SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo goed als. Ze is onze mascotte.quote:
Homosensualiteit.quote:
Ik heb ananassen gekocht, haar favoriete fruit. Nu nog een leuke tekst verzinnen.quote:
Jupquote:
Valide Sultan nog welquote:
Onderkoffer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef Morera het volgende:
Ok maar even een serieuze vraag, is het echt zo ongebruikelijk dat turkse mannen een serieuze relatie met iemand van een andere cultuur aan gaan? Ik zie het zo weinig en ik heb een aantal goede vrienden en die zeggen over het algemeen dat ze uiteindelijk toch liever met een Turks meisje zullen trouwen. Ik heb 1 turkse vriend die met een mengelmoes meid van 4 afkomsten ofzo wat heeft en alles voor haar over heeft.
Ik vind Turkse mannen echt leuk in de omgang, ik hou van het eten en van de gezelligheid en gastvrijheid maar ik durf bijna nooit een Turkse man te versieren omdat ik dan denk dat het tijdelijk is ofzo.
Ligt aan de omgeving. Over het algemeen (ja, ik generaliseer, bedenk de nuancering er zelf bij) is er verschil in taal, cultuur en religie en wil de familie graag een Turks meisje voor hun zoon.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:43 schreef Morera het volgende:
Ok maar even een serieuze vraag, is het echt zo ongebruikelijk dat turkse mannen een serieuze relatie met iemand van een andere cultuur aan gaan? Ik zie het zo weinig en ik heb een aantal goede vrienden en die zeggen over het algemeen dat ze uiteindelijk toch liever met een Turks meisje zullen trouwen. Ik heb 1 turkse vriend die met een mengelmoes meid van 4 afkomsten ofzo wat heeft en alles voor haar over heeft.
Ik vind Turkse mannen echt leuk in de omgang, ik hou van het eten en van de gezelligheid en gastvrijheid maar ik durf bijna nooit een Turkse man te versieren omdat ik dan denk dat het tijdelijk is ofzo.
Zo voldoet ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valide Sultan nog wel
Oh en:
[ afbeelding ]
Trusten
Het is allemaal te goed om waar te zijn.quote:
Too good to be true omdat ze op Turken valt, maar terughoudend is met versieren?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het is allemaal te goed om waar te zijn.
Een vrouw die mannen versiert?
Een nieuwe vrouwelijke user die op Turkse mannen valt?
If something sounds too good to be true, it probably is.
Ook de postgeschiedenis doorspitten!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het is allemaal te goed om waar te zijn.
Een vrouw die mannen versiert?
Een nieuwe vrouwelijke user die op Turkse mannen valt?
If something sounds too good to be true, it probably is.
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Too good to be true omdat ze op Turken valt, maar terughoudend is met versieren?
Dan moet ik mijn bangalijst updaten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook de postgeschiedenis doorspitten!. Ze is 'legitiem'.
.
Jup, bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.
En over het algemeen ( nuanceer ) hecht de man in kwestie ook veel waarde aan wat de familie wil, of valt dat wel mee en is het gewoon he is just not that in to you?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt aan de omgeving. Over het algemeen (ja, ik generaliseer, bedenk de nuancering er zelf bij) is er verschil in taal, cultuur en religie en wil de familie graag een Turks meisje voor hun zoon.
Vay anasina.quote:
Het komt ongeveer overeen met deze lijst.quote:
Gewoon negeren, ik snap mezelf ook niet.quote:
Postgeschiedenis doorspitten...'t is maar waar je tijd voor vrijmaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook de postgeschiedenis doorspitten!. Ze is 'legitiem'.
.
Ligt aan de familie en de jongen zelf. Sommige families zijn heel strikt en kan de jongen - hoeveel hij ook wil - niet afwijken van de wensen van zijn ouders en omgeving. Andere families zijn daar wat losser in en staan het uiteindelijk wel toe. Het kan soms gemakkelijk verlopen, maar soms ook heel erg stroef.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef Morera het volgende:
[..]
En over het algemeen ( nuanceer ) hecht de man in kwestie ook veel waarde aan wat de familie wil, of valt dat wel mee en is het gewoon he is just not that in to you?
Waarom zoveel gedoe omdat ik zeg dat ik turkse mannen aantrekkelijk vind maar ze niet durf te versieren. Ik zeg niet dat ik aan de lopende band mannen versier hoor. Ik ben juist best wantrouwend naar mannen, in alle soorten. Blijkt toch wel uit mijn vraag zou ik denkenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
In principe is mevrouw dus wel iemand die op een man afstapt om hem te versieren. Bestaan zulke vrouwen echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar dat kan ook door mijn afschrikwekkende voorkomen komen.
Trouwens, vrouwen zeuren voortdurend om gelijkheid en emancipatie, maar als het om relaties gaat mag de man de eerste stap zetten (en het risico op een blauwtje lopen), mag de man alles betalen, mag de man alles repareren, enzovoorts. Selectief winkelen.
[..]
Dan moet ik mijn bangalijst updaten.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Postgeschiedenis doorspitten...'t is maar waar je tijd voor vrijmaakt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vay anasina.
[..]
Het komt ongeveer overeen met deze lijst.
[..]
Gewoon negeren, ik snap mezelf ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |