abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111469951
Ik kan het verhaal niet korter maken dan dit zonder essentiele info eruit te halen, sorry daarvoor, maar ik zit hier echt heel erg mee.

De laatste paar weken is ons relatie flink afgekoeld van haar kant en ik ga er inmiddels wel van uit dat er iets goed mis is. Ik ken haar al een paar jaar en toen we elkaar voor het eerst hadden ontmoet was er gelijk een klik en het duurde niet lang voordat we allebei lovey dovey waren totdat een vriendin van haar (een meisje die ik heb afgewezen) haar vertelde dat ik haar aan het playen was (absolute leugen). Ik heb natuurlijk mijn best gedaan om haar te overtuigen dat dit een leugen is, en het leek even te werken, maar uiteindelijk had ze toch de knoop doorgehakt en er een punt achter gezet tussen ons met veel gehuil en bombarie van haar kant, mij overal geblockt (facebook, msn etc.). Ik heb dan ook sindsdien geen enkel contact meer met haar opgenomen.

Fast forward naar anderhalf jaar later zijn we weer toevallig in contact gekomen met elkaar en ze maakte duidelijk dat ze weer opnieuw met me wilde beginnen en we begonnen weer te daten. Bij ons tweede date hadden we een gesprek over het gerucht dat ik haar belazerde (een onderwerp dat we allebei meden maar het moest toch even uitgepraat worden) en ze vertelde me dat ze het inmiddels niet meer gelooft en dat die 'vriendin' inderdaad niet betrouwbaar is ondanks het feit dat ze wel gewoon bevriend zijn.

Voor een paar maanden sindsdien was alles weer als vroeger tot een paar weken geleden waarop ze me vertelde dat ze nog niet helemaal wil storten in een relatie. Ze heeft me al eerder verteld dat ze snel overweldigd kan raken en wispelturig kan zijn in het algemeen (wat ook waar is, ze is een ongelofelijke stresskip) en eiste daar begrip voor, maar toen ze dit vertelde zag ik het toch als een afwijzing, maar ze verzekerde me dat haar gevoelens voor mij niet veranderd zijn, ze wilde alleen meer ruimte ofzo wtf dat ook mag betekenen. Hierop heb ik gezegd dat we het best rustig aan kunnen doen maar dat er wel uitzicht moet zijn op iets serieus, waarop zij heel positief reageerde.

Het leek even goed te gaan totdat ik merkte dat het contact van haar kant minder werd, op gegeven moment ben ik verhaal gaan halen en vroeg of het nog wel goed zit tussen ons, waarop zij bij beide keren vrij boos reageerde en vertelde dat ik het niet zo persoonlijk moest aantrekken als er even geen contact is. Voor de rest ook gewoon een kille vibe van haar kant.

Sindsdien is het bergafwaarts gegaan (de laatste paar weken) met minimaal contact, terwijl ze toch plannen met mij maakt om dingen samen met mij te gaan doen. Voor de duidelijkheid, ik heb van mijn kant het contact ook flink verminderd.

Nu weet ik dus niet waar ik aan toe ben met haar, ik voel me gekwetst, flink verward en zit me te bedenken hoe ik hierop moet reageren. Aan de ene kant wil ik geen overhaaste beslissingen nemen (ze wordt uit haar kamer gezet terwijl ze in A'dam studeert dus misschien is dat de bron van deze ellende, haar ouderlijk huis ligt honderden km verderop) en aan de andere kant wil ik de eer voor mezelf houden als dit inderdaad uitloopt op een breakup. Ze kan me tegelijkertijd ook niet loslaten waarop ik zoiets heb van: "wtf moet je dan van me?"

Ik sta nu voor de volgende keuzes:

- Haar dumpen en verder gaan met mijn leven en totaal verwijderen uit mijn leven.
- Haar een koekje van eigen deeg geven in de hoop dat ze weer normaal gaat doen.
- Haar de ruimte geven en blijven afspreken met als risico dat ik met een bord voor mijn kop mijn tijd verspil.

;(
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:25:55 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_111470083
Lijkt een beetje alsof je aan het lijntje gehouden wordt..
pi_111470088
Haar dumpen en verder gaan met mijn leven en totaal verwijderen uit mijn leven.
Gewoon lekker verder gaan met je leven, op deze leeftijd hoeven relaties niet zoveel moeite te kosten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_111470107
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef skudkind het volgende:
- Haar een koekje van eigen deeg geven in de hoop dat ze weer normaal gaat doen.
Hoe zie je dit voor je?

Het klinkt niet alsof je helemaal klaar met haar bent, dus ik zou nu geen overhaaste beslissing nemen door het uit te maken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator zaterdag 12 mei 2012 @ 20:28:59 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_111470216
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
niet een beetje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_111470250
Fish ... sea... do the math
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:31:03 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_111470333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet een beetje
Ik probeerde het voorzichtig te brengen :P
  Spellchecker zaterdag 12 mei 2012 @ 20:31:20 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_111470348
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
beetje veel....

ik zou maar eens een paar weken nix van me laten horen... hoe moeilijk dat ook is....
  Moderator zaterdag 12 mei 2012 @ 20:34:06 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_111470490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_111470502
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoe zie je dit voor je?

Het klinkt niet alsof je helemaal klaar met haar bent, dus ik zou nu geen overhaaste beslissing nemen door het uit te maken.
Door niks meer van me te laten horen maar wel beschikbaar te blijven en haar niet totaal te negeren als zij initiatief neemt.

Ik ben zeker niet klaar met haar, ik wil het liefst gewoon met haar verder, maar als dit gedrag niet tijdelijk is dan ben ik natuurlijk klaar met haar.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  Spellchecker zaterdag 12 mei 2012 @ 20:35:54 #11
197773 crew  maily
pi_111470568
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef skudkind het volgende:

[..]

Door niks meer van me te laten horen maar wel beschikbaar te blijven en haar niet totaal te negeren als zij initiatief neemt.

Ik ben zeker niet klaar met haar, ik wil het liefst gewoon met haar verder, maar als dit gedrag niet tijdelijk is dan ben ik natuurlijk klaar met haar.
ik denk dat dit een goeie beslissing is... maar je moet ook wel de eer aan jezelf houden....

moeilijk he? sterkte!!
pi_111471098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef maily het volgende:

[..]

ik denk dat dit een goeie beslissing is... maar je moet ook wel de eer aan jezelf houden....

moeilijk he? sterkte!!
Ontzettend moeilijk, dank je wel. :)

Mijn gevoel zegt ook dat ze mij aan het lijntje houdt, en inderdaad niet zo'n beetje ook. Vandaar dat ik er ook erg naar neig om het uit te maken en de eer voor mezelf te houden.

Ik begrijp niet waarom ze zo lullig tegen me doet.
pi_111471135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

;(
pi_111471953
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:26 schreef Seam het volgende:
Haar dumpen en verder gaan met mijn leven en totaal verwijderen uit mijn leven.
Gewoon lekker verder gaan met je leven, op deze leeftijd hoeven relaties niet zoveel moeite te kosten.
Ik ga haar een week geven voordat ik haar verlaat. 2 weken vind ik toch iets te lang, dit duurt inmiddels al lang genoeg.

Bedankt allemaal voor de adviezen, ik zal volgende week terugkomen met een update bij goed en slecht nieuws.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:44:06 #15
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111473246
Hoe oud zijn jullie trouwens?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111474057
Zij is 20 en ik ben 25.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:09:32 #17
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_111474079
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef skudkind het volgende:

Ik sta nu voor de volgende keuzes:

- Haar dumpen en verder gaan met mijn leven en totaal verwijderen uit mijn leven.
- Haar de ruimte geven en blijven afspreken met als risico dat ik met een bord voor mijn kop mijn tijd verspil.

;(
Sowieso niet het dikgedrukte, door haar een streek te leveren zul je echt de relatie niet verbeteren :{ ik denk dat je dat zou zien als zelf geen contact meer maken, maar eerlijk gezegd zou dat heel kinderachtig zijn om te doen. Want stel je voor dat er wel iets aan de hand is met haar?

Dan blijven er maar twee van je eigen genoemde keuzes over. Ik denk dat je toch bij jezelf moet nagaan wat je voor haar voelt. Ben je nog verliefd op haar? Of misschien belangrijker; in hoeverre hou je nog van haar? Als deze gevoelens zijn afgenomen is het misschien het beste om ermee te stoppen zodat je jezelf niet voor nog grotere vragen gaat zetten, maar als je nog net zoveel van haar houdt als dat je ooit van haar heb gehouden zou zie ik geen reden om er zomaar mee te stoppen.

Als ik mijn eigen mening zou mogen geven; ik zou nog even afwachten en ik zou zeker nog een keer contact zoeken met haar om te praten. Stel voor om nog een keer samen wat te gaan doen waar genoeg ruimte is om te praten deze week, laat haar kiezen wanneer maar maak het wel dwingend genoeg dat ze snapt dat je er wel echt op staat.

Je zou namelijk best gelijk kunnen hebben met dat ze onder veel stress staat op het moment omdat ze uit huis wordt geplaatst. (en het is al zo'n stresskip ;)!) Je zegt dat ze wel plannen met je maakt om dingen samen te gaan doen, dit moet je zeker wel positief opvatten omdat ze blijkbaar je nog wel graag wil zien. Je zult hier toch over moeten praten, want als ze met iemand hierover zou moeten praten is het wel degene met wie ze een relatie heeft, een persoon die heel belangrijk hoort te zijn in haar leven.

Zorg er dan wel voor dat het 'jouw gesprek' is, natuurlijk is het 'jullie gesprek' maar zorg er wel voor dat je antwoorden krijgt op jouw vragen en niet blijft haken bij haar, dit klinkt misschien egoïstisch maar jij bent degene die in verwarring bent gebracht door haar gedrag. Zeg gewoon dat je sommige dingen niet goed snapt en je zou haar bijvoorbeeld kunnen vragen wat ze van jullie relatie vindt en hoe ze deze relatie verder ziet gaan. Je moet echt open kaarten spelen want anders zul je hoogstwaarschijnlijk geen bevredigend antwoord vinden.

Echt geloof me, als je niet weet wat er aan de hand is is boos worden of een streek leveren het slechtste wat je kan doen :o! Op momenten waar er echt iets is moet je er juist voor haar en voor jullie zijn (en o dat klinkt echt zo cliché :@ :') )

Succes!
pi_111476018
Twee dingen die ik niet helemaal vat...

Een vriendin van haar zegt tegen 'r dat je haar aan het playen bent en vervolgens dumpt ze je? Had ze - al dan niet naar haar idee - meerdere ''bewijzen'' daarvoor? Lijkt me stug dat ze alleen op het verhaal van een rancuneuze vriendin is afgegaan.

En er was een gerucht dat jij haar belazerde, een onderwerp wat jullie vervolgens allebei(!) probeerden te mijden? Als ik - valselijk - van zoiets beschuldigd zou worden zou ik het behoorlijk pissig en met het schuim op de kaken uit de wereld helpen. Waarom wilde je er niet over beginnen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_111477613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:09 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Sowieso niet het dikgedrukte, door haar een streek te leveren zul je echt de relatie niet verbeteren :{ ik denk dat je dat zou zien als zelf geen contact meer maken, maar eerlijk gezegd zou dat heel kinderachtig zijn om te doen. Want stel je voor dat er wel iets aan de hand is met haar?

Dan blijven er maar twee van je eigen genoemde keuzes over. Ik denk dat je toch bij jezelf moet nagaan wat je voor haar voelt. Ben je nog verliefd op haar? Of misschien belangrijker; in hoeverre hou je nog van haar? Als deze gevoelens zijn afgenomen is het misschien het beste om ermee te stoppen zodat je jezelf niet voor nog grotere vragen gaat zetten, maar als je nog net zoveel van haar houdt als dat je ooit van haar heb gehouden zou zie ik geen reden om er zomaar mee te stoppen.

Als ik mijn eigen mening zou mogen geven; ik zou nog even afwachten en ik zou zeker nog een keer contact zoeken met haar om te praten. Stel voor om nog een keer samen wat te gaan doen waar genoeg ruimte is om te praten deze week, laat haar kiezen wanneer maar maak het wel dwingend genoeg dat ze snapt dat je er wel echt op staat.

Je zou namelijk best gelijk kunnen hebben met dat ze onder veel stress staat op het moment omdat ze uit huis wordt geplaatst. (en het is al zo'n stresskip ;)!) Je zegt dat ze wel plannen met je maakt om dingen samen te gaan doen, dit moet je zeker wel positief opvatten omdat ze blijkbaar je nog wel graag wil zien. Je zult hier toch over moeten praten, want als ze met iemand hierover zou moeten praten is het wel degene met wie ze een relatie heeft, een persoon die heel belangrijk hoort te zijn in haar leven.

Zorg er dan wel voor dat het 'jouw gesprek' is, natuurlijk is het 'jullie gesprek' maar zorg er wel voor dat je antwoorden krijgt op jouw vragen en niet blijft haken bij haar, dit klinkt misschien egoïstisch maar jij bent degene die in verwarring bent gebracht door haar gedrag. Zeg gewoon dat je sommige dingen niet goed snapt en je zou haar bijvoorbeeld kunnen vragen wat ze van jullie relatie vindt en hoe ze deze relatie verder ziet gaan. Je moet echt open kaarten spelen want anders zul je hoogstwaarschijnlijk geen bevredigend antwoord vinden.

Echt geloof me, als je niet weet wat er aan de hand is is boos worden of een streek leveren het slechtste wat je kan doen :o! Op momenten waar er echt iets is moet je er juist voor haar en voor jullie zijn (en o dat klinkt echt zo cliché :@ :') )

Succes!
Dankjewel :)

Ja het kwam er een beetje raar uit, maar het is niet mijn intentie om haar een streek te leveren of mezelf te verlagen als het ware, maar meer als boodschap naar haar toe dat ze me niet voor lief moet nemen.

Denk dat ik te veel excuses voor haar maak omdat ik het natuurlijk niet in wil zien, maar whatever zij meemaakt hoort niet een dergelijk invloed te hebben op haar omgang met mij.

Sinds ik dit topic heb aangemaakt heb ik er wat langer en dieper over nagedacht en het begint allemaal pijnlijk duidelijk te worden nu ik dit topic zo teruglees, voor mij is de koek wel op. Ik ga er een punt achter zetten volgende week en de eer aan mezelf houden.
  zondag 13 mei 2012 @ 00:00:28 #20
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_111477833
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:52 schreef skudkind het volgende:

[..]

Dankjewel :)

Ja het kwam er een beetje raar uit, maar het is niet mijn intentie om haar een streek te leveren of mezelf te verlagen als het ware, maar meer als boodschap naar haar toe dat ze me niet voor lief moet nemen.

Denk dat ik te veel excuses voor haar maak omdat ik het natuurlijk niet in wil zien, maar whatever zij meemaakt hoort niet een dergelijk invloed te hebben op haar omgang met mij.

Sinds ik dit topic heb aangemaakt heb ik er wat langer en dieper over nagedacht en het begint allemaal pijnlijk duidelijk te worden nu ik dit topic zo teruglees, voor mij is de koek wel op. Ik ga er een punt achter zetten volgende week en de eer aan mezelf houden.
autsj, sorry dat ik het zeg, maar dit is zo fout :| jij bent toch deel van haar leven? Als haar leven minder gaat is het toch logisch dat het ook met jou minder gaat... je zou er juist moeten zijn voor haar als het minder gaat met haar leven. maar het is jouw beslissing natuurlijk.
pi_111477882
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Twee dingen die ik niet helemaal vat...

Een vriendin van haar zegt tegen 'r dat je haar aan het playen bent en vervolgens dumpt ze je? Had ze - al dan niet naar haar idee - meerdere ''bewijzen'' daarvoor? Lijkt me stug dat ze alleen op het verhaal van een rancuneuze vriendin is afgegaan.

En er was een gerucht dat jij haar belazerde, een onderwerp wat jullie vervolgens allebei(!) probeerden te mijden? Als ik - valselijk - van zoiets beschuldigd zou worden zou ik het behoorlijk pissig en met het schuim op de kaken uit de wereld helpen. Waarom wilde je er niet over beginnen?
Nee dat gaat om hetzelfde maar anders verwoord. Die ene vriendin heeft mij flink zwart gemaakt, en geloof me ik ben uit mijn plaat gegaan maar het mocht niet baten.

De reden waarom we het hier liever niet over wilden hebben? Tja we wilden gewoon geen ouwe koeien uit de sloot halen.
  Spellchecker zondag 13 mei 2012 @ 00:08:39 #22
197773 crew  maily
pi_111478049
ik ben blij dat je nu in één avond zoveel duidelijkheid voor jezelf hebt gekregen, af en toe dingen "ventileren" kan je veel tijd en moeite schelen!!!

ik wens je veel succes, want makkelijk zal het niet worden, maar je staat al n stuk steviger in je schoenen!!
pi_111478509
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:00 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

autsj, sorry dat ik het zeg, maar dit is zo fout :| jij bent toch deel van haar leven? Als haar leven minder gaat is het toch logisch dat het ook met jou minder gaat... je zou er juist moeten zijn voor haar als het minder gaat met haar leven. maar het is jouw beslissing natuurlijk.
Geloof me ik ben altijd geduldig en begripvol naar haar toe, maar ze geeft signalen af die niets te maken hebben met het wel of niet hebben van persoonlijke issues.

Ik waardeer het dat je het voor haar opneemt, en misschien moet ik inderdaad even rustig aan doen en het afwachten. Ik geef haar sowieso minstens nog een week en een gesprek, dat is haar laatste kans.
pi_111478835
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:08 schreef maily het volgende:
ik ben blij dat je nu in één avond zoveel duidelijkheid voor jezelf hebt gekregen, af en toe dingen "ventileren" kan je veel tijd en moeite schelen!!!

ik wens je veel succes, want makkelijk zal het niet worden, maar je staat al n stuk steviger in je schoenen!!
Ja inderdaad, ik sta er zelf ook van te kijken. Ben blij dat ik dit topic heb aangemaakt, want ik vind het een moeilijk onderwerp om met mijn vrienden en familieleden te bespreken. Het is namelijk vrij genant als je (mogelijk) aan het lijntje gehouden wordt. Ik voel me ook een beetje een sukkel de laatste tijd door deze situatie.
  zondag 13 mei 2012 @ 00:40:31 #25
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_111478950
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:25 schreef skudkind het volgende:

[..]

Geloof me ik ben altijd geduldig en begripvol naar haar toe, maar ze geeft signalen af die niets te maken hebben met het wel of niet hebben van persoonlijke issues.

Ik waardeer het dat je het voor haar opneemt, en misschien moet ik inderdaad even rustig aan doen en het afwachten. Ik geef haar sowieso minstens nog een week en een gesprek, dat is haar laatste kans.
Het kan ook zijn dat je de signalen niet ziet hea, jij bent geen alwetende god ;) maar ik wil het niet specifiek voor haar opnemen hoor, ik vind het knap en dapper dat je het al zolang met zoveel vragen hebt volgehouden :Y onzekerheid is een bitch :N
pi_111478967
Je weet niet wat je wilt he... Kopzorgen alom. Het is een bitch.

Jouw verhaal klopt echt met die van mij, maar goed, das een ander topic.

Je kan wachten maar dat levert toch niks op. Want zij heeft de bal in handen en jij hebt het kijken na..
En als je de bui al voelt hangen kan je beter voor je zelf kiezen.

Misschien eerst even de moeite nemen om flink met haar te gaan praten en aan het eind van de avond een conclusie te trekken? Dus keihard open kaart en antwoorden eisen. En daarna maar zien of je er nog zin in hebt..?

Reken er op dat als je het uit maakt dat de aandacht van haar kant explosief toeneemt zodra ze begint te beseffen (na twee weken max.) dat het uit is. Tenzij het een koude is..
  Spellchecker zondag 13 mei 2012 @ 00:42:55 #27
197773 crew  maily
pi_111479021
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:36 schreef skudkind het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik sta er zelf ook van te kijken. Ben blij dat ik dit topic heb aangemaakt, want ik vind het een moeilijk onderwerp om met mijn vrienden en familieleden te bespreken. Het is namelijk vrij genant als je (mogelijk) aan het lijntje gehouden wordt. Ik voel me ook een beetje een sukkel de laatste tijd door deze situatie.
soms heb je voor zulke dingen het inzicht van wildvreemden nodig... je familie en vrienden zullen je ook willen helpen, maar die staan eigenlijk dan te dichtbij...
  zondag 13 mei 2012 @ 00:43:37 #28
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_111479046
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef Faazz het volgende:
Je weet niet wat je wilt he... Kopzorgen alom. Het is een bitch.

Jouw verhaal klopt echt met die van mij, maar goed, das een ander topic.

Je kan wachten maar dat levert toch niks op. Want zij heeft de bal in handen en jij hebt het kijken na..
En als je de bui al voelt hangen kan je beter voor je zelf kiezen.

Misschien eerst even de moeite nemen om flink met haar te gaan praten en aan het eind van de avond een conclusie te trekken? Dus keihard open kaart en antwoorden eisen. En daarna maar zien of je er nog zin in hebt..?

Reken er op dat als je het uit maakt dat de aandacht van haar kant explosief toeneemt zodra ze begint te beseffen (na twee weken max.) dat het uit is. Tenzij het een koude is..
riskant playertrucje, zou ik niet op complexere relaties toepassen eerlijk gezegd. En antwoorden 'eisen'? kom op zeg, het gaat hier om iemand waar je van houdt, niet om een onderdaan :r
pi_111479239
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:40 schreef TwentyFourr het volgende:

onzekerheid is een bitch :N
Dat is ook weer zoiets, o wee als je onzeker overkomt dan push je haar nog verder weg. :{
pi_111479559
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:43 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

riskant playertrucje, zou ik niet op complexere relaties toepassen eerlijk gezegd. En antwoorden 'eisen'? kom op zeg, het gaat hier om iemand waar je van houdt, niet om een onderdaan :r
Ik ben ook niet haar onderdaan, ik ga dit niet eindeloos van haar pikken. Ze is al te ver gegaan.

Ik ben het eigenlijk wel met Faazz eens. Of ik hoor niks meer van d'r en heb de juiste beslissing genomen, of ze komt weer als een schoothondje achter me aan rennen en ligt de bal opeens in mijn handen.
pi_111479672
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:43 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Eisen is misschien verkeerd gekozen inderdaad maar ik snap wel dat als je je zo benadeeld voelt je niet weet wat je moet. Dan wil je niks anders dan antwoorden en je kan er flink boos om worden.

Die mengelmoes van emoties en daarmee gepaarde gedachtes maken het alleen nog maar ondraaglijker tot de bel popt en de kogel door de kerk is.

In mijn vorige relatie kon ik wensen dat ik het eerder gedaan had, maar dat is terugvallen op een situatie waar je niks aan hebt.

Daarom denk ik dat TS eigenlijk zo snel als dat het kan het gesprek moet gaan, ongeacht wat het uiteindelijk oplevert.

En dat is de grootste bitch. Want eigenlijk geef je de moed al op, door er zo enorm lang mee rond te lopen, terwijl je niet eens weet of je de oorzaak bij je zelf moet zoeken of wat dan ook.

Ik weet niet van welke kant het 'spelletje' dan in gang gezet wordt. Maar het is me vaker opgevallen. Op het moment dat de ene partij de handdoek in de ring gooit, zal de andere partij het contact enorm opkrikken zodra ze gaan beseffen dat het echt is.

Maar dan is het altijd te laat.
  zondag 13 mei 2012 @ 01:29:42 #32
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_111480377
Je zegd dat ze dit al langer doet,
heeft ze wel door wat ze doet en verontschuldigd ze zich achteraf ook of slik je altijd alles?

Als dit het geval is, dan zal zij niet zo snel snappen wat jou probleem is, omdat je het eerder wel slikte, ondanks haar boze reacties.

Wat ik wel moet toegeven is dat als zij nou eenmaal zo'n persoon is (overweldigend en wispelturig waren jou woorden) dan moet je beseffen dat het niet gaat veranderen.
Ik ben zelf ook zo een persoon en reageer veel op mn vriend af, gelukkig krijgen wij hier nooit ruzie door en biedt ik vrijwel meteen mijn excuses aan.
Maar hoeveel je ook maar probeerd te veranderen, zoiets is gewoon heel moeilijk en na 4 jaar heb ik het nog steeds niet af kunnen leren.
Ik weet natuurlijk niet of dit jou vriendin wel kan lukken, maar mijn ervaring zegd van niet.
Hoeveel ik ook maar van mijn vriend hou, mijn gedrag naar hem kan ik niet helemaal veranderen.
Het is wel minder, maar niet helemaal weg.
Voor jou dus de keus of je hiermee kan omgaan, dat kan niemand voor jou op Fok! bepalen, want jij kent haar en jezelf beter dan ons.

Offtopic;
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.. Anders heb ik straks voor niks kramp in mijn handen door het typen van dit bericht
haha

Ontopic;
Goodluck
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_111502795
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:04 schreef Faazz het volgende:

[..]

Eisen is misschien verkeerd gekozen inderdaad maar ik snap wel dat als je je zo benadeeld voelt je niet weet wat je moet. Dan wil je niks anders dan antwoorden en je kan er flink boos om worden.

Die mengelmoes van emoties en daarmee gepaarde gedachtes maken het alleen nog maar ondraaglijker tot de bel popt en de kogel door de kerk is.

In mijn vorige relatie kon ik wensen dat ik het eerder gedaan had, maar dat is terugvallen op een situatie waar je niks aan hebt.

Daarom denk ik dat TS eigenlijk zo snel als dat het kan het gesprek moet gaan, ongeacht wat het uiteindelijk oplevert.

En dat is de grootste bitch. Want eigenlijk geef je de moed al op, door er zo enorm lang mee rond te lopen, terwijl je niet eens weet of je de oorzaak bij je zelf moet zoeken of wat dan ook.

Ik weet niet van welke kant het 'spelletje' dan in gang gezet wordt. Maar het is me vaker opgevallen. Op het moment dat de ene partij de handdoek in de ring gooit, zal de andere partij het contact enorm opkrikken zodra ze gaan beseffen dat het echt is.

Maar dan is het altijd te laat.
Je hebt mijn situatie goed weergegeven. Hopelijk zal ze reageren zoals ik hoop, dan kan ik verder alsnog zelf bepalen of ik wel verder wil want dat weet ik namelijk nog niet helemaal zeker, maar mijn gevoel zegt met de dag steeds meer: Nee.
pi_111503107
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 01:29 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Je zegd dat ze dit al langer doet,
heeft ze wel door wat ze doet en verontschuldigd ze zich achteraf ook of slik je altijd alles?

Als dit het geval is, dan zal zij niet zo snel snappen wat jou probleem is, omdat je het eerder wel slikte, ondanks haar boze reacties.

Wat ik wel moet toegeven is dat als zij nou eenmaal zo'n persoon is (overweldigend en wispelturig waren jou woorden) dan moet je beseffen dat het niet gaat veranderen.
Ik ben zelf ook zo een persoon en reageer veel op mn vriend af, gelukkig krijgen wij hier nooit ruzie door en biedt ik vrijwel meteen mijn excuses aan.
Maar hoeveel je ook maar probeerd te veranderen, zoiets is gewoon heel moeilijk en na 4 jaar heb ik het nog steeds niet af kunnen leren.
Ik weet natuurlijk niet of dit jou vriendin wel kan lukken, maar mijn ervaring zegd van niet.
Hoeveel ik ook maar van mijn vriend hou, mijn gedrag naar hem kan ik niet helemaal veranderen.
Het is wel minder, maar niet helemaal weg.
Voor jou dus de keus of je hiermee kan omgaan, dat kan niemand voor jou op Fok! bepalen, want jij kent haar en jezelf beter dan ons.

Offtopic;
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.. Anders heb ik straks voor niks kramp in mijn handen door het typen van dit bericht
haha

Ontopic;
Goodluck
Hier heb ik zeker wat aan, dankje :)

Nee veranderen zal ze nooit doen, maar ik kan er wel goed mee omgaan op zich, ik ben vrij begripvol en geduldig al zeg ik het zelf. Maar het verschil met jou is dat ze zich nooit verontschuldigd, ze is er heel erg van overtuigd dat een kerel haar moet kunnen handlen omdat ze nou gewoon eenmaal zo is.

Tegelijkertijd vindt ze ook dat ik me niet moet verontschuldigen als ik me bijvoorbeeld aanstel of iets dergelijks, dus in dat opzicht is ze wel eerlijk.

Ik weet niet of ze het wel waard is, ik denk dat ik haar meer waarde heb toegekend dan ze eigenlijk verdient.
pi_111503183
Vrouwen die zelf al aangeven wispelturig te zijn kun je het beste mijden als de builenpest. Ze zeggen zoiets niet voor niets en in de meeste gevallen van een relatie zal zoiets tegen je worden gebruikt. "Ja maar, je wist dat ik bla bla..."
pi_111709793
En hoe is het nou? :P
pi_111711741
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef Faazz het volgende:
En hoe is het nou? :P
Haar negeren heeft blijkbaar gewerkt, het is van haar kant weer zoals in het begin toen ze me zowat aanbad. Sterker nog, merk een beetje iets van onderdanigheid van haar kant, nu ik haar wat killer behandel dan ze van mij gewend is.

Ik zie haar echter niet meer als iemand voor een serieuze relatie, ik ga gewoon plezier met haar hebben en kijk het maar aan van week tot week. Wellicht dat dat nog kan veranderen, maar dat ligt dan aan haar.
pi_111712675
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:08 schreef skudkind het volgende:

[..]

Haar negeren heeft blijkbaar gewerkt, het is van haar kant weer zoals in het begin toen ze me zowat aanbad. Sterker nog, merk een beetje iets van onderdanigheid van haar kant, nu ik haar wat killer behandel dan ze van mij gewend is.

Ik zie haar echter niet meer als iemand voor een serieuze relatie, ik ga gewoon plezier met haar hebben en kijk het maar aan van week tot week. Wellicht dat dat nog kan veranderen, maar dat ligt dan aan haar.
Heb het topic even gelezen en merk dat je nu veel steviger in je schoenen staat. Vind het dappere beslissing zoiets te nemen. Lijkt mij inderdaad een goede keuze om het wat te minderen en haar reactie daarop af te wachten. Wellicht gaat ze nu juist laten zien dat ze wel een serieuze relatie wilt en dat jij je niet zomaar laat overlopen door haar.
pi_111722824
Goed werk TS.
It's funny
But not ha-ha funny.
  Spellchecker woensdag 30 mei 2012 @ 11:41:27 #40
197773 crew  maily
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')