Gelatine?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind jullie knap. Dat moet ik echt even kwijt.
Ik doe mee aan de Veggie challenge en doe 1 dag veganistisch. Net in de winkel eens rondgekeken voor broodbeleg bijvoorbeeld. Was helemaal in mijn nopjes met een pot sandwichspread, dat vind ik lekker. Zit er koemelkeiwit in![]()
Uiteindelijk heb ik aardbeienjam meegenomen, alsjeblieft zeg me dat dat wel kan
Volgens mij zit in jam bijna altijd pectine...quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gelatine?
Kijk eens rond bij de natuurwinkel of iets dergelijks. En anders werkt pindakaas altijd
Ja maar het kán gelatine zijn, daarom noem ik het.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Volgens mij zit in jam bijna altijd pectine...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja maar het kán gelatine zijn, daarom noem ik het.
Eet smakelijk dan maarquote:
Mooiquote:
Dat is wel heel negatief hoor. Je kan 100% vegan leven en gewoon alles bij de AH of Jumbo ofzo halen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
yups, ik vrees dat als je écht helemaal Veganististisch wilt gaan eten dat je
voor een groot deel bent aangewezen op de natuurwinkels, al zijn sommige
dingen al te koop hier en daar in supermarkten, en het is allemaal veeeeel duurder![]()
Ik ben nog nooit jam met gelatine tegen gekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef Selestha het volgende:
Ja maar het kán gelatine zijn, daarom noem ik het.
http://www.veganisme.org/wiki/index.php/Broodbelegquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik doe mee aan de Veggie challenge en doe 1 dag veganistisch. Net in de winkel eens rondgekeken voor broodbeleg bijvoorbeeld. Was helemaal in mijn nopjes met een pot sandwichspread, dat vind ik lekker. Zit er koemelkeiwit in![]()
Dat is ook wel weer waar, maar als je meer variatie wilt bedoelde ik eigenlijk, en bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:02 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat is wel heel negatief hoor. Je kan 100% vegan leven en gewoon alles bij de AH of Jumbo ofzo halen.
Ok. Dat kan. Ik wel. Dus ik noem het. Ok?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit jam met gelatine tegen gekomen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik ga dit ook volgen, aangezien ik in juli 3 dagen per week plantaardig ga eten
Die yam nuggets vind ik wel een leuk idee, zou ze niet kant en klaar kopen maar goede inspi om zelf te maken. En erg fijn om een aantal lekkere vegan koekjes te kennen nu!
Dit topic is geloof ik exclusief voor vegan producten hè? Is er eigenlijk ook een topic voor vegan recepten? Ben ik wel benieuwd naar (linzenburgers e.d. komen denk ik wel op 't menu. En uiteraard salades en soep, en wraps e.d., maar meer recepten is natuurlijk altijd welkom)
Op brood is houmous ook goed. Die van Sabra is erg lekker, pikant is mijn favoriet. Hetzelfde merk heeft ook een auberginesmeersel. Ook erg lekker. In ieder geval bij de AH te koop, maar Hoogvliet had het ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Maria2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Houmous vind ik echt verschrikkelijk, ik heb het nu een aantal keer geprobeerd en ik krijg het niet weg
Pindakaas, sambal, banaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:22 schreef jerney het volgende:
Of pindakaas net sambal badjak (wel goed kijken of er geen runderbouillon in zit zoals die van koningsvogel) en plakjes komkommer
broodje gado gado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |