Niemand die je tegenhoudt dan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben alleen thuis en heb zin in slagroomgebak
Nee niet echt!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei Maria, wel lekker, niet echt goed he?
Klinkt goed. Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet niet meer wat we gisteren allemaal kregen, ik weet alleen dat het echt super lekker en gezellig was.
Echt van die smaakexplosies in je mond enzo. Echt geweldig.
En het toetje!!!!!!!!![]()
Geweldig!
En dan de kaasjes! Ook al zo geweldig, zelfs die ene van Perr die eruit zag alsof ie al eens eerder was opgegeten.
Ja, ik heb geen tuintje om in te werkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
Gamende zon schijnt
Ik ben even binnen om wat te eten en te drinken..
Reuze honger ineens
Nee, kan me niet zo goed voorstellen hoe dat isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen tuintje om in te werken.
Morgen wel hardlopen, dan ben ik iig een uur buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog nooit roti op volgens mij
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Vind 'm leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:45 schreef creepycookie het volgende:
Voor V1z:
Al denk ik niet dat je het liedje zelf leuk vind. Misschien het einde :p
Alleen je handen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef V1z0R het volgende:
Lunge = uitstap
M'n handen werken niet meer goed*ouch*
Wel beide kamers gesausd, slaapkamer en mini-hal in de grondverf
[..]
Vind 'm leuk!zelfs het nummer
Polsen een beetje, rest verneem ik niksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen je handen?
Mag toch hopen dat je armen ook piepen en kraken
Goed bezig geweest!
Sjouwen is ook sporten!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor mo!
Ik ga morgen maar geloof ik, ben echt moe van al het sjouwen enzo.
quote:
Hoeveel tijd heb je nog om te klussen en wanneer ga je over?quote:M'n handen werken niet meer goed*ouch*
Wel beide kamers gesausd, slaapkamer en mini-hal in de grondverf
[..]
Vind 'm leuk!zelfs het nummer
Je hebt nog zeker vier weken. En ze mag echt wel wat langer blijven als je krap zitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:19 schreef V1z0R het volgende:
Dit jaar voor het eerst verplicht vrij na hemelvaartDus wil daarvoor zorgen dat ik de rest in de grondverf heb staan, dan even een sprintje trekken en alles schilderen en het behang eraan...
Nog maar even zien of ik dat dan ook direct kan sausen (is glasvezel), denk dat het toch iets later wordt, wil niet 1 kleur doen namelijk...
Misschien dat ik de hal dan alsnog wel direct mee kan nemen, even aanzien
Voordat Chloekomt wil ik het dus klaar hebben
Doe je voorzichtig?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weekend? Wat is dat?
Vandaag met uitwisselingscollega door Gouda getoerd, op de molen geweest (veel bakmixen gekocht) en de Reeuwijkse plassen gezien. Nu verrot op de bank en ik ga morgenochtend wel pakken. Heb echt geen puf meer.
Morgen de reisdag richting UK.
Voor de rest door de uitwisseling geen / weinig tijd voor bijlezen en reageren. Sorry folks!
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kant en klare broodbakmachine-mixen. Don't get your hopes up.
En deze dagen kan ik niet compenseren hoor. Maar verheug me wel op het weekendje met onze vrienden volgend weekend.
Gewoon volkoren, kloosterbrood en appel/kaneel/rozijnenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zeg niks
Zelfgebakken brood is sowieso lekker, wat heb je gekocht?
Wat is daarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon volkoren, kloosterbrood en appel/kaneel/rozijnen.
Gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar alles gemalen in de molen hier in Gouda. Zo tof! Vandaag ook ingeweest! Staat een fotootje op FB.
Andere keer proberenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben bij deze ook biologische mixen. Maar die heb ik niet gekocht.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
www.flourpower.nl
http://www.flourpower.nl/pdf/assortimentslijst.pdf
Ze hebben spelt!
Gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
www.flourpower.nl
http://www.flourpower.nl/pdf/assortimentslijst.pdf
Ze hebben spelt!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ipv na het warm eten mij nog vol te stoppen met halve kippen, slagroomtaart, krakelingen, broodjes hamburger speciaal en poffertjes met boter en poedersuiker.....
30 km gefietst op de hometrainer, kan ik over 2 uurtjes samen met lief echt genieten van een paar handjes cassave chips
Ach, er stond bovenin een aardige meneer in wit bestoven overall met veel geduld te molenaren. Dus ik heb het er wel voor overquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gezienik blijf maar waar ik ben
ze zijn duurder.
Kan heel veel eten maar niet gedaanquote:
Respect!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ipv na het warm eten mij nog vol te stoppen met halve kippen, slagroomtaart, krakelingen, broodjes hamburger speciaal en poffertjes met boter en poedersuiker.....
30 km gefietst op de hometrainer, kan ik over 2 uurtjes samen met lief echt genieten van een paar handjes cassave chips
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
We gaan weer een dag of 10 naar de VS in het najaar, inclusief 3 dagen NY
![]()
[decadent]Mijn kinderen en man hebben nieuwe t-shirts nodig en ik kan wel wat nieuwe spijkerbroeken gebruiken[/decadent]
Jup. We zijn de route al aan het plannen rond de outlets die we willen bezoekenquote:
Tof Tink! Niets mis met decadent.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jup. We zijn de route al aan het plannen rond de outlets die we willen bezoekenHet is wel even wennen, want voorgaande reizen landden we in Boston. Eigenlijk willen we weer richting het noorden (mooi!), maar misschien is het richting Washington net zo leuk.
^^quote:
Ja, wel zin in! Nu hoeven we alleen nog maar een keer in de zomer richting NY/New England. Dan hebben we alle jaargetijden gezienquote:
quote:
Kickt er meestal wat later in he?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
*burp* íets teveel gegeten. Nou ja, het is gewoon ontploft in m'n maagwel lekker.
Ja! Nogal! En ik houd daar eigenlijk altijd rekening mee, maar ik was een beetje te duf vandaag denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kickt er meestal wat later in he?
van je hardloopprestatie
Snap ik wel. Ik doe me vaak dommer voor dan ik ben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Blunderen om je geliefd te maken bij je collega'sRare mensen toch.
@Jack Spijkerman
Weggegooid geldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Dan ging ik kijken
Alle films waar Tink in speelt zou ik kijken
Ja dat wel maar echt domme dingen expres doen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik doe me vaak dommer voor dan ik ben.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Blunderen om je geliefd te maken bij je collega'sRare mensen toch.
@Jack Spijkerman
Zateravond? Zatavond? Zat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:10 schreef An24 het volgende:
[..]Wat leuks gemist? Ik zit foute films te kijken, maar heb het geduld eigenlijk niet. Krijg je er van als je op zateravond nog werkt
Hebben jullie al een vakantie naar Tenerife geboekt, zoals je van plan was? OOk een aanrader. Wel buiten het seizoen heengaan, anders is het er te druk. Volgens mij is de noordkant van het eiland wel iets voor jullie. Mooi groen, niet zo toeristisch, mooie wandelroutes.quote:
Is toch logisch? Dan vorm je geen bedreiging en kunnen ze je gewoon aardig vindenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zateravond? Zatavond? Zat?
Onderzoek wees uit dat je je door blunders te maken geliefd maakt bij collega's.
Ja schijnbaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is toch logisch? Dan vorm je geen bedreiging en kunnen ze je gewoon aardig vinden
Haha... Oepsie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zateravond? Zatavond? Zat?
Onderzoek wees uit dat je je door blunders te maken geliefd maakt bij collega's.
Of geen vriendschappelijke collega's...hmmm.... Tijd voor drankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha... Oepsie.
Ja, lijkt me logisch, ego van collega's groeit daardoor. Dat zou mijn ego dan weer niet trekken. Ohw nee, ik heb geen collegiale vrienden?
Nog niet. Het kan zijn dat 't iets later wordt en dat is écht in het hoogseizoen, dus zowel te warm als te druk, mááááár hij staat op de lijst voor de short-break in het najaar (oktober ofzo) als de master enzo op de rit is! Maar dat gaan we nu nog niet boeken; eerst eens even zien hoe het allemaal gaat lopen. We hopen voor onze échte vakantie nog steeds op Schotland.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hebben jullie al een vakantie naar Tenerife geboekt, zoals je van plan was? OOk een aanrader. Wel buiten het seizoen heengaan, anders is het er te druk. Volgens mij is de noordkant van het eiland wel iets voor jullie. Mooi groen, niet zo toeristisch, mooie wandelroutes.
Komt doordat je slim bentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja schijnbaar
Snap het ook wel maar zo werkt het bij mij niet.
Eerder omdat mijn ego te groot is.quote:
Wat was het eerste plan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn van plan veranderd. Grote kans dat 't Tsjechië gaat worden.
Kustgebieden te druk, binnenland voor Mr.Mo te warmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Tsjechie reuzengebergte is prachtig!
Tenerife is de zomervakantie juist erg rustig, daar loopt het seizoen veelal van november tot april
Andalusië. Maar we lazen over temperaturen van 35+ zelfs nog begin september en dat zien we beiden écht niet zitten.quote:
Ja, je hoeft ook niet dom over te komen als je laat blijken dat je ook iets voor anderen kunt betekenen. Is gewoon strategisch. Zo blijf je ook uit de wind.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerder omdat mijn ego te groot is.
Vind het ook enorm leuk mee te denken met de totaal andere vakgebieden en dat vinden zij ook leuk
Oh nee dat moet je niet in de zomermaanden doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Andalusië. Maar we lazen over temperaturen van 35+ zelfs nog begin september en dat zien we beiden écht niet zitten.
Je kennis inzetten voor een gezamelijk doel verbroedert ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, je hoeft ook niet dom over te komen als je laat blijken dat je ook iets voor anderen kunt betekenen. Is gewoon strategisch. Zo blijf je ook uit de wind.
Andalusie is geweldig in september. Als je ook de kust opzoekt valt het echt wel mee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Andalusië. Maar we lazen over temperaturen van 35+ zelfs nog begin september en dat zien we beiden écht niet zitten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kennis inzetten voor een gezamelijk doel verbroedert ook.
En anders:quote:
Ik gebruik wel eens het woordje "even". Als in: "ik maak gewoon even tijd om dat opleidingsplan te schrijven, scheelt jou weer werk". Zijn collega's ook blij meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En anders:
Het onmogelijke doen we meteen.
Wonderen duren iets langer.
Op verzoek kunnen we ook nog toveren ook.
De mijne hebben een leidinggevende die het woord "even" vebruiktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens het woordje "even". Als in: "ik maak gewoon even tijd om dat opleidingsplan te schrijven, scheelt jou weer werk". Zijn collega's ook blij mee
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Dan ging ik kijken
Alle films waar Tink in speelt zou ik kijken
Waarom mag je Antoinette niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag een aantal mensen niet...
oa. Marco Borsato, die trut van radar EN Jack Spijkerman
EN.....zonnebril....ohw wacht...dat is (wo)men in blackquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zie het ook zo voor me: Tink in d'r catsuit met in iedere hand een pistool.
Die staat niet meerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zie het ook zo voor me: Tink in d'r catsuit met in iedere hand een pistool.
Pistool niet nee?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pistool niet nee?
Ik was voor het eerst in de 'make up' topic![]()
Wat een kleuren, keus, bedragen en soorten![]()
Kom er nooit weer
Is dat er dan zo'n topic?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pistool niet nee?
Kom er nooit weer
Haha, ik schaf het aan op mijn fotografiebedrijf, als in zelf visa doen. Dat doet minder pijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pistool niet nee?
Kom er nooit weer
Dit behangetje, met een ander behangetje in de kleur van de lichtere verfstaal (2e van boven denk ik). Betere foto's volgen als het op de muur zitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
Ik mis de foto's dames(Perr en Phaidra).
Wauw Sigme! Goed bezig geweest
Cute!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit behangetje, met een ander behangetje in de kleur van de lichtere verfstaal (2e van boven denk ik). Betere foto's volgen als het op de muur zit
[ afbeelding ]
En vakantieTof Tink!
Hij staat het model al niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cute!!!
[ afbeelding ]
Het jasje gaat terug, raar model zelfs oma vond het lelijk
Broek blijft
Nee en je had gelijk, 36 was me veel te grootquote:Op zondag 13 mei 2012 00:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij staat het model al niet..
Phaidra, wat supercute..
Wij zijn naar Dark Shadows geweest, leuk!
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:23 schreef Probability het volgende:
Goodmorning!
Cadeautje voor moederdag is al een week ingepakt! Ben zelfs al geïnterviewd over Moederdag haha
Nu een beeetje zenuwachtig want ik ga NL eens van boven bekijken!
Vriend van mij heeft een vliegtuig en een vliegbrevetquote:Op zondag 13 mei 2012 09:39 schreef An24 het volgende:
[..]wat ga je doen?
@Vik: lippen doe ik ook nooit. Ik drink veel en heb geen zin om telkens bij te werken. Bovendien zoent het niet lekker
Tof zeg. Veel plezier!quote:Op zondag 13 mei 2012 09:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een vliegtuig en een vliegbrevet
Haha o jeej ik hoop dat hij een beetje z'n best doet danquote:Op zondag 13 mei 2012 09:50 schreef Phaidra het volgende:
Tof Billy!! Ik moet toegeven dat ik van een vlucht in zo'n vliegtuigje voor 6 personen behoorlijk misselijk werd, maar het was wel heel bijzonder!
Ik heb gister al Moederdag 'gevierd'. Had heel afgezaagd een doos bonbons gekocht en omdat ik er gister toch langs moest, alvast gegeven. Ik blijf niet heen en weer rijden.
Ik snap het niet helemaal?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:02 schreef Novem het volgende:
Morgen Slankies!
Kitten update: Gastopvang DOC: Cat's 11e nestje - Radja en de 7 dwergjes
Het is echt superleuk! Maar ben wel alleen maar bezig met achter hem aanrennen en zorgen dat hij niet weer ergens aan vast zit ofzoOok ietwat miinder slaap gehad de afgelopen 2 nachten, hij speelt nogal veel
![]()
Ooh zo, ik dacht even dat het een opvangertje van jou wasquote:Op zondag 13 mei 2012 10:07 schreef Novem het volgende:
Jaa de rooie is van mij, foto's zijn bij mij thuis, we hebben hem vrijdag bij Cat22 opgehaald, hij was een van haar opvangertjes
Dat kan prima tijdens het hardlopenquote:Op zondag 13 mei 2012 10:32 schreef Perruche het volgende:
Mooi weer! Wilde eigenlijk gaan hardlopen maar doe ik straks wel, nu eerst even van het zonnetje genieten
Oh en als jullie mini dan Calvin heet is dat helemaal win!quote:Op zondag 13 mei 2012 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Novemen fijn dat ze samen ook goed gaan!
Ik heb nieuwe foto's van ons kitten gekregen (hopelijk doen ze het -> nee dus). We zijn inmiddels ook uit de naam, het wordt Hobbes (voor de kat dus
)
.
Haha, leuk, Hobbes! Jammer van de piccies, ben benieuwd.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Novemen fijn dat ze samen ook goed gaan!
Ik heb nieuwe foto's van ons kitten gekregen (hopelijk doen ze het -> nee dus). We zijn inmiddels ook uit de naam, het wordt Hobbes (voor de kat dus
)
.
Heb ik nog overwogen, maar Calvin -> Calvijn, nah. Dan is het NLse Kasper nog leukerquote:Op zondag 13 mei 2012 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en als jullie mini dan Calvin heet is dat helemaal win!![]()
Tof zeg, Hobbes!
Meubelboulevardquote:Op zondag 13 mei 2012 11:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb ik nog overwogen, maar Calvin -> Calvijn, nah. Dan is het NLse Kasper nog leuker.
Het is zulk mooi weer. Krijg spontaan zin om iets actiefs te doen, iemand suggesties voor een activiteit met bankjes om de 100 m?
Oh jaaa Kasper is ook leuk!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb ik nog overwogen, maar Calvin -> Calvijn, nah. Dan is het NLse Kasper nog leuker.
Het is zulk mooi weer. Krijg spontaan zin om iets actiefs te doen, iemand suggesties voor een activiteit met bankjes om de 100 m?
Hier is t helemaal blauw met zonquote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aan de A'damse slankies: hoe lekker is het weer daar?Volgens weer online dingesen bewolkt, en we overwogen een bezoekje aan Artis
[..]
Oh jaaa Kasper is ook leuk!![]()
En eh, de dierentuin?
Felblauwe lucht, 3 kleine wolkjes, zonnig, redelijk windstil. Wel fris. Ik zie aan de overkant mensen in shorts op hun balkon zonnenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aan de A'damse slankies: hoe lekker is het weer daar?Volgens weer online dingesen bewolkt, en we overwogen een bezoekje aan Artis
Mijn meneer vindt het te laat om nog naar Artis te gaanquote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh jaaa Kasper is ook leuk!![]()
En eh, de dierentuin?
Oh ja wij zijn er meestal vrij rap doorheen, omdat we al weten wat we wel en niet willen zienquote:Op zondag 13 mei 2012 11:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn meneer vindt het te laat om nog naar Artis te gaan. En wat prijzig, aangezien we nog niet weten hoe het met de dakkapel afloopt.
Het zal wel een rondje park worden straks idd. Jullie veel plezier alvast! Artis
Er worden gesprekken gevoerd met verschillende partijen over een overname. Waarschijnlijk horen we volgende week of ze eruit komen en wat dat voor ons betekentquote:Op zondag 13 mei 2012 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ja wij zijn er meestal vrij rap doorheen, omdat we al weten wat we wel en niet willen zien![]()
Stomme dakkapelGeen nieuws nog?
Spannendquote:Op zondag 13 mei 2012 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er worden gesprekken gevoerd met verschillende partijen over een overname. Waarschijnlijk horen we volgende week of ze eruit komen en wat dat voor ons betekent.
Thanks! Dit is 'm live:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef An24 het volgende:
Slacker: aparte inrichting, lekker strak. En die bank is tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
heb je geen L? ik vind dit wat weinig geloof ik, met 10 km hardlopen!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, 10 km met 9,6 km/u. Merkte het vorige keer ook al maar door die tempoloopjes gaat m'n snelheid op de 10 km wel omhoog. Volgens mij is dit ook nog eens een PR.
Lijstje:
O: Brinta met banaan
S: 10 km hardlopen
T: wheyshake cappuccino
T blikje cola(zó zalig als je terugkomt van het hardlopen
)
T: twee bth met twee gekookte eitjes
T: halve ananas
D: Aubergine parmigiana
T: appel
Thx!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je geen L? ik vind dit wat weinig geloof ik, met 10 km hardlopen!
Geod trouwens, die afstand!
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal zelf gevonden! Met twee bonuskatjes die schijnbaar denken dat het voor hen is
.
Nu eens checken of het lekker is.
Ga eens trouwen dan! Hebben we tenminste een feestje!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn jullie saai!
Goede vlucht XM (je bent er vast al bijna)
SPOILER: Anders is er nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aloha!
Artis
Zon
Boeken kopen
Voldane gevoel van moeie pootjes
Italiequote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Wauw ik ben vanmiddag halverwege 1 gestopt, leek wel zo'n gans toen ik poogde dat ding op te eten
Nu maar eens Italië dingen en weekendje weg dingen zoeken
Italiequote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
Wauw ik ben vanmiddag halverwege 1 gestopt, leek wel zo'n gans toen ik poogde dat ding op te eten
Nu maar eens Italië dingen en weekendje weg dingen zoeken
Wat wil je qua weekendje weg? Wil je stad, wil je platteland, hoe ver weg? Auto, vliegtuig of trein? Of met de boot? Budget?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Meer zoiets..
[ afbeelding ]
Ik google me suf voor weekendjes weg tips dus als jullie er hebben BW!
Oew, wat irritant!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wil ook op vakantie, maar lief wil budgetloos en dat ik niet voor hem betaalterwijl ik een deel extra betalen prima vind als er dan meer mogelijk is.
Vandaag een vreselijk energievretende moederdag gedaan. Blij dat dat maar een keer per jaar is.
Wat HPKW zegt Puffquote:Op zondag 13 mei 2012 20:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat wil je qua weekendje weg? Wil je stad, wil je platteland, hoe ver weg? Auto, vliegtuig of trein? Of met de boot? Budget?
[..]
Oew, wat irritant!
Beide dingen!
Kun je niet iets onwijs low budgets verzinnen? Kamperen in Belgie ofzo? Een vriendin van me heeft nog wel een stacaravan te huur ergens in Overijssel voor weinig.Fietsen mee, is misschien ook wel een oplossing.
En verder vanavond gewoon lekker niets doen.
Dat klinkt idd goed, zit nu ook even naar Brugge/Knokke te kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Belgie - kamer huren in een kasteeltje in de Ardennen, Oostende, Lille (stiekem Frankrijk)
Nederland - Texel, Oerol, Veluwe, huifkarrentocht door Drenthe, Zuid-Limburg
Duitsland - Keulen
De combinatie is leuk! Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan. Eerst overdag in Knokke, 's avonds naar Brugge, daar geslapen, volgende dag nog een dagje sightseeing gedaan en toen weer terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat klinkt idd goed, zit nu ook even naar Brugge/Knokke te kijken.
Ik kan wel leuker dingen verzinnen als je een bioscoopzaal voor jezelf alleen hebtquote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Jeej, eindelijk weer thuis. Nu nog strijken.
Film kijken in een bioscoopzaal waar maar 6 mensen in zitten is best apart.Ik wil een keer zo'n hele zaal voor mezelf en dan gamen!
Ja ik neig ook naar zoiets dat scheelt ieg weer benzine.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De combinatie is leuk! Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan. Eerst overdag in Knokke, 's avonds naar Brugge, daar geslapen, volgende dag nog een dagje sightseeing gedaan en toen weer terug.
Anders huizenruil?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kamperen doen we altijd wel ja. Prima bij goed weer.![]()
Moeten eens goed kijken waar we heen kunnen van het budget.
Ja, maar ik doe geen urbanathlontraining.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik kan wel leuker dingen verzinnen als je een bioscoopzaal voor jezelf alleen hebt
Mooie omgeving voor een urbanathlontraining bijvoorbeeld
Nooit gedaan zoiets! Wie wil er een week in utrecht wonenquote:
Afgelopen winter hadden wij een keer de hele bioscoop voor onszelf (en de kinderen). We mochten nog zelf de film uitzoeken ookquote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik kan wel leuker dingen verzinnen als je een bioscoopzaal voor jezelf alleen hebt
Mooie omgeving voor een urbanathlontraining bijvoorbeeld
Dat zal je verbazenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nooit gedaan zoiets! Wie wil er een week in utrecht wonen
Gent is trouwens ook erg tof ml, als je in die regio bent
Act of Valor.. Zonder de preview waren we er nooit heen gegaan, blijkbaar had bijna niemand die gezien.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Perruche het volgende:
Dino welke film had je gezien? Wij hebben The Avengers gezien, vond hem supervet!!
Ja, ik had er nooit van gehoord!! Wel gezien dat ie draait, vanmiddag.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Act of Valor.. Zonder de preview waren we er nooit heen gegaan, blijkbaar had bijna niemand die gezien.Wel vette actie!
Die scene!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef slacker_nl het volgende:
Die scene met die boten, guns blazing...
Wat goed mc. Feli voor jou en je teamquote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef the85mc het volgende:
Aloha! Hoe is het hier? Dit weekend waren er voor het eerst officiele wedstrijden en we hadden ons ingeschreven. Qua gewicht was het toch nog best spannend, want blijkbaar had mijn eigen weegschaal een optimistische blik.. Bij een teamgenoot was ik ruim een kilo zwaarder dan thuis. En met ons team waren we 1 avond voor de weging 3 kilo te zwaar.. Dus in plaats van teameten werd het teamsportenmaar met resultaat.
We hebben het gehaald, de volgend ochtend hadden we 2 kilo over. Ik was na een hardloopsessie en een nacht slapen ineens 2 kg lichterMaar echt zeker waren we er niet van, ik stond met kloppend hart op de weegschaal.. Nooit eerder heb ik wegen zo spannen gevonden..
De wedstrijden waren ook dit weekend. Voor ieder grote wedstrijd worden we gewogen. Dit weekend hebben we heel wisselend gepresteerd.. Zaterdag behoorlijk achterin geeindigd, maar vandaag ook een paar mooie races gevaren en zelfs een keer als eerste gefinisht! En het rare is, we zijn dus een relatief zwaar team, dus in zwaar weer met veel wind zouden we dus kunnen uitblinken. Maar juist vandaag, in licht weer zijn we sterker. En eigenlijk is zeilen in weinig/vlagerige wind veel moeilijker..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef Perruche het volgende:
MC wat top dat jullie het hebben gehaald! Wanneer is nu de wedstrijd, en moeten jullie daarvoor dan nog een keer wegen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 06:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laatste en eerste!Dat gebeurt me nou nooit
Wat op FB?quote:Op maandag 14 mei 2012 08:39 schreef V1z0R het volgende:
Ml, dat op FB!Waarom krijg ik dat te zien?
Oh, uh, mogguh!
*aspirientje toeschuift*quote:Op maandag 14 mei 2012 08:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat op FB?
Doe maar een dm want volgens mij gaat er een lampje aan
Ik zit hier teloop al vanaf januari een oplossing te roepen en die wordt niet geimplementeerd
*vrijdag werkboks*quote:Op maandag 14 mei 2012 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh.
Keelpijn, boeh. Als ik dodag maar weer helemaal fit ben voor de hardloopwedstrijd.
Vrijdag weer gewoon werken, als een van de weinigen hier denk ik, jeeh![]()
.
*terugschuift.quote:
Ja, ben nog even geweest. Was ontzettend kleinschalig, eigenlijk nergens concrete vacatures, veel "hou onze site in de gaten" opmerkingen gehoord, maar ook wel weer wat leuke gesprekken gehad.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:45 schreef Perruche het volgende:
Henk, was je nog naar de carrieredagen geweest?
Het is verschrikkelijk warm hier in de trein
Viz! Ik barst bijna uit mijn broek, letterlijk. Ik moet echt oplettenquote:Op maandag 14 mei 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Perr!Als je dan de hele week gaat sporten moet je wel meer eten!
Dat is iig genoeg sport. Goed bezig!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:15 schreef Perruche het volgende:
Ohe en sportplanning:
Ma evy 19
Di bodybalance
Woe bodypump
Do evy 20
Vr niets of bodybalance
Za of zo evy 21
Eventueel nog combat zondag.
*3 dagen werk boks*quote:Op maandag 14 mei 2012 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
3 dagen werken deze weekEn nu wil ik ook weekendjes weg *rondneust op linkje van Billy*
Doe dan tenminste een 5 dagen interval, 5 dagen onder onderhoud en dan 2 dagen erop of boven. En probeer tenminste elke maaltijd na het sporten alle voedingsstoffen aan te vullen.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Viz! Ik barst bijna uit mijn broek, letterlijk. Ik moet echt opletten
Diversity Works was in dezelfde ruimte. Maar het was heel klein, want bedrijven hebben erg weinig budget.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:20 schreef Perruche het volgende:
Hm klinkt niet alsof ik veel gemist heb :p was er ook dat diversity works?
Denk je dat er iets concreets uit voort kan komen?
*Boks*quote:Op maandag 14 mei 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
+ wat loveli zegt. Ik heb echt moeite om mijn overtollig vet () kwijt te raken. Het sporten gaat prima maar maat houden met eten lijkt niet te lukken.
Je had er eigenlijk bij moeten zijn vrijdag. De borden werden nog net niet afgelikt, maar het scheelde niet veel.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Dat vingertje heeft z'n eigen wil of niet?
Probeer dan ook te eten wat meer verzadigd, half bakje kwark als T na je L of zo... En weet niet hoe zo'n honger/trek jij krijgt na het sporten? Maar dan lijkt me een tosti en soepje niet echt toereikend...
Dat is ook kwark.quote:
Daarom zeg ik; het heeft niets met trek te maken. Ik MOET gewoon iets hebben. Maar goed, ik ga geen discussie beginnen, Ga liever mijn ruggegraat zoekenquote:Op maandag 14 mei 2012 09:56 schreef loveli het volgende:
*komt ze weer met haar carbs-complottheorie*
Carbs = trek, geen carbs = veel minder trek. Hoef je geen ruggegraat voor te hebben.
wil je die van mij dan ook vinden? Door de weeks gaat het bij mij meestal wel redelijk, in het weekend niet:quote:Op maandag 14 mei 2012 09:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; het heeft niets met trek te maken. Ik MOET gewoon iets hebben. Maar goed, ik ga geen discussie beginnen, Ga liever mijn ruggegraat zoeken
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even voor de statistieken: mijn CV is echt supermooi geworden.![]()
Nu alleen de inhoud nog even tweaken.
Vaak kan meer dan je denkt. Op mijn zwaarst was ik ongeveer 97 kg. Met wat kleren aan gaf de weegschaal ineens 100 kg aan. Dat was voor mij echt teveel en ben ik een stuk meer gaan sporten en gezonder gaan leven. Ik ben toen gecrasht naar 83. Maar een jaar later zat ik weer op 93. Dat was vorig jaar januari. Nu zit ik rond 80 kg maar nu zonder te crashen (afgezien van dit weekend dan..) en ik weet zeker dat ik het nooit meer zo ver laat komen. Dus je kunt best veel afvallen, maar je moet vooral langzaam willen veranderen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij houdt je lichaam van een bepaald gewicht en een bepaald vet%. Ik heb eigenlijk ook niet de illusie dat ik 10 of 15 kg af kan vallen
Het zou wel kunnen, maar dat duurt jaren, het zou heel moeilijk gaan en ik zou al die tijd strontsjaggo zijn. Doe maar niet dus
Hij haalt het niet qua creativiteit met deze cv"s:quote:
Oew, dat is wel een pareltje. Sowieso heeft ze woorden heel raar afgebroken.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
'Beginer' ? Etc. overigens
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:50 schreef V1z0R het volgende:
De spin in m'n buurmans achtertuin is ook een web-designer!
Dacht ik ook voordat ik 45 kilo afviel.. Ik zou al blij geweest zijn met 15.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij houdt je lichaam van een bepaald gewicht en een bepaald vet%. Ik heb eigenlijk ook niet de illusie dat ik 10 of 15 kg af kan vallen
Het zou wel kunnen, maar dat duurt jaren, het zou heel moeilijk gaan en ik zou al die tijd strontsjaggo zijn. Doe maar niet dus
Lijstje:
O: smoothie met amandelen
T: rijstwafels met een mengseltje van gehakte olijven, gedroogde tomaat op olie en huttenkase
L: zoete aardappel, broccoli en kalkoen
T: kwark en bessen
S: fitness+cardio
D: fajitas
T: kwark en ananas
Hij heeft de wauw factor al!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hij haalt het niet qua creativiteit met deze cv"s:
http://www.hongkiat.com/b(...)me-curriculum-vitae/
Maar ik ben dan ook geen grafisch ontwerper, dat scheelt al.
mjaah, ik denk dat ik met mijn lijf/stofwisseling XM een high five kan gevenquote:Op maandag 14 mei 2012 10:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vaak kan meer dan je denkt. Op mijn zwaarst was ik ongeveer 97 kg. Met wat kleren aan gaf de weegschaal ineens 100 kg aan. Dat was voor mij echt teveel en ben ik een stuk meer gaan sporten en gezonder gaan leven. Ik ben toen gecrasht naar 83. Maar een jaar later zat ik weer op 93. Dat was vorig jaar januari. Nu zit ik rond 80 kg maar nu zonder te crashen (afgezien van dit weekend dan..) en ik weet zeker dat ik het nooit meer zo ver laat komen. Dus je kunt best veel afvallen, maar je moet vooral langzaam willen veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |