abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111588393
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef grazz het volgende:
Net thuis en wat zijn die negatieve reacties van fans weer f8cking irritant zeg. Altijd gezeik en gehaat op onze inzending :r

Nahja...

Nederland heeft weer eens een achtergrond,...yay...en ik vind het ook best wel bij het nummer passen. Het filmpje van de 2 kids was effectiever geweest, maarja dat mocht dus niet. Ik las hier en daar dat de NLse delegatie verschillende achtergrondjes aan het testen was, dus ben benieuwd waar ze uiteindelijk voor zullen kiezen. De zang van Joan is goed en onderscheidend ook, dat kan er voor zorgen dat mensen toch willen blijven luisteren (of niet :D ). De tooi...tsja, ik denk dat een veer ook prima was geweest, maar vind het toch stoer dat ze haar eigen ding doet O+ Het is sowieso lekker opvallend in zo'n sterke semi, dus Nederland vergeten? Nee dat zal zeker niet gebeuren dit jaar!

Achtergrondzangeres: niet veel op aan te merken, doet haar ding prima al staat ze daar wat verloren lol...misschien valt dat op beeld wel mee. Maar dan...en ik HOOOOOP dat ze daar vooruitgang in zullen boeken: Die modellen... :r snap dat men het leuk vindt om naar knappe mensen te kijken, maar laat ze iets DOEN! Dat ze wat verderop staan vind ik geen probleem, maar er gebeurt nog niet veel en al helemaal niet wanneer ze richting Joan lopen. De treble meisjes waren vrolijk en bewogen mee op de muziek, maar deze houten klaassen (?)...god, ... echt hoe dom |:( Ik vind dit echt niet bij het lied passen op dit moment. Het lijkt alsof ik naar 2 acts kijk. Ik hoop dus dat de choreograaf hen ff streng toespreekt (JA!!) dat ze meer moeten bewegen want dit ziet er nu niet uit. Zullen ze zelf ook wel inzien toch? Kom op,ik wil vrolijkheid zien!

Macedonië was vandaag zeer overtuigend. Wij hebben nog altijd een beter lied, maar ik heb er een teleurstellend gevoel door gekregen na vandaag. Ik hoop dat we op de 2e repetitie verbeteringen zien.

Over John de Mol, hij heeft zich er blijkbaar wel mee bemoeit. Ik las op een site (weet ff niet welke, als ik'm vind dan kopier ik'm wel ) dat Joan en John de Mol verschillende meetings hebben gehad.
Amen _O_

En de eerste repetitie draait meer om het geluid dan om de presentatie vaak... die jongens zullen echt wel weten dat ze mee moeten dansen op het moment supreme :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Admin dinsdag 15 mei 2012 @ 17:58:05 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_111588483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Een tof liedje blijft het.
Maar wij (nou ja, ik :P ) snapte na 5 seconden bij het NSF waarom de tooi was, omdat ik het filmpje op de achtergrond zag van die kindjes. Dat zien de Eurovisiekijkers niet straks. Dus dat kwartje gaat dan niet vallen zeg maar :D
Hoeft dat kwartje echt te vallen dan? Nu is het tooi en een bende vlammen, tsja, ze zien ook wel dat het niet echt een indiaan is h`e ;)

Als die hufter van de Mol er dan toch z'n handen vanaf getrokken heeft kan ze maar beter haar eigen weg gaan.
Hup! Tooi op en gaan!
w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:00:24 #203
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111588567
Hou je wat gewapper over voor volgende week?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_111588856
Net de repetitie gezien op eurovision.tv

Niks mis mee hoor, die jongens staan daar nu wat klungelig omdat het nergens om gaat... die worden echt wel wakker op het moment dat het live is
pi_111588945
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Ik snap de tooi niet meer, nu ze het jeugdfilmpje niet mag tonen.
Bij de reacties snappen mensen ook allemaal die 'kitsch tooi' niet.

Want in het liedje zelf wordt het niet uitgelegd, dat ze vroeger indiaantje speelde...

Nu staat ze gewoon voor joker met die tooi.
Eerst had het nog een sentimentele waarde icm het filmpje.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef TheArt het volgende:
Waarom komt de rest in hemelsnaam pas 10 sec. voor het einde het podium oplopen? :')
^ Dit.
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef grazz het volgende:
Nederland heeft weer eens een achtergrond,...yay...en ik vind het ook best wel bij het nummer passen. Het filmpje van de 2 kids was effectiever geweest, maarja dat mocht dus niet.
Waarom mocht dat niet? Dat heb ik gemist.
pi_111589011
Misschien kunnen we Joan nog even twitteren dat de "band" wat beter in zijn rol moet zitten de volgende keer en wat eerder bij haar moeten gaan staan... baat het niet dan schaadt het niet :P
  Admin dinsdag 15 mei 2012 @ 18:18:27 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_111589256
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Hou je wat gewapper over voor volgende week?
Ik ben aan het oefenen ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2012 @ 18:22:54 #208
163650 Greys
pi_111589415
Leuk interview met Joan over hoe ze zelf de repetitie vond gaan!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2012 @ 18:24:42 #209
163650 Greys
pi_111589460
Ik moest lachen aan het begin van dat filmpje hierboven.

Hi this is Rene... blablablabla.
And this is Joan... and meeeeeeeeeee tralalalalaaaaaaa

:D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2012 @ 18:25:58 #210
163650 Greys
pi_111589501
Ze is toch wel echt rete adorable O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111589697
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Amen _O_

En de eerste repetitie draait meer om het geluid dan om de presentatie vaak... die jongens zullen echt wel weten dat ze mee moeten dansen op het moment supreme :D
Hope so :) Ik vraag me af of het ook echt dansers zijn of gewoon modellen. Die ene getinte gozer zie ik ook wel es voorbij komen tijdens Miljoenen jacht.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_111589799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Een tof liedje blijft het.
Maar wij (nou ja, ik :P ) snapte na 5 seconden bij het NSF waarom de tooi was, omdat ik het filmpje op de achtergrond zag van die kindjes. Dat zien de Eurovisiekijkers niet straks. Dus dat kwartje gaat dan niet vallen zeg maar :D
Ik zal je zeggen dat ik de act niet begreep de eerste keer en het filmpje ook niet meteen zag, maar toch vond ik het leuk, gekkig, grappig...er kwam een smile op mn gezicht in elk geval en ik denk dat DAT bij veel mensen zal gebeuren volgende week.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2012 @ 18:34:32 #213
163650 Greys
pi_111589811
De jongens deden nu ook totaal niet hun best om te 'spelen' op de instrumenten, maar die hadden misschien niet door dat dat filmpje ook zoveel bekeken zou worden, weten zij veel :D
Dus die dachten 'we staan hier, cameraposities enzo, en dat echte goede gedoe doen we wel als het zover is' denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2012 @ 18:35:26 #214
163650 Greys
pi_111589838
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen dat ik de act niet begreep de eerste keer en het filmpje ook niet meteen zag, maar toch vond ik het leuk, gekkig, grappig...er kwam een smile op mn gezicht in elk geval en ik denk dat DAT bij veel mensen zal gebeuren volgende week.
Hoop ik ook O+
Want haar eigen uitstraling is ook echt warm en schattig. Beetje Olsen Brothers gevoel.

En als sommige commentatoren dan nog even van te voren uitleggen over de tooi is het helemaal geweldig en mooi meegenomen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111589849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen we Joan nog even twitteren dat de "band" wat beter in zijn rol moet zitten de volgende keer en wat eerder bij haar moeten gaan staan... baat het niet dan schaadt het niet :P
Zat ik ook al aan te denken idd maar het woordje moet voelt niet zo lekker :P
pi_111589927
Zeg hallo? Zitten we nou een slechte repetitie goed te praten? Die repetitie wordt door alle landen bekeken, bij de stemmers en de stemmingmakers. Dan moet je knallen, vanaf het begin en niet in een of ander slonzig slap gewaad komen, de achtergrondmuzikanten een beetje slap op de achtergrond laten aanklooien. En als ze nu nog dingen moeten voorbereiden, dan is dat treurig.
Het is niet alleen een kwestie van dingen bijschaven, maar NU alles omgooien. Joan kan wel roepen dat ze dicht bij d'r zelf wil blijven, maar het is ook haar keuze om mee te doen. Dan zal ze er ook voor moeten gaan.
Muziek, enthousiasme, entertainment, vermaak. Ik heb 99% van dat gemist in de repetitie en veel andere landen zullen ook hebben gekeken en daar een mening over hebben. En het zou mij verbazen als dat een duidend positief zal zijn.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:39:45 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111590006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Amen _O_

Bij de 3js was de repetitie kut en de halve finale super saai.
Dus ik hoop dat joanneke er van geleerd heeft en ook de repetities gewoon gaat KNALLEN MET DIE SAMBA BALLEN!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:41:07 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111590060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Dirkh het volgende:
Zeg hallo? Zitten we nou een slechte repetitie goed te praten? Die repetitie wordt door alle landen bekeken, bij de stemmers en de stemmingmakers. Dan moet je knallen, vanaf het begin en niet in een of ander slonzig slap gewaad komen, de achtergrondmuzikanten een beetje slap op de achtergrond laten aanklooien. En als ze nu nog dingen moeten voorbereiden, dan is dat treurig.
Het is niet alleen een kwestie van dingen bijschaven, maar NU alles omgooien. Joan kan wel roepen dat ze dicht bij d'r zelf wil blijven, maar het is ook haar keuze om mee te doen. Dan zal ze er ook voor moeten gaan.
Muziek, enthousiasme, entertainment, vermaak. Ik heb 99% van dat gemist in de repetitie en veel andere landen zullen ook hebben gekeken en daar een mening over hebben. En het zou mij verbazen als dat een duidend positief zal zijn.
precies, een groot deel van de mensen bepaalt tijdens de repetities al waar ze op gaan stemmen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111590127
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

[..]

^ Dit.

[..]

Waarom mocht dat niet? Dat heb ik gemist.
Tsja de regels zijn aangepast ofzo, maar waarom geen idee. Misschien dat ze dan geen werk meer te doen hebben ofzo :P , nu worden ideeën aangeleverd door zowel de delegaties als het productie team. Ik vind het eeuwig zonde, want ik denk dat we dan nog meer indruk zouden maken.
pi_111590200
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
De jongens deden nu ook totaal niet hun best om te 'spelen' op de instrumenten, maar die hadden misschien niet door dat dat filmpje ook zoveel bekeken zou worden, weten zij veel :D
Dus die dachten 'we staan hier, cameraposities enzo, en dat echte goede gedoe doen we wel als het zover is' denk ik.
Haha ja kan. Ik hoop dat ze er straks echt staan, vooral voor Joan en niet alleen voor hun eigen carriere :')
pi_111590260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.
Want die hele John heeft met geen woord meer over Joan gerept na het NSF :')
Het boeit John ook niet meer, hij heeft zijn artiesten uit zijn stal dit jaar kunnen promoten en kan dan volgend jaar trots zeggen bij The Voice nummer zoveel dat Joan het heeft geschopt tot Europa.

Ik vraag me af wie het volgend jaar gaat worden, Volendam is al geweest, dit jaar John.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:47:36 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_111590328
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Leuk interview met Joan over hoe ze zelf de repetitie vond gaan!

God wat is ze leuk O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_111590383
quote:
Haha zo'n slechte repetitie was het toch ook weer niet? Er zijn landen die nog lang niet alles hebben laten zien zoals Griekenland en Ierland o.a. Ik geloof dat Nederland de komende dagen alleen maar beter zal worden. Ze zullen de beelden zelf ook terug zien en dingen aanpassen, althans dat zei Joan ook in een interview.
Blijven hopen...net als elk jaar terwijl je voelt dat het niet meer goed komt...nee, dit jaar is het anders, echt *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2012 @ 18:49:10 #224
163650 Greys
pi_111590385
quote:
Ik vraag me af of Joan wist dat de repetities ook al zoveel bekeken zouden worden.
Of dat ze het gewoon als 'repetitie' zag voor zichzelf en voor die paar verdwaalde zielen in de zaal daar. Maar dan is er dus idd weer geen goede begeleiding die ze dit soort dingen duidelijk vertelt van te voren...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:53:19 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_111590528
Echt inspirerend vind ik het nog niet, maar dat achtergrondfilmpje is mij echt nauwelijks opgevallen tijdens de nationale finale en het verhaal erachter heb ik altijd overheen gelezen.

Lijkt mij meer iets voor de die hards die alles over haar willen weten.
Gewoon een leuk liedje :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')