geroepen, maar ik zie niet zo snel waarom dat dan invloed gehad zou moeten hebben. Het is niet dat de feministische lobby erg machtig is ofzo, machtig genoeg om een medicijn waar veel mensen om te springen zitten kunnen blokken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Polarcat het volgende:
Wat dat onderwerp betreft is het erg interessant wat Elsimar Coutinho hierover te zeggen heeft. Dat is een vooraanstaande wetenschapper die een rol speelde bij het ontwikkelen van de pil voor vrouwen en later ook voor mannen. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Elsimar_M._Coutinho#Career .
Deze man claimt dat mainstream feministische organisaties het proces hebben geprobeerd te blokkeren, onder het mom "We take the pill. When we want to get pregnant, we stop taking it."
Zie het betreffende stuk op 6:00 - 7:30.
wat gebruiken jullie nu?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Polarcat het volgende:
Betty Friedan (de vrouw van de uitspraken in 't filmpje) was absoluut een invloedrijke lobbyist, het staat op Wikipedia en ik heb het er niet eens zojuist zelf opgezet. http://en.wikipedia.org/wiki/Betty_Friedan . Maar even zonder gekheid, die vrouw werd niet voor niets uitgenodigd op de World Population Conference. Ze heeft met succes campagne gevoerd voor het aannemen van het Equal Rights Amendment op de Amerikaanse grondwet en kon gewoon zo even 50 000 mensen op de been krijgen voor een femimars door NYC.
Maar inderdaad, een mannenpil zou inderdaad een uitkomst zijn voor veel vrouwen. Mijn vriendin en ik zouden dit graag proberen.
Misschien moet jij eens wat minder pessimistisch worden, voor ieder idee heb je wel weer iets te verzinnen waardoor het toch niks is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
even gezocht op vrouwen condoom en een topic gevonden nou wil er wel een paar euro aan besteden maar vermoed dat ik wel weet hoe het gaat bevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |