SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 02:02:45 ]
Hehe, ze zijn ook nog allebei van 1965.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dacht dat FC Twente er tussen stond, toen ik het logo van Samsunspor zag
En dan moet je nagaan dat de UEFA meekijkt, de zelfde UEFA die binnenkort gaat beslissen of wij het EK van 2020 krijgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:28 schreef Bilge het volgende:
Het wordt nog een hele klus om heelhuids dat stadion te verlaten. Hoe mooi zou het zijn als Felipe Melo zoals Jerom (uit Suske en Wiske) de Fenerbahce-supporters uit de weg ruimt, dat je de ene Ezik na de andere door de lucht ziet vliegen, terwijl de overige voetballers op hun gemakje erachter aan wandelen en kusjes uitdelen aan de gewonde supporters.
Galatasaray blijft er wel bij dat ze de beker op het veld willenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef zarGon het volgende:
Pfrt, de beker wordt nu in de kleedkamer gegeven.
Zo lomp..
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
helaas ken ik niemand die net zo fanatiek is als ik
Ik zag die reclame net ook, ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Was leuker geweest als ze nog een knoopje minder had
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Trams kunnen niet rijden en auto's ook niet over de weg om de rotonde heen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daarom, ik snap best een kleine feest maar dit is nu geëscaleerd en er is klaarblijkelijk ergens een tunnel afgezet door hun dus
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef Weissman het volgende:
Nee, was druk vandaag; moest nog veel regelen, thuissituatie, familie etc. Heb alleen de 2e helft kunnen kijken. Maar noldu, kupayi verdiler mi ?
Nog niet, geloof ik. Federasyon wilde de beker in de kleedkamer uitreiken, maar Galatasaray accepteerde dat niet en wilde de beker per se op het veld ontvangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef Weissman het volgende:
Nee, was druk vandaag; moest nog veel regelen, thuissituatie, familie etc. Heb alleen de 2e helft kunnen kijken. Maar noldu, kupayi verdiler mi ?
Eentje voor de bizz, eentje voor de hoe'squote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eentje voor de bizz, eentje voor de hoe's
Albayrak (met zijn 2 telefoons) vertelt net dat hij Erdogan heeft gebeld, en de garantie heeft gekregen dat de beker in het stadion van Sikebahce wordt uitgereikt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef zarGon het volgende:
Zelfs de provinciegouverneur (van Istanbul) wordt bij de erbij betrokken bij de gesprekken over de beker..
Hebben ze allang al gedaan toch in de kleedkamer?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:24 schreef zarGon het volgende:
Het is daar bijna half twaalf.. Zou het ze lukken om de beker vandaag nog te overhandigen?
!!!
Het is toch triest dat de premier (en dus de politiek) hierbij betrokken wordt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Albayrak (met zijn 2 telefoons) vertelt net dat hij Erdogan heeft gebeld, en de garantie heeft gekregen dat de beker in het stadion van Sikebahce wordt uitgereikt.De gouverneur krijgt opdracht om de nodige veiligheidsmaatregelen te treffen.
Nee. Galatasaray wilde (terecht) de beker niet in de kleedkamer ontvangen. Ze hebben meerdere malen herhaald dat ze het per se op het veld in ontvangst willen nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hebben ze allang al gedaan toch in de kleedkamer?
Ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is toch triest dat de premier (en dus de politiek) hierbij betrokken wordt?.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:34 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
De spelers van Galatasaray hebben hun handtekening gezet op de muur van de kleedkamer.
Heeft weinig met Fener te maken. De trainer van Fener heeft netjes gefeliciteerd, de spelers hebben verder geen problemen veroorzaakt.quote:
De supporters zijn daar zelf verantwoordelijk voor. Als ze in Ali Sami Yen zaten was precies hetzelfde gebeurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Weissman het volgende:
Fenerbahce is zelf verantwoordelijk voor de gebeurtenissen op het veld. Hoe langer het allemaal duurt hoe meer reclame jij nog krijgt te zien
Ja,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:46 schreef xaban06 het volgende:
Waarom heel groot logo van ligtv op beeld
Hooligans hebben geen goedkeuring nodig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
Dat betwijfel ik.
Supporters, spelers wie het ook is; FB en de TFF zijn verantwoordelijk voor de veiligheid op het veld. En blijkbaar falen ze daarin. Je denkt dat dit allemaal gebeurt zonder goedkeuring van het bestuur van febe ?
Je denkt dat hooligans, waar dan ook, geen connecties hebben met het bestuur van een club ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hooligans hebben geen goedkeuring nodig.
Zodat de bron van de beelden duidelijk is. Heel irritant verder, ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:46 schreef xaban06 het volgende:
Waarom heel groot logo van ligtv op beeld
Waarom moet dat duidelijk zijn? Logo rechtsboven is niet voldoende?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zodat de bron van de beelden duidelijk is. Heel irritant verder, ja.
Zodat andere kanalen het niet normaal kunnen uitzenden voordat LigTV het zelf heeft gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zodat de bron van de beelden duidelijk is. Heel irritant verder, ja.
Iyide bosunami oduyoz?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zodat andere kanalen het niet normaal kunnen uitzenden voordat LigTV het zelf heeft gedaan
Ik gok dat LigTV de eerste wil zijn met deze beelden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom moet dat duidelijk zijn? Logo rechtsboven is niet voldoende?
Hm. Goede vraag.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:59 schreef zarGon het volgende:
Waarom hebben ze Şansal Büyüka en Hakan Şükür in beeld?. Die twee zitten daar maar en verspillen ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |