SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo goed als. Ze is onze mascotte.quote:
Homosensualiteit.quote:
Ik heb ananassen gekocht, haar favoriete fruit. Nu nog een leuke tekst verzinnen.quote:
Jupquote:
Valide Sultan nog welquote:
Onderkoffer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef Morera het volgende:
Ok maar even een serieuze vraag, is het echt zo ongebruikelijk dat turkse mannen een serieuze relatie met iemand van een andere cultuur aan gaan? Ik zie het zo weinig en ik heb een aantal goede vrienden en die zeggen over het algemeen dat ze uiteindelijk toch liever met een Turks meisje zullen trouwen. Ik heb 1 turkse vriend die met een mengelmoes meid van 4 afkomsten ofzo wat heeft en alles voor haar over heeft.
Ik vind Turkse mannen echt leuk in de omgang, ik hou van het eten en van de gezelligheid en gastvrijheid maar ik durf bijna nooit een Turkse man te versieren omdat ik dan denk dat het tijdelijk is ofzo.
Ligt aan de omgeving. Over het algemeen (ja, ik generaliseer, bedenk de nuancering er zelf bij) is er verschil in taal, cultuur en religie en wil de familie graag een Turks meisje voor hun zoon.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef Morera het volgende:
Ok maar even een serieuze vraag, is het echt zo ongebruikelijk dat turkse mannen een serieuze relatie met iemand van een andere cultuur aan gaan? Ik zie het zo weinig en ik heb een aantal goede vrienden en die zeggen over het algemeen dat ze uiteindelijk toch liever met een Turks meisje zullen trouwen. Ik heb 1 turkse vriend die met een mengelmoes meid van 4 afkomsten ofzo wat heeft en alles voor haar over heeft.
Ik vind Turkse mannen echt leuk in de omgang, ik hou van het eten en van de gezelligheid en gastvrijheid maar ik durf bijna nooit een Turkse man te versieren omdat ik dan denk dat het tijdelijk is ofzo.
Zo voldoet ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valide Sultan nog wel
Oh en:
[ afbeelding ]
Trusten
Het is allemaal te goed om waar te zijn.quote:
Too good to be true omdat ze op Turken valt, maar terughoudend is met versieren?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het is allemaal te goed om waar te zijn.
Een vrouw die mannen versiert?
Een nieuwe vrouwelijke user die op Turkse mannen valt?
If something sounds too good to be true, it probably is.
Ook de postgeschiedenis doorspitten!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het is allemaal te goed om waar te zijn.
Een vrouw die mannen versiert?
Een nieuwe vrouwelijke user die op Turkse mannen valt?
If something sounds too good to be true, it probably is.
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Too good to be true omdat ze op Turken valt, maar terughoudend is met versieren?
Dan moet ik mijn bangalijst updaten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook de postgeschiedenis doorspitten!. Ze is 'legitiem'.
.
Jup, bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.
En over het algemeen ( nuanceer ) hecht de man in kwestie ook veel waarde aan wat de familie wil, of valt dat wel mee en is het gewoon he is just not that in to you?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt aan de omgeving. Over het algemeen (ja, ik generaliseer, bedenk de nuancering er zelf bij) is er verschil in taal, cultuur en religie en wil de familie graag een Turks meisje voor hun zoon.
Vay anasina.quote:
Het komt ongeveer overeen met deze lijst.quote:
Gewoon negeren, ik snap mezelf ook niet.quote:
Postgeschiedenis doorspitten...'t is maar waar je tijd voor vrijmaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook de postgeschiedenis doorspitten!. Ze is 'legitiem'.
.
Ligt aan de familie en de jongen zelf. Sommige families zijn heel strikt en kan de jongen - hoeveel hij ook wil - niet afwijken van de wensen van zijn ouders en omgeving. Andere families zijn daar wat losser in en staan het uiteindelijk wel toe. Het kan soms gemakkelijk verlopen, maar soms ook heel erg stroef.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef Morera het volgende:
[..]
En over het algemeen ( nuanceer ) hecht de man in kwestie ook veel waarde aan wat de familie wil, of valt dat wel mee en is het gewoon he is just not that in to you?
Waarom zoveel gedoe omdat ik zeg dat ik turkse mannen aantrekkelijk vind maar ze niet durf te versieren. Ik zeg niet dat ik aan de lopende band mannen versier hoor. Ik ben juist best wantrouwend naar mannen, in alle soorten. Blijkt toch wel uit mijn vraag zou ik denkenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.
Trouwens, vrouwen zeuren voortdurend om gelijkheid en emancipatie, maar als het om relaties gaat mag de man de eerste stap zetten (en het risico op een blauwtje lopen), mag de man alles betalen, mag de man alles repareren, enzovoorts. Selectief winkelen.
[..]
Dan moet ik mijn bangalijst updaten.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Postgeschiedenis doorspitten...'t is maar waar je tijd voor vrijmaakt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vay anasina.
[..]
Het komt ongeveer overeen met deze lijst.
[..]
Gewoon negeren, ik snap mezelf ook niet.
Oke dat zie ik soms wel doorschemeren, dat ze eigenlijk wel willen maar vanwege allemaal dingen niet gaan voor wie ze op dat moment willen. Dan heb ik het niet over mezelf, maar over Turkse vrienden waar ik gesprekken mee heb over vrouwen etc.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt aan de familie en de jongen zelf. Sommige families zijn heel strikt en kan de jongen - hoeveel hij ook wil - niet afwijken van de wensen van zijn ouders en omgeving. Andere families zijn daar wat losser in en staan het uiteindelijk wel toe. Het kan soms gemakkelijk verlopen, maar soms ook heel erg stroef.
Zo weinigquote:Op zondag 13 mei 2012 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wow, zarGon heeft voor de 2e keer in mijn FOK!bestaan gereageerd op mij![]()
De 1e keer was een paar jaar terug in ONZ in een theedoek/hoofddoek topic.
Wel ja, het versierd worden door een Turkse man betekent niet dat-ie meteen hij een gouden toekomst voor zich ziet met jou.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef Morera het volgende:
[..]
Oke dat zie ik soms wel doorschemeren, dat ze eigenlijk wel willen maar vanwege allemaal dingen niet gaan voor wie ze op dat moment willen. Dan heb ik het niet over mezelf, maar over Turkse vrienden waar ik gesprekken mee heb over vrouwen etc.
Dat zorgt er wel voor dat ik zelf dan niet zo snel een Turkse man vertel dat ik hem wel zie zitten ofzoDan krijg je inderdaad dat passieve dat je gaat wachten tot de man jou versiert, omdat je dan tenminste weet dat hij er geen moeite mee heeft dat je niet Turks bent
In mijn woonplaats 'stikt' het van de Turken en bijna allemaal hebben ze een Turkse vrouw thuis en zonodig een Hollandse meid als scharreltje. Kerels zijn dus gewoon getrouwd.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef Morera het volgende:
[..]
Oke dat zie ik soms wel doorschemeren, dat ze eigenlijk wel willen maar vanwege allemaal dingen niet gaan voor wie ze op dat moment willen. Dan heb ik het niet over mezelf, maar over Turkse vrienden waar ik gesprekken mee heb over vrouwen etc.
Dat zorgt er wel voor dat ik zelf dan niet zo snel een Turkse man vertel dat ik hem wel zie zitten ofzoDan krijg je inderdaad dat passieve dat je gaat wachten tot de man jou versiert, omdat je dan tenminste weet dat hij er geen moeite mee heeft dat je niet Turks bent
Je telt verkeerd of je ziet mijn reacties over het hoofd. Niet dat ik vaak op jou hebt gereageerd, maar zo armoedig is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wow, zarGon heeft voor de 2e keer in mijn FOK!bestaan gereageerd op mij![]()
De 1e keer was een paar jaar terug in ONZ in een theedoek/hoofddoek topic.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een echte Marokkaan zou nooit 'Marroko' typen, maar Marokko, next.
Oke ik zal even met de billen bloot gaan waar die vraag echt vandaan komt.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel ja, het versierd worden door een Turkse man betekent niet dat-ie meteen hij een gouden toekomst voor zich ziet met jou.. Het kan ook gewoon leuk zijn. Wat dat betreft heeft dat weinig te maken trouwen.
Dit heb ik ook meegemaakt, een hele leuke vent die mij iets te perfect en te aardig was. Kwam er toevallig via via achter dat hij een vrouw had die hoogzwanger was. Maarja dat doen nederlanders marokkanen surinamers joegoslaven latinos amerikanen allemaal ook dus ik vond dat gewoon een foute ventquote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In mijn woonplaats 'stikt' het van de Turken en bijna allemaal hebben ze een Turkse vrouw thuis en zonodig een Hollandse meid als scharreltje. Kerels zijn dus gewoon getrouwd.
Zo weinig dat ik het nog weet. Was in je mod periode.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je telt verkeerd of je ziet mijn reacties over het hoofd. Niet dat ik vaak op jou hebt gereageerd, maar zo armoedig is het nou ook weer niet.
Toch maar eens doen. Is vaak een aanleiding tot meer gesprekstof.quote:Ik reageer niet zo snel op "Hoi!" en "Goedemorgen!
".
Hoewel Nederlanders meestal geen haar op hun kont hebben, vind ik het toch tof dat je met de billen bloot gaat.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef Morera het volgende:
[..]
Oke ik zal even met de billen bloot gaan waar die vraag echt vandaan komt.
Ongeveer 4 jaar geleden ofzo leerde ik een Turkse jongen kennen, leuk mee omgegaan voor een aantal maanden ofzo en hij zag mij wel zitten. Ik zag hem ook wel zitten dus we spraken na dat we dat van elkaar wisten af en er werd gezoend. Geen gehaast en geen vaag gedoe.
Tijdens dat zoenen probeerde hij meer voor elkaar te krijgen en ik wilde dat niet. Hierna hebben we het er 1 keer uitgebreid over gehad en vertelde hij dat het vanwege zijn vader en opa is. Zijn moeder had mij zonder dat ik het wist op de webcam gezien en hem aangemoedigd omdat hij het over mij had en ik haar een leuke meid leek. Het is uiteindelijk niks geworden en hij bood zijn excuses aan voor het feit dat hij toen verder probeerde te gaan. Besproken, besloten niet kinderachtig te doen en tot de dag van vandaag heb ik echt goed contact met hem en geef ik hem zelfs tips als hij drama met vrouwen heeft, en hij mij als ik een probleem met een man heb.
Toch weet ik dat het toen niks is geworden vanwege zijn vader en opa, ergens vind ik het dus jammer, niet vanwege hem want ik voel niks meer voor hem, dat dit een beetje bij mij is blijven hangen. Ik ken genoeg turkse mannen en ontmoet er ook genoeg en raak er zo mee aan de praat maar het komt niet meer in me op om te flirten ofzo. Terwijl ik wel vaak denk van![]()
mjom
/einde lange verhalen maar wilde mezelf even verklaren
Maar het pleit wel voor zijn gepretendeerde afkomst dat hij zich openlijk autodief noemt.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een echte Marokkaan zou nooit 'Marroko' typen, maar Marokko, next.
Als jij geen onderkoffer bent eet ik mijn ballen op.quote:
Hehe, opa's. De generatiekloof tussen de eerste generatie (opa) en de derde generatie (jongen) is ontzettend groot. En dat uit zich soms op deze manier. Zijn vader kan het trouwens best okay gevonden hebben (net zoals de moeder), maar zich mee laten slepen door de opa. Het is nogal onbeschoft om tegen je vader in te gaan. De tweede generatie doet dan dus ook niet (vaak). De derde generatie heeft zich er min of meer van vrijgevochten, 'nee' zeggen is makkelijker. Ik kan 'nee' tegen mijn vader zeggen, voor mijn vader is dat veel moeilijk om te doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef Morera het volgende:
[..]
Oke ik zal even met de billen bloot gaan waar die vraag echt vandaan komt.
Ongeveer 4 jaar geleden ofzo leerde ik een Turkse jongen kennen, leuk mee omgegaan voor een aantal maanden ofzo en hij zag mij wel zitten. Ik zag hem ook wel zitten dus we spraken na dat we dat van elkaar wisten af en er werd gezoend. Geen gehaast en geen vaag gedoe.
Tijdens dat zoenen probeerde hij meer voor elkaar te krijgen en ik wilde dat niet. Hierna hebben we het er 1 keer uitgebreid over gehad en vertelde hij dat het vanwege zijn vader en opa is. Zijn moeder had mij zonder dat ik het wist op de webcam gezien en hem aangemoedigd omdat hij het over mij had en ik haar een leuke meid leek. Het is uiteindelijk niks geworden en hij bood zijn excuses aan voor het feit dat hij toen verder probeerde te gaan. Besproken, besloten niet kinderachtig te doen en tot de dag van vandaag heb ik echt goed contact met hem en geef ik hem zelfs tips als hij drama met vrouwen heeft, en hij mij als ik een probleem met een man heb.
Toch weet ik dat het toen niks is geworden vanwege zijn vader en opa, ergens vind ik het dus jammer, niet vanwege hem want ik voel niks meer voor hem, dat dit een beetje bij mij is blijven hangen. Ik ken genoeg turkse mannen en ontmoet er ook genoeg en raak er zo mee aan de praat maar het komt niet meer in me op om te flirten ofzo. Terwijl ik wel vaak denk van![]()
mjom
/einde lange verhalen maar wilde mezelf even verklaren
Ben ik absoluut niet. Waarom denkt iedereen dat nou.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Maar het pleit wel voor zijn gepretendeerde afkomst dat hij zich openlijk autodief noemt.
[..]
Als jij geen onderkoffer bent eet ik mijn ballen op.
Was eergisteren op het nieuws inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Bilge het volgende:
Turken mogen ook in het buitenland stemmen door komst nieuwe wet
Dikke rijen voor eht consulaat.
Was jij actief in ONZ in mijn modperiode? Dat kan ik namelijk niet herinneren.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo weinig dat ik het nog weet. Was in je mod periode.
Buiten die tijd en hier ben ik je niet tegengekomen.
Ik ben niet zo van de small talk.quote:[..]
Toch maar eens doen. Is vaak een aanleiding tot meer gesprekstof.
De Zuidelijkere volkeren zijn 'trotser' dan de Noordelijkere volkeren. Heel de Balkan is één pot nat joh. Grieken kennen de tzatziki, wij de cacık (uitspraak: dzj-a-dzj-ek/uhk (stomme e). Op de Turkse Wikipediapagina staan er foto's.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:50 schreef Morera het volgende:
Oke bedankt voor de reacties op mn lange verhaal, ik ben trouwens helemaal niet Nederlands maar wel zo goed als. Ik zou super mooie kindjes krijgen als ik met een turkse man zou trouwen maar genoeg daarover.
Wat ik ook grappig vind is dat mijn joegoslavische vrienden heel trots zijn op hun keuken, terwijl dat volgens mij allemaal uit de Turkse keuken komt. Van wie is de tzatziki ? Turken of Grieken?
Oke zal wel net als zuid amerika zijn, allemaal dezelfde gerechten maar toch weer net heel andersquote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Zuidelijkere volkeren zijn 'trotser' dan de Noordelijkere volkeren. Heel de Balkan is één pot nat joh. Grieken kennen de tzatziki, wij de cacık (uitspraak: dzj-a-dzj-ek/uhk (stomme e).
Jazeker. Ik weet zelfs nog dat je UI vóór je mod tijd een ander kleurtje had.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was jij actief in ONZ in mijn modperiode? Dat kan ik namelijk niet herinneren.
Zoals ik al zei: ik ken je eigenlijk alleen van ONZ.quote:Ik heb me trouwns 'afgezonderd' vergeleken met de jaren hiervoor. Waar ik in het begin en mijn modperiode over het hele forum actief was, ben ik nu op specifiekere plekken actief.
Hoi!quote:Ik ben niet zo van de small talk..
Samsun du best.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was eergisteren op het nieuws inderdaad.
Ook wordt 19 Mayıs een week lang gevierd in plaats van één dag en wordt er taart gesneden in Samsun ter ere van Atatürk.
Dankjequote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen komen en gaan in dit topic, welkom Morera.
Ok, de frituurpan borrelt al. Hoe zouden menselijke ballen smaken?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:44 schreef Triggershot BestIEverHad het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet. Waarom denkt iedereen dat nou.
De meeste Europese Turken zijn conservatief, waardoor vooral AKP, MHP en Saadet hier baat bij hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was eergisteren op het nieuws inderdaad.
Ook wordt 19 Mayıs een week lang gevierd in plaats van één dag en wordt er taart gesneden in Samsun ter ere van Atatürk.
Voor mijn modperiode had ik een andere UI. Ik heb er eens naar terug zitten zoeken en ben echt pareltjes tegengekomen (betekenisvol voor mij).quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik weet zelfs nog dat je UI vóór je mod tijd een ander kleurtje had.
[..]
Zoals ik al zei: ik ken je eigenlijk alleen van ONZ.
[..]
Hoi!
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moest echt kapot lachen om die gif in je FoBo
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, de frituurpan borrelt al. Hoe zouden menselijke ballen smaken?
SPOILER: Deze .gif stamt ook uit die tijd. :'). NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 01:21:29 ]
Oja, die met je gezicht ken ik ook nog wel. Regelmatig gezien in KLB. (ken ik je ook daarvan dus). Je huidige had vroeger een gele kleur als ik me goed herinner.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
Mijn eerste UI had drie versies.
Dit was de laatste versie:
[ afbeelding ]
Numero 1 had alleen de Turkse vlag, numero twee had de Turkse en de Nederlandse vlag. Numero drie heeft de titties erbij gekregen. Dat gezicht wat je heel kort ziet verschijnen ben ik..
De tijden zijn veranderd, dat toont zo'n simpele UI. Borsten mogen tegenwoordig niet eens op FOK!.
Doe eens snel deleten dan. Snakey is al bezig in NB @ ONZ.quote:Borsten mogen tegenwoordig niet eens op FOK!.
Dat vind je erg?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
Mijn eerste UI had drie versies.
Dit was de laatste versie: http://zargon.nl/img/main(...)10&g2_serialNumber=1.
Numero 1 had alleen de Turkse vlag, numero twee had de Turkse en de Nederlandse vlag. Numero drie heeft de titties erbij gekregen. Dat gezicht wat je heel kort ziet verschijnen ben ik..
De tijden zijn veranderd, dat toont zo'n simpele UI. Borsten mogen tegenwoordig niet eens op FOK!.
Ook een hapje? Er is genoeg voor iedereen.quote:
Treffende samenvatting van jezelf.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
Dit was de laatste versie: http://zargon.nl/img/main(...)10&g2_serialNumber=1.
Groen, blauw, eventueel zwart.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, die met je gezicht ken ik ook nog wel. Regelmatig gezien in KLB. (ken ik je ook daarvan dus). Je huidige had vroeger een gele kleur als ik me goed herinner.
Plaatjes veranderd naar links. Moet genoeg zijn. Hoop ik.quote:[..]
Doe eens snel deleten dan. Snakey is al bezig in NB @ ONZ.
2007/2008.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dat met al die 18+ plaatjes hier?
Ik ga jou een hap geven.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ook een hapje? Er is genoeg voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |