quote:
Ik word wel vaker emo nageroepen ofzoquote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef Dimens het volgende:
Doet mij denken aan dat ik net van nicht naar huis toe aan het fietsen was en langs een groep van die nickelson debielen reed en er ineens een achter mij aan kwam rennen. Ik langzamer fietsen schopt hij tegen mijn achterwiel aan.
Hij lachen en als een wijf terugrennen naar groepje.![]()
Dan wil ik zo graag iets doen maar ik weet dat ik toch geen kans heb tegen die 10 man. En er ook te weinig mensen over die weg gaan die mij eventueel zouden kunnen helpen.
moet eerst ruimte maken, daarna wie weetquote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stop jij me niet in je kelder dan?
Enige optie is uitroeien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
En dit soort mensen planten zich eerder en vaker voort, waardoor onze genenpoel verpest wordt met hun oneindige domheid. Een vicieuze cirkel waar we niet uit kunnen komen. Dit gaat nooit meer goed komen, ben ik bang.
Ik draai me dan altijd om en laat zien wie de baas isquote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik word wel vaker emo nageroepen ofzoGewoon negeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus het probleem Dimens, het sterft niet uit!quote:
Een chick die doet alsof ze lekker is, allemaal kankerplaatjes post van 9gag en oja, ik heb haar foto gezien en ik stop mijn lul nog liever in een potje zoutzuur dan haarquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een chick die doet alsof ze lekker is, allemaal kankerplaatjes post van 9gag en oja, ik heb haar foto gezien en ik stop mijn lul nog liever in een potje zoutzuur dan haar
jammerquote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een chick die doet alsof ze lekker is, allemaal kankerplaatjes post van 9gag en oja, ik heb haar foto gezien en ik stop mijn lul nog liever in een potje zoutzuur dan haar
Verdund zoutzuur of het echte werk?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aantal posts: 56655 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh daar is ze, helemaal zielig om je eigen topic te open kutquote:Op zondag 13 mei 2012 00:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
aantal posts: 56655 (gemiddeld 43 per dag)
Je zult veel vrouwen tegenkomen ja
Linkje?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:04 schreef Intronic het volgende:
waarom zit de tc niet helemaal vol met allemaal levenloze mensen ?
Liever het echte werk dan zijquote:Op zondag 13 mei 2012 00:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Verdund zoutzuur of het echte werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |