wat ik begrepen heb is dat ze de laatste jaren nogal verbeterd zijn. Het gevoel zou juist voor de man ook echter zijn dan een normaal mannencondoom door de samenstelling etc. Het neemt meteen je eigen temperatuur aan enzo?quote:Op maandag 3 april 2006 20:15 schreef Rio het volgende:
Geen ervaring, maar het is gewoon een soort broodzakje dat je in je muts stopt. Vind ik een banaal idee en lijkt mij mede daardoor niet bijdragen aan de feestvreugde.
dat is dus ook 1 van de redenen hier..nou ja, ik bedoel gewone condooms passen hem niet. xxl scheelt ook niet veel.quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik moet wel vrouwencondooms gebruiken want het zijn de enige die me passen
d'r zijn nieuwe condooms.. zag ik laatst op tv.. kun je zo afrollen..quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef zwartedoos het volgende:
gewoon condoom(want die zijn erg k*t..)
tja mij lijkt t ook raar...daarom hoor ik graag wat ervaringen van anderen...quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik kan d'r niet echt geil van worden/blijven, een vrouw waar een stuk plastic met een ring uit hangt.
Verder nooit gebruikt trouwens.
zo'n ding d'r uithangen.. daar word ik opgewonden vanquote:mijn ervaring is een hoop geklungel en slapwordende mennekes...
hangt t er echt zoveel uit? Ik weet t niet hoor? Ik heb ze nog nooit gebruikt..quote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zo'n ding d'r uithangen.. daar word ik opgewonden van
quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik moet wel vrouwencondooms gebruiken want het zijn de enige die me passen
dat blijf je dan ook houdenquote:Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef zwartedoos het volgende:
een voordeel lijkt me wel dat je het van te voren al kan inbrengen, dus dat je niet hoeft te stuntelen tijdens de daad zelf...mijn ervaring is een hoop geklungel en slapwordende mennekes...je kan er wel een leuk spelletje van maken maar meestal ist gewoon klote
ja lijkt mij ook raar en niet opwindend? of zie je het niet???quote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zo'n ding d'r uithangen.. daar word ik opgewonden van
quote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dat blijf je dan ook houden![]()
"kijk schat!!!"
[afbeelding]
dat vraag ik me dus ook af...hoezeer zie je het???quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef gateway het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook raar en niet opwindend? of zie je het niet???
ze hangen d'r geen halve meter uitquote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hangt t er echt zoveel uit? Ik weet t niet hoor? Ik heb ze nog nooit gebruikt..
ik dus ook niet....maar had gelezen dat het vrouwencondoom juist prettiger kon zijn...en mannencondoom lukt nietquote:Op maandag 3 april 2006 20:28 schreef Salsagirl het volgende:
Vind de mannen condooms al niets...maar die vrouwencondooms lijken me nog minder prettig..
Ben wel blij dat ik en me vriend nu zover zijn dat we het nu zonder doen.
naja de prijs maakt me niet zoveel uit. Maar mannencondoom past hem niet. Vandaar dat ik deze optie wilde proberen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ze hangen d'r geen halve meter uit, maar als je keer wilt proberen zou ik het gewoon doen..
gewone condoom is wat makkelijker aan te komen en goedkoper! En een beetje ervaren man (of vrouw) krijgt hem d'r gewoon om!
dat echt van te voren inbrengen is geen aanrader, niet als je nog wat orale sex wilt doen, anders heeft je vriend echt een gore latexsmaak in zijn mondquote:Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef zwartedoos het volgende:
een voordeel lijkt me wel dat je het van te voren al kan inbrengen, dus dat je niet hoeft te stuntelen tijdens de daad zelf...mijn ervaring is een hoop geklungel en slapwordende mennekes...je kan er wel een leuk spelletje van maken maar meestal ist gewoon klote
is zeer zeker lekkerder! maar als je geen soa wil krijgen...quote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef longinus het volgende:
Nooit een vrouw gevonden die ze wou proberen, en zonder is toch lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |