Amenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef grazz het volgende:
Net thuis en wat zijn die negatieve reacties van fans weer f8cking irritant zeg. Altijd gezeik en gehaat op onze inzending![]()
Nahja...
Nederland heeft weer eens een achtergrond,...yay...en ik vind het ook best wel bij het nummer passen. Het filmpje van de 2 kids was effectiever geweest, maarja dat mocht dus niet. Ik las hier en daar dat de NLse delegatie verschillende achtergrondjes aan het testen was, dus ben benieuwd waar ze uiteindelijk voor zullen kiezen. De zang van Joan is goed en onderscheidend ook, dat kan er voor zorgen dat mensen toch willen blijven luisteren (of niet). De tooi...tsja, ik denk dat een veer ook prima was geweest, maar vind het toch stoer dat ze haar eigen ding doet
Het is sowieso lekker opvallend in zo'n sterke semi, dus Nederland vergeten? Nee dat zal zeker niet gebeuren dit jaar!
Achtergrondzangeres: niet veel op aan te merken, doet haar ding prima al staat ze daar wat verloren lol...misschien valt dat op beeld wel mee. Maar dan...en ik HOOOOOP dat ze daar vooruitgang in zullen boeken: Die modellen...snap dat men het leuk vindt om naar knappe mensen te kijken, maar laat ze iets DOEN! Dat ze wat verderop staan vind ik geen probleem, maar er gebeurt nog niet veel en al helemaal niet wanneer ze richting Joan lopen. De treble meisjes waren vrolijk en bewogen mee op de muziek, maar deze houten klaassen (?)...god, ... echt hoe dom
Ik vind dit echt niet bij het lied passen op dit moment. Het lijkt alsof ik naar 2 acts kijk. Ik hoop dus dat de choreograaf hen ff streng toespreekt (JA!!) dat ze meer moeten bewegen want dit ziet er nu niet uit. Zullen ze zelf ook wel inzien toch? Kom op,ik wil vrolijkheid zien!
Macedonië was vandaag zeer overtuigend. Wij hebben nog altijd een beter lied, maar ik heb er een teleurstellend gevoel door gekregen na vandaag. Ik hoop dat we op de 2e repetitie verbeteringen zien.
Over John de Mol, hij heeft zich er blijkbaar wel mee bemoeit. Ik las op een site (weet ff niet welke, als ik'm vind dan kopier ik'm wel ) dat Joan en John de Mol verschillende meetings hebben gehad.
Hoeft dat kwartje echt te vallen dan? Nu is het tooi en een bende vlammen, tsja, ze zien ook wel dat het niet echt een indiaan is h`equote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tof liedje blijft het.
Maar wij (nou ja, ik) snapte na 5 seconden bij het NSF waarom de tooi was, omdat ik het filmpje op de achtergrond zag van die kindjes. Dat zien de Eurovisiekijkers niet straks. Dus dat kwartje gaat dan niet vallen zeg maar
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Ik snap de tooi niet meer, nu ze het jeugdfilmpje niet mag tonen.
Bij de reacties snappen mensen ook allemaal die 'kitsch tooi' niet.
Want in het liedje zelf wordt het niet uitgelegd, dat ze vroeger indiaantje speelde...
Nu staat ze gewoon voor joker met die tooi.
Eerst had het nog een sentimentele waarde icm het filmpje.
^ Dit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef TheArt het volgende:
Waarom komt de rest in hemelsnaam pas 10 sec. voor het einde het podium oplopen?
Waarom mocht dat niet? Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef grazz het volgende:
Nederland heeft weer eens een achtergrond,...yay...en ik vind het ook best wel bij het nummer passen. Het filmpje van de 2 kids was effectiever geweest, maarja dat mocht dus niet.
Ik ben aan het oefenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Hou je wat gewapper over voor volgende week?
Hope soquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen
En de eerste repetitie draait meer om het geluid dan om de presentatie vaak... die jongens zullen echt wel weten dat ze mee moeten dansen op het moment supreme
Ik zal je zeggen dat ik de act niet begreep de eerste keer en het filmpje ook niet meteen zag, maar toch vond ik het leuk, gekkig, grappig...er kwam een smile op mn gezicht in elk geval en ik denk dat DAT bij veel mensen zal gebeuren volgende week.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tof liedje blijft het.
Maar wij (nou ja, ik) snapte na 5 seconden bij het NSF waarom de tooi was, omdat ik het filmpje op de achtergrond zag van die kindjes. Dat zien de Eurovisiekijkers niet straks. Dus dat kwartje gaat dan niet vallen zeg maar
Hoop ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik de act niet begreep de eerste keer en het filmpje ook niet meteen zag, maar toch vond ik het leuk, gekkig, grappig...er kwam een smile op mn gezicht in elk geval en ik denk dat DAT bij veel mensen zal gebeuren volgende week.
Zat ik ook al aan te denken idd maar het woordje moet voelt niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen we Joan nog even twitteren dat de "band" wat beter in zijn rol moet zitten de volgende keer en wat eerder bij haar moeten gaan staan... baat het niet dan schaadt het niet
Bij de 3js was de repetitie kut en de halve finale super saai.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen
En de eerste repetitie draait meer om het geluid dan om de presentatie vaak... die jongens zullen echt wel weten dat ze mee moeten dansen op het moment supreme
precies, een groot deel van de mensen bepaalt tijdens de repetities al waar ze op gaan stemmen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Dirkh het volgende:
Zeg hallo? Zitten we nou een slechte repetitie goed te praten? Die repetitie wordt door alle landen bekeken, bij de stemmers en de stemmingmakers. Dan moet je knallen, vanaf het begin en niet in een of ander slonzig slap gewaad komen, de achtergrondmuzikanten een beetje slap op de achtergrond laten aanklooien. En als ze nu nog dingen moeten voorbereiden, dan is dat treurig.
Het is niet alleen een kwestie van dingen bijschaven, maar NU alles omgooien. Joan kan wel roepen dat ze dicht bij d'r zelf wil blijven, maar het is ook haar keuze om mee te doen. Dan zal ze er ook voor moeten gaan.
Muziek, enthousiasme, entertainment, vermaak. Ik heb 99% van dat gemist in de repetitie en veel andere landen zullen ook hebben gekeken en daar een mening over hebben. En het zou mij verbazen als dat een duidend positief zal zijn.
Tsja de regels zijn aangepast ofzo, maar waarom geen idee. Misschien dat ze dan geen werk meer te doen hebben ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
[..]
^ Dit.
[..]
Waarom mocht dat niet? Dat heb ik gemist.
Haha ja kan. Ik hoop dat ze er straks echt staan, vooral voor Joan en niet alleen voor hun eigen carrierequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
De jongens deden nu ook totaal niet hun best om te 'spelen' op de instrumenten, maar die hadden misschien niet door dat dat filmpje ook zoveel bekeken zou worden, weten zij veel
Dus die dachten 'we staan hier, cameraposities enzo, en dat echte goede gedoe doen we wel als het zover is' denk ik.
Het boeit John ook niet meer, hij heeft zijn artiesten uit zijn stal dit jaar kunnen promoten en kan dan volgend jaar trots zeggen bij The Voice nummer zoveel dat Joan het heeft geschopt tot Europa.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Want die hele John heeft met geen woord meer over Joan gerept na het NSF
God wat is ze leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Leuk interview met Joan over hoe ze zelf de repetitie vond gaan!
Haha zo'n slechte repetitie was het toch ook weer niet? Er zijn landen die nog lang niet alles hebben laten zien zoals Griekenland en Ierland o.a. Ik geloof dat Nederland de komende dagen alleen maar beter zal worden. Ze zullen de beelden zelf ook terug zien en dingen aanpassen, althans dat zei Joan ook in een interview.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Dirkh het volgende:
Zeg hallo? Zitten we nou een slechte repetitie goed te praten? Die repetitie wordt door alle landen bekeken, bij de stemmers en de stemmingmakers. Dan moet je knallen, vanaf het begin en niet in een of ander slonzig slap gewaad komen, de achtergrondmuzikanten een beetje slap op de achtergrond laten aanklooien. En als ze nu nog dingen moeten voorbereiden, dan is dat treurig.
Het is niet alleen een kwestie van dingen bijschaven, maar NU alles omgooien. Joan kan wel roepen dat ze dicht bij d'r zelf wil blijven, maar het is ook haar keuze om mee te doen. Dan zal ze er ook voor moeten gaan.
Muziek, enthousiasme, entertainment, vermaak. Ik heb 99% van dat gemist in de repetitie en veel andere landen zullen ook hebben gekeken en daar een mening over hebben. En het zou mij verbazen als dat een duidend positief zal zijn.
Ik vraag me af of Joan wist dat de repetities ook al zoveel bekeken zouden worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Dirkh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |