quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuk !
Op pad in Amsterdam en zin in een snelle hap?
Of wil je al een tijd een restaurant-uitje plannen?
Stichting Viva Las Vega’s stelt met trots de nieuwe VegaMap voor.
Deze plattegrond van Amsterdam toont je alle hotspots voor vega-vriendelijk eten, drinken en winkelen.
Vanaf nu gratis af te halen bij Vega-Life in Amsterdam.
Of voor 1,5 euro thuisgestuurd.
Bestellen kan via info@viva- las-vegas.nl
Ach... ik vind het juist gezond als kinderen zich zorgen maken. Ik zou geen kinderen willen die maar een 'ja en amen' opvoeding krijgen. Dat zijn de meelopers. En we weten wat meelopen doet met maatschappijen. En we hebben toch meer gandhi's, rosa parks, MLK's, mandela's e.d. nodig m.i.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef RobinOok het volgende:
Vre-se-lijk! Nou is dat kind geen 8, dat scheelt in mijn ogen nogal wat, maar evengoed vre-se-lijk.
Did you have the worry of these things when you were my age, vraagt ze.
Ja, lieve schat. Dat soort zorgen zijn van alle tijden. In mijn tijd waren er kinderen die zich vreselijk zorgen maakten over wanneer de atoombom zou vallen. Of dat alle bossen zouden verdwijnen door zure regen. Geen blije kinderen. En met in mijn ogen falende ouders die hun kinderen niet kunnen behoeden voor zulk gepieker en gedoemdenk.
Nog een gouden tip !quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Isegrim het volgende:
Rice Dream-ijs schijnt erg lekker te zijn. Het merk ben ik al wel tegengekomen, maar het ijs niet.
Van Rijsingen Soja-ijs was altijd bij de AH te vinden, maar sinds een aantal maanden is het er niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In België hebben ze volgens mij veel meer soja producten dan in Nederland.
http://www.soya.be/nl/
Ze hebben zelfs ijs !
Ben ik hier in Nederland nog niet tegengekomen![]()
Of is het wel verkrijgbaar in Nederland ?
[ afbeelding ]
http://www.soya.be/nl/market.php?product=sojaijs
Wil ik ook !
Bij de PLUS staat er nog genoeg van dat ijs.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:09 schreef TechXP het volgende:
[..]
Van Rijsingen Soja-ijs was altijd bij de AH te vinden, maar sinds een aantal maanden is het er niet meer
Ik al helemaal blijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:59 schreef Selestha het volgende:
[..]
Bij de PLUS staat er nog genoeg van dat ijs.
Den Haag is ook niet écht naast de deurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:22 schreef jerney het volgende:
Ik heb volgens mij wel soja ijs gezien bij de Ekoplaza ooit, maar die zit in Den Haag. Wel een fijne winkel. Maar wel zonder fatsoenlijke sojakaas.
Wat een leuk en goed idee die kaartquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyway's Tip v.d. dag
Niet alleen leuk voor Amsterdammers, maar ook voor mensen die wel eens een
bezoekje brengen aan Amsterdam.
Vraag de Vegamap aan.
[ afbeelding ]
Je kan hem ook afhalen
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Wat een leuk en goed idee die kaart![]()
Staat er wel op wat veganistisch is ook?
Haha, ja wie weetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk !misschien kom ik je nog eens tegen in zo;n eettentje
Vandaar de maarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Den Haag is ook niet écht naast de deuroh ja, ik kan die sojakaasjes ook wel meteen
even meenemen in mijn mails, ik vind dit wel een terechte klacht eigenlijk.![]()
Of niet dan ?
Ik heb Viva Las Vega´s al een mailtje gestuurd om hem te bestellen. Ik vind het ook wel prettig om hem voor die tijd te hebben want wij blijven dan waarschijnlijk niet de hele dag en dan kunnen we dus al kijken waar we eventueel iets kunnen eten die avond. Ik ben alleen nog maar in De Bolhoed geweest...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:29 schreef TechXP het volgende:
Vegamap kan je ook ophalen op het festival 30 juni in Amsterdam: www.viva-las-vegas.nl
Dus ik heb deze zojuist gegetenquote:
Volgende keer zal ik een andere AH to go binnenlopen want ik wil die toch ook wel graagquote:Op maandag 14 mei 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij ''ons'' hebben we http://www.puuruiteten.nl(...)-shakes-amsterdam-cs bij het station en ik heb net dit gegeten, lijkt een beetje op die salade
van AH to go denk ik
Coucous met sla gegrilde groenten en pijnboompitjes
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef RobinOok het volgende:
Oordeel: als je geen kip wilt eten een goed alternatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |