abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:47:58 #151
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111456137
Het is dat we zelf met drie lastige types zitten (Fritz die om de haverklap ziekig is, Fanta die nog wacht op uitlevering en Keesje die nog enigszins normaal gemaakt moet worden), maar anders ging ik heel hard pleiten voor een nestje in huize ElisaB&BeeB O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111456207
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef ElisaB het volgende:
Het is dat we zelf met drie lastige types zitten (Fritz die om de haverklap ziekig is, Fanta die nog wacht op uitlevering en Keesje die nog enigszins normaal gemaakt moet worden), maar anders ging ik heel hard pleiten voor een nestje in huize ElisaB&BeeB O+
Het blijft kriebelen he? O+
Maar vol is vol en met je huidige team heb je je handjes al meer dan gevuld.

Ik was na 2 dagen ook blij dat de grutjes verhuisden en ik mijn badkamer terughad. _O-

Speaking of grutjes.... er zijn ons voor vandaag foto's beloofd! *O* :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111464947
Naar aanleiding van het topic Kitten, poesje of kater?, kwam ik terecht bij dit topic en werd enthousiast!

Ik heb me dus gemeld bij Cat22 voor 1 van de 3 marmertjes O+
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_111465258
Bohhhh, mams is fantastisch! O+ Kinders ook natuurlijk :Y
pi_111465478
Wehehehe, ik ben mijn fatso's van andere nesten gewend. :')
Dus ik keek net eens op het lijstje van gemiddelde gewichten en wat zie ik staan bij 15 dagen: 250 gram. Alles weegt nu ruim 210 gram (met uitschieters naar 230), dus zo mini zijn ze helemaal niet meer. _O-

Behalve Blauwtje dan, maar die is dapper bezig en weegt nu al 151 gram. Toch mooi 30 gram erbij in 3 dagen. 8-)

:W beeertjee!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111465866
Wat een leuk nest! Leuke foto's ook O+
pi_111467285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef Beeertjee het volgende:
Naar aanleiding van het topic Kitten, poesje of kater?, kwam ik terecht bij dit topic en werd enthousiast!

Ik heb me dus gemeld bij Cat22 voor 1 van de 3 marmertjes O+
O dat gaat al vlotjes met dit nestje al 3 in optie O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_111468560
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:20 schreef indaha het volgende:

[..]

O dat gaat al vlotjes met dit nestje al 3 in optie O+
Gaat zeker snel. Hoe is het karakter van moeders, Cat?
pi_111471133
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Gaat zeker snel. Hoe is het karakter van moeders, Cat?
Een schatje. O+ Erg blij met bezoek, kroelen is leuk en kopjes (BONK! tegen mijn neus :') ) geven nog fijner en ze spint de sterren van de hemel. Af en toe verrast ze me met een rauwe siamezenkreet of begint ze te blazen als een stoombalgje van genot. Geen greintje kwaad in deze poes en ze vertrouwt me (iedereen) volledig met haar kinderen, al blijft ze dan wel graag in de buurt. Ik ben er nog niet uit of dat voor kroeltjes of ter bescherming is. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111472384
Ze is zooo lief. O+
Net zaten we allebei op de grond over de rand van de mand naar de legpuzzel aan kittens te kijken die daar lag te slapen. Af en toe BONK kopje tegen mijn hoofd en een diepe staar van haar blauwe ogen. Zo'n lief poezzie. O+

En de meeste kittens genieten ook van een aaitje met een vinger en krullen zich met een zuchtje nog verder op en in slaap. Behalve de schildpad met vlek op de kop: die begon boos te gillen dat ik haar wakker maakte. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111472636
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Ze is zooo lief. O+
Net zaten we allebei op de grond over de rand van de mand naar de legpuzzel aan kittens te kijken die daar lag te slapen. Af en toe BONK kopje tegen mijn hoofd en een diepe staar van haar blauwe ogen. Zo'n lief poezzie. O+

En de meeste kittens genieten ook van een aaitje met een vinger en krullen zich met een zuchtje nog verder op en in slaap. Behalve de schildpad met vlek op de kop: die begon boos te gillen dat ik haar wakker maakte. :')
O+ O+

Die streep klinkt als Pol :')
pi_111472684
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

O+ O+

Die streep klinkt als Pol :')
*kuch* vlek. :P

Roodzwartje. :+ Streep zal dat vast ook wel doen, De ladies zijn de bitches van het nestje volgens mij, dikke trolletjes. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111472849
Here we go :)

Gisteravond hebben we bezoek gehad. We hadden alles na elkaar getimed maar al met al zat het huis op een gegeven moment vol. Ik was angstig voor wat het met Dana zou doen, maar die deed het geweldig *O* Ze huppelde van de een naar de ander om een aaitje te halen en speelde alsof ze al weken hier woonde. En daarna ging ze op de bank liggen slapen. Op een gegeven moment werd ze wakker en trok een sprintje naar mijn schoot om daar verder te gaan slapen O+ O+ O+ O+

Vannacht heeft ze de woonkamer mogen ontdekken en hebben we Noortje er buiten gelaten. Dat ging prima. Vanmorgen rustig geknuffeld en gekroeld en na ons ontbijt hebben we de dames weer bij elkaar gelaten. Blazen en grommen. -O-

Vandaag zijn we korte momenten weg geweest en hebben we ze apart gelaten. Dat ging prima. Eerst dook Dana nog onder de bank als ze ons aan hoorde komen, maar nu blijft ze liggen waar ze ligt en wacht ze af wat we doen *O*

Er zijn wat confrontaties geweest tussen de dames, maar die blijven bij blazen en grommen van Noor haar kant. Dana gaat rustig zitten en wacht af wat er gebeurt. Ze wilt nog wel tegen de bank aan kruipen (niet er onder! *O* ) als ze Noor aan ziet komen, maar dat word steeds minder. Als ik alleen met de dames ben zoeken ze elkaar wat meer op als dat mijn O+ er bij is, maar dat komt volgens mij vooral omdat noor ook heel boos op O+ is. Snoepjes geven en spelen mag, maar zodra hij haar op wilt pakken kan hij een lel krijgen _O- En ik mag nog gewoon alles met haar doen :+

En dan nu de foto's:







En als jullie meer willen zien: Klik! :)
pi_111473006
Dappere Dana! O+
Die doet het precies goed, niet onder de indruk van boze Noor (goed gedaan Satsu _O- ) en dan leert die dame hopelijk ook snel genoeg dat Dana echt niet eng is.
Mocht het niet snel bijtrekken, dan zou je altijd nog een maandje Feliway kunnen gebruiken om de kantjes van Noor haar boosheid af te halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111473203
Feliway zit al in het stopcontact. Ik had al wel verwacht dat Noor het niet leuk zou vinden dat er iemand bij zou komen :')
pi_111473270
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:42 schreef Puala het volgende:
Feliway zit al in het stopcontact. Ik had al wel verwacht dat Noor het niet leuk zou vinden dat er iemand bij zou komen :')
^O^

Als ze haar nu nog niet de kamer doormept ( :X ) dan zal het wel goedkomen. Mijn katten hebben er ook een poosje over gedaan om de invasie aan kittens te accepteren en de een is er beter in dan de andere.
Al is het bij mij natuurlijk wel redelijk uitzonderlijk omdat ze komen en gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111473298
Ze moet ineens aandacht delen en het ergste is dan ook nog dat iedereen als eerste naar dat kleine mormel O+ gaat. Boehoe! Nog even en ze kunnen niet zonder elkaar *; :)
pi_111483660
Hier gaat alles ook goed! Gisteren hebben we hem 3 uur alleen in de slaapkamer gelaten, want we moesten weg, dus huilen huilen, maar toen we terug kwamen was het alleen maar spelen spelen :D

Hij heeft nu 2 nachten lekker bij ons geslapen, met Kitty gaat het ook heel goed, ze snuffelen aan elkaar en Rusty geeft haar kopjes en wrijft z'n lijfje tegen haar aan.

Ze spelen ook al samen, maar Kitty heeft niet echt social skills, dus de helft van de tijd maakt ze hem bang door keihard op hem af te rennen, haar manier van spelen :P

Hij heeft ook al besloten dat Kitty's voer veel lekkerder is, dus dat maakt de overstap makkelijk!

Hij is nu sinds 7 uur op en nog steeds aan het spelen. Wij dus ook :') Ik ben morgen nog vrij en hoef dan alleen dinsdag en woensdag te werken volgende week, misschien maak ik er halve dagen van, ondanks dat ze zo goed met elkaar opschieten is het toch een beetje eng allemaal.

Anyway, FOTO'S!!






Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111484103
Wat fijn dat Rusty en Kitty het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden. O+
Maar dat had je vooraf ook al ingeschat. Je gordijnen zien er bekend uit. :D Mooi haakjespatroon. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 mei 2012 @ 10:04:35 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111484253
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat Rusty en Kitty het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden. O+
Maar dat had je vooraf ook al ingeschat. Je gordijnen zien er bekend uit. :D Mooi haakjespatroon. _O-
:D.

Idem hier :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 mei 2012 @ 10:09:20 #171
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_111484326
Mooie foto's Novem! :)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_111484354
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111484621
Mooie foto's O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111485273
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 09:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat Rusty en Kitty het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden. O+
Maar dat had je vooraf ook al ingeschat. Je gordijnen zien er bekend uit. :D Mooi haakjespatroon. _O-
Hij slaapt eindelijk! Ja de gordijnen :') Moest toch al nieuwe kopen, maar dat stellen we nog maar even uit :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111485723
Wat een lieve foto''s van Dana en Rusty *; en fijn dat het met de al aanwezige katten ook goed gaat komen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_111494287
:O :O :O


:z :z :z


:Z :Z :Z


8-) :z
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 mei 2012 @ 17:11:44 #177
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111496974
Zeg Cat?!

Heb je niet een paar foto's misschien??
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 13 mei 2012 @ 17:12:49 #178
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111497013
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111499094
quote:
Volgens mij hack jij nogal laat he?
Laat het een daggie doorlopen dan kijken we er morgenavond naar. Zo ergens na de kantoortijd van de normale mensch. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111501812
Blauwtje houdt het spannend.
Hij komt nog elke dag dapper bij (vooral 's nachts, ik weeg hem 2 keer per dag en overdag komt er hooguit 2 gram bij) maar elke dag komen er minder grammetjes bij. Terwijl broers en zussen lustig doorgroeien en er elke dag minimaal 8 gram bijtanken haalde hij vandaag de 6 gram. Ik heb zulke dropjes met gemak 10 gram per dag zien halen.
Maar gelukkig is hij nog steeds even alert en ijverig als de rest en laten ze hem ook mooi met rust aan de tet. En heeft hij er in 4 dagen toch mooi 30 gram bijgehaald en dat zie je aan het katertje. Doorduimen dus!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 mei 2012 @ 21:53:31 #181
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_111511496
*duimt voor blauwtje*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_111512069
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef Takaiki het volgende:
*duimt voor blauwtje*
Ik duim mee, kom op blauwtje O+
pi_111513920
Ik duim ook mijn duimen blauw voor Blauwtje ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_111519036
Ik heb net helemaal bijgelezen, wat een superleuk en mooi nestje heeft Radja gemaakt O+ hopelijk komt blauwtje heerlijk bij de komende dagen *duimt*

En wat leuk dat er al updates zijn van de grotere grutjes in hun nieuwe huis *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_111543707
Duimen helpen. O+

BAM! *O* *O* *O* 17 gram in één dag erbij! *O* *O* *O*

De rest doet het ook supergoed en je ziet ze elke dag meer rondkijken en scharrelen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111543887
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Duimen helpen. O+

BAM! *O* *O* *O* 17 gram in één dag erbij! *O* *O* *O*

De rest doet het ook supergoed en je ziet ze elke dag meer rondkijken en scharrelen. O+
Yeah Blauwtje *O* *O* *O* *O* ,krijgt hij/zij ook al een naam van het vermoedelijke nieuwe baasje ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_111544210
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef indaha het volgende:

[..]

Yeah Blauwtje *O* *O* *O* *O* ,krijgt hij/zij ook al een naam van het vermoedelijke nieuwe baasje ?
Die is druk aan het denken en had al opties.
Maar ik durf(de) nog niet zo goed. Als je een poesje een naam geeft wordt het echt echt. En dus dubbel zo erg als ze het toch niet redden. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111545035
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef Cat22 het volgende:
Duimen helpen. O+

BAM! *O* *O* *O* 17 gram in één dag erbij! *O* *O* *O*

De rest doet het ook supergoed en je ziet ze elke dag meer rondkijken en scharrelen. O+
*O* *O* *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 14 mei 2012 @ 21:00:25 #189
269689 crew  Viv
pi_111550937
Hup Blauwtje! *O* Ik heb altijd zo'n zwak voor dat ene kitten wat zo opvalt tussen de rest. O+
pi_111551627
Mams krijgt iedere dag een portie recoveryvoer van me om wat op krachten te blijven. Vandaag kwam ik binnen met een totaaaaal oninteressant blikje. :{w Tot het open ging. GILLEN! _O-
Ik had nog geen tijd om lepeltjes voer op het schaaltje te doen, de gillende siamees vrat het zo op. En daarna langgerekt op de achterpoten loeren naar het halve blikje wat nog open was. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111551769
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Mams krijgt iedere dag een portie recoveryvoer van me om wat op krachten te blijven. Vandaag kwam ik binnen met een totaaaaal oninteressant blikje. :{w Tot het open ging. GILLEN! _O-
Ik had nog geen tijd om lepeltjes voer op het schaaltje te doen, de gillende siamees vrat het zo op. En daarna langgerekt op de achterpoten loeren naar het halve blikje wat nog open was. :')
Haha, geweldig!
pi_111553190
:D
Waar is het filmpje?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 mei 2012 @ 23:59:43 #193
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_111562542
Blauwtje O+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_111563179
Yay voor het blauwtje! *O*

En wat een leuke foto's allemaal, ook van Dana en Rusty! O+
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:13:59 #195
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111563296
*O* voor 17 gram *O*

Morgen knoopen hacken dan maar?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111589632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef ElisaB het volgende:
*O* voor 17 gram *O*

Morgen knoopen hacken dan maar?
Als je vanaaf bedoelt: ik ben er tot een uur of acht. :)

As for blauwtje: vandaag 12 gram in the pocket. 8-) En daarmee staat hij trots bovenaan in het dagelijks bijkomklassement (een broer en zus deden ook 12 gram, de rest iets minder).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:33:49 #197
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_111589781
Wat is moeders een prachtige poes O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_111589782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je vanaaf bedoelt: ik ben er tot een uur of acht. :)

As for blauwtje: vandaag 12 gram in the pocket. 8-) En daarmee staat hij trots bovenaan in het dagelijks bijkomklassement (een broer en zus deden ook 12 gram, de rest iets minder).
Ja hij is bezig aan een inhaalrace *O* go Blauwtje ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_111623656
Ik heb een update geplaatst in dit topic: Noortje in de betuwe
pi_111634942
Blauwtje stelt teleur. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')