oh dat gebeurd ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je moet je niet te snel uit het veld laten slaan door een paar bitchy opmerkingen natuurlijk.
quote 1 post die niet van mij is waar iemand iets post dat gericht is op iets anders dan succesvol sex te hebben met een condoom. succes want die ga je niet vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
Dan lees je ook alleen maar het uiterste van de posts, want genoeg mensen die met je meeleven en naar oplossingen proberen te zoeken voor je.
en ik zeg je dat die vrouwen geen idee hebben hoe het is om als MAN een condoom te moeten dragen.quote:Alleen vinden sommige vrouwen dat het probleem dat je ondervindt niet in het gelijke staat met de hormonen die de vrouw anders in zich krijgt.
Zolang dat condoom niet hormonen injecteerd, snap ik dat men een condoom minder een probleem vindt. Je lichaam blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
quote 1 post die niet van mij is waar iemand iets post dat gericht is op iets anders dan succesvol sex te hebben met een condoom. succes want die ga je niet vinden
[..]
en ik zeg je dat die vrouwen geen idee hebben hoe het is om als MAN een condoom te moeten dragen.
dankquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef Life2.0 het volgende:
Nu ik erover nadenk.. mij valt dat ook wel op ja
maar dat bestrijd ik nergens en ik toon niets anders dan begrip voor vrouwen die geen hormonen willen. waar het mij om gaat is dat als het op condooms aankomt het welliswaar in verschillende bewoordingen wordt uitgedrukt van bot naar heel subtiel maar ze allemaal dezelfde boodschap hebben als je problemen hebt met het condoom zit het tussen je oren en krijg je continue hetzelfde gezeik te horen het zit tussen je oren bla bla bla condoom voor en condoom na bla blaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef stbabylon het volgende:
Zolang dat condoom niet hormonen injecteerd, snap ik dat men een condoom minder een probleem vindt. Je lichaam blijft hetzelfde.
Het is natuurlijk wel een mogelijkheid. Waarschijnlijk is het ook de meest voorkomende ook. Ik heb zelf ook wel eens een periode gehad waarbij ik om wat voor redenen dan ook een slappe kreeg na het omdoen van een condoom. Dat was ook even een momentje waarbij mijn zelf vertrouwen wat inkakte, en ik dus ook ff waanideeën kreeg dat ik hem nooit meer omhoog zou krijgen met een condoom erom heen. Keer daarop gewoon verstand op nul gezet, condoom om, en geen problemen meer gehad. Ja, het gevoel wat tig keer minder is, maar goed, dat is mijn probleem zeg maar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dank
[..]
maar dat bestrijd ik nergens en ik toon niets anders dan begrip voor vrouwen die geen hormonen willen. waar het mij om gaat is dat als het op condooms aankomt het welliswaar in verschillende bewoordingen wordt uitgedrukt van bot naar heel subtiel maar ze allemaal dezelfde boodschap hebben als je problemen hebt met het condoom zit het tussen je oren en krijg je continue hetzelfde gezeik te horen het zit tussen je oren bla bla bla condoom voor en condoom na bla bla
ja een paar keer mij is het god weet ik hoe vaak overkomen, op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee en dat punt heb ik ruimschoots bereikt durex zal aan mij geen cent meer verdienen ik verdom het... dan ruk ik welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een mogelijkheid. Waarschijnlijk is het ook de meest voorkomende ook. Ik heb zelf ook wel eens een periode gehad waarbij ik om wat voor redenen dan ook een slappe kreeg na het omdoen van een condoom. Dat was ook even een momentje waarbij mijn zelf vertrouwen wat inkakte, en ik dus ook ff waanideeën kreeg dat ik hem nooit meer omhoog zou krijgen met een condoom erom heen. Keer daarop gewoon verstand op nul gezet, condoom om, en geen problemen meer gehad. Ja, het gevoel wat tig keer minder is, maar goed, dat is mijn probleem zeg maar.
Ik denk dat ik liever een condoomdragende man zou zijn dan een hormonenslikkende vrouw. Condoom heeft niet continu invloed op je algehele (gemoeds)toestand.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef GewoneMan het volgende:
en ik zeg je dat die vrouwen geen idee hebben hoe het is om als MAN een condoom te moeten dragen.
dan wacht ik paar maanden langer bij een beginnende relatie. en geen ONS meerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef Rasmussen het volgende:
sterilisatie is in elk geval geen oplossing want dan moet je het in ONS en in het begin van een relatie alsnog met condoom doen.
dat mag je vinden en als het eerder was gesugereerd had ik het misschien wel geprobeerd, mogelijk dat ik dat alsnog doe maar nu ben ik er echt ff helemaal klaar meequote:Ik vind dat TS veel typt en weinig actie onderneemt, heb je al 5 verschillende cockringen besteld? (Inclusief verstelbare) doe er een fleshlight bij en begin thuis met condoom + cockring te oefenen. Who knows!
agreed en daar hoor ik dus ook bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is sex nog altijd iets wat voor beide partijen leuk zou moeten zijn.
Ter illustratie wat de pil kan doen voor vrouwen:quote:
lieve schat dat bestrijd ik nergens en heb alle begrip voor vrouwen die geen hormonen willen. ook snap ik dat ze het niet fijn vinden om een spiraal in hun doos gepropt te krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ter illustratie wat de pil kan doen voor vrouwen:
http://www.telegraph.co.u(...)ss-of-sex-drive.html
Daar wordt ook niemand gelukkig van.
Je stelt het ongemak van een condoom gelijk aan het ongemak van de pil. Dat is niet terecht.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lieve schat dat bestrijd ik nergens en heb alle begrip voor vrouwen die geen hormonen willen. ook snap ik dat ze het niet fijn vinden om een spiraal in hun doos gepropt te krijgen.
dat is geeneen keer het punt geweest, je doet net of ik vrouwen aan de pil probeer te krijgen
dat is jouw mening, waarop basseer je dat? stel de vraag eens aan 1000 mannen ik geef je op een briefje dat 950+ aangeven het zwaar kut te vinden. stel het aan 1000 vrouwen en je kan de cijfers omdraaienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef loveli het volgende:
Je stelt het ongemak van een condoom gelijk aan het ongemak van de pil. Dat is niet terecht.
in je hele post kan ik het wel vinden, maar dit is echt dikke onzin. ECHT vrouwen zijn dol op sex met condoom bij voorkeur voor langere periode enkele uitzonderingen daargelaten. ik durf er gif op in te nemen dat de meeste vrouwen het prefereren of nagenoeg geen verschil merken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:49 schreef erodome het volgende:
Vrouwen vinden condooms ook niet meer dan een compromis,
Maar die klachten zitten ook tussen de oren! Tussen de oren betekent niet 'is onzin', hè? Maar als jij 'm echt niet omhoog kan krijgen met een condoom, is dat een psychisch probleem, niet fysiek. Wel een probleem dus. De beste (of eigenlijk enige) manier om daarmee om te gaan is, helaas voor jou, toch om veel te oefenen en eraan te wennen. Tsja, je hebt gewoon pech dat er nog geen pil voor mannen bestaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het achterliggende is nog vuiler want wij moeten (wat ik PRIMA begrijp) geen problemen hebben als de vrouw geen spiraal of pil wil maar als wij klachten hebben over condooms zit het tussen de oren en moeten we er maar aan wennen ja dikke vinger zo werkt dat dus niet
Heb je al eens een vrouwencondoom geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat verschilt per situatie maar de ervaring (ook als je andere verhalen leest op internet) weerspiegeld exact wat ik zeg alles is fijn en ok zolang er maar een condoom omheen zit en god verbid dat je daarover durft te klagen.
Nou, ik persoonlijk hou absoluut niet van condooms en als ik vriendinnen spreek zijn die er ook geen fan van, het is meer een noodzakelijk kwaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in je hele post kan ik het wel vinden, maar dit is echt dikke onzin. ECHT vrouwen zijn dol op sex met condoom bij voorkeur voor langere periode enkele uitzonderingen daargelaten. ik durf er gif op in te nemen dat de meeste vrouwen het prefereren of nagenoeg geen verschil merken.
fuck! lock threadquote:Heb je al eens een vrouwencondoom geprobeerd?
Jawel hoor. Mijn man. Al 11 jaar. Heb het net nog nagevraagd of het voor hem niet minder voelt. Dat blijkt voor hem niet het geval te zijn. Wel anders, maar niet minder dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er is geen man die zegt oh ok geen probleem met condoom is ook geweldig believe that
ps welke medicatie heb je dat je geen hormonen mag?
Dit onderschrijf ik wel. Al schijnen er toch veel vrouwen te zijn die het niets vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in je hele post kan ik het wel vinden, maar dit is echt dikke onzin. ECHT vrouwen zijn dol op sex met condoom bij voorkeur voor langere periode enkele uitzonderingen daargelaten. ik durf er gif op in te nemen dat de meeste vrouwen het prefereren of nagenoeg geen verschil merken.
Ik heb zelf andere ervaringen en ken eigenlijk ook niet anders van vrouwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |