Hoe zie je dit voor je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef skudkind het volgende:
- Haar een koekje van eigen deeg geven in de hoop dat ze weer normaal gaat doen.
niet een beetjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt een beetje alsof je aan het lijntje gehouden wordt..
beetje veel....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt een beetje alsof je aan het lijntje gehouden wordt..
zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik probeerde het voorzichtig te brengen
Door niks meer van me te laten horen maar wel beschikbaar te blijven en haar niet totaal te negeren als zij initiatief neemt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je?
Het klinkt niet alsof je helemaal klaar met haar bent, dus ik zou nu geen overhaaste beslissing nemen door het uit te maken.
ik denk dat dit een goeie beslissing is... maar je moet ook wel de eer aan jezelf houden....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef skudkind het volgende:
[..]
Door niks meer van me te laten horen maar wel beschikbaar te blijven en haar niet totaal te negeren als zij initiatief neemt.
Ik ben zeker niet klaar met haar, ik wil het liefst gewoon met haar verder, maar als dit gedrag niet tijdelijk is dan ben ik natuurlijk klaar met haar.
Ontzettend moeilijk, dank je wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk dat dit een goeie beslissing is... maar je moet ook wel de eer aan jezelf houden....
moeilijk he? sterkte!!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik probeerde het voorzichtig te brengen
Ik ga haar een week geven voordat ik haar verlaat. 2 weken vind ik toch iets te lang, dit duurt inmiddels al lang genoeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:26 schreef Seam het volgende:
Haar dumpen en verder gaan met mijn leven en totaal verwijderen uit mijn leven.
Gewoon lekker verder gaan met je leven, op deze leeftijd hoeven relaties niet zoveel moeite te kosten.
Sowieso niet het dikgedrukte, door haar een streek te leveren zul je echt de relatie niet verbeterenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef skudkind het volgende:
Ik sta nu voor de volgende keuzes:
- Haar dumpen en verder gaan met mijn leven en totaal verwijderen uit mijn leven.
- Haar een koekje van eigen deeg geven in de hoop dat ze weer normaal gaat doen.
- Haar de ruimte geven en blijven afspreken met als risico dat ik met een bord voor mijn kop mijn tijd verspil.
Dankjewelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sowieso niet het dikgedrukte, door haar een streek te leveren zul je echt de relatie niet verbeterenik denk dat je dat zou zien als zelf geen contact meer maken, maar eerlijk gezegd zou dat heel kinderachtig zijn om te doen. Want stel je voor dat er wel iets aan de hand is met haar?
Dan blijven er maar twee van je eigen genoemde keuzes over. Ik denk dat je toch bij jezelf moet nagaan wat je voor haar voelt. Ben je nog verliefd op haar? Of misschien belangrijker; in hoeverre hou je nog van haar? Als deze gevoelens zijn afgenomen is het misschien het beste om ermee te stoppen zodat je jezelf niet voor nog grotere vragen gaat zetten, maar als je nog net zoveel van haar houdt als dat je ooit van haar heb gehouden zou zie ik geen reden om er zomaar mee te stoppen.
Als ik mijn eigen mening zou mogen geven; ik zou nog even afwachten en ik zou zeker nog een keer contact zoeken met haar om te praten. Stel voor om nog een keer samen wat te gaan doen waar genoeg ruimte is om te praten deze week, laat haar kiezen wanneer maar maak het wel dwingend genoeg dat ze snapt dat je er wel echt op staat.
Je zou namelijk best gelijk kunnen hebben met dat ze onder veel stress staat op het moment omdat ze uit huis wordt geplaatst. (en het is al zo'n stresskip!) Je zegt dat ze wel plannen met je maakt om dingen samen te gaan doen, dit moet je zeker wel positief opvatten omdat ze blijkbaar je nog wel graag wil zien. Je zult hier toch over moeten praten, want als ze met iemand hierover zou moeten praten is het wel degene met wie ze een relatie heeft, een persoon die heel belangrijk hoort te zijn in haar leven.
Zorg er dan wel voor dat het 'jouw gesprek' is, natuurlijk is het 'jullie gesprek' maar zorg er wel voor dat je antwoorden krijgt op jouw vragen en niet blijft haken bij haar, dit klinkt misschien egoïstisch maar jij bent degene die in verwarring bent gebracht door haar gedrag. Zeg gewoon dat je sommige dingen niet goed snapt en je zou haar bijvoorbeeld kunnen vragen wat ze van jullie relatie vindt en hoe ze deze relatie verder ziet gaan. Je moet echt open kaarten spelen want anders zul je hoogstwaarschijnlijk geen bevredigend antwoord vinden.
Echt geloof me, als je niet weet wat er aan de hand is is boos worden of een streek leveren het slechtste wat je kan doen! Op momenten waar er echt iets is moet je er juist voor haar en voor jullie zijn (en o dat klinkt echt zo cliché
![]()
)
Succes!
autsj, sorry dat ik het zeg, maar dit is zo fout :| jij bent toch deel van haar leven? Als haar leven minder gaat is het toch logisch dat het ook met jou minder gaat... je zou er juist moeten zijn voor haar als het minder gaat met haar leven. maar het is jouw beslissing natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:52 schreef skudkind het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja het kwam er een beetje raar uit, maar het is niet mijn intentie om haar een streek te leveren of mezelf te verlagen als het ware, maar meer als boodschap naar haar toe dat ze me niet voor lief moet nemen.
Denk dat ik te veel excuses voor haar maak omdat ik het natuurlijk niet in wil zien, maar whatever zij meemaakt hoort niet een dergelijk invloed te hebben op haar omgang met mij.
Sinds ik dit topic heb aangemaakt heb ik er wat langer en dieper over nagedacht en het begint allemaal pijnlijk duidelijk te worden nu ik dit topic zo teruglees, voor mij is de koek wel op. Ik ga er een punt achter zetten volgende week en de eer aan mezelf houden.
Nee dat gaat om hetzelfde maar anders verwoord. Die ene vriendin heeft mij flink zwart gemaakt, en geloof me ik ben uit mijn plaat gegaan maar het mocht niet baten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Twee dingen die ik niet helemaal vat...
Een vriendin van haar zegt tegen 'r dat je haar aan het playen bent en vervolgens dumpt ze je? Had ze - al dan niet naar haar idee - meerdere ''bewijzen'' daarvoor? Lijkt me stug dat ze alleen op het verhaal van een rancuneuze vriendin is afgegaan.
En er was een gerucht dat jij haar belazerde, een onderwerp wat jullie vervolgens allebei(!) probeerden te mijden? Als ik - valselijk - van zoiets beschuldigd zou worden zou ik het behoorlijk pissig en met het schuim op de kaken uit de wereld helpen. Waarom wilde je er niet over beginnen?
Geloof me ik ben altijd geduldig en begripvol naar haar toe, maar ze geeft signalen af die niets te maken hebben met het wel of niet hebben van persoonlijke issues.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
autsj, sorry dat ik het zeg, maar dit is zo fout :| jij bent toch deel van haar leven? Als haar leven minder gaat is het toch logisch dat het ook met jou minder gaat... je zou er juist moeten zijn voor haar als het minder gaat met haar leven. maar het is jouw beslissing natuurlijk.
Ja inderdaad, ik sta er zelf ook van te kijken. Ben blij dat ik dit topic heb aangemaakt, want ik vind het een moeilijk onderwerp om met mijn vrienden en familieleden te bespreken. Het is namelijk vrij genant als je (mogelijk) aan het lijntje gehouden wordt. Ik voel me ook een beetje een sukkel de laatste tijd door deze situatie.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:08 schreef maily het volgende:
ik ben blij dat je nu in één avond zoveel duidelijkheid voor jezelf hebt gekregen, af en toe dingen "ventileren" kan je veel tijd en moeite schelen!!!
ik wens je veel succes, want makkelijk zal het niet worden, maar je staat al n stuk steviger in je schoenen!!
Het kan ook zijn dat je de signalen niet ziet hea, jij bent geen alwetende godquote:Op zondag 13 mei 2012 00:25 schreef skudkind het volgende:
[..]
Geloof me ik ben altijd geduldig en begripvol naar haar toe, maar ze geeft signalen af die niets te maken hebben met het wel of niet hebben van persoonlijke issues.
Ik waardeer het dat je het voor haar opneemt, en misschien moet ik inderdaad even rustig aan doen en het afwachten. Ik geef haar sowieso minstens nog een week en een gesprek, dat is haar laatste kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |