Meer gecommandeerd om een lading slagroom de grens over te smokkelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus je hebt ze effe zachtjes wakkergeschopt?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord teruggekregen![]()
Maar ik had in dat andere topic met die recepten enzo... die spruitjes gezien
met paddestoelen en toen had ik trek in spruitjes, dus ik heb net een hele zooi
uien ( in olijfolie ) gebakken met kastanjechampignons en ik dacht dan gooi ik die
door de spruitjes vanavond met gebakken aardappeltjes, maar ik heb net
3 boterhammen weg zitten kanen met die zooi eropis errug lekker broodbeleg
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel nét genoeg over voor de spruitjes later
Kun je ze geen daiya deze kant op laten smokkelen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef TechXP het volgende:
[..]
Meer gecommandeerd om een lading slagroom de grens over te smokkelen
Ah... mooiquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef TechXP het volgende:
[..]
Meer gecommandeerd om een lading slagroom de grens over te smokkelen
En dit is het resultaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
kastanjechampignons kan ik ook maar blijven eten ja
Zo enthousiast met je spruitjes
Ja deze was écht goorquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef jerney het volgende:
Dat soort producten spreken mij ook nooit zo aan, dat moet je gewoon zelf maken. Net als lasagna... Zo vies, die kant en klaar zooi.
Geen spruitje geproefd?
ik kan eigenlijk ook gewoon van die Vega stukjes kopen en dan zelf satésaus makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:03 schreef jerney het volgende:
Ja nee, quorn is evil, huuu! Shoo
Mooi dat de spruitjes wél lekker waren
Of maak gewoon Gado Gadoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk ook gewoon van die Vega stukjes kopen en dan zelf satésaus maken
zit ik me nu te bedenkenvolgende keer proberen
OOK lekker, eigenlijk is alles wel lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Of maak gewoon Gado Gado
Voor de pindasaus kun je bij de toko terecht, hoef je er alleen water bij te gooien en te verwarmen.Ik gooi er zelf dan nog sambal badjak (zonder runderbouillon) bij.
Krijg je honger van hequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OOK lekker, eigenlijk is alles wel lekker![]()
Ik zag je soepjes staan in dat andere topic![]()
Recepten die 100% plantaardig zijn.
Heb je daar echt goede (niet mierzoete) pindasaus dan? Van welk merk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Of maak gewoon Gado Gado
Voor de pindasaus kun je bij de toko terecht, hoef je er alleen water bij te gooien en te verwarmen.Ik gooi er zelf dan nog sambal badjak (zonder runderbouillon) bij.
Eigenlijk zou je een winkeltje moeten beginnen, de nieuwe Soep Naziquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Krijg je honger van he
Ik heb nu trek in allerlei herfst- en wintersoepjes
die vraag laat ik voor Jerneyquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb je daar echt goede (niet mierzoete) pindasaus dan? Van welk merk?
Ja, die heb je wel, maar ik heb hem niet in huis en in Antwerpen heb ik hem nog niet gevondenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb je daar echt goede (niet mierzoete) pindasaus dan? Van welk merk?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een winkeltje moeten beginnen, de nieuwe Soep Nazi![]()
ok.. eigenlijk niets nieuws ontdekt deze week.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef jerney het volgende:
Ja maar ja! Niet alleen spammen he, doe ook es on topic
Ik ben ze nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat bij de AH (of bij sommige iig) gratis proefmonstertjes te krijgen zijn van Alpro minarine.
Hier ook bij C1000, wie weet bij jou wel bij c1000?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen
Ik denk eigenlijk dat het al te koop is maar ik wist het alleen niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier ook bij C1000, wie weet bij jou wel bij c1000?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |