abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111465649
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen. Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bosschebol, de Dieze, de Maas, het VVV kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentrums, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
[
Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 27% gewijzigd door BarrieButsers op 13-05-2012 18:12:15 ]
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_111465664
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_111465691
Moet dat nou
pi_111465731
Ik zei toch dat dat een quote van Göring was? _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_111465814
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik zei toch dat dat een quote van Göring was? _O-
Ja net alsof ik weet wie dat is :')
pi_111465835
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja net alsof ik weet wie dat is :')
De enige Nazi die populairder was dan Hitler :P
Roemer tel ik even niet mee _O-
pi_111465878
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De enige Nazi die populairder was dan Hitler :P
Roemer tel ik even niet mee _O-
Emile Roemer?
pi_111465936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Emile Roemer?
Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...
pi_111465981
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Zegt genoeg dat je die wel kent en Göring niet...
Tsja :o
pi_111466042
Ik moet nog steeds huillachen om deze TT _O-
pi_111466715
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet nog steeds huillachen om deze TT _O-
Zelfkennis :P
pi_111466799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zelfkennis :P
Ik ben geen nazi :@
pi_111466846
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben geen nazi :@
Ohhh :o
pi_111468433
BDH, heeft jouw geweten ook zo'n kek snorretje? :D
pi_111469343
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef MohMi het volgende:
BDH, heeft jouw geweten ook zo'n kek snorretje? :D
Dat wel. Maar dat was mode in die tijd.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:32:45 #16
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_111470424
Snorren. _O_
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_111482565
Hallo mensen goedemorgen alvast
pi_111482592
Mijn bed draait rondjes wtf
pi_111483760
Fijne milfdag!
  zondag 13 mei 2012 @ 10:23:08 #20
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_111484513
Haha ik kom goed weg vandaag. Mijn ouders zitten in Istanbul, dus ik hoef niets te doen voor moederdag :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_111484577
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:23 schreef DeJori het volgende:
Haha ik kom goed weg vandaag. Mijn ouders zitten in Istanbul, dus ik hoef niets te doen voor moederdag :D
Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreek :')_!
  zondag 13 mei 2012 @ 10:28:26 #22
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_111484607
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik had croissantjes gebakken, roomboter en suiker er op gedaan enzo, zegt ze: ik doe er normaal jam op. Gvd kutstreek :')_!
Jouw moeder _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_111484746
;(
pi_111486097
Hoezo vraag je dat ook niet van te voren _O-
pi_111486209
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo vraag je dat ook niet van te voren _O-
Gewoon niet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')