Jazeker. Ik weet zelfs nog dat je UI vóór je mod tijd een ander kleurtje had.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was jij actief in ONZ in mijn modperiode? Dat kan ik namelijk niet herinneren.
Zoals ik al zei: ik ken je eigenlijk alleen van ONZ.quote:Ik heb me trouwns 'afgezonderd' vergeleken met de jaren hiervoor. Waar ik in het begin en mijn modperiode over het hele forum actief was, ben ik nu op specifiekere plekken actief.
Hoi!quote:Ik ben niet zo van de small talk..
Samsun du best.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was eergisteren op het nieuws inderdaad.
Ook wordt 19 Mayıs een week lang gevierd in plaats van één dag en wordt er taart gesneden in Samsun ter ere van Atatürk.
Dankjequote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen komen en gaan in dit topic, welkom Morera.
Ok, de frituurpan borrelt al. Hoe zouden menselijke ballen smaken?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:44 schreef Triggershot BestIEverHad het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet. Waarom denkt iedereen dat nou.
De meeste Europese Turken zijn conservatief, waardoor vooral AKP, MHP en Saadet hier baat bij hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was eergisteren op het nieuws inderdaad.
Ook wordt 19 Mayıs een week lang gevierd in plaats van één dag en wordt er taart gesneden in Samsun ter ere van Atatürk.
Voor mijn modperiode had ik een andere UI. Ik heb er eens naar terug zitten zoeken en ben echt pareltjes tegengekomen (betekenisvol voor mij).quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik weet zelfs nog dat je UI vóór je mod tijd een ander kleurtje had.
[..]
Zoals ik al zei: ik ken je eigenlijk alleen van ONZ.
[..]
Hoi!
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moest echt kapot lachen om die gif in je FoBo
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, de frituurpan borrelt al. Hoe zouden menselijke ballen smaken?
SPOILER: Deze .gif stamt ook uit die tijd. :'). NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 01:21:29 ]
Oja, die met je gezicht ken ik ook nog wel. Regelmatig gezien in KLB. (ken ik je ook daarvan dus). Je huidige had vroeger een gele kleur als ik me goed herinner.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
Mijn eerste UI had drie versies.
Dit was de laatste versie:
[ afbeelding ]
Numero 1 had alleen de Turkse vlag, numero twee had de Turkse en de Nederlandse vlag. Numero drie heeft de titties erbij gekregen. Dat gezicht wat je heel kort ziet verschijnen ben ik..
De tijden zijn veranderd, dat toont zo'n simpele UI. Borsten mogen tegenwoordig niet eens op FOK!.
Doe eens snel deleten dan. Snakey is al bezig in NB @ ONZ.quote:Borsten mogen tegenwoordig niet eens op FOK!.
Dat vind je erg?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
Mijn eerste UI had drie versies.
Dit was de laatste versie: http://zargon.nl/img/main(...)10&g2_serialNumber=1.
Numero 1 had alleen de Turkse vlag, numero twee had de Turkse en de Nederlandse vlag. Numero drie heeft de titties erbij gekregen. Dat gezicht wat je heel kort ziet verschijnen ben ik..
De tijden zijn veranderd, dat toont zo'n simpele UI. Borsten mogen tegenwoordig niet eens op FOK!.
Ook een hapje? Er is genoeg voor iedereen.quote:
Treffende samenvatting van jezelf.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
Dit was de laatste versie: http://zargon.nl/img/main(...)10&g2_serialNumber=1.
Groen, blauw, eventueel zwart.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, die met je gezicht ken ik ook nog wel. Regelmatig gezien in KLB. (ken ik je ook daarvan dus). Je huidige had vroeger een gele kleur als ik me goed herinner.
Plaatjes veranderd naar links. Moet genoeg zijn. Hoop ik.quote:[..]
Doe eens snel deleten dan. Snakey is al bezig in NB @ ONZ.
2007/2008.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dat met al die 18+ plaatjes hier?
Ik ga jou een hap geven.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ook een hapje? Er is genoeg voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |