En dan niet slowen als dicht tegen elkaar aan staan. Maar slowen als in zo ver mogelijk van elkaar vandaan want het is eng.quote:
ik deed altijd dichtbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan niet slowen als dicht tegen elkaar aan staan. Maar slowen als in zo ver mogelijk van elkaar vandaan want het is eng.
quote:Op de dag van haar verdwijning droeg zij een zwarte jas met bontkraag, vermoedelijk van het merk Nickelson, een donkerkleurige lange broek en Uggs. Zij heeft een fors postuur, zwart geverfd haar, fel blauwe ogen en draagt een beugel.
Met gestrekte armen inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan niet slowen als dicht tegen elkaar aan staan. Maar slowen als in zo ver mogelijk van elkaar vandaan want het is eng.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:54 schreef Snuf. het volgende:
http://www.brandweerk5act(...)-vermist/#more-20066
Ik zeg niks. Een beetje droevig word ik van dit soort mensen.
twitter:Viswijfje twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 23:56:11Ik was ook weleens vermisd maar toen deed het ligt aan en zag ik waar ik was XD!!!! reageer retweet
Bij ons alleen op de mond. Lekker die herpes lip verspreiden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik deed altijd dichtbij![]()
en flesje draaien... ging bij ons zo ver als tongzoenen en tieten graaien
Snufje snapt hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
En dit soort mensen planten zich eerder en vaker voort, waardoor onze genenpoel verpest wordt met hun oneindige domheid. Een vicieuze cirkel waar we niet uit kunnen komen. Dit gaat nooit meer goed komen, ben ik bang.
ik haat haarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
twitter:Viswijfje twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 23:56:11Ik was ook weleens vermisd maar toen deed het ligt aan en zag ik waar ik was XD!!!! reageer retweet
daarom is het goed als er snel WW3 komtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
En dit soort mensen planten zich eerder en vaker voort, waardoor onze genenpoel verpest wordt met hun oneindige domheid. Een vicieuze cirkel waar we niet uit kunnen komen. Dit gaat nooit meer goed komen, ben ik bang.
Uiteindelijk sterft het wel uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |