SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door BarrieButsers op 13-05-2012 18:12:15 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja net alsof ik weet wie dat isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik zei toch dat dat een quote van Göring was?
De enige Nazi die populairder was dan Hitlerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja net alsof ik weet wie dat is
Emile Roemer?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De enige Nazi die populairder was dan Hitler
Roemer tel ik even niet mee![]()
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...
Zelfkennisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet nog steeds huillachen om deze TT
Ik ben geen naziquote:
Dat wel. Maar dat was mode in die tijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef MohMi het volgende:
BDH, heeft jouw geweten ook zo'n kek snorretje?
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreekquote:Op zondag 13 mei 2012 10:23 schreef DeJori het volgende:
Haha ik kom goed weg vandaag. Mijn ouders zitten in Istanbul, dus ik hoef niets te doen voor moederdag
Jouw moederquote:Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreek_!
Gewoon nietquote:Op zondag 13 mei 2012 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo vraag je dat ook niet van te voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |