Ik miste je al.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
* even zwaait vanuit Landgraaf en laat weten dattie nog leeft *
Morgenmiddag weer online.,,
Dat heeft met leeftijd te makenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
Dat duurde veel ste lang om een vervolg aan te maken. Nu ben ik mijn vuile opmerking vergeten.
Ik ben hier nog maar net, dus ik mag nog geen vuile opmerkingen makenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
Dat duurde veelste lang om een vervolg aan te maken. Nu ben ik mijn vuile opmerking vergeten.
vannelle en ik verschillen niet zoveel in leeftijd.quote:
Ik zou zeggen pas je aan aan de restquote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Ik ben hier nog maar net, dus ik mag nog geen vuile opmerkingen maken
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle en ik verschillen niet zoveel in leeftijd.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle legt perzik op knie en slaat plat
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...quote:
Feli met Meg.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...
Vanavond inpakken voor Hamburg ... En eigenlijk heb ik niet heel veel zin.
Ahh leuk gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...
Vanavond inpakken voor Hamburg ... En eigenlijk heb ik niet heel veel zin.
Dan moet je je opnieuw registreren.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Instructorix het volgende:
Ik wil eerst een andere nickname...deze vind ik STOM!!
Ik denk niet dat Merlijn er heen gaat om te winkelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh leuk gefeliciteerd![]()
Hahaha geen zin in Hamburg hmm er zullen velen zijn die met je willen ruilen
Ja dat weet ik ook welquote:Op zondag 13 mei 2012 00:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je je opnieuw registreren.
[..]
Ik denk niet dat Merlijn er heen gaat om te winkelen.
Nick wijzigen is helaas niet mogelijk. Dus accepteren of gewoon een nieuwe aanmakenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef Instructorix het volgende:
Ik wil helemaal niet opnieuw registreren, vond de eerste keer al lastig zat. Is er hier geen aardige MultiHunter, die dat even kan aanpassen?
Op 1 uitzondering na dan, ooit in het verledenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Rucky het volgende:
Ik weet wanneer zwaaien met een reep chocola werkt en wanneer het niet werkt. En er wordt niet aan nicknaam veranderingen gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |