aantal posts: 56655 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een chick die doet alsof ze lekker is, allemaal kankerplaatjes post van 9gag en oja, ik heb haar foto gezien en ik stop mijn lul nog liever in een potje zoutzuur dan haar
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een chick die doet alsof ze lekker is, allemaal kankerplaatjes post van 9gag en oja, ik heb haar foto gezien en ik stop mijn lul nog liever in een potje zoutzuur dan haar
Oh daar is ze, helemaal zielig om je eigen topic te open kutquote:Op zondag 13 mei 2012 00:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
aantal posts: 56655 (gemiddeld 43 per dag)
Je zult veel vrouwen tegenkomen ja
Linkje?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:04 schreef Intronic het volgende:
waarom zit de tc niet helemaal vol met allemaal levenloze mensen ?
Liever het echte werk dan zijquote:Op zondag 13 mei 2012 00:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Verdund zoutzuur of het echte werk?
Eh, wat?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh daar is ze, helemaal zielig om je eigen topic te open kut
Walgelijke wereld wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik word wel vaker emo nageroepen ofzoGewoon negeren.
Gelukkig zijn er ziektes.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem Dimens, het sterft niet uit!
Neem nu deze jongedame, op haar 17e krijgt ze haar eerste kind. Waarschijnlijk zal dit niet de laatste zijn, maar laten we voor het gemak zeggen dat ze hierna nog 2 andere kinderen krijgt. Deze kinderen zijn vermoedelijk geen haar beter dan hun moeder/vader (uitzonderingen daargelaten). Stel dat haar eerste kind ook rond haar 17e weer een kind krijgt.
Als we dat naast bijvoorbeeld mij leggen. Stel, ik heb mijn eerste nageslacht op mijn 33e (puur hypothetisch, compleet los van de vraag of ik al dan niet kinderen wil hebben). Op mijn 33e zorg ik dus voor het eerste nageslacht met (hopelijk) "fatsoenlijke" genen.
Inmiddels is het eerste kind van de jongedame in het nieuwsbericht ook zo'n 16 jaar en dus klaar om weer een nieuw gezwel in onze samenleving te pompen. Op dat moment staat het dus 2-1 in het voordeel van de (om het maar even oneerbiedig te zeggen) debielen.
Het is een race die niet gewonnen kan worden. Ik zie het somber in.
Nee, gelijk downloadenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze film al gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0387808/
gefeliciteerd met deze kansloze mijlpijl, de groeten aan je uggsquote:
hogere daggemiddelde dan mijquote:
Ja, ook een tijdje terug gezien. Ik herken me ontzettend erg in de hoofdrolspeler.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, gelijk downloaden
Heb wel vanmiddag deze gekeken:
Inderdaad Spouwer, ik ookquote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ook een tijdje terug gezien. Ik herken me ontzettend erg in de hoofdrolspeler.
Ik waarschuw je wel over Idiocracy. Die film is echt dom, zeg maar, scarymovie-dom.
Inderdaad, makker.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad Spouwer, ik ookZoveel domheid in deze maatschappij. Mensen die op zaterdagavond naar "ik hou van Holland" kijken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |