Het blijft kriebelen he?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef ElisaB het volgende:
Het is dat we zelf met drie lastige types zitten (Fritz die om de haverklap ziekig is, Fanta die nog wacht op uitlevering en Keesje die nog enigszins normaal gemaakt moet worden), maar anders ging ik heel hard pleiten voor een nestje in huize ElisaB&BeeB
O dat gaat al vlotjes met dit nestje al 3 in optiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef Beeertjee het volgende:
Naar aanleiding van het topic Kitten, poesje of kater?, kwam ik terecht bij dit topic en werd enthousiast!
Ik heb me dus gemeld bij Cat22 voor 1 van de 3 marmertjes
Gaat zeker snel. Hoe is het karakter van moeders, Cat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:20 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat gaat al vlotjes met dit nestje al 3 in optie
Een schatje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gaat zeker snel. Hoe is het karakter van moeders, Cat?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Ze is zooo lief.![]()
Net zaten we allebei op de grond over de rand van de mand naar de legpuzzel aan kittens te kijken die daar lag te slapen. Af en toe BONK kopje tegen mijn hoofd en een diepe staar van haar blauwe ogen. Zo'n lief poezzie.![]()
En de meeste kittens genieten ook van een aaitje met een vinger en krullen zich met een zuchtje nog verder op en in slaap. Behalve de schildpad met vlek op de kop: die begon boos te gillen dat ik haar wakker maakte.
*kuch* vlek.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:42 schreef Puala het volgende:
Feliway zit al in het stopcontact. Ik had al wel verwacht dat Noor het niet leuk zou vinden dat er iemand bij zou komen
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat Rusty en Kitty het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden.![]()
Maar dat had je vooraf ook al ingeschat. Je gordijnen zien er bekend uit.Mooi haakjespatroon.
Hij slaapt eindelijk! Ja de gordijnenquote:Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat Rusty en Kitty het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden.![]()
Maar dat had je vooraf ook al ingeschat. Je gordijnen zien er bekend uit.Mooi haakjespatroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |