Is dat definitief?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen die wil helpen met klussen/ verhuizenwie kan en wil er helpen het weekend van 15 juni? 11 juni krijg ik de sleutel, das op een maandag, dus niet zo handig!
Ja psies, is iets minder ingrijpend dan asbest verwijderen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Je weet het maar nooit met de woningbouw! Maar hij zegt van wel! Als het deurprobleem voor mijn slaapkamer dan nog niet is opgelost, moeten ze dat maar doen als ik erin zit.
Ik wil wel meequote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
![]()
Ohwee als ze het weer veranderen. Dan trek ik die vent over zn bureau!
16e is prima!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef nikky het volgende:
Op de 15e wordt lastig (vrijdag). Dochterlief moet dan naar school en zwemles. Dat laatste is pas 18:00 afgelopen. Dan nog een uur naar Assen.
De 16e kan ook? Dan kom ik je graag helpen
I'll be therequote:
En dan zijn handen aan zijn schoenveters binden.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
![]()
Ohwee als ze het weer veranderen. Dan trek ik die vent over zn bureau!
Mooi dat er nu een datum bekend is.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen die wil helpen met klussen/ verhuizenwie kan en wil er helpen het weekend van 15 juni? 11 juni krijg ik de sleutel, das op een maandag, dus niet zo handig!
"mogen" de kinderen hun fiets wel mee?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja! Nu je het zegt, bedenk ik me dat haar band nog steeds geplakt moet worden.
Niet nodig dus?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die gaat gewoon mee! En Vannelle, kom jij het vrijdag voordoen?
euh........vrijdag?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die gaat gewoon mee! En Vannelle, kom jij het vrijdag voordoen?
Bij mijn weten zou dat het weekend van de 15e zijn want de 11e valt op een maandag.....quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Of andere keer als jullie de spullen brengen. Of ben ik nou zo in de war?
Die info had ik nog niet!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij mijn weten zou dat het weekend van de 15e zijn want de 11e valt op een maandag.....
Klomp, breek en zo.......quote:
ff kortsluiten dan, wie is je aanspreekpunt?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Haha, ik hoor van de een dit en van de ander dat.
Maar ik vind het prima hoor, is het meteen op de goede plek!
Gebruik mij maar als aanspreekpunt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
ff kortsluiten dan, wie is je aanspreekpunt?
regelen we het vanaf die persoon wel.
Ik heb haar al een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef vannelle het volgende:
Sgoe, doen we dat.
Neem aan dat jij het kortsluit met het boerinnetje uut Grunn?
Ik melk mijn salamanders niet hoor! Ik lig trouwens bij de Hoornseplas dus ik kan wel pm's maar geen dm's zienquote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef vannelle het volgende:
Sgoe, doen we dat.
Neem aan dat jij het kortsluit met het boerinnetje uut Grunn?
Hoornse plas!!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik melk mijn salamanders niet hoor! Ik lig trouwens bij de Hoornseplas dus ik kan wel pm's maar geen dm's zien
En de batterij van mn telefoon is bijna leeg :p
SC is bijna vol, hou je het ff in de gaten?quote:
Dat zal mij nooit meer gebeuren, dat ik een nieuw deel open.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
SC is bijna vol, hou je het ff in de gaten?
Hahahahaaaa, zelf vond ik em wel grappig.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zal mij nooit meer gebeuren, dat ik een nieuw deel open.
Vergeet dat maar, gezien de reacties van sommige Fok!ers...............
2,50 valt verhoudinsgewijs nog mee!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef vannelle het volgende:
Kijk toch es stiekum? Nou wil ik het weten ook!
Pakje boter op een stokje :pquote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef vannelle het volgende:
Verhoudingsgewijs wel maar wát een geld voor een ijsje zeg......
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen... hier 3 deuren verder is de buurvrouw vertrokken in de eerste week van februari. Anderhalve week geleden hebben ze pas het asbest verwijdert en waar ze nu nog mee bezig zijn zal Joost weten, maar het pand is nog niet eens aangeboden in de woonkrant, laat staan verhuurd!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez is langs geweest bij de woningbouw over mijn huisje.
En hij zegt dat ik eerder moet rekenen op half juli. Dat 11 juni een streefdatum is.
Dat is iig niet tegen mij gezegd. Ga er maar weer achteraan bellen!
Hij denkt er nu over om toch een particuliere woning te huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik mag het hopen...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Troel het volgende:
Ik neem toch aan dat ze met een urgentiewoning wat sneller werken?
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen... hier 3 deuren verder is de buurvrouw vertrokken in de eerste week van februari. Anderhalve week geleden hebben ze pas het asbest verwijdert en waar ze nu nog mee bezig zijn zal Joost weten, maar het pand is nog niet eens aangeboden in de woonkrant, laat staan verhuurd!Mij wel, want het is me toegezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |